Jakub471 8 Posted March 21 Wiadomo coś na temat promocji pakietu Canal+ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pawel 365 Posted March 21 Wiadomo.Cena od 25 zł w górę zależnie od promocji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurgan 11 Posted March 22 W dniu 13.03.2019 o 19:32, jupiter napisał: . Nie wiem jak Wy, ale przy tej mnogości serwisów VOD i tytułów, czasem sam nie wiem co wybrać i nie mam ochoty niczego szukać, wolę mieć filmy podane na talerzu, inne na kanałach familijnych, inne na kanałach SF, lubię podejrzeć, co nadawca przygotował na wieczór, gdyż w czasie prime time często nadawcy wybierają najciekawsze filmy, których sam tytuł nic mi nie mówi. Sam pilotem decyduję co obejrzę teraz, co potem. No i nie ma to jak film na dysku, obejrzymy go w najlepszej jakości, nawet gdyby internet byl przeciążony albo z jakiegoś powodu zerwało się połączenie z internetem Showtime+Starz+Epix twoim przyjacielem. Nic lepszego nie znajdziesz W dniu 13.03.2019 o 16:01, umek napisał: Taki moloch jak Sky zmienił się w Netflix...a nc+ czy CP się oprze?:) Była plotka że Sky kupi NC+ i C+ fajnie by bylo. Francuzi nie maja pojecia o nowych technolgiach 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jupiter 32 Posted March 23 To jest kompletna bzdura, Canal+ Groupe nie jest zainteresowana sprzedażą NC+, co potwierdziła już wiele razy. To co chcieli sprzedać w Europie sprzedali wiele lat temu, zostawili macierzysty rynek we Francji i w Polsce, gdzie skonsolidowali już dwie platformy czyli Wizję i N, nie chcą się sprzedawać Polsatowi ani żadnemu SKY-owi. Netflix nie jest dopasowany do Polskiego rynku, w którym liczą się nadal kanały linearne, zwłaszcza te "live", oraz ważna jest cena. Netflix nie ma ani tego ani tego. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ADUSIEK XPS 5 32 Posted April 3 Czy kanały France TV można wykupić mając Caymana w dekoderach ? i jaka kwota tej opcji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
piotr77sat 34 Posted April 3 Na cameleonach była taka możliwość, ale na nowych kartach Cayman nie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Quote Share this post Link to post Share on other sites
shevchenko1987 339 Posted April 16 Dzisiaj do mnie dzwonili z nc+ z ankietą czy byłbym zainteresowany gdyby wprowadzili do oferty telewizory 4K? Pytali o wielkość, wysokość raty, czy wiem co to 4K i takie tam głupoty 😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Don kichot 0 Posted April 19 posiadam do konca kwietnia pakiet HBO/HBO G0 za 0 zl/m, od 1. maja juz za 25 zl/m, zlecilem wylaczenie, pytanie czy koknsultanci cos aktualnie mogliby dac lepszego tanszego jakies promocje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tweed77 187 Posted April 19 Masz promocję na HBO / HBO Go tzw plus miesiąca aktualnie. Miesiąc aktywacji gratis + 1 miesiąc za 0 zł - później 5 miesięcy po 20 zł Quote Share this post Link to post Share on other sites
Don kichot 0 Posted April 19 rowniez dla aktualnych klientow ? a po tych 5 miesiacach koniec promocji ? umowe mam jeszcze z 8-9 miesiecy Quote Share this post Link to post Share on other sites
tweed77 187 Posted April 19 Później po 20 zł do końca umowy albo do rezygnacji z oferty. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wojcieszko 0 Posted April 19 Panowie i Panie mam pytanie czy jest na forum jakaś osoba kontaktowa z NC+ która może w jakiś sposób szybko zareagować? Mam taki problem, iż na koniec stycznia przedłużyłem umowę z NC+ dobierając 4 dekodery. Niestety nie miałem od tamtej pory czasu fizycznie udać się do salonu po odbiór sprzętu. Dzisiaj próbując odebrać wszystko dostałem informację iż musze za aktywację zapłacić 500zł, a nie uzgodnione 200zł. Na tamte warunki miałem rzekomo 7 dni o czym nie zostałem poinformowany. Czy wiecie kto może w tej sytuacji pomóc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ircios 690 Posted April 19 Zostałeś na pewno poinformowany. Tylko nie słyszałeś. Warunki powinieneś też mieć w emailu. Promocja dla Ciebie minęła i po ptokach😉 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wojcieszko 0 Posted April 19 Nie nie zostałem poinformowane i dobrze pamiętam całą rozmowę... Quote Share this post Link to post Share on other sites
radk 6 Posted April 19 A warunki zatwierdziłeś wyłącznie telefonicznie, czy jeszcze musiałeś kliknąć w mailu? W drugim przypadku musisz brać pod uwagę także zapisy dokumentów, które w ten sposób zaakceptowałeś. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wojcieszko 0 Posted April 20 Warunki był tylko telefonicznie zatwierdzane nie musiałem nic klikać... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Don kichot 0 Posted April 23 W dniu 19.04.2019 o 12:11, tweed77 napisał: Później po 20 zł do końca umowy albo do rezygnacji z oferty. twierdza, ze 20 zl tylko dla osob ktore nie mialy HBO do tej pory, dla reszty 25 zl/m, no i zobowiazanie jednak na te pol roku bez mozliwosci rezygnacji po miesiecznym gratisie, taka sobie ta promocja.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pawel 365 Posted April 23 (edited) Widać nie czytałeś nawet regulaminu promocji. A tam jest czarno na białym wszystko zamieszczone w tabelce. Edited April 23 by Pawel Quote Share this post Link to post Share on other sites
dawaij 0 Posted April 26 Punkty naziemne oferują Canal+ za 25 zł? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MichałLKR 0 Posted May 5 Witam. To jest mój pierwszy post i proszę o zrozumienie jeżeli nie napisałem we właściwym temacie. 16 kwietnia zamówiłem telewizje comfort+ z canal +, umowa na 12 miesięcy, dekoder 4k. W tej promocji dostępne było HBO i HBO GO w prezencie na cały okres trwania umowy. Sprzęt i umowę otrzymałem 19 kwietnia(piątek). Przy składaniu zamówienia zaznaczając opcję hbo był tam zapis, że owa opcja zostanie mi uruchomiona w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Czekam do dziś gdzie już minęło 2 tygodnie a HBO dalej się nie świeci. Po wybraniu i zatwierdzeniu umowy online dostałem na emaila potwierdzenie zamówienia i tam jasno i wyrażnie jest zaznaczona opcja HBO. Moim zdaniem jest to nie wywiązanie się z umowy przez NC+. Czy oprócz złożenia reklamacji na włączenie owej opcji mogę jeszcze coś negocjowac w ramach załagodzenia owej sytuacji oczywiście na moją korzyść. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kamil2505 303 Posted May 5 Zawsze możesz - ale czy się uda - nikt Ci tego nie zagwarantuje. Ja też miałem problem z załączeniem opcji HBO, która była mi gwarantowana w umowie - włączyli i przeprosili i to byłoby na tyle. Na kanały Polsat Sport Premium w ramach rekompensaty zgodzić się nie chcieli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MichałLKR 0 Posted May 5 Niby tak, ale umowny czas już minął i zawsze można ich postraszyć odpowiednią instytucją. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kamil2505 303 Posted May 5 Jak chcesz to próbuj - nikt Ci nie broni. Ja tylko opisałem swoje doświadczenie w tej kwestii. Quote Share this post Link to post Share on other sites
roberttosat 239 Posted May 7 W dniu 5.05.2019 o 14:22, MichałLKR napisał: Niby tak, ale umowny czas już minął i zawsze można ich postraszyć odpowiednią instytucją. Spróbuj ponowić uprawnienia na karcie bo opcja może być włączona ale karta może nie mieć aktualnych uprawnień. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MichałLKR 0 Posted May 7 Próbowałem, nic nie dało. Zostaje czekać na rozpatrzenie reklamacji. Quote Share this post Link to post Share on other sites