arturfcb Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Niestety już za późno umowa mi się kończy z końcem października, więc spoznilem się z wypowiedzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @arturfcb To wysyłaj teraz, przedłuży się tylko do końca listopada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturfcb Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Ale umowa kończy mi się już w tym miesiącu. Czy ja czegoś nie rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jak wypowiesz w październiku to umowa zakończy się z listopadem. A z zarejestrowanym wypowiedzeniem zawsze łatwiej negocjować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Ale jak nie wypowiesz to przedłuża się na czas nieokreślony. Nawet możesz więcej płacić w następnych miesiącach jeśli korzystałeś z promocji Także pisz wypowiedzenie to tylko zapłacisz więcej w listopadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Cała prawda...ew.zapłaci więcej jeżeli nie przedłuży umowy w październiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturfcb Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 dzięki za podpowiedzi, myślałem, że trzeba 3 miesiące wcześniej. Więc tak: umowa kończy mi się dwudziestegoktóregoś października, teraz piszę wypowiedzenie (od razu na nim podając swój numer kontaktowy, bo zmieniłem, a mojego nowego nie mają(?)), mam to co mam, do końca listopada, z tym, że w listopadzie płacę cenę niepromocyjną i wtedy oni do mnie dzwonią? Dobrze rozumuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Dokładnie tak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @arturfcb W ICA też możesz uzupełnić dane kontaktowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @arturfcb możesz zmienić numer kontaktowy w ICA bądź BOK. Umowy są do końca miesiąca. Złożysz wypowiedzenie i nie jest powiedziane, że dopiero w listopadzie będą dzwonić, bo mogą już w październiku-tyle, że lepsze oferty możesz otrzymywać dopiero w listopadzie. Zapłacisz więcej za listopad jeżeli nie przedłużysz umowy w październiku a to ile więcej dowiesz się np.dzwoniąc na BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturfcb Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 a mógłby ktoś podać wzór takiego wypowiedzenia? Czy w punkcie cyfry+, nc+ mają odpowiednie formularze? i czy jeżeli nie mam umowy z nc+, a z cyfrą+ to wypowiedzenie do kogo mam kierować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jeżeli masz możliwość to udaj się do punktu serwisowego i tam na miejscu wszystko wydrukują. http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic Lub poleconym(najlepiej za potwierdzeniem odbioru) na adres: CANAL+ Cyfrowy S.A. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Dokładnie tak, jak napisał Kibo no Hikari. Jeżeli chcesz wysłać pocztą to wzór wypowiedzenia znajdziesz w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi07 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Po miesiącu od złożenia wypowiedzenie odezwali się na maila z treścią: "Szanowni Państwo, potwierdzamy przyjęcie Państwa rezygnacji z Umowy o Abonament CYFRY+. Z przykrością przyjęliśmy Państwa decyzję. W trosce o Państwa zadowolenie, przygotowaliśmy ofertę specjalną z wyjątkowymi rabatami, dzięki której będą Państwo mogli oglądać programy nc+ tj. połączonych platform CYFRY+ i n. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami pod numerem telefonu: 22 22 00 191 w godzinach: 10.00 - 21.00 (od poniedziałku do soboty). Wierzymy, że nasza propozycja spotka się z Państwa zainteresowaniem i pozwoli w pełni korzystać z bogatej oferty programowej nowej platformy." Z ciekawości zadzwoniłem co mają ciekawego do zaproponowania: Pani odebrała chwile porozmawialismy, spytala dlaczego zlozylem wypowiedzenie itd. powiedzialem co mnie interesuje czyli Universe+6c+ , lecz ona po chwili ciszy stwierdzila że może zaproponować Platinium za 99zł, powiedziałem jej że nie chce platinium gdyż nie potrzebuje tylu kanałów. A ona po chwili sprawdzenia oznajmiła że na tą chwile nie ma przygotowanej takiej oferty dla mnie jaką oczekuje, lecz jeżeli będzie jakaś nowa oferta w kierunku mojej osoby to oni już się do mnie zgłoszą. Ja grzecznie podziękowałem i lekko sugerując że jeżeli nie otrzymam lepszej oferty to poprostu nasze drogi się rozejdą. Więc czekamy teraz na ich krok. co mówicie Panowie na tą sprawe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Nic innego tylko czekać. W końcu zejdą niżej z ceną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi07 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Szczerze jeżeli zejdą do 69zł to bym to klepnął ewentualnie 79zł jezeli dodali by MR... tylko jeżeli nigdy nie miałem nie wiem czy istnieje taka szansa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Na MR jest szansa (nawet za 0zł), tylko drugą kartę musisz dobrać w APSie przed migracją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zovalik Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Umowa do końca grudnia. Obecnie mam CANAL+ KOMPAKT HD + MR + nieszczęsny Philips PVR (drugi dekoder mam na własność) i płace 77 zł. Zależy mi tylko na sporcie w C+ i wymianie tego dziadowskiego Philipsa na coś co działa. Co można dostać na wypowiedzeniu i za ile? Kiedy wysyłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Universe+6xC+ MR i wymiana Phila na Pace za 59-69zł Wypowiedzenie możesz wysłać nawet już teraz, najpóźniej w listopadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zovalik Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Dzięki wielkie, takie coś jest do przyjęcia a nie teraz mi wyskakują z 99 zł bez dekodera i MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @zovalik Tylko wyślij wypowiedzenie bo takich ofert nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Z wypowiedzeniem też będą,ale tylko na początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Nie inaczej. Cały myk z negocjacjami polega na tym, żeby wyczuć kiedy dostało się optymalną dla siebie ( i operatora) propozycję. Potem może nastąpić przykre pogorszenie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Umowa do końca grudnia. Obecnie mam CANAL+ KOMPAKT HD + MR + nieszczęsny Philips PVR (drugi dekoder mam na własność) i płace 77 zł. Zależy mi tylko na sporcie w C+ i wymianie tego dziadowskiego Philipsa na coś co działa. Co można dostać na wypowiedzeniu i za ile? Kiedy wysyłać wypowiedzenie? Dla ciebie to universe+ z paczka 6xc+ MR i możesz wymienic phila na pace-a to wszystko za 59zł a przy odrobinie szczęścia nawet 49zł Wypowiedzenie wyślij do końca listopada(liczy się data stempla pocztowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek66 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witam wszystkich Państwa Jako, że to mój pierwszy post, pozwólcie że się przedstawię. Bartek z Lublina .... wiekowo jak na Forumowiczów pewnie dużo bo 47 lat. Ale do rzeczy Włos na głowie mi się zjeżył czytając ten wątek po tym co dziś mi zaproponowano. Jestem w starej "n" od dobrych kilku lat z umową na czas NIEOKREŚLONY. Płacę 48 zł za "wszystkie pakiety starej n" (bez HBO, bez cinemaxów, śmaksów, erotyki) + 1,99 za History. Nie płacę za wynajem dekodera. Podpisując umowę miałem dostęp do całości Ligi Mistrzów z możliwością wyboru meczu. Teraz za coś takiego wg strony www nc+ mam płacić 99 zł. Dziś po telefonie do nc+ taką ofertę mi zaproponowali, gdyż inna "nie jest dla mnie przygotowana". Na moje nieszczęście posiadam wadliwy, notorycznie resetujący się dekoder PVR BOX+ z dyskiem 250 GB. Dekoder "żyje swoim życiem", często nie nagrywa, zawiesza się itp.... Po resecie działa pól dnia, czasem pół godziny. Piszecie Państwo o Abonentach, którym kończy się umowa by wysyłali wnioski z rezygnacją i wtedy coś można wydębić. A jak jest z takimi, jak ja - z umową, która przeszła na czas nieokreślony? Owszem mogę ją wypowiedzieć w dowolnym momencie - ale czy bez wypowiadania można coś lepszego uzyskać? Dziś nic nie uzyskałem dzwoniąc do BOK. Chciałbym mieć dostęp do wszystkich meczów LM czyli chciałbym mieć pakiet UNIVERSE+ i 6 x canal+ za 59 zł (takie sytuacje opisujecie że są możliwe). Ale co z moim dekoderem? Czy muszę przy nim pozostać (+ konieczna naprawa czy wymiana na taki sam), czy mogę dostać dekoder z większym dyskiem np 500 GB (na tym mi też bardzo zależy) bez comiesięcznej opłaty za jego wynajem. Prosiłbym o Państwa pomoc i o wskazanie strategii walki z [beep]ością żabojadów. Czy dzwonić do BOK i skomleć, czy składać reklamację, że ofertę mam inną, niż ta w dnu jej podpisania, czy od razu pismo z wypowiedzeniem umowy, czy jak? Mogę przejść do nc+, mogę zapłacić niewiele więcej, ale nie o 100% więcej za to samo i chcę mieć sprawny dekoder z większym dyskiem. Z góry dziękuję za wszelka pomoc, Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.