Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

[beep] [beep] z nc+. Do tej pory nie mam włączonej paczki C+. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta nc+ i podobno mam zwykły pakiet Universe+. Co to do [beep] nędzy ma być? Czy tam pracują aż tacy [beep] ludzie? Zgłosiłem reklamację i mam teraz czekać 30 dni bez 6xC+? Mogę to w jakiś inny sposób załatwić? Brak słów [beep] mać!

 

Nie ma czegoś takiego jak 10 dniowy okres "ochronny" umowy zawieranej na odległość? Mam dosyć. Chcę zrezygnować zupełnie z nc+. [beep] im w [beep]!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem własny dekoder, który mi się popsuł, dzwonię do gamoni i mówię, ze jestem emigrantem z cyfry+ i chcę dostać do pakietu Platinum +HBO za 129 złociszy dekoder nc+ mediabox+, a ci mi odpowiadają, że nie mają dla mnie w ofercie takiego dekodera, mogę co najwyżej dostać dekoder cyfry, który nie ma wszystkich funkcji do pełnego korzystania z oferty za którą płacę, chyba ich pogięło, napisałem reklamację i każą mi czekać na odpowiedź 30 dni, nie mogę odbierać satelity, com mam robić - Help ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! :wink:

 

Dzwonili do was może z propozycją abonamentu za 29zł? Jeżeli tak, to co w tym abonamencie miałoby się znajdować?

Przy okazji powiem że jak zadzwonili to prosto z mostu powiedziałem że nic brać nie będę.

Może to dlatego taki niski abonament?

Obecnie posiadam N w abonamencie 48 złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowany dzisiaj.

Dzwoniłem sam do DUKa nki w Krakowie i miła pani przedstawiła mi nową propozycję.

Od teraz mam Pakiet Gold, c+x6, HBOx3, Filmbox x5 oraz MR standard za 99zł do 30 kwietnia 2014.

Nie mogli tak od razu???? ;)))) :brawo::lol2:

Drobna uwaga: chciałem mieć Platinum z HBO i zawsze cena była powyżej 129zł. :censored:

Teraz zapytałem o GOLD i sami dorzucili 6xC+. Mam to co chciałem za cenę, którą chciałem. :jupi::jupi::jupi:

W nce miałem FULL HD za 99zł. Wypowiedzenie poszło na początku kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mi również zaoferowano pakiet Universe+ plus pakiet 6xC+ i filmbox na 6 mieś przy umowie na 12mieś za 59 zł. Nie włączyli Filmboxu przez cztery dni to zadzwoniłem do BOK. I co się okazało? Mam zwykły pakiet Universe+ BEZ C+! Reklamacja....nie rozumiem po im to. Sprawdzajcie swoje nowo zawarte umowy w dziale obsługi klienta nc+ !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsacie dali mi 49,90+mr na 15 miechów -3 miechy za darmo oglądanie dodatkowo na 3miechy pakiet sport i film hd a w nc+ universe,+canal+ x6,mr w cenie,umowa 12 miechów za 69zł. co brac?

 

zależy co oglądasz bo oferta sportowa nc+ do poslat ma się nijak... polsat nie może przy niej stanąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem Silver z całą paczką Canal+ i HBO z Multiroom Standart za 79 zł i do tego Cinemax na pół roku gratis.

Umowa na 12 miesięcy.

 

Możliwe coś takiego jest? Czy moge o to walczyć mając teraz superpremium? Przeciez powyższe to jest to samo co platyna....

 

Ja za tę samą cenę, co @izbona9, tylko jeszcze z MR i Cinemax. Wszystko na 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem własny dekoder, który mi się popsuł, dzwonię do gamoni i mówię, ze jestem emigrantem z cyfry+ i chcę dostać do pakietu Platinum +HBO za 129 złociszy dekoder nc+ mediabox+, a ci mi odpowiadają, że nie mają dla mnie w ofercie takiego dekodera, mogę co najwyżej dostać dekoder cyfry, który nie ma wszystkich funkcji do pełnego korzystania z oferty za którą płacę, chyba ich pogięło, napisałem reklamację i każą mi czekać na odpowiedź 30 dni, nie mogę odbierać satelity, com mam robić - Help ?

 

kup sobie dekoder,albo napraw ten stary.nic innego nie zrobisz.a swoja droga to nie rozumiem po co brałeś ofertę z pełną platyną skoro na sprzecie od cyfry to nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam wasze propozycje to,sie zastanawiam czy my o tej samej firmie piszemy:) toz to niektore to jak science fiction,jak czlowiek placi 93zl obecnie w N i jedynie platyna za 99zl jest proponowana na 18m,do ktorej nie mozna wymienic dekodera nboxa na mediabox+ poniewaz 99zl abonament to zamalo :crazy:,to ja juz nic nie rozumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam wasze propozycje to,sie zastanawiam czy my o tej samej firmie piszemy:) toz to niektore to jak science fiction,jak czlowiek placi 93zl obecnie w N i jedynie platyna za 99zl jest proponowana na 18m,do ktorej nie mozna wymienic dekodera nboxa na mediabox+ poniewaz 99zl abonament to zamalo :crazy:,to ja juz nic nie rozumie.

Jak ktoś dał wypowiedzenie to bez problemu takie dostaje oferty, bez wypowiedzenia już jest różnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś do mojej mamy dzwoniła konsultant i mama wywalczyła pakiet Universe+ za 60 zł dodatkowo wszystkie kanały sportowe, które miałem w starej ofercie C+ (pakiet Canal+ Kompakt HD) na 12 miesięcy. Ok przychodzę, że szkoły kanały Universe są ale cała paczka Canal włączona. Dzwonię do konsultanta to gość, że może włączyć Canal bo jakiś błąd mają (że pakiet został zapłacony za kwiecień i kanały musza być) więc kazał przełączyć dekoder na kanał 15 i czekać godzinę. Ale nie powiedział mi dokładnie czy dodatkowe kanały sportowe będą w pakiecie od maja i że sprawa trafiła do działu reklamacji. Co mam z tym robić ? Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonili jeszcze raz!

 

Ogólni,e konsultant powiedział, że pakiet Platynowy + HBO taniej niż za 99 zł jest nierealny! Krócej niż 18 miesięcy też nie chcą zejść....

 

Co robić?

 

Cyfra+, 1 rok, superpremium...

 

Lizbona9 zagadaj o Gold, dadzą ci 6xc+, ja tak zrobiłem, patrz kilka postów wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś do mojej mamy dzwoniła konsultant i mama wywalczyła pakiet Universe+ za 60 zł dodatkowo wszystkie kanały sportowe, które miałem w starej ofercie C+ (pakiet Canal+ Kompakt HD) na 12 miesięcy. Ok przychodzę, że szkoły kanały Universe są ale cała paczka Canal włączona. Dzwonię do konsultanta to gość, że może włączyć Canal bo jakiś błąd mają (że pakiet został zapłacony za kwiecień i kanały musza być) więc kazał przełączyć dekoder na kanał 15 i czekać godzinę. Ale nie powiedział mi dokładnie czy dodatkowe kanały sportowe będą w pakiecie od maja i że sprawa trafiła do działu reklamacji. Co mam z tym robić ? Pomocy.

 

Sam sobie udzieliłeś odpowiedzi "nie powiedział mi dokładnie czy dodatkowe kanały sportowe będą w pakiecie od maja" Więc zadzwoń pod inny numer, porozmawiaj z kimś kto Ci powie dokładnie co będziesz miał od Maja i na jakich warunkach Twoja mama migrowała.

 

Tu napiszę bo was dużo tu zagląda:

 

Panowie przyszedł mi dzisiaj turboBOX i nie chce mi chodzić na HDMI. Na Scart chodzi a na HDMI nie. Zaznaczę że wcześniej kabel HDMI był sprawny bo chodził na nim miały nbox. Co to może być?

 

A przyciskiem RES na dekoderze to sie kolega bawil ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...