Skocz do zawartości

Czy muszę migrować do NC+ ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Właśnie to jest najdziwniejsze, dlaczego nie zmusili do migracji tych, którzy już mieli umowę na czas nieoznaczony? Przecież regulamin usług i warunki umowy wskazują że po okresie umowy przechodzi na czas nieoznaczony ale wtedy mogą zmienić warunki a klient może wypowiedzieć umowę w każdej chwili z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Nie mówię tu o osobach na tzw. wiecznej promocji "full" z n-ki która była umową gwarantującą warunki promocyjne "po wsze czasy", tylko o tych którym okres umowy się zakończył i nie mieli gwarancji niezmienności oferty. Te osoby mogli zmusić do migracji tak jak za czasów fuzji z Wizją i żaden regulator, nawet KRRiTV ani UOKIK nie mieli by tu nic do powiedzenia. Nie wykorzystując takich okazji do zmigrowania dużych ilości klientów będą się z tym borykać całe lata. Jeszcze długo będzie koegzystencja n-ki, Cyfry i enkocyfry :D w postaci nc+

 

Warto zwrócić uwagę że oporni klienci n-ki którzy nie zmigrują nie będą mogli odbierać kanałów tematycznych Canal+ i w drugą stronę podobnie, poza tym kanały i serwisy interaktywne dodawane do nc+ w przyszłości będą mogły być niedostępne dla opornych klientów trzymających się starych platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dostałem taki komunikat ,że jest zmiana konta ,lecz numeru nowego nie dali .W komunikacie jest napisane .Począwszy od najbliższego rachunku za 08/2013 prosimy opłacać abonament NA NASZE USŁUGI na konto,którego aktualny numer znajduje się na dokumencie ekranowym.Brak numeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy ci sie kończy umowa? Z kim masz umowę? Ja mam z n pakiet Premium, umowa do końca sierpnia i też mam komunikat na TV.

To może być tak, że jak wpłacamy na nowe konto to równocześnie akceptujemy migrację do nc. Ja dopóki nie dostanę poleconego to płace na sare konto bo to nie mój problem.

 

Co do głównego tematu to chyba te osoby co mają umowy z n nie ważne czy na oznaczony czy na nieoznaczony, gdzie jest w Warunkach Full nic nie muszą robić zanim nie dostaną pisma ze zmianą warunków, których wtedy nie muszą zaakceptować.

 

Dlatego nc dzwoni jak szalone do osób full z ofertą migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dostałem taki komunikat ,że jest zmiana konta ,lecz numeru nowego nie dali .W komunikacie jest napisane .Począwszy od najbliższego rachunku za 08/2013 prosimy opłacać abonament NA NASZE USŁUGI na konto,którego aktualny numer znajduje się na dokumencie ekranowym.Brak numeru.

 

Nowy numer konta można już sobie podejrzeć w ICA (Internetowe Centrum Abonenta) jak zauważycie zmienia się tylko początek numeru konta reszta pozostaje bez zmian. Zmiana podyktowana jest zmianą firmy obsługującej płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...