cyfrek1 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ja również potwierdzam, po rozmowie z konsultantem z pod nr 12/ 2947879 otrzymałem taką propozycję Universe+, C+x6 i HBO czyli to co mam obecnie za 69 zł w ofercie na 12 m-cy za 59 zł. Facet powiedział że to oferta dla tych którzy wysłali wypowiedzenia i chcą pozostać na promocyjnych warunkach. Że takie promocje są tylko dla tych ludzi którzy pozostaną przy swoich ofertach czyli nie zmieniających pakietów na wyższy czy niższy bo dla niech to standardowe stawki. Miałem umowę z n. Jeszcze pozostała umowa z C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Z tym c+VOD to jest tak ze dostaja go chyba tylko ludzie z platyna bo nawet w umowie z N jest wpis w regulaminie ze nVOD jest niegwarantowane pomimo pakietu nPremium wiec chyba nie ma co liczyc na c+VOD przy nizszych pakietach nawet jak ktos mial nVOD Mi dlatego się nie śpieszy wypowiedzenie mogę w każdej chwili cofnąć lub zmigrować. Pan konsultant mi powiedział że za taką ofertę jak moja ludzie się zabijają. Odpowiedziałem mu że jakoś nie widzę zwiększonej ilości nekrologów. Dzięki....dużo śmiechu na początku dnia i przy słonecznej pogodzie, to skarb Co do migracji... obawiam się,że te obecne ( nie ukrywajmy: bardzo dobre ) oferty mogą się szybko skończyć. Obawiająć się właśnie tego migrowałem bez wizy i paszportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterZonta Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam! Niestety z rożnych powodów nie zdążyłem wysłać wypowiedzenia, a potem jak już miałem wysłać okazało się, że nie ma przymusowej migracji. Teraz widzę, że źle zrobiłem i mam takie pytanie. Wybieram się dziś do APS z zamiarem złożenia wypowiedzenia (miałem (WPT+ nPremium) i zastanawiam się oferta zależy od podanego powodu na wypowiedzeniu? BO mogę złożyć wypowiedzenie z powodu wyłączenia nPremuium (czyli umowa wygasa z końcem kwietnia) lub z powodu kończącej się umowy (wygasa z końcem maja) i zastanawiam się, który powód podać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glodomorr Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam, wczoraj zgodziłem się na Universe+ + 6xC+ + dekoder Mediabox+, razem 59zł na 12 miesięcy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twonk Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Z tym c+VOD to jest tak ze dostaja go chyba tylko ludzie z platyna bo nawet w umowie z N jest wpis w regulaminie ze nVOD jest niegwarantowane pomimo pakietu nPremium wiec chyba nie ma co liczyc na c+VOD przy nizszych pakietach nawet jak ktos mial nVOD Mi dlatego się nie śpieszy wypowiedzenie mogę w każdej chwili cofnąć lub zmigrować. Pan konsultant mi powiedział że za taką ofertę jak moja ludzie się zabijają. Odpowiedziałem mu że jakoś nie widzę zwiększonej ilości nekrologów. Znów kłamiesz! Córka nic nie wysyłala i dostała list z nc ze może pozostac na starej umowie z nki do lipca 2014 rok!! Zostać na tych samych warunkach zbliżonych !! Zamiast premium kanałów ma 6 x Canal! Nie rozumiem po co to wyzywanie od troli. Dzielimy się przecież informacjami na forum nie po to żeby komuś żal ściskał d. tylko po to żeby także abonenci C+ mieli karty przetargowe do negocjacji z encepence. Jak już pisałem, ja wypowiedzenie wysłałem 2 kwietnia. Do tej pory płaciłem za wszystkie kanały podstawowe + 4 x nPremium + HBO + nVod 69 zł i dodatkowo 20 za multiroom Premium. W liscie o migracji proponowano mi Silver za 79 + 20 zł za multiroom, czyli łącznie 99 zł. Miałem zamiar przejść do polsatu - sport (a zwłaszcza piłka nożna) nie stanowi dla mnie być albo nie być. Początkowo proponowano mi w dniu 16.04 wycofanie wypowiedzenia i pozostanie na obecnym abonamencie do końca umowy z N. Problem w tym, że ta umowa i tak kończyła mi się w lipcu. Więc właściwie po miesiącu (w maju) znowu wysyłałbym wypowiedzenie, bez perspektyw na otrzymanie lepszej oferty. Po prostu przeszedłbym do polsatu parę miesięcy później. Na takie stwierdzenie, konsultant zaproponował mi wszystkie kanały wchodzące w skład pakietu Silver + 3x HBO + 6x C+ za 69 zł. Dodatkowo opłata 20 zł za multiroom. Łącznie 89 zł. Umowa z NC+ na 12 miesięcy. Konsultant po kolei wymieniał kanały wchodzące w skład paczki C+ (canal +, canal + film, film2, family itd.). O kanałach niegwarantowanych nawet się nie zająknął. Zgodziłem się. Czy mam się czuć winny? Przypuszczam, że niebawem dla abonentów C+ tez będą takie promocje (a może nawet lepsze). Poza tym pomyślcie co czuja ci co zmigrowali w zeszłym tygodniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbaj Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 N-kowiicze za pakiet all inclusive płacą 99 zł, a abo cyfry 179 zł Lecą w ch...ja z abo c+ !!!! Mam umowę na to co koleżanka przedłużoną w marcu na 18 m-cy za 154zł (wcześniej to samo za 136zł nie negocjowałem bo czułem ze będzie z tego niezły [beep] i będzie okazja złożyć wypowiedzenie. "Pałka się przegięła" z migracja byłych abo N ,dzisiaj pisze wypowiedzenie z powodu wycofania z oferty 13-th Street z dniem 30.04.2013 !!!! Ma ktoś wzór wypowiedzenia ?????? Imię i Nazwisko Ulica i numer domu/mieszkania Kod pocztowy, miejscowość Nr abonenta: XXXXXXX-XX Canal+ Cyfrowy S.A. Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa Oświadczenie o rozwiązaniu umowy numer XXXXXXX-XX W związku z wprowadzeniem przez Canal+ Cyfrowy S.A. zmian z dniem 1 kwietnia br. polegających na wyłączeniu programów i zaprzestaniu udostępniania kanałów: 13th Street Universal, Zone Romantica, religia.tv (dla użytkowników dekoderów SD), ESPN Classic oraz od 1. lipca br. kanałów CNN, Cartoon Network, TCM jak i braku gwarancji nadawania programów religia.tv oraz Trace (dla użytkowników dekoderów HD) oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzone zmiany i rozwiązuję umowę nr XXXXXXX-XX zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament. Powyższe oświadczenie skutkuje na koniec Okresu rozliczeniowego, w którym zostało złożone tj. w tym przypadku z dniem 30.04.2013 r. A dalej ewentualnie formułka: Jednocześnie informuję, iż nie wyrażam zgody do dysponowania moimi danymi osobowymi przez Canal+ Cyfrowy S.A. i na podstawie art. 32, ust. 1, pkt. 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie Danych Osobowych, proszę o niezwłoczne ich wykasowanie z baz danych Canal+ Cyfrowy S.A., spółek powiązanych i podmiotów współpracujących z dniem zakończenia rozwiązywanej umowy. Ale tego odradzam, bo nie będa dzwonić z "super ofertami" Dzięki za wzór wypowiedzenia. Oczywiście bez "formułki" niech dzwonią i proponują !!!! Poprzednim razem przed zakończeniem umowy wysłałem wypowiedzenie i za poradą jednego z forowiczów który za Prestiżowy HD z umowa na 15 m-cy z MR 2 karty i Pace 500 na wynajem zapłacił 126 zł. Dzwonili proponowali róże "śmieszne" warunki wytrzymałem ich do ostatniego dnia kilka godzin przed końcem umowy zadzwonił miły pan z działu utrzymania klienta i zgodził się na moje warunki !!!!! Pomyślałem że zawsze mogę zadzwonić godzinę przed północą i wycofać rezygnację. INACZEJ NIC NIE WSKÓRACIE TYLKO WYPOWIEDZENIE I TWARDE NEGOCJACJE. MACIE PRZYKŁAD ABONENTÓW "N". MASOWE WYPOWIEDZENIA TYLKO TO POZWOLI WYWALCZYĆ DOGODNE WARUNKI MIGRACJI Z C+ NO NC+ INACZEJ NAS "OLEJĄ" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tapas Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam!Niestety z rożnych powodów nie zdążyłem wysłać wypowiedzenia, a potem jak już miałem wysłać okazało się, że nie ma przymusowej migracji. Teraz widzę, że źle zrobiłem i mam takie pytanie. Wybieram się dziś do APS z zamiarem złożenia wypowiedzenia (miałem (WPT+ nPremium) i zastanawiam się oferta zależy od podanego powodu na wypowiedzeniu? BO mogę złożyć wypowiedzenie z powodu wyłączenia nPremuium (czyli umowa wygasa z końcem kwietnia) lub z powodu kończącej się umowy (wygasa z końcem maja) i zastanawiam się, który powód podać. Pisz ze z powodu wylacznia nPremium i za 2 dni zadzwon czy maja wypowiedzenie w systemie i co maja za oferte, jak nie beda mili nic ciekawego to jeszcze bedziesz miec tydzien na wypowiedzenie z powodu konczacej sie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emus Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłosił już ktoś do UOKiK-u ten niecny proceder nc+, dzielenie abonentów na lepszych i gorszych? Odezwał się Polaczek. Sklepy też stosują promocje dla klientów: kupiłeś wczoraj, sorry niż cena obowiązuje od dzisiaj przez 7 dni. Sprzedawcy samochodów też stosują upusty cenowe dla wybranych grup zawodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario290 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Wczoraj kolega dostał propozycje z nc+ obecnie posiadał w "n" wszystko z HBO itp MR za 99zł wczoraj telefon Pakiet Gold + HBO + Filmbox + MR + 6c+ na 12 miesięcy za 109 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 W tym wątku Polaczek to określenie osoby która już zgodziła się na nową ofertę, a teraz zorientowała się ze inni dostają lepsze oferty. Osoba taka zaczyna pisać że tak nie powinno być i trzeba coś z tym zrobić. Raczej w swoim zacietrzewieniu nie potrafi zaakceptować rzeczywistości i próbuje przekonać resztę, że musi to być wałek, podstawiona konkurencja, oszuści, itd. Eh, ludzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłosił już ktoś do UOKiK-u ten niecny proceder nc+, dzielenie abonentów na lepszych i gorszych? Odezwał się Polaczek. Sklepy też stosują promocje dla klientów: kupiłeś wczoraj, sorry niż cena obowiązuje od dzisiaj przez 7 dni. Sprzedawcy samochodów też stosują upusty cenowe dla wybranych grup zawodowych. co ty bredzisz?jemu chodziło o abonentów z n i cyfry,że cyfrowiczom nie dają rabatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emc Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Słowo "polaczek" nie zostało stworzone na potrzeby tego wątku. Jest to określenie bardzo obraźliwe i jezeli ktoś go tutaj używa w odniesieniu do innych użytkowników forum, to świadczy to źle tylko i wyłącznie o tej osobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi213 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 W tym wątku Polaczek to określenie osoby która już zgodziła się na nową ofertę, a teraz zorientowała się ze inni dostają lepsze oferty. Osoba taka zaczyna pisać że tak nie powinno być i trzeba coś z tym zrobić. Raczej w swoim zacietrzewieniu nie potrafi zaakceptować rzeczywistości i próbuje przekonać resztę, że musi to być wałek, podstawiona konkurencja, oszuści, itd. Eh, ludzie.. To idź i weź fulla za 199 złotych, a później nie zapomnij napisać, że jak Cię nie stać to oglądaj sobie DVB-T. Między innymi dzięki podobnemu marudzeniu ludzie teraz dostają porządne pakiety z 6x C+ i HBO za 59 złotych, a Francuzik kaja się i łasi jak zbity pies. I wierz mi, słowa "Polaczek" nie powiedziałbyś w mojej obecności, ani tym bardziej do mnie. Masz szczęście, że jesteś po drugiej stronie kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twonk Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jak kupiłem benzynę na Shelu to mam upust w Lidlu. Jak zatankowałem na BP, to takiego upustu nie mam. Mam podawać Lidla do UOKiKu? Bądxmy poważni. Dzisiaj są lepsze oferty dla abo N a jutro (w sensie "w przyszłościę) dla abo C+. Jak możecie to wysyłajcie wypowiedzenia. Inaczej nic nie ugracie. Abonenci N, którzy wypowiedzeń nie wysłali, nie dostają takich promocji!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emus Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 jemu chodziło o abonentów z n i cyfry,że cyfrowiczom nie dają rabatów Realia rynkowe zmieniają się to towar, jego cena, docelowa grupa klientów także zmienia się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłosił już ktoś do UOKiK-u ten niecny proceder nc+, dzielenie abonentów na lepszych i gorszych? Odezwał się Polaczek. Sklepy też stosują promocje dla klientów: kupiłeś wczoraj, sorry niż cena obowiązuje od dzisiaj przez 7 dni. Sprzedawcy samochodów też stosują upusty cenowe dla wybranych grup zawodowych. Tu chodzi o równe traktowanie. Teraz w nc+ wygląda to mniej więcej tak. Jest sklep którego jestem stałym klientem. Idę sobie kupić piwo. Pani kasjerka odczytuje moje dane i widzi że średnio zostawiam w tym sklepie 100 zł. Wbija na kasę cenę za piwo 4 zł. Za mną stoi gość który zostawia średnio w sklepie 50 zł. Pani za to samo piwo nabija mu na kasę 2,50 zł. Jedyna różnica między nami to że ja jestem ubrany czarno-czerwono a on na niebiesko Aha, w obu przypadkach pani mówi że jest to cena promocyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maTTeku Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Pomyślałem że zawsze mogę zadzwonić godzinę przed północą i wycofać rezygnację. Czy na pewno? Mnie wczoraj na infolinii powiedziano, że anulować wypowiedzenie mogę tylko i wyłącznie listownie - przez telefon nie ma takiej opcji. Wypowiedziałem C+ za zmianę w programach (brak 13th Street). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 @Twonka ile tej benzyny MUSIAŁES kupic 20 l minimum,aby zrobic w lidlu zakupy za minimum 50 ,czy 100zł aby dostać rabat.tego nie porównuj do oferty nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawrot Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 nie do końca, bo Ciebie obsługuje póki co inna kasjerka niż tego Pana, jutro oboje mogą nabijać to samo, cierpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emus Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 I wierz mi, słowa "Polaczek" nie powiedziałbyś w mojej obecności, ani tym bardziej do mnie. Masz szczęście, że jesteś po drugiej stronie kabla. Teraz już wszyscy wiedzą dlaczego w piekle przy kotle w którym w smole smażą się Polacy nie ma strażników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jestem w N mam WPT+ Npremium. Jest jakiś numer gdzie można zadzwonić po super oferrtę... Zadzwonili właśnie sami. Universe + 6xC+ + HBO = 59zł. Umowa 12miesięcy Nie ma takiej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Pomyślałem że zawsze mogę zadzwonić godzinę przed północą i wycofać rezygnację. Czy na pewno? Mnie wczoraj na infolinii powiedziano, że anulować wypowiedzenie mogę tylko i wyłącznie listownie - przez telefon nie ma takiej opcji. Wypowiedziałem C+ za zmianę w programach (brak 13th Street). tylko poleconym za potwierdzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ale według listu od Juliana który wisi na głównej stronie Ci którzy wysłali wypowiedzenie w marcu lub kwietniu 2013 mogę je wycofać do końca maja 2013. Może być tak że super oferty dla klientów którzy mają gołe WPT pojawią się dopiero po 1 maja. Powiedzmy że ze 100K klinetów z gołym WPT nie zmigruje wypowiedzenie wejdzie w życie i w maju będzie można wrócić na to co się miało albo zmigrować do nc+? Sam nie weim co ten żabojad kombinuje. Bo na forum informacje są sprzeczne sporo ludzi w tym ja osobiście już 2krotnie zostałem poinformowany że dla mnie nie ma innej opcji niż platyna za 99 jezseli chce mieć full c+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twonk Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 @Twonka ile tej benzyny MUSIAŁES kupic 20 l minimum,aby zrobic w lidlu zakupy za minimum 50 ,czy 100zł aby dostać rabat.tego nie porównuj do oferty nc+ Chodziło mi o różne traktowanie abonentów N i C+ (tez uważam zresztą że jest to głupie i niesprawiedliwe) oraz o wyzywanie tych co podają oferty jakie dostali od trolli. Poza tym, może mi się wydaje, ale w wątku o migracji z C+ do NC+ tez powoli pojawiają się ciekawe oferty... Jedziemy na jednym wózku trzeba się wspierać i razem walczyć (wg mnie wypowiedzeniami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlaWasII Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Dziś dostałem taki mail: Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że CYFRA+ i platforma n łączą się w nową platformę nc+. Potwierdzamy, że obecne warunki Państwa Umowy z CYFRĄ+ nie ulegają zmianie. Zachęcamy do skorzystania z oferty nc+, gdzie z pewnością znajdą Państwo pakiet dostosowany do swoich potrzeb. Zapraszamy do oglądania 6 kanałów CANAL+ w nowej odsłonie na warunkach obecnej umowy oraz kanału nSport, który został udostępniony promocyjnie na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.). Więcej informacji znajdą Państwo na ncplus.pl Pozdrawiamy, nc+ Po pierwsze, w ostatniej rozmowie telefonicznej poinformowali mnie, że nadal nie mają dla mnie żadnej oferty! Więc zachęcają do skorzystania, a goowno mają... Po drugie, jeśli po 30 czerwca 2013 wyłączą mi żużel (nSport), to moje wypowiedzenie które niebawem wyślę, na pewno się uprawomocni. Po trzecie, nie pozdrawiam, bo dzwoniący do mnie [beep]iarz z infolinii, wykazał się [beep]twem i prostactwem. Wali do mnie per Ty, na dodatek rozłącza się zanim zdążyłem o cokolwiek spytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.