Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

Pawel85 popieram ciebie w 100 % :D

 

Z tego co widać na forum to ..... nic nie straciłem migrując 29 kwietnia choć umowę miałem do 30 lipca :D

nawet wydaje mi się że zyskałem 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dzisiaj zmigrowałem z Start HD do Comfort z opcją multi umowa na 12 mc, cena 29 zł - szału nie ma, teraz płaciłem 13 zł. Zastanawiałem się na ofertą prepaid Smart HD+ ale jak policzyłem wszystkie koszty dekoder + karta wyszło mi podobnie. Umowę miałem do końca lipca i nie wysyłałem wypowiedzenia. Może komuś przyda się ta informacja.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

FrEaK .... czasem nie chodziło o "Canal+" i "Canal+Sport"???

 

polecam zabezpieczenie się na żeby potem nie było że coś wam nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

tak wyglądają te nasze super mega promocje(zródło inne forum z dziś):

 

Cytat

"""'Z przykrością informuję, że ja również padłem ofiarą oszustwa NC+...

Wczoraj straciłem 4 kanały C+ (Canal+, Canal+ Sport, Canal+

Film, Canal+ Film2), które miałem mieć dostępne przez cały okres

umowy. O warunki oferty migracyjnej dokładnie pytałem podczas migracji i

jestem pewien, że kanały te były gwarantowane. Potwierdzałem te warunki

telefonicznie na drugi dzień. Potwierdzili je również mailowo Doradcy

NC+ na tym Forum.

Wczoraj dzwoniłem do Działu Promocji ale nic nie wyjaśnili, poradzili pisać reklamację. Wczoraj pisałem również do Doradcy NC+ ale nie był w stanie pomóc z uwagi na zbyt późną porę (brak dostępu do niektórych danych), dlatego dziś powtórzyłem prośbę i czekam na reakcję.

Pewnie poczekam miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i w najlepszym razie włączą mi to co obiecali. Tyle, że to jest już druga żółta kartka i teraz należy się czerwona...

Czy mogę już teraz rozwiązać umowę z NC+ z ich winy z racji niewywiązania się z umowy? """"'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja zmigrowałem w czerwcu na to co mam w podpisie i wszystko ładnie świeci, nawet w ICA. Ponadto mam jeszcze emeil z działu reklamacji, iż to wszystko mam zagwarantowane przez okres 12 miesięcy w stałej cenie. Od siebie dodam, że jeśli komuś znikają poszczególne kanały, to pewnikiem tak zostało ustalone w umowie, ale osoba czyli abonent, nie zwrócił uwagi na to, że uzyskuje promocyjny dostęp do op. canal+. Zaś promocyjny dostęp do op. Canal+ przez okres minimalny umowy tzn 12 lub 18 miesięcy, to już jest znacząca różnica. I mam wrażenie, że co niektórym konsul powiedział o promocyjnym dostępie do w/w opcji i wszyscy hurrra zgadzają się.

Tak więc dobrze wsłu[beep]my się w oferowane warunki zanim je zatwierdzimy, a jeśli czegoś nie rozumiesz to niech odczytują jeszcze raz i jeszcze raz, i jeszcze raz .:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FrEaK .... czasem nie chodziło o "Canal+" i "Canal+Sport"???

 

polecam zabezpieczenie się na żeby potem nie było że coś wam nie działa

 

Gosciu mowil ze C+ Sport bedzie. Tez sie dopytywalem o to, mam nadzieje ze gosciu nie zrobil mnie w maliny, o co sie obawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest teraz w NC+, ale wcześniej w cyferce wybierając np. pakiet kompakt, można było przejść na optimum nie tracąc zniżek. W każdym bądź razie coś takiego było na pewno, więc jeszcze możesz spróbować wskoczyć na platynkę, a myślę, że powinni pójść na rękę. Tylko rozmawiać z kimś konkretnym, a nie studencikiem, który dorabia przez okres wakacji. Spróbuj, zapytać warto, a to przecież nie boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, mają się nieźle, a jak się zacznie sezon piłkarski będzie jeszcze lepiej :)

 

Oczywiście start mieli fatalny, wizerunkowo ucierpieli, ale ciągle mają najlepszą ofertę jeśli chodzi o sport, film, czy seriale. Mam wrażenie, że niektórzy mocno wyolbrzymiają skutki tego co się wydarzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, mają się nieźle, a jak się zacznie sezon piłkarski będzie jeszcze lepiej :)

 

Oczywiście start mieli fatalny, wizerunkowo ucierpieli, ale ciągle mają najlepszą ofertę jeśli chodzi o sport, film, czy seriale. Mam wrażenie, że niektórzy mocno wyolbrzymiają skutki tego co się wydarzyło.

 

Nie no super i ogólnie są wspaniali, zabrali tylko niektóre kanały, które bez problemu są u konkurencji, przecież to tylko kilka braków :) : CN, TCM, Travel, ExtremeSport, Universal, 13 street, Romantica, CSB Action, CBS Drama, CBS Reality, DaVinci, ESPN Classic, itd. nie wspominając ze konkurencja ma dodatkowo paczke VIASAT która jest konkretna, paczkę Polsatów Sport, E!, CBS Europa, Republika, Love i wiele innych, których NC+ nie zamierza nawet dołączyć w przyszłości..

 

Co tam kilka podstawowych kanałów które są przecież w każdym kablu i na Polsacie , przeciez one nic nie znaczą dla widzów :) Kazdy ogląda tylko sport premium i film premium :) Oglądalność Canal+ bije rekordy Guinessa :)

DNO i tyle, nawet premium nie sprzedaje się dobrze w NC+, a większość kupuje pakiet bez premium i nic dziwnego że wybierają konkurencje jak w NC+ nie ma podstawowych kanałów.

... z tymi serialami to rozbawiłeś mnie najbardziej, akurat bardzo dużo seriali odpadło, bo większość ciekawych leci w paczkach kanałów Universal i CBS, których NC+ nie posiada, a sporo najbardziej popularnych jest na kanałach otwartych, nie wspominając już że najpopularniejsze nowości premium m.in. najnowsze sezony Gra o Tron, Rodzina Borgiów, Rodzina Soprano, Rzym, Californications, Bez Tajemnic, Czysta Krew, itd. lecą na HBO, a nie na Canal+.

 

Jestem z cyfrą do końca umowy czyli prawie do końca 2014 roku i jeżeli te kanały nie powrócą to idę do Polsatu, tak już poleciało ponad 200 tys abonentów, zobaczycie jak podadzą statystyki kwartalne które teraz boją się przedstawić, że minimum 0,5 mln abonentów stracą tylko w fazie początkowej, ale przecież tak jak wspomniał PAWOP "ciągle mają najlepszą ofertę" :) szkoda tylko, że nikt nie chce tego kupować i ciągle większosć pozostaje przy starych umowach:) Nie wspominając już jak wyłaczą SECA (będzie tylko parowanie w conax) - znów kolejna konkretna liczba abonentów przejdzie do konkurencji.. między czasie sporo osób oszczędza i przechodzi do DVB-T czyli z tego 2.5 mln po roku może zostać 1 mln i wtedy Polsat wchłonie NC+ za śmieciowe pieniążki.

 

Już chyba nie pamiętasz jak NC+ chciała skutecznie zwiększyć oglądalność Canal+ i wyeliminować HBO ze swojej platformy czyli wyeliminować konkurencje z rynku umieszczając na swojej liscie te kanały na odległych pozycjach oraz nie mając ich w swojej ofercie (HBO na początku były tylko w najwyższej ofercie za 199 zł), jednak abonenci zrobili taką zadymę i tak im się ten pomysł podobał, że NC+ wycofała się z nieczystej walki i przywrócili kanały HBO na bliższe pozycje listy kanałów oraz jest już opcja zakupu HBO w każdym pakiecie NC+. Oni doskonale widzą, że globalnie HBO ma więcej abonentów w Polsce niż Canal+ i taka blokada tylko spowodowała odwrotne skutki i bardziej nabuzowała abonentów.

 

NC+ popełniła najwięcej błędów, nie ma takiej spółki w świece mediów, która by popełniła aż tyle błędów, NC+ jest droga w porównaniu do konkurencji, NC+ ma bardzo mało podstawowych kanałów w porównaniu do konkurencji, NC+ ma tylko jedną przewagę tj. liczbę sportu PREMIUM, ale pamiętajmy że najważniejsze wydarzenia sportowe muszą być pokazane przez TVP bo taka jest ustawa, bardzo dużo sportu jest na kanałach otwartych, a ludzie samym premium nie żyją, można powiedzieć spokojnie że większość ogląda podstawowe kanały i nie ma dostępu do premium. Mało tego, jak ktoś chce miec filmy premium to i tak wybierze statystycznie HBO niż Canal+.

 

Co tu dużo gadać, przecież ostatnio ekipa z Francji przyleciała do Polski i robi po cichu restrukturyzację NC+ , poleciało dużo głów i zwykłych pracowników, a jak tak dalej będzie to marka zostanie zmieniona na inną, bo NC+ kojarzy się wszystkim z porażką..

 

Dzwonią do mnie ciągle żeby przejść do NC+ a ja im mówie konkretnie "oddajcie to co było w cyfrze czyli CN, TCM, bezpłatne History, paczke CBSów oraz Universalów oraz pozostałe których nie ma w NC+ i wtedy się zastanowię", a oni za to że przecież mam nowe kanały HD i podają mi Romance HD, itp śmieci, a ja do nich że wolę oglądać Romantice w Polsacie niż ich Romance w HD oraz że jak się coś zabiera w takiej ilości i proponuje jeszcze wiekszą cenę abonamentu to trzeba mieć nierówno pod sufitem. Oni nadal myślą, że Polacy to nic nie mają, nic nie wiedzą, wiec bez problemu kupią każde drogie g*wno. Nie te czasy panowie, Polska zmieniła się i zmienia się coraz szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...