Jump to content
Guest Anonymous

mediaBOX+ (ADB-3740SX)

Recommended Posts

Czy mediaBOX musi widzieć sygnał sat, aby działała naziemna? Czasem bym podłączył go pod inny TV w drugim pokoju, a tam jest tylko naziemna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak czy tak spróbuję, jestem ciekaw jak będzie z odbiorem MUX-L3 czy Operator nie zablokował jego odbioru.

Edit:

Przy podłączeniu zarówno sat jak i DVB-T wyszukał wszystko nawet MUX IV (tu komunikat "Przerwa w sygnale antenowym. sprawdź ustawienie anteny") i na jednym z dwóch nadajników MUX- III zapisał tylko TVP 3 resztę z tego mux-a nie zapisał na liście.

W takim samym podłączenie mydelniczka z TNK HD a to też ADB zapisała oba całe MUXY III jedynie EPG pobiera tylko na jednej wersji tego muxa.

Sygnał MUX IV dekoder pokazuje:

BER: 0,0E0 C/N (DB): 33,5

8K; 64QAM: 3/4

Sila89%

Jakość 100%

Mylący ten komunikat o złym sygnale, raczej powinien być o kodowanym sygnale, a najlepiej gdyby dekoder pomijał kanały kodowane, skoro nie zapisał dubla kanału z innego nadajnika MUX III.

 

Edit 2: dekoder działa z pilotem mydelniczki, nawet się nie zdziwiłem, to też ADB. 😁

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam;

 

Mam tego mediaboxa od lat, jak dla mnie najlepszy i najbardziej niezawodny dekoder jaki kiedykolwiek miałem, ale od kilku miesięcy działa coraz wolniej. Jego czas reakcji jest SZOKUJĄCY - od naciśnięcia przycisku start do włączenia dekodera mija prawie 10 sekund, bieganie po kanałach to czasem mordęga, a vod... to już komedia absolutna - kawę zdążyłbym sobie zaparzyć zanim dekoder pozwoli mi zmienić kanał. Wydaje mi się że zaczęło się to miesiące temu po jednej z aktualizacji - ma ktoś jakąś radę na to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie dokładnie to samo, nawet potrafi się zawiesić na amen przy przełączaniu. Też kiedyś tego nie było, zapchano mediaboxa niepotrzebnymi bajerami i od kilku miesięcy najlepiej nie przełączać tylko oglądać z listy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie spróbować:

Z pilota wybrać MENU następnie kolejno po sobie dość szybko (odstępy nie dłuższe niż 1,5 sekundy):

czerwony czerowony 473738

Powoduje:

- formatowanie dysku i usunięcie całego VOD i nagrań

- po takim resecie konieczny jest kontakt z infolinią lub punktem w celu sparowania na nowo dekodera z kartą

 

Jest jeszcze standardowy reset bez formatowania i rozparowywania sprzętu z usunięciem nagrań i VOD: czerwony czerwony 73738

 

 

Edited by roberttosat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oiii, dzięki, ale może niech kolega Rasheed wpierw spróbuje, bo ja nie będę ryzykował całej biblioteki nagrań dla rozwiązania które może, ale nie musi się sprawdzić. Próbowałem już resety pilota i resety dekodera bez kasacji nagrań, ale nic nie pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak stracisz bibliotekę, jeśli będziesz musiał dekoder wymienić. 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

O nie, ja się na formatowanie dysku nie piszę :D Jak już mam stracić bibliotekę nagrań to wolę iść do punktu i wymienić na nowego mediaboxa (choć pewnie fabrycznie nowy nie będzie).

Spróbuje sposób bez formatowania ale co to daje taki reset ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasheed

Usunięcie nagrań m.in  bez formatowania więc i tak stracisz bibliotekę nagrań.

 

Niekoniecznie to może być sprawa oprogramowania, mój mediabox+ działa dobrze więc może po prostu w waszych egzemplarzach już coś padło (np.kondensatory) więc zostaje tylko wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serio masz normalne czasy reakcji ? U mnie pilot działa z 5-10 sekundowym opóźnieniem, a vod to już katastrofa - raz żeby dobić się do hbo go zajęło mi z 5 minut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosłownie u mnie to samo. Niech inni użytkownicy mediaboxa napiszą jak jest u nich to przynajmniej będziemy wiedzieć czy wymiana ma sens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może inaczej nie jest on jakoś strasznie szybki no ale 10 sekund to na prawdę za długo.

E: dodam że pomimo tego że jest dysk jest praktycznie nie używany

Edited by roberttosat

Share this post


Link to post
Share on other sites

[beep]a jasna a niecałe 4 miechy temu podpisałem nową umowę, tyle że wtedy aż tak wolno nie działał.

Nie chcę wymienić na jakiś używany, jest jakaś opcja wymiany na inny - nowszy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może na P.box tylko. Sprzet zamula bo prawdopodobnie dysk jest zapchany śmieciami😉

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

roberttosat: Kojarzysz czy zawsze tak miałeś, czy kiedyś był szybysz ?

 

ste100: Nie masz pewności, czy 4 mies. temu nie dostałeś używanego ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O k...

A wiesz że chyba masz rację ? Wykasowałem połowę nagrań i dekoder momentalnie wystrzelił...

 

Miałem dysk zapełniony w 90%, teraz zostawiłem 48% i czas reakcji spadł do 2 sekund.

 

Dzięki ! Teraz to nawet vod przyspieszyło !

 

Nie ma to jak zapytać się fachowców. Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam i do miłego.

Edited by ste100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamulał przez dysk. Tak jak pisałem😁

 

@Rasheed

Dostał używany zabytek po renowacji. Nowych nie ma od dawna.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten dekoder jest chyba najmniej wadliwy do tej pory jaki dodało nc od 2013r. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo u mnie.Cichutki,elegancki dekoder.W porównaniu do SkyQ to jak zakonnik przy rozwydrzonym dziecku😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...