Jump to content
M4ciek

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta

Recommended Posts

Czy też macie problem z logowaniem ?: komunikat : " Drogi abonencie. Wystąpił wewnętrzny błąd serwera. Przepraszamy za ble ble ble...."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeczytaj co jest wyżej napisane, a nie bez zastanowienia piszesz o czymś, o czym było wczoraj wieczorem pisane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ICA pojawiły się kolejne dwie opcje do zamówienia Filmbox Arthouse -2 zł i Fightbox -2 zł.Może mnie pamięć myli ale z tego co pamiętam wcześniej tych opcji nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to mam wrażenie, że te opcje w ICA to udostępniane są losowo. :) Pojawiają się, znikają, znów pojawiają. Filmbox Arthouse w przeciągu 2 tygodni "zjawiał się" i "ubywał" 3 razy. To samo mam z Eleven. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni [beep]y nie mogę się zalogować. Ani starym, ani nowym sposobem, ani przez e-mail, ani przez pesel. Wielkie litery nie przechodzą. Resetowanie hasła też nie pomaga, bo "Nie znaleziono konta założonego na podany adres e-mail". Dziś pierwszy raz płaciłem rachunek przelewem. Ręce opadają dosłownie. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie działa tylko znów pokazuje złą prognozę płatności. Dolicza mi 35zł za HBO czyli cenę standardową, gdzie w lutym mam mieć za 0zł, a w marcu za 25zł lub mogę wyłączyć. I moje pytanie. Czy mam ich informować o tym błędzie czy poczekać aż naliczą mi za luty te 35zł pisać reklamacje i wtedy np ugrać hbo za 0zł na jeszcze kilka miesięcy? Proszę o podpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie działa tylko znów pokazuje złą prognozę płatności. Dolicza mi 35zł za HBO czyli cenę standardową, gdzie w lutym mam mieć za 0zł, a w marcu za 25zł lub mogę wyłączyć. I moje pytanie. Czy mam ich informować o tym błędzie czy poczekać aż naliczą mi za luty te 35zł pisać reklamacje i wtedy np ugrać hbo za 0zł na jeszcze kilka miesięcy? Proszę o podpowiedź.

 

To jest HBO z HBO Go, jeżeli masz do końca lutego i to w standardzie 35 zł. Więc reklamacja nie zostanie uznana.

Edited by Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie świeżak1234. Ja mam usługę HBO z HBO GO 0zł 1 miesiąc i 25zł/miesiąc dla abonentów bez zobowiązania, a więc za luty nie płacę nic, a w prognozie płatności mam doliczone 35zł, dopiero od marca powinno być naliczane 25 zł jeśli zdecyduje się pozostawić. Czy to zmienia postać?


Ktoś mi podpowie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to inna sytuacja, możesz reklamować, jeżeli zachowasz bo niby zapomnisz wyłączyć :) i oplata będzie 35 zamiast 25, to reklamacja uznana i na bank coś wytargujesz.
 

Edited by Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście. Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziadostwo dalej nie działa!!!Napisałeś,że są nie raz problemy?Tylko sądząc po wpisach ludzi problemy są zawsze!Czy tak działa profesjonalna firma?Dlaczego inne firmy nie mają takich problemów z logowaniem czy rejestracją?Wszystko działa u nich jak należy,a tutaj same problemy!Czy taka firma nie może zatrudnić jakiś specjalistów którzy by wreszcie uporządkowali sprawy  z tym problemem?Zauważyłem też,że nie można już do nich wysłać jak kiedyś mejla z pytaniem czy problemem!Była tak możliwość,ale najwyraźniej ją zlikwidowali.Zostawili ICA,a to nie działa jak należy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie się zalogowałem a więc pewnie jest jak piszesz że zawsze są problemy.Inne nie mają problemów z logowaniem?Mając konto w CP nie mogę się zalogować bo mi cały czas blokują konto.A taki problem napisać na E-obsługę czy do konsultanta na ich forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje gratulacje!Ja dalej nie mogę się zarejestrować!To nie pasuje pesel,to numer abonenta się nie zgadza-a piszę taki jaki mam na rachunku,ciągle coś nie pasuje!Czy tak działa firma?Nie sądze,do żadnej innej nie miałem ani nie mam kłopotów żeby się zarejestrować czy zalogować.Chyba jest coś nie tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego,bez obrazy,ale z Ciebie taki expert jak ze mnie wojownik ninja!Wczoraj znowu posiedziałem trochę i próbowałem się zarejestrować-efekt ten sam,czyli nic!Jak numer pesel był dobry to numer abonamentu był zły i na odwrót.Dałem sobie spokój.DZIADOWSKA FIRMA,która tylko umie kasę pobierać.10 lat już jestem w internecie,ale nie spotkałem się jeszcze z takim dziadostwem,żeby nie można się było normalnie jak w innych firmach/sklepach zarejestrować czy zalogować.Żeby to nazwać to musiałbym użyć naprawdę brzydkich słów!Gdyby nie NBA i liga angielska to dawno bym zrezygnował z tego zlodziejstawa i dziadostwa!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego lordaz67 jak byś zadzwonił na infolinię to już dawno byś korzystał z ICA , a tak niepotrzebnie się denerwujesz. A jak nie chcesz dzwonić to podaj pesel i resztę danych mi na pewno się uda założyć tobie konto :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sobie radę w końcu jest 10 lat w internecie :lol2: Podałem adresy gdzie może to za darmo załatwić i konsultant poprowadzi go krok po kroku skoro sam nie potrafi wykonać takiej czynności.Ale po co wszyscy inni dają sobie radzę tylko nie on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy koledzy!Ja nie mam czasu dzwonić i czekać kilka minut by usłyszeć,że u nich wszystko jest w porządku.Ja chciałem się po prostu zarejestrować jak normalny klient w normalnej firmie i o czasu do czasu napisać do nich w jakiejś sprawie ,np zmiana pakietu,jakieś pytanie techniczne itp itd i to tyle.Proste,prawda?Nic po za tym!A tu mi ciągle wyskakuje,że albo pesel nie pasuje albo numer abonamentu,zmieniam i dalej to samo!Więcej nie będę próbował Z innymi rejestracjami czy logowaniami nie mam żadnych problemów,działają jak należy.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie masz czasu? A widzę że od 11 piszesz posty i nad tematem siedzisz.

 

Z jak dawna masz umowę abonencką? Kiedyś umowy post cyfrowe nie potrzebowały nr pesel do wpisania więc jest spora gama klientów którzy nie posiadają nr pesel w bazie. Możliwe ze masz też zaznaczone jako pierwszy dokument obcokrajowiec zamiast dowodu osobistego, bo tak też przez pewien okres czasu się umowy podpisywało :) wyślij mi na priv nr abonenta i Ci zweryfikuje dane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...