Skocz do zawartości

Netia


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

z bloga Netii

KW: W STV stosujemy nadawanie progresywne (czyli bez przeplotu) i przy starych enkoderach kanały w HD pozostawiają jeszcze nieco do życzenia pod tym względem, ale już nowym nic pod tym względem nie można zarzucić.

U: Znowu jakaś ściema z tym nadawaniem progresywnym. Mógłbym wiedzieć w jakim celu usuwacie przeplot? Przecież od dostawców kontentu nawet światłowodem dostajecie sygnał 1080i a nie 1080p."Sztuczne" usuwanie przeplotu może właśnie powodować zaburzenia płynności. Nadawanie sygnału 1080p wymaga ponadto dwukrotnie większej przepływności sygnału a wy macie przecież swoje ograniczenia pod tym względem, wymusza to pewnie zwiększanie kompresji. Gdzie tu jest jakiś sens tego działania? Na koniec bardzo ważne pytanie, czy to prawda że Netia Player obsługuje sygnał 1080p ale wyświetlić może tylko 1080i?

i odpowiedź:

KW: Smooth streaming już tak jest skonstruowany, że działa w unicat i w progresywnym. Na klasycznym IPTV jest multicast i przeplot. Player obsługuje oba rozwiązania. A generalnie fachowcy twierdzą, że progresywnie znaczy lepiej

 

to nie ma prawa dobrze działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cd z blogu

P: "Telewizor wykrywa mi sygnał FullHD 1080i - zatem z przeplotem. Po co usuwacie przeplot, jak i tak NetiaPlayer wypuszcza sygnał z przeplotem?"

i rżnięcie głupa

KW: "Jeśli chodzi o 1080p i 1080i to nie wiem jak mam odpowiedzieć bo to nie ma kompletnie związku z rzeczywistością."

 

jaja jak u Barei

biorą sygnał 1080i, usuwają przeplot, puszczają go przez sieć do dekodera (max 8 Mb/s), a ten z powrotem wyświetla obraz z przeplotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem teraz na stronę Petrotela z Płocka, który należy do Dialogu (czyli pośrednio do Netii, ale w logo mieli Dialog) i widzę, że jest tam telewizja osobista Netii. Jakieś pół roku temu oglądałem ich ofertę i był tam jeszcze Jambox, czyli pewnie czekali, aż im wygaśnie umowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cd z blogu

P: "Telewizor wykrywa mi sygnał FullHD 1080i - zatem z przeplotem. Po co usuwacie przeplot, jak i tak NetiaPlayer wypuszcza sygnał z przeplotem?"

i rżnięcie głupa

KW: "Jeśli chodzi o 1080p i 1080i to nie wiem jak mam odpowiedzieć bo to nie ma kompletnie związku z rzeczywistością."

 

jaja jak u Barei

biorą sygnał 1080i, usuwają przeplot, puszczają go przez sieć do dekodera (max 8 Mb/s), a ten z powrotem wyświetla obraz z przeplotem

 

Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum, chociaż przeglądam go regularnie to jednak teraz postanowiłem się coś napisać

 

@masloww

To ja jestem autorem tego wpisu na blogu Netii.

Też masz problem z płynnością STV u siebie?

 

Ja już kolejny miesiąc płacę za abonament STV, a dekoder od początku jest odłączony od zasilania, bo po prostu nie da się na to patrzyć bez bólu głowy.

Zastanawiam się, czy można zerwać umowę i otrzymać rekompensatę za "stracone" miesiące.

 

Przestaję wierzyć, że netia coś zrobi, po prostu ich pijarowiec BEZCZELNIE udaje, że problemu nie ma. Wielokrotnie powtarzana śpiewka o polepszeniu jakości a on dalej twierdzi, że obraz jest ok, a problem braku płynności jest "rzekomy".

 

Pluje się mu w twarz, a on twierdzi, że deszcz pada. Dosłownie!

 

Dodatkowo, wpisy na tym blogu są przez niego cenzurowane, moje jak dotychczas przepuścił wszystkie, ale po zweryfikowaniu i opóźnieniu nawet ponad 24h.

 

Byłem zadowolony z Netii, dopóki nie połasiłem się na ich telewizję. Ale to co robią przy STV to jest już kpina i kwalifikuje się do rzecznika, tylko czego? Bo ten od praw konsumenta to często nie wie po co w ogóle został powołany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem aż takim ryzykantem aby brać coś co nie działa poprawnie w umowie na dwa lata, choć chętnie wziąłbym jeśli wszystko byłoby ok;

zerwać umowę możesz jeśli usługa działa niepoprawnie, tylko musisz im to udowodnić a to będzie trudne;

możesz spróbować ich wziąć na wymęczenie; zgłaszać usterkę tv i co chwila wzywać technika do poprawy płynności obrazu aż sami zaproponują rozwiązanie umowy bez żadnych konsekwencji;

ja w Multimedii nie byłem zadowolony z jakości obrazu (dużą kompresję stosują), technik trzy razy u mnie był, oczywiście nic nie mógł zdziałać; w końcu zaproponowali rozwiązanie umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z cyklu: jak Wieczorek robi ludzi w wała

http://blog.netia.pl/netia/entry/5-nowy ... rtowym#bco

23.07.2013, 11:52@Łukasz Nie rozwijamy już tej oferty, bo cała ta stara platforma będzie niedługo zastąpiona współczesną.

23.07.2013, 17:42@czesław Może Pan i wszyscy inni śmiało kupować obecne pakiety, nowe rozwiązanie ma być dostępne również dla aktualnych klientów.

dalszy ciąg tutaj

http://blog.netia.pl/netia/entry/przela ... ewizyjnych

04.11.2013, 11:23@OdzioM Na razie tylko nowa sprzedaż, ale mam wiarę i nadzieję, że wkrótce umożliwimy przejście również obecnym klientom. W przypadku IPTV będzie to na pewno bardziej kłopotliwe i pewnie będzie przerwa w świadczeniu usług.

14.11.2013, 19:07@czesiek Tak jak napisałem, tak będzie. Nowa oferta dostępna jest zaledwie od nieco ponad tygodnia! W przypadku STV musimy tylko dopracować temat organizacyjnie a w przypadku IPTV również informatyczne, dlatego proszę o odrobinę cierpliwości.

08.01.2014, 12:30@paw Docelowo chcemy umożliwić taką zmianę, ale żeby to się stało musi się jeszcze wydarzyć parę rzeczy po stornie technicznej przede wszystkim. Proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości.

dzisiaj

http://blog.netia.pl/netia/entry/netia- ... vb-t-mpeg4

10.03.2014, 11:54..... Trwają prace informatyczne nad umożliwieniem przejścia na nową ofertę, ale ze względu na migrację systemów Dialogu, zajmie to jeszcze parę miesięcy.

 

tym oszustem powinna się prokuratura zająć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

tym oszustem powinna się prokuratura zająć

 

Ja się zastanawiam, czy to oszust czy człowiek który pisze i obiecuje cokolwiek, byle był ruch w interesie, pijarowiec pełną gębą, tfu!

 

Dzwoniłem właśnie do netii - infolinia dział techniczy - nic nie wiedzą o żadnej nowej platformie, znowu bajka o połączeniu na wifi winnym temu brakowi płynności.

Dział reklamacji czy finansów - twierdzą że mam umowę na 2 lata i nie mogę zerwać.

Mogę pisać maila do działu obsługi klienta z prośbą o rozważenie możliwości odstąpienia od umowy - kpina, po prostu netii odbiło, chyba całej... Prezes się zmienił czy co?

 

Netia Player STV leży mi od stycznia w szufladzie, pochodził razem z 10-20 min raptem. A ja mam prosić uniżenie o zgodę na odwołanie od cyklicznego obciążania mnie za to 15 zł miesięcznie, że mam ich plastikowe pudełko w szufladzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa, a i owszem, ale jak...

 

Brakuje co którejś klatki, i nie da się oglądać.

Co jest przyczyną?

IPTV działa ok, chociaż są makrobloki, np powiewające flagi to koszmar.

Łącze VDSL 50 MBit - stabilne, czyli ciężko o lepsze w netii.

Netia Player podpięty na kablu czy WiFi - to samo.

 

Co jest przyczyną? NETIA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fizyki nie da się oszukać i nie da się mieć "najlepszą jakość HD w Polsce" przy ograniczonej przepływność do 8 Mb/s; coś musi ucierpieć albo kompresja albo ilość klatek albo rozdzielczość i żadne cudne kodeki tu nie pomogą;

na H.265/HEVC jeszcze długo poczekamy, obecne dekoderki tego nie obsługują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne obiecanki poprawy jakości i kolejny termin

http://blog.netia.pl/netia/entry/ewoluc ... i#bco37619

12.03.2014, 11:46@roso Koledzy pracują intensywnie i obiecują w tym miesiącu uporać się z tymi tematami.

 

co do napisów, to ciągle pracują nad tym :lol:

http://blog.netia.pl/netia/entry/netia- ... i#bco37617

 

już ponad 2 lata Netia ma w ofercie tv i ciągle nie wyszła z fazy prototypu; po drodze parę projektów umarło, nie doczekawszy się rozwoju pomimo tradycyjnych zapewnień Wieczorka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne obiecanki poprawy jakości i kolejny termin

http://blog.netia.pl/netia/entry/ewoluc ... i#bco37619

12.03.2014, 11:46@roso Koledzy pracują intensywnie i obiecują w tym miesiącu uporać się z tymi tematami.

 

co do napisów, to ciągle pracują nad tym :lol:

http://blog.netia.pl/netia/entry/netia- ... i#bco37617

 

już ponad 2 lata Netia ma w ofercie tv i ciągle nie wyszła z fazy prototypu; po drodze parę projektów umarło, nie doczekawszy się rozwoju pomimo tradycyjnych zapewnień Wieczorka

 

Napisałem, że fajnie że w końcu netia przyznaje, że probem jest.

To co odpisał K.W. po prostu zwala z nóg- wychodzi na to, że od dawna przekonujemy netię o tym, że problem jest a oni nigdy przecież nie twierdzili, że nie ma.

Ja już nawet nie wiem jak na to odpowiedzieć, po prostu zgłosiłem awarię na infolinii.

 

I teraz uwaga! Zamiast standardowego smsa z info o numerze mojego zgłoszenia wysyłanego przz automat Netii otrzymije smsa z tego numeru o niemożności przyjęcia mojego zgłoszenia! Mam zadzwonić jak będę w lokalu, "celem dokładnej weryfikacji problemu".

 

Robi się z tego już mała wojna, ale stawką nie jest już moje zmarnowane 15 zł co miesiąc a satysfakcja, że mogę nagłośnić sprawę i może wtedy netia zobaczy, że coś nie ma nowych klientów na ten swój pseudotelewizyjny produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chyba Wieczorek zmienił taktykę, nie będzie obiecywania nowych terminów, będzie olewanie tematu i twierdzenie że wszystko jest ok

http://blog.netia.pl/netia/entry/ewoluc ... i#bco37619

moje pytanie o płynność obrazu nie ukazało się

 

p.s.

ten kłamca i oszust będzie teraz rzecznikiem prasowym

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/karo ... 30305.html

idealne stanowisko dla tego ściemniacza :)

"W latach 2003-2008 pracował jako PR Manager/Rzecznik prasowy w Tele2 Polska"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...