Jump to content
DamPrz

Oferta Platformy CANAL+

Recommended Posts

W dniu 13.03.2019 o 19:32, jupiter napisał:

. Nie wiem jak Wy, ale przy tej mnogości serwisów VOD i tytułów, czasem sam nie wiem co wybrać i nie mam ochoty niczego szukać, wolę mieć filmy podane na talerzu, inne na kanałach familijnych, inne na kanałach SF, lubię podejrzeć, co nadawca przygotował na wieczór, gdyż w czasie prime time często nadawcy wybierają najciekawsze filmy, których sam tytuł nic mi nie mówi. Sam pilotem decyduję co obejrzę teraz, co potem. No i nie ma to jak film na dysku, obejrzymy go w najlepszej jakości, nawet gdyby internet byl przeciążony albo z jakiegoś powodu zerwało się połączenie z internetem :)

 

 

Showtime+Starz+Epix twoim przyjacielem. Nic lepszego nie znajdziesz

W dniu 13.03.2019 o 16:01, umek napisał:

 

Taki moloch jak Sky zmienił się w Netflix...a nc+ czy CP się oprze?:)

 

Była plotka że Sky kupi NC+ i C+ fajnie by bylo. Francuzi nie maja pojecia o nowych technolgiach

  • Confused 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest kompletna bzdura, Canal+ Groupe nie jest zainteresowana sprzedażą NC+, co potwierdziła już wiele razy. To co chcieli sprzedać w Europie sprzedali wiele lat temu, zostawili macierzysty rynek we Francji i w Polsce, gdzie skonsolidowali już dwie platformy czyli Wizję i N, nie chcą się sprzedawać Polsatowi ani żadnemu SKY-owi. Netflix nie jest dopasowany do Polskiego rynku, w którym liczą się nadal kanały linearne, zwłaszcza te "live", oraz ważna jest cena. Netflix nie ma ani tego ani tego.

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy kanały France TV można wykupić mając Caymana w dekoderach ? i jaka kwota tej opcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na cameleonach była taka możliwość, ale na nowych kartach Cayman nie.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj do mnie dzwonili z nc+ z ankietą czy byłbym zainteresowany gdyby wprowadzili do oferty telewizory 4K? Pytali o wielkość, wysokość raty, czy wiem co to 4K i takie tam głupoty 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

posiadam do konca kwietnia pakiet HBO/HBO G0 za 0 zl/m, od 1. maja juz za 25 zl/m, zlecilem wylaczenie, pytanie czy koknsultanci cos aktualnie mogliby dac lepszego tanszego jakies promocje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz promocję na HBO / HBO Go tzw plus miesiąca aktualnie. Miesiąc aktywacji gratis + 1 miesiąc za 0 zł - później 5 miesięcy po 20 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

rowniez dla aktualnych klientow ? a po tych 5 miesiacach koniec promocji ? umowe mam jeszcze z 8-9 miesiecy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie i Panie mam pytanie czy jest na forum jakaś osoba kontaktowa z NC+ która może w jakiś sposób szybko zareagować?

 

Mam taki problem, iż na koniec stycznia przedłużyłem umowę z NC+ dobierając 4 dekodery. Niestety nie miałem od tamtej pory czasu fizycznie udać się do salonu po odbiór sprzętu.

Dzisiaj próbując odebrać wszystko dostałem informację iż musze za aktywację zapłacić 500zł, a nie uzgodnione 200zł. Na tamte warunki miałem rzekomo 7 dni o czym nie zostałem poinformowany.

Czy wiecie kto może w tej sytuacji pomóc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostałeś na pewno poinformowany. Tylko nie słyszałeś. Warunki powinieneś też mieć w emailu. Promocja dla Ciebie minęła i po ptokach😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

A warunki zatwierdziłeś wyłącznie telefonicznie, czy jeszcze musiałeś kliknąć w mailu?

W drugim przypadku musisz brać pod uwagę także zapisy dokumentów, które w ten sposób zaakceptowałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.04.2019 o 12:11, tweed77 napisał:

Później po 20 zł do końca umowy albo do rezygnacji z oferty.

 

 

 

twierdza, ze 20 zl tylko dla osob ktore nie mialy HBO do tej pory, dla reszty 25 zl/m, no i zobowiazanie jednak na te pol roku bez mozliwosci rezygnacji po miesiecznym gratisie, taka sobie ta promocja..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Widać nie czytałeś nawet regulaminu promocji. A tam jest czarno na białym wszystko zamieszczone w tabelce.

 

tabelkaJP_qshrhsh.jpg

 

Edited by Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

To jest mój pierwszy post i proszę o zrozumienie jeżeli nie napisałem we właściwym temacie.

16 kwietnia zamówiłem telewizje comfort+ z canal +, umowa na 12 miesięcy, dekoder 4k. W tej promocji dostępne było HBO i HBO GO w prezencie na cały okres trwania umowy. Sprzęt i umowę otrzymałem 19 kwietnia(piątek). Przy składaniu zamówienia zaznaczając opcję hbo był tam zapis, że owa opcja zostanie mi uruchomiona w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Czekam do dziś gdzie już minęło 2 tygodnie a HBO dalej się nie świeci. Po wybraniu i zatwierdzeniu umowy online dostałem na emaila  potwierdzenie zamówienia i tam jasno i wyrażnie jest zaznaczona opcja HBO. Moim zdaniem jest to nie wywiązanie się z umowy przez NC+. Czy oprócz złożenia reklamacji na włączenie owej opcji mogę jeszcze coś negocjowac w ramach załagodzenia owej sytuacji oczywiście na moją korzyść.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze  możesz - ale czy się uda - nikt Ci tego nie zagwarantuje.

 

Ja też miałem problem z załączeniem opcji HBO, która była mi gwarantowana w umowie - włączyli i przeprosili i to byłoby na tyle. Na kanały Polsat Sport Premium w ramach rekompensaty zgodzić się nie chcieli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby tak, ale umowny czas już minął i zawsze można ich postraszyć odpowiednią instytucją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz to próbuj - nikt Ci nie broni.

Ja tylko opisałem swoje doświadczenie w tej kwestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.05.2019 o 14:22, MichałLKR napisał:

Niby tak, ale umowny czas już minął i zawsze można ich postraszyć odpowiednią instytucją.

Spróbuj ponowić uprawnienia na karcie bo opcja może być włączona ale karta może nie mieć aktualnych uprawnień.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...