d_recki Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 bliski nagrałeś rozmowę? miałem identyczną propozycję a skończyło się tak iż od 1-05-2013r. czysta platyna bez dodatków za 99zł super okazja szczegóły tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892 Od poprzednich swoich postów pociągnąłem trochę temat kilkoma następnymi telefonami do naszej Nowej Wspaniałej Platformy i już wiem że na 100% jestem posiadaczem czystej platyny za 99zł a skąd z BOK ..... Nie nagrywałem rozmowy , bo jak widzisz po sobie nic ci to zbytnio nie daje musisz słać reklamacje i czekać,czekać, czekać. Ja mam inny patent na takie rozmowy, umowę mam na żonę ale to ja negocjuje warunki,użeram się z nimi i to ja przedłużam umowę tak jak w tym przypadku. Gdy konsultant nie chce zaakceptować umowy potwierdzonej przeze mnie to taką odmawiam. W momencie kiedy konsultant nic nie wspomina o żonie a mi pasują warunki potwierdzam umowę. W momencie kiedy chcą mnie wyrolować mają umowę na żonę potwierdzoną przez osobę trzecią a w takim przypadku takiego przedłużenia umowy nie ma. Więc mogą mnie ...... Należy pamiętać tylko o tym iż to działa tylko wtedy gdy oni dzwonią do ciebie bo na odwrót nie bo należy podać dane abo. więc nigdy nie dzwonie do nich pierwszy czekam na ich ruch. System sprawdzony w n-ce umowy wypowiadałem w sumie już 3-ci .raz za każdym razem w ten sposób przedłużałem i wszystko grało. System wymyślony po problemach z CP i z autopsji wiem że sprawdzony. Pozdrawiam i życzę powodzenia dobry patent zacznę go stosować w przyszłości pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cimer10 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja wczoraj dostałem za 69 silver+6C+ i HBO na 12 miesięcy, myślę że oferta realna. Aczkolwiek trochę się zląkłem czytając o tym, że robią w ciula i w sumie faktycznie, na ICA widnieje tylko pakiet silver, ale HBO i canal plusy są więc jak na razie wszystko OK. Mimo wszystko jutro zadzwonię na BOK bo muszę być w 100% pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 J..... Ktoś pisał tu już, że dostał AI za 159zł, ale nie wiem czy to prawda. Mnie konsultant powiedział, że to jest niemożliwe. ... Jest możliwe o ile zmigrował do 11 kwietnia. Płaci tyle do końca grudnia 2013r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycho Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 interesuje mnie Silver + wszystkie kanały canal+ dekoder PVR i multiroom. Za ile mozna to wyciagnąć? Zobacz mój podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d_recki Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja wczoraj dostałem za 69 silver+6C+ i HBO na 12 miesięcy, myślę że oferta realna. Aczkolwiek trochę się zląkłem czytając o tym, że robią w ciula i w sumie faktycznie, na ICA widnieje tylko pakiet silver, ale HBO i canal plusy są więc jak na razie wszystko OK. Mimo wszystko jutro zadzwonię na BOK bo muszę być w 100% pewny w moim przypadku HBO oraz Flimbox ma świecić do 30-04-13 -z poprzedniego pakietu w N ps, też chciałem być pewny na 100% a jak wyszło wszyscy widzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam wszystkim jestem tutaj nowy Ja tez miałem dylemat czy aby na pewno mi dali co mówili w DUK ale napisałem do doradcy Paweł_nc+ nc+_przedstawiciel zapytanie: Mam pytanie dzisiaj przeszedłem z platformy N do NC+ moje pytanie czy można sprawdzić przez państwa czy oferta która mi zaproponowali widnieje w systemie : Canal+silver z 6x canal+ i Hbo na całą umowę czyli 12 miesięcy za kwotę 69zł odpowiedz Pawła nc+ skrzynka doradca, została stworzona specjalnie dla użytkowników forum platformy nc+. Jeśli jesteś już naszym forumowiczem, prześlij nam swój nick (najlepiej wpisz go w temacie wiadomości), wówczas chętnie zajmiemy się Twoją sprawą. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem naszego forum, zachęcamy do kliknięcia w adres http://forum.ncplus.pl/forum/register.php. Zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę rejestracji. Po ustaleniu swojego indywidualnego nicku, prześlij nam go w odpowiedzi na tę wiadomość. Nick prosimy umieścić w temacie wiadomości. Moje dalej zapytanie : Że oczywiście jestem abonentem N i podałem oczywiście nik mój I zaraz przyszła już odpowiedź Dziękuję za przesłanie nicku. Promocja główna to CANAL+ Silver 69zł 12m dla Abonentów. Dodatkowo w ramach przedłużenia umowy otrzymałeś 2 inne promocje specjalne czyli bezpłatny dostęp do kanałów CANAL+, CANAL+ Sport, CANAL+ Film, CANAL+ Film2 (kanały CANAL+ Family i CANAL+ Family2 wchodzą w skład promocji głównej) oraz do opcji HBO w cenie abonamentu do końca okres okresu oznaczonego umowy. Pozdrawiam, Paweł_nc+ nc+_przedstawiciel Także oferta zgadzała się z tym co dostałem przez DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d_recki Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 XMAREKK30 Przypuszczam że jesteś w większości -ja musiałem pisać reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nolfum Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam, Przeglądając wpisy na forum również pozwoliłem sobie na zweryfikowanie oferty migracyjnej na którą wyraziłem zgodę. Potwierdzono mi dokładnie te same warunki, które ustaliłem z konsultantem BUK. Myślę, że nie trzeba szukać problemów tam gdzie ich jeszcze nie ma. Niepotrzebnie wprowadzony zamęt wcale nie pomaga w ewentualnej decyzji - dla przypomnienia mi zaproponowano: C+ Gold (tj. nVOD i SERIALE+) z kompletną paczką C+ oraz HBO + Cinemax + MR Standard za 89zł na 12 miesięcy. Bylem abo N z pakietem npremium + hbo + filmbox (było złożone wypowiedzenie umowy). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 XMAREKK30 Przypuszczam że jesteś w większości -ja musiałem pisać reklamację Nie wiem czy większości po prostu wysłałem e-mail do doradca.n@info2.ncplus.com.pl w ty tytule wiadomości swój nick z forum z n jaki mieliście trzeba podać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iizzaa Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zaczynam się powoli denerwować , mam umowę w cyfrze do końca maja, dziś odebrałam już któryś telefon z super ofertą PLATINUM + HBO + multiroom z cyfry+ w tym jeden dekoder PVR 139 zł/ 18 mies. !! i za każdym razem jest dostępna tylko ta oferta, o 12 miesiącach nie ma mowy w ogóle - CO JEST GRANE?! cały czas odmawiam, jutro wysle wypowiedzenie - moze coś lepszego dzięki temu się pojawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dez Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 @Iizzaaa bez wypowiedzenia nic lepszego nie dostaniesz... wysyłaj wypowiedzenie czym prędzej i czekaj spokojnie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlaWasII Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Sory ale ja to nie bardzo czaje co wy z tym zakazem zejscia na mniejszy pakiet? Od kilkuset stron tego wątku przewija się ta myśl... Ja to rozumiem tak, że konsultanci nie będą mieli takiej opcji do wyboru, by dać tańszy pakiet. W takim układzie "straszenie" ich wypowiedzeniem nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Moim zdaniem brak ewentualnej możliwości obniżenia pakietu przy przedłużeniu jest po prostu nieuczciwy. Po pierwsze mogę dojść do wniosku, że i tak nie wykorzystuję tego co mam. Po drugie czasy są, jakie są. Dziś mnie stać, jutro niekoniecznie. Nie powinno być tak, że przywiązują kogoś do danej oferty, jak do pańszczyzny. Czas pokaże, jak w praktyce zapis słynnego punktu 3. regulaminu promocji będzie interpretowany. Jego treść ewidentnie mi się nie podoba. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 a cotoza punkt 3 regulaminu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 3. Abonent w Okresie gwarantowanego korzystania z Pakietu CANAL+ Silver ani też po tym Okresie, nie może zrezygnować z Pakietu CANAL+ Silver poza przypadkami rozwiązania/wygaśnięcia Umowy. Całość regulaminu: https://ncplus.pl/sklep/Content/pdf/reg ... 4-2013.pdf Takie same zapisy są przy Gold i Platinium. Moim zdaniem ten zapis zakrawa na jakieś kuriozum. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 no i co w tym dziwnego? to nc+ .mi juz nic ciekawego nie zaoferują więc spadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Przecież to jest logiczne ,że jak rozwiązuję umowę czy mi wygasa to nie będę korzystał z tego czy innego pakietu, to jest przywiązanie abo. jak psa łańcuchem do budy ,albo płacisz albo s[beep]aj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Pozniej jak wynegocjuje nowe warunki to zmieniam pakiet i tyle.. albo jak nie wynegocjuje to rozwiazuje umowe. Mnie ten zapis nie dziwi. Jak mi nie podoba to rezygnuje oni musza sie dostosowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 O ile wiem, to przymus utrzymania tego samego pakietu powinien dotyczyć wyłącznie okresu gwarantowanego, na który obowiązuje umowa. Wszystko zależy od tego, co rozumieją przez wygaśnięcie umowy. Podpisanie aneksu nie jest rozwiązaniem umowy i nie wiąże się też z jej wygaśnięciem. Może jest tu jakiś prawnik i się do tego odniesie? Ja nie twierdzę, że ten zapis jednoznacznie przywiązuje użytkownika do pakietu, ale mam wątpliwości, czy tak nie jest. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 To im zalezy zyby abonent skorzystal z akcji "powrot" wiec nie moga nikomu narzucic z gory okreslonego pakietu jak ktos zmienil zdanie i chce cos innego. Bzdury i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tides Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam,może nie w temacie,lecz czy można jeszcze wysłać wypowiedzenie z powodu usunięcia 13 street universal? Jestem abonentem C+ i obecnie płacę 96zł za C+optimum HD,HD promo,Pace pvr,Exxxtra oraz multiroom,z tego co tutaj teraz czytam to spokojnie mógłbym płacić około 30zł mniej za to samo plus HBO,które ostatnio zaproponowano mi w promocyjnej cenie 27zł . Kolejne pytanie,czy jako abonent c+ mogę złożyć wypowiedzenie w punkcie nc+? @clf wybacz,śpieszno do pracy,nie mam czasu na wertowanie setek stron w poszukiwaniu odpowiedzi,zamiast udawać się na osobiste wycieczki,łatwiej po prostu odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Miesiac zasmiecania tematu o wypowiedzeniach a zawsze sie znajdzie jakis trol i pyta czy mozna wyslac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 To im zalezy zyby abonent skorzystal z akcji "powrot" wiec nie moga nikomu narzucic z gory okreslonego pakietu jak ktos zmienil zdanie i chce cos innego. Bzdury i tyle. Ja płaciłem w N 69PLN i pakiet jaki mi zaproponowano w tej cenie to był Silver ale że wytargowałem cenę przy migracji na 59PLN to mam niższy pakiet Universe. Ale Wam chyba chodzi o to że na koniec umowy z NC+ nie będzie można przedłużyć na niższym pakiecie od tego który się miało do tej pory. Trochę to dziwne jest. Przykładowo jak kończyła się mi umowa w sieci komórkowej to nigdy nie było problemu zejścia na niższy abonament. A tutaj jakieś takie jazdy robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczelinaa Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ludzie nie dajcie się negocjujcie Universe+ / 6xC+/ HBO/ za 59PLN można bez problemu wynegocjować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ale byłeś pewnie w n... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.