Jump to content

Recommended Posts

12 godzin temu, śmiechu warte napisał:

Sami piszecie, że Netia dorzuca telewizję do internetu za czapkę gruszek, więc nie ma co się dziwić, że jakość obrazu należy zaliczyć do kategorii lekko - śmiesznej. Już to kiedyś pisałem, że najbardziej dziwi mnie postępowanie ludzi, którzy potrafią wydać konkretną kasę na porządny telewizor, a potem żydzą kilkanaście zł miesięcznie, by wziąć pakiet u operatora oferującego naprawdę dobą jakość usługi. 

Jakich operatorów masz na myśli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś czy w Netii będą dostępne kanały Canal+ Sport 3 i 4 ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ktoś wie czy już Netia zamieściła na swojej stronie albo kiedy zamieści informację o rekompensatach dla abonentów za bezprawne użycie ich danych osobowych (umowa z UOKiK)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

 

Czy Netia posiada coś takiego jak "TV Online"? Na wzór Vectry Online? Wiecie, chodzi mi o możliwość oglądania telewizji np. na komputerze albo tablecie albo komórce? Mam u nich wykupioną tę "telewizję internetową" razem z netem w pakiecie. Ale nie mogę doszukać się opcji odpalenia tego online... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa jakieś żarty!!! 25 naprawy modernizacyjne, gdzie ludzie potrzebuja wysłać deklarację VAT, bo to ostatni dzień i zapłacić podatki. Po 45 minutach oczekiwania na pania z infolinii, żadnej pomocy i a na koniec odłożenie słuchawki przez tą panią. Wcześniej na początkiu miesiąca brak HBO GO. Co chwilę coś nie tak. A płacę co miesiąc ponad 170 PLN. Zastanówcie się zanim zdecydujecie się na tą firmę. Wspomnę jeszcze, że multinagrywarka miała być za free, bo tak było w ulotkach i tak mówił przedstawiciel handlowy. Niestety GÓWNO, trzeba za nagrywarkę dopłacić. Ogólnie oszuści i w ch... problemów technicznych. Nie polecam !!!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak serio to jeśli jest jakaś poważna awaria gdzieś, to co Ci poradzi pierwsza linia która nie jest ekipą inżynierów, tylko często ludzi bez żadnej specjalistycznej wiedzy. Jeśli awaria jest wymagająca dużej wiedzy to pierwsza linia nic nie zrobi, oprócz przekazania tego dalej do specjalistów inżynierów. Pewnie wyglądało to tak, że powiedziała ta osoba, że zgłoszenie przyjęte i ze względu na problem przekazano do specjalistów. A standardowo klient chciał żeby naprawić mu tu i teraz ;) Po dłuższym czasie rozlaczy się, bo co można takiemu wytłumaczyć...

 

Co do PH to niestety jest plaga i trzeba czytać co jest na umowie. Z nimi nawet ciężko jest firmom walczyć, bo PH pracuje średnio max kilka miesięcy. Może chodziło o giganagrywarke start czyli 100h. Takie same gnidy PH są w Vectrze, UPC itp. Mało to sasiadek starszych uratowalem jak podpisać umowę chcieli czy to z UPC, VECTRA, MULTIMEDIA itp... Każdą umowę czytajmy kochani. Za dużo cwaniaków jest.

  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

 

Czy jest jakiś sposób, by aktywować kanały Polsat Sport Premium na dekoderze Netii szybciej, niż w ciągu 24 h? Wykupiłem kanały o 17:00. O 20:00 zadzwoniłem do Netii, twierdzili, że są aktywne i powinny śmigać, tymczasem cały czas są niedostępne. Resetuje modem i dekoder, odłączam od prądu, ale to nic nie daje. 

 

Jakieś pomysły? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musiał by ktoś z drugiej linii ręcznie w Clarify nadać uprawnienia, tylko o tej porze drugiej linii już chyba nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...