mixer4all Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Bardzo prosiłbym od wiktor3a i mixer4all numery umów. Jak powiedział przełożony konsultanta podanie samego tylko numeru umowy nie stwarza żadnego ryzyka dla podającego a innym stwarza możliwość podpisania takiej samej oferty. Pozwól,że zrozumiem twój tok myślenia: Zadzwonisz i podasz mój numer mówiąc że ja chcę tak jak on ma? Bitch please Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mooler86 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jak tylko potwierdzą mi przyjęcie wypowiedzenia, to dam znać co proponują w moim przypadku(59+10npremium). Tych cen w wysokości 49 - 59 też jakoś nie widzę, ale 64 - 69 wydaje mi się realne. Oby:) 69 potwierdzam jeszcze raz,ze 3 razy się upewniałem podczas rozmowy, narazie w ica figuruje canal+ silver, umowa zaczyna sie od 1 maja... U mnie jest dokładnie to samo. A poza tym świeci AXN Spin którego na pewno nie było w N, poza tym to co do tej pory C+ i HBO,a nagle już dzisiaj została wystawiona nowa faktura na kwotę 69zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2807 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Z samym numerem umowy nic nie zrobisz. Zobaczymy jutro jak zadzwonią co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czlowieku jak to nie, jak dzwonisz konsultant pyta o nr umowy, a po jego podaniu pyta sie mnie czy sie nazywam tak i tak...wiktoria podaj mu jeszcze najlepiej haslo do swojego konta bankowego Co za ludzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 HAHAHA, ale beka. Jeszcze nie dawno Universe to było max. 49zł, a teraz universe dają za 49zł z 6x c+ Albo Canal+ Silver z 6x c+ i hbo za 69zł, i jeszcze w to wierzycie HAHAHA. Pewnie jak piszą 6x c+ chodzi im o 6 kanałów Cyfry+, czyli kuchnia, domo itd. Bzdury piszesz. Np. "Domo HD" nie nazywa się "Canal+ Domo HD". To tylko jeden przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrrr2r Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam Mam obecnie biały nbox z n od 6 lat z małą przerwą, od 3 tygodni miałem WPT+Npremium(obecnie Canal+)HBO na okres 6 miesięcy za 59zł/m. Złożyłem wypowiedzenie z powodu automatycznej migracji. Druga umowa Komfort HD za 20 zł na własnym dekoderze. do konca czerwca złożone wypowiedzenie. Dzisiaj telefon do BOK czy wypowiedzenie jest ważne i chwila zastanowienia i decyduję że nie wycofuje wypowiedzenia. Następnie telefon do DUK pierwsza oferta 59 zł/m za Universe+, paczka Canal+,HBO na 12m druga opcja U+, paczka Canal+ za 49zł/m na 12m powiedziałem żeby konsultantka zadzwoniła za 3 godziny i nie zadzwoniła więc po 20.00 telefon do DUK i negocjacie i wynik: Universe+, paczka Canal+, HBO gratis na 6m za cenę 49zł/m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 jak mam w tej chwili 2 karty kameleon to jest szansa na otrzymanie trzeciej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Co musi być na rzeczy z tymi cenami ..Ja wysłałem wypowiedzenie z cyfry plus..Dziś do mnie dzwonili tylko mnie niestety takich cen nie proponowano A na pytanie dlaczego tak droga..pani mnie poinformowała że tylko abonenci z N mają duże zniżki bo masowo wysłali wypowiedzenia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 czyli co, wszyscy z cyfry wysyłać wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snow0010 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 witam, mam c+ optimum + mr za 88/m-c dzisiaj oferowali mi platyne + mr za 99/m-c. Myślicie że można zejść niżej? Wypowiedzenie wysłane 2 kwietnia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam, jak pisałem kilka postów wcześniej, zmigrowałem dziś do NC+ na warunkach, które mi całkowicie odpowiadają. Mam już to za sobą: całe godziny na forach, śniące się mi układy programów i różne opcje umów Także długie, "nocne rozmowy" z konsultantami Chciałbym podziękować Wszystkim za dobre rady, dzielenie się swoim doświadczeniem w rozmowach z konsultantami oraz za wszelkie informacje pomagające mi (nam) w osiągnięciu zaplanowanego celu . Wszystkim- przy okazji- życzę udanych umów i szybkiej ich realizacji. Tak czy tak: zostaję z Wami i,jak będę mógł pomóc, to będę tu pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 i dla Cyfry+ nic nie będzie bo nasze umowy/wypowiedzenia rozejdą się w czasie około 12-15 miesięcy i nie bedzie takich ofertEnkowicze się spisali wyslali 200-300 tysiecy wypowiedzeń i ceny poszły około 30-40% w dół a dla nas tak nie będzie raczej czas odegra tutaj kluczową rolę. Zastanawia mnie co po roku dla enkowiczów?? Ceny 50% w górę albo pa pa pewnie nc+ bedzie musiało się odbic wysłali wypowiedzenia, bo dostali listy z "propozycją nie do odrzucenia" i dlatego taka reakcjia + uokik + antync+. Nie piszcie ze dzięki n-kowiczom coś sie zmienia, bo gdyby pierwsze listy poszły do abonentów Cyfry to było by tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekpl Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Co prawda sam dopiero co się tutaj zarejestrowałem (od 2011 mam konto na starym 'nhdtv' tj. dzisiejszym forum ncplus, ale dziwnym zbiegiem okoliczności pomimo wielu prób nie mogę się doczekać na maila z przypomnieniem hasła czy z aktywacją nowego konta, ciekawe dlaczego ) Również mogę potwierdzić info o korzystniejszych warunkach Umowa z N: Przedłużenie umowy na 6 msc podpisane 30.01.13 + nPremium do 31.05.13 - 59zł/msc Oferta NC+: Pakiet Universe+; pełna paczka Canal+ na cały okres; umowa na 12 msc - 49zł/msc Koło godziny 14 sam zadzwoniłem pod numer DUK N ( 12 294 78 79) Wypowiedzenie zarejestrowane. Początkowa propozycja na to co wyżej - 59zł. Krótka piłka z mojej strony - zgodzę się, ale za 49zł/msc. Konsultacja z kierownikiem - dał zielone światło. Umowa od 01.05.13 do 30.04.2014. Warunki powtórzone kilkukrotnie + potwierdzone kolejnym telefonem po 30 min. Dla pewności jutro przedzwonię jeszcze raz i sprawdzę czy wszystko się zgadza. Dodatkowe info od konsultanta - po upływie 12 msc cena pakietu będzie wynosić 79zł także trzeba pamiętać o końcu umowy i negocjacjach/wypowiedzeniu. Imię i nazwisko rozmówcy oczywiście zapisane na wszelki wypadek. Jak widać konsultant też człowiek Sam jestem jak najbardziej zadowolony, głównie zależało mi na niższej cenie abonamentu + kanale sportowym. O HBO czy inne wodotryski nawet nie pytałem. Jak widać opłacało się czekać i nie brać pierwszej lepszej oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tylko każdy kto ma cyfrę może jeszcze spokojnie wypowiedzenie jeszcze wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinowa Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Pakiet Universe+; pełna paczka Canal+ na cały okres; umowa na 12 msc - 49zł/msc no. teraz tylko jakieś 200.000 cyfrowiczów, którzy zapłacą za to samo 99 i bilans jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Pakiet Universe+; pełna paczka Canal+ na cały okres; umowa na 12 msc - 49zł/msc no. teraz tylko jakieś 200.000 cyfrowiczów, którzy zapłacą za to samo 99 i bilans jest ok. Ktoś musi za to zapłacić w tym wypadku będą to byli abonenci cyfry..Dziękuje im bardzo za takie przywileje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 przestań się łamać.nie bedzie tak źle.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cesc4 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czy jest tutaj ktoś z CYFRY+ komu umowa kończy się w tym miesiącu i wysłał już wypowiedzenie? Czy tacy ludzie nie otrzymują od Działu Utrzymania Klienta podobnych ofert co enkowicze ? Innymi słowy - czy Dział Utrzymania Klienta zlewa takich ludzi, czy również zabiega o ich pozostanie i przejście na nc+ ? Jest to o tyle istotne pytanie, że pozwoli nam poznać strategię nc+. Bo w końcu czym się różni dotychczasowy enkowicz, który wysłał wypowiedzenie od dotychczasowego abonenta Cyfry+, któremu właśnie wygasa umowa i również chce odejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel07 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czy jest tutaj ktoś z CYFRY+ komu umowa kończy się w tym miesiącu i wysłał już wypowiedzenie?Czy tacy ludzie nie otrzymują od Działu Utrzymania Klienta podobnych ofert co enkowicze ? Innymi słowy - czy Dział Utrzymania Klienta zlewa takich ludzi, czy również zabiega o ich pozostanie i przejście na nc+ ? Jest to o tyle istotne pytanie, że pozwoli nam poznać strategię nc+. Bo w końcu czym się różni dotychczasowy enkowicz, który wysłał wypowiedzenie od dotychczasowego abonenta Cyfry+, któremu właśnie wygasa umowa i również chce odejść. dopiero 15kwiecień-spokojnie ,jeszcze przyjdzie czas na "cyfrowiczów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dez Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @cesc4 umowa kończy mi się 30 kwietnia , wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane , Kontaktu zero . Pisali e-mail żeby wycofać wypowiedzenie , no i sms że mają dla mnie ofertę bym do nich zadzwonił . Nie zamierzam dzwonić , niech Oni dzwonią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ja wysłałem wypowiedzenie 2 tygodnie temu ale niestety takich propozycji jak eNkowcy mają teraz nie dostałem 99 zł za platynę tylko tyle mi dają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remos Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @cesc4 umowa kończy mi się 30 kwietnia , wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane , Kontaktu zero . Pisali e-mail żeby wycofać wypowiedzenie , no i sms że mają dla mnie ofertę bym do nich zadzwonił . Nie zamierzam dzwonić , niech Oni dzwonią . Może wysłałeś groźne wypowiedzenie że boją się do ciebie zadzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dez Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @remos nie nie , nic z tych rzeczy Ja mam czas. Można wszystko załatwić ostatniego dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 mi dziś przyszło na meila Szanowni Państwo, przykro nam, że podjęli Państwo decyzję o rezygnacji z Umowy o Abonament. Gorąco zachęcamy do pozostania w gronie naszych Abonentów i odwołania wypowiedzenia. W dalszym ciągu będą Państwo mogli korzystać z usług CYFRY+ na warunkach wcześniej zawartej Umowy, z zastrzeżeniem ewentualnych zmian programowych i wyłączeniem okresowych promocji. Jednocześnie miło nam poinformować, że udostępniamy Państwu kanał nSport, na warunkach obecnej Umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.). W celu odwołania wypowiedzenia prosimy o kontakt z Telefonicznym Centrum Abonenta pod specjalnie dedykowanym numerem 22 22 00 191. Pozdrawiamy, nc+ dzwonić do nich nie bede, jak im smierdzi moja kasa to trudno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.