Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Umowe mam do końca sierpnia, po złożeniu wypowiedzenia Dzisiaj podpisałem umowę przez infolinie zgodziłem sie na pakiet Comfort + paczka 6C+ multirum gratis + 2 dekodery 54,90 na 12 m-cy, ale gość mnie tak zamotał ze myślałem ze jest to univers+ coś tam gadał ze mam 10 dni na odstąpienie od umowy czy moge zrezygnować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,15 dni temu migrowałem do nc+ dobrałem multirom, z wymianą dekoderów, i do dziś nie przysłano mi dekoderów , dzwoniłem 6 dni temu do nich ,konsultant powiedział że bym jeszcze 2-3dni poczekał , a na pewno dekodery przyjdą, mija kolejne 6 dni i dekoderów dalej nie ma.

Szlag mnie trafia , jak można tak traktować ludzi, ile Wy czekaliście na kuriera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń i domagaj się, żeby sprawdzili czy konsultant za pewno prawidłowo wykonał zgłosznie.Niech poda Ci numer ew. datę kiedy przekakazano kurierowi. Pewnie system padł albo koleś tak się cieszył, że mu przedłużeniówka wpadła, że z wrażenia czegoś zapomniał. To u nich norma. Na stronie kiedyś była informacja, że czas oczekiwania na kurirera przy nowej umowie to ok 3 dni roboczych. Przy przedłużeniu powinno być podobnie ale "starych" mają gdzieś. Nawet jakby mieli sajgon to czas oczekiwania przydłużyłby się maks o kilka dni. Są wakacje więc zainteresoanie nc+ raczej niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,15 dni temu migrowałem do nc+ dobrałem multirom, z wymianą dekoderów, i do dziś nie przysłano mi dekoderów , dzwoniłem 6 dni temu do nich ,konsultant powiedział że bym jeszcze 2-3dni poczekał , a na pewno dekodery przyjdą, mija kolejne 6 dni i dekoderów dalej nie ma.

Szlag mnie trafia , jak można tak traktować ludzi, ile Wy czekaliście na kuriera ?

 

Idziesz do APS po dekoder. Ja tak swój wziąłem.

 

EDIT: Sorry, nie doczytałem że wymieniałeś wszystkie.

Zadzwoń na infolinie i spytaj się czy możesz odebrać w APS. Też czekałem tak samo jak ty, ale tylko na jeden dekoder, i się nie doczekałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz ich nie odebrać. Ja po 2 tygodniach oczekiwania na kuriera, olałem gnoi i wziąłem w APS. Wystarczyło powiedzieć że mnie "konsultant na infolinii skierował do APS aby tam odebrać dekoder".

Okazało się potem że dekodera do multiroomu nigdy nie wysłano mimo wielokrotnych zapewnień że przyjdzie kurierem.

 

W twoim przypadku jest jednak inaczej ponieważ ja nie wymieniałem dekodera głównego, tylko brałem jeden dodatkowy.

Mają straszny [beep] w dziale logistycznym i wiele dekoderów nie jest w ogóle wysłanych (jak w moim przypadku).

Zadzwoń na infolinię i powiedz że chcesz odebrać w APS, bo nie masz ochoty czekać aż łaskawie wyślą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja mam mały problem z negocjacjami.

umowa mi się kończy 1.09.2013, niestety zapomniałem wysłać rezygnację... i teraz konsultant twierdzi, że nawet jak teraz wyślę, to jeszcze 2-3 miesiące będę płacił abonament i to ten wyższy od wtrześnia. Czy to prawda?

 

@brylka73 Tak , to prawda . ;)

No chyba, że zmigrujesz w sierpniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie do nich dzwoniłem ponownie, i konsultant powiedział ,że jeszcze nie wysłali dekodera ,że nie mieli tam gdzieś odhaczonego do wysłania, istny [beep], teraz wyślą i mam jeszcze czekać do końca przyszłego!!!! tygodnia , a potem po dwóch dniach wyślą ten dodatkowy dekoder.

Konsultant powiedział ,że nie ma możliwości odebrania tego dekodera w APS, na co nalegałem. To jest istny cyrk.

Zastanawiam się , czy jest możliwość złożenia wypowiedzenia umowy , na którą telefonicznie ,dwa tygodnie temu się zgodziłem?, facet przez telefon powiedział ,że musiałbym złożyć jakąś reklamację, nie wiem czy pisemnie , czy przez telefon by wystarczyło?

Zastanawiam się ,że jak dostanę dekoder główny kurierem , to czy od razu nie iść do APS po ten drugi dekoder?, czy mi go dadzą?

Gdybym wiedział ,że to wszystko będzie tyle trwało, to bym od razu poszedł do APS i tam przedłużył umowę, te parę złotych więcej na umowie by mnie nie zbawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja mam mały problem z negocjacjami.

umowa mi się kończy 1.09.2013, niestety zapomniałem wysłać rezygnację... i teraz konsultant twierdzi, że nawet jak teraz wyślę, to jeszcze 2-3 miesiące będę płacił abonament i to ten wyższy od wtrześnia. Czy to prawda?

 

@brylka73 Tak , to prawda . ;)

No chyba, że zmigrujesz w sierpniu :)

 

no tak ale mam wtedy mniej argumentów przy negocjacjach ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie do nich dzwoniłem ponownie, i konsultant powiedział ,że jeszcze nie wysłali dekodera ,że nie mieli tam gdzieś odhaczonego do wysłania, istny [beep], teraz wyślą i mam jeszcze czekać do końca przyszłego!!!! tygodnia , a potem po dwóch dniach wyślą ten dodatkowy dekoder.

Konsultant powiedział ,że nie ma możliwości odebrania tego dekodera w APS, na co nalegałem. To jest istny cyrk.

Zastanawiam się , czy jest możliwość złożenia wypowiedzenia umowy , na którą telefonicznie ,dwa tygodnie temu się zgodziłem?, facet przez telefon powiedział ,że musiałbym złożyć jakąś reklamację, nie wiem czy pisemnie , czy przez telefon by wystarczyło?

Zastanawiam się ,że jak dostanę dekoder główny kurierem , to czy od razu nie iść do APS po ten drugi dekoder?, czy mi go dadzą?

Gdybym wiedział ,że to wszystko będzie tyle trwało, to bym od razu poszedł do APS i tam przedłużył umowę, te parę złotych więcej na umowie by mnie nie zbawiło.

Czyli jest niestety tak jak pisałem Ci w poprzdnim poście. Co do wypowiedzenia umowy bez ewentualnych kar to trudna sprawa, tylko tak jak Ci powiedział konsultant przez reklamacje. 30 dni czekasz na odpowiedź i za ten cały okres płacisz oczywiście a i tak mogą Ci odrzucić.Reklamacje najlepiej składać przez telefon bo od razu sa rejestrowane w systemie co i tak nie daje gwarancji, że rozpatrzą ją szybciej niż w 30 dni. Co do odbioru drugiego dekodera w ASPS musiałbyś dograć najpierw sprawę na infolinii podobno ktoś podobno tu tak zrobił. Myślę, że WUJ Cię obchodzi, że ktoś tam nie odhaczył a z terminów się nie wywiązali więc reklamacje tak czy owak możesz złożyć. Na "pocieszenie" dodam, że po otrzymaniu dekoderów, może czekać Cię jeszcze kilka niespodzianek np. brak częsci kanałów albo sygnału wogóle bo boxy mogą być nie podpięte pod system, problemy z "parowaniem" itp, itd. Stalowych nerwów życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja mam mały problem z negocjacjami.

umowa mi się kończy 1.09.2013, niestety zapomniałem wysłać rezygnację... i teraz konsultant twierdzi, że nawet jak teraz wyślę, to jeszcze 2-3 miesiące będę płacił abonament i to ten wyższy od wtrześnia. Czy to prawda?

Dodam tylko, że nie 2-3 miesiące a jeden. Jeśli teraz wyślesz wypowiedzenie to będzie ono skutkowało na koniec września, czyli okres minimalny przedłuży Ci się o miesiąc (niestety pełnopłatny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...