puszczyk Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Tylko, że 4 pierwsze to już w grudniu dodałem No nic, mniejsza z tym. Będę w lutym uważał, żeby szybko limitu nie przekroczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 A ciekawe na jakiej podstawie strona ocenia z jakiego sprzętu się wchodzi? Bo można sobie zrobić liveUSB z jakimś linuksem i go wszędzie nosić, wtedy po prostu podpinamy pendrajwa u znajomego i włączamy swój system. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intermario Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 A wiadomo już co jak się przekroczy limit ? Komuś się udało ? Działa dalej czy się blokuje - co byłoby dobre? Bo jak działa dalej i nalicza jakąś opłatę to już gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opłat bankowo nie nalicza. Co do traktowania przeglądarki jako urządzenie, to zauważyłem, że tak jest w Chrome i Firefox po przeczyszczeniu historii przeglądania za pomocą ccleaner. Nie wiem jak z tradycyjnym czyszczeniem za pomocą opcji w przeglądarce lub wchodzeniem "In Private", bo przez owe czyszczenie już wyczerpałem limit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) A wiadomo już co jak się przekroczy limit ? Komuś się udało ? Działa dalej czy się blokuje - co byłoby dobre? Bo jak działa dalej i nalicza jakąś opłatę to już gorzej Jak wykorzystasz 100 godzin w danym miesiącu usługa przestaje działać czyli nic już nie obejrzysz będziesz musiał czekać do kolejnego miesiaca i tyle w temacie Edytowane 21 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Nie ma szans na jakiekolwiek kanały konkurencji(TVP, Polsat) w nc+GO. Polsat ma swoją platformę internetową i bankowo nie będzie wspomagał konkurencji. Przypuszczam, że TVP też niedługo konkretnie ruszy w necie. Chociaż kto wie, bo tam teraz niezła rzeź, a nie myślenie o rozwoju. Jakbym wykrakał: Wycofanie treści TVP z Playera, Ipli i YouTube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 100h jak już tyle co nic;) dla posiadaczy C+ powinno być wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowallo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Czy nc+ go działa na Android TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) @Kowallo dobre pytanie ,nie przypominam sobie by ktokolwiek na forum podjął ten temat Sam jestem ciekawy czy jest taka możliwość Edytowane 22 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowallo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wygląda na to, że nie. https://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=73867 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Czy pasek u dołu ekranu da się jakoś schować?Czy aplikacja na tableta to do siebie ma że tak musi być? Nie jest to drażniące aczkolwiek lepiej by się oglądało bez tego Edytowane 24 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) A jak w innych aplikacjach tego typu, np player.pl czy Ipla? U mnie nie ma tego problemu, bo Samsung nie stosuje nawigacyjnych klawiszy ekranowych. Chwała im za to, bo zawsze więcej wyświetlacza na treść. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) @grande raczej to zasługa producenta urządzenia bo tak samo jest na Canal+Sport Online.... Miałem podobną sytuacje z telefonem SonyM2 ale po tym jak usługa z testowej stała się już pełną mam na cały ekran a wcześniej były też klawisze funkcyjne Tak na marginesie to tablet mojej córki ale czasem meczyk oglądnę na nim Edytowane 24 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 NC+Go to lipa bufforowanie i wyskakujący błąd zniechęca do korzystania z tej opcji. Nie pomogło czyszczenie przeglądarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 NC+Go to lipa bufforowanie i wyskakujący błąd zniechęca do korzystania z tej opcji. U mnie nic nie buforuje ,z jakiego łącza korzystasz ?Jaka prędkość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianBod Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 NC+Go to lipa bufforowanie i wyskakujący błąd zniechęca do korzystania z tej opcji. Nie pomogło czyszczenie przeglądarki. jaki dostawca internetu? U mnie na neostradzie działa super, a na mobilnym (T-mobile) często buforuje. Cudów nie ma. Streamowanie video wymaga stabilnego łącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 na necie w uk z Virgin Media 100mb/s nic nie buforuje, inna sprawa ze jak powieksze na pelen ekran to tak jka by obraz czasem przycinal chyba wina procka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) na necie w uk z Virgin Media 100mb/s nic nie buforuje, Kilka lat temu bedac w Leicester miałem 20 Mb/s ale to stare dzieje Trochę się teraz pozmieniało bo zaglądałem na ich stronę i jest o wiele szybszy net niż wtedy co byłem Tak na marginesie żeby nc+go dobrze dzialalo to min.20 Mb/s musi być Edytowane 26 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Orange, 20 mb/s, przeglądarka firefox Aha, czyszczenie ciasteczek też nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Teraz chyba najnizsza oferta Virgina to 60mb/s pozniej masz 100mb/s i ostatnia w moim rejonie to 150mb/s ale cos juz wspominaja o 200, jak dla mnie 100 w zupelnosci wystarcza, wazne sa chyba pingi i jakie inne niuanse a na to nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoofoof Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam, Ja z kolei mam problem z założeniem konta na https://ncplusgo.pl/konto/logowanie. Wszystko wypełniłem poprawnie przy rejestracji konta, przyszedł mail z linkiem do aktywacji konta, klikam na link odpala się stronka https://ncplusgo.pl/konto/logowaniei na górze czerwony pasek z białym tekstem "NIEPRAWIDŁOWY ADRES URL" Może miał ktoś z Was w/w problem? Pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Dzwoń na infolinię. Inaczej nie zadziała. Wyślą Ci poprawny link jeszcze w trakcie rozmowy i będziesz mógł odpalić od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Tak na marginesie ile już godzin wykorzystaliście jest ktoś taki kto zbliżył się do tych 100 ? :> U mnie przy 78 kanałach na 4 urządzenia zarejestrowane 4 godziny więc do 100 sporo brakuje Edytowane 26 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Ja 5 z czego 2 przespałem przed telefonem Edytowane 26 Stycznia 2016 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karel1981 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 na necie w uk z Virgin Media 100mb/s nic nie buforuje, inna sprawa ze jak powieksze na pelen ekran to tak jka by obraz czasem przycinal chyba wina procka? To niekoniecznie wina procesora. U mnie na pełnym ekranie przycina na Mozilli i Chrome, zaś nie ma problemów na IE. Podobnie miałem na canalplussportonline kiedy zmienili player. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.