slayer Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Nie musisz migrować do nc+, jeśli odpowiada tobie aktualna oferta i cena to możesz pozostać z tym co masz A jak długo? to na dzień dzisiejszy nie wiadomo, pewnie kiedyś w końcu zadzwonią z ofertą migracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
płockier Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Dziękuję ta informacja mnie uspokoiła ,bo nie wiadomo czego spodziewać się po nc+.Zostaje w N-ce dokąd się da.Jak będzie koniec N-ki dajcie znać.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Jak będzie koniec to sami zaczną dzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Właśnie to jest najdziwniejsze, dlaczego nie zmusili do migracji tych, którzy już mieli umowę na czas nieoznaczony? Przecież regulamin usług i warunki umowy wskazują że po okresie umowy przechodzi na czas nieoznaczony ale wtedy mogą zmienić warunki a klient może wypowiedzieć umowę w każdej chwili z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Nie mówię tu o osobach na tzw. wiecznej promocji "full" z n-ki która była umową gwarantującą warunki promocyjne "po wsze czasy", tylko o tych którym okres umowy się zakończył i nie mieli gwarancji niezmienności oferty. Te osoby mogli zmusić do migracji tak jak za czasów fuzji z Wizją i żaden regulator, nawet KRRiTV ani UOKIK nie mieli by tu nic do powiedzenia. Nie wykorzystując takich okazji do zmigrowania dużych ilości klientów będą się z tym borykać całe lata. Jeszcze długo będzie koegzystencja n-ki, Cyfry i enkocyfry w postaci nc+ Warto zwrócić uwagę że oporni klienci n-ki którzy nie zmigrują nie będą mogli odbierać kanałów tematycznych Canal+ i w drugą stronę podobnie, poza tym kanały i serwisy interaktywne dodawane do nc+ w przyszłości będą mogły być niedostępne dla opornych klientów trzymających się starych platform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Dziś dostałem komunikat na TV o zmianie numeru rachunku do wpłat.Ciekawe co kombinują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
płockier Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Też dostałem taki komunikat ,że jest zmiana konta ,lecz numeru nowego nie dali .W komunikacie jest napisane .Począwszy od najbliższego rachunku za 08/2013 prosimy opłacać abonament NA NASZE USŁUGI na konto,którego aktualny numer znajduje się na dokumencie ekranowym.Brak numeru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fannat Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 A kiedy ci sie kończy umowa? Z kim masz umowę? Ja mam z n pakiet Premium, umowa do końca sierpnia i też mam komunikat na TV. To może być tak, że jak wpłacamy na nowe konto to równocześnie akceptujemy migrację do nc. Ja dopóki nie dostanę poleconego to płace na sare konto bo to nie mój problem. Co do głównego tematu to chyba te osoby co mają umowy z n nie ważne czy na oznaczony czy na nieoznaczony, gdzie jest w Warunkach Full nic nie muszą robić zanim nie dostaną pisma ze zmianą warunków, których wtedy nie muszą zaakceptować. Dlatego nc dzwoni jak szalone do osób full z ofertą migracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Ja mam Świat HD na okres nieoznaczony i ten komunikat dziś też jeszcze występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
płockier Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Mam Komfort HD czas nieoznaczony-własny dekoder- umowa z N komunikat występuje w dalszym ciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.Szewczyk Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Też dostałem taki komunikat ,że jest zmiana konta ,lecz numeru nowego nie dali .W komunikacie jest napisane .Począwszy od najbliższego rachunku za 08/2013 prosimy opłacać abonament NA NASZE USŁUGI na konto,którego aktualny numer znajduje się na dokumencie ekranowym.Brak numeru. Nowy numer konta można już sobie podejrzeć w ICA (Internetowe Centrum Abonenta) jak zauważycie zmienia się tylko początek numeru konta reszta pozostaje bez zmian. Zmiana podyktowana jest zmianą firmy obsługującej płatności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ciekawe co w wypadku gdy ktoś zrobił przelew na stare konto bo np nie miał gdzie podejrzeć nowego numeru a wpłat dokonuje przed wystawieniem faktury...albo ma np nadpłatę na porzednim koncie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 K.Szewczyk, U mnie cały numer się zmienił a nie ''początek'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keinuz132 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 można wpłacać dalej na stare konto, nie ma z tym problemu, a nowy numer wyswietla sie bodajze gdzies w menu faktury dekodera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 No tak faktycznie-zawsze wpłacam po 11 i tak zrobiłem tym razem tyle żer na stare konto.Wczoraj miałem komunikat o nadpłacie i odetchnąłem z ulgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi