Jump to content

Recommended Posts

Czy ktoś orientuje się jaka jest oferta utrzymaniowa dla abonentów którym kończy się umowa ? 

Dziś dzwonił do mnie konsultant który groził , że jeżeli nie przedłużę umowy to będę płacił o 20 zł więcej za internet. 😲

 

Obecnie za 45 zł mam internet 20 MB + 40 zł na pakiety w tv elastycznej do wyboru  ( oferta sprzed roku ) 

Edited by zielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oto odpowiedź na reklamację w Netii.... prosiłem o kontakt, bo chciałem z zaproponowanej oferty skorzystać. Całkowicie nie odnieśli się do tego wątku.

 

Na infolinii powiedzieli mi, żebym leciał na drzewo.... oczywiście innymi słowami. Nie podpisałem umowy, więc została anulowana. A to, że nie podpisałem jej bo warunki się nie zgadzały..... kogo to obchodzi.

 

Przytoczyłem jej treść, aby Was uczulić, czego można się spodziewać po Netii.

 

 

Szanowny Panie, 

dziękuję za kontakt z Netią. 

 

Przepraszam, że czas oczekiwania na odpowiedź nie był krótki.

 

Odnosząc się do wniesionej skargi jesteśmy wdzięczni za przekazanie nam swoich spostrzeżeń. Wyrażona opinia jest dla nas bardzo ważna, bowiem pozwala na wprowadzenie zmian, mających na celu wyeliminowanie zjawisk negatywnie wpływających na wizerunek firmy. Zapewniam, że dołożymy starań, aby nie dochodziło do tego typu zdarzeń. Podkreślam, że informacje przekazane przez pracowników powinny być prawidłowe i rzetelne. Zapewniam, że wyjaśnimy okoliczności Pana rozmowy z naszymi pracownikami. 

 

Za powstałe niedogodności bardzo Pana przepraszam.

 

Po mojej odpowiedzi może Pan otrzymać krótką ankietę oceniającą moje zaangażowanie oraz przedstawione rozwiązanie. Będę wdzięczna za wystawienie pozytywnej opinii. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jeden wielki żart.
Dlatego ja staram się unikać wszelkich kontaktów i umów przez telefon.
Jest drożej przez to, ale oszczędza to nerwów. Przynajmniej w części, bo jak czytam posta powyżej, to też się niestety denerwuję, choć sprawa bezpośrednio mnie nie dotyczy  :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sebagitOferta tak naprawdę była słabo opłacalna dla nich. Moja dla przyjaciół Netii jest już mocno po kosztach,a co dopiero tamta. Czasem dla każdej firmy lepiej jest odpuścić niż schodzić poniżej pewnych kosztów i być jak multimedia, która teraz nie ma kasy na inwestycje... Dolicz do tego koszty potencjalnych awarii,koszt użytkowania dekodera i routera.

 

Oni tą rozmowę odsłuchają/li,uwierz mi. A takie pracownik dostanie opr/nagane/dyscyplinarke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=33857]sebagit[/mention]Oferta tak naprawdę była słabo opłacalna dla nich. Moja dla przyjaciół Netii jest już mocno po kosztach,a co dopiero tamta. Czasem dla każdej firmy lepiej jest odpuścić niż schodzić poniżej pewnych kosztów i być jak multimedia, która teraz nie ma kasy na inwestycje... Dolicz do tego koszty potencjalnych awarii,koszt użytkowania dekodera i routera.
 
Oni tą rozmowę odsłuchają/li,uwierz mi. A takie pracownik dostanie opr/nagane/dyscyplinarke.
Wiem, że cena usług była bardzo niska. Dlatego chciałem z takiej oferty skorzystać, to był główny powód. Bo np upload 25 czy 50 Mb ma dla mnie drugorzędne znaczenie. Tak samo czy mam w domu światłowód, czy koncentryk.


A to czy tamta osoba dostanie po d.... Wolałbym mieć usługę za 40 zł .

Odwołałem się od reklamacji, zobaczę co mi odpiszą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim bloku oddanym do użytkowania po 2017 r pojawiła się Netia.

Ciekawe czy to po światłowodzie  czy koncentryk?

Na razie @djadijos narobił mi smaka z 4K.Do końca  roku mam czas i  poczekam co zaproponuje UPC ,Netia czy Orange IPTV.

Na czym polega streaming unicast czy multicast ? Chodzi mi o różnicę.

 

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, lukimann napisał:

W moim bloku oddanym do użytkowania po 2017 r pojawiła się Netia.

Ciekawe czy to po światłowodzie  czy koncentryk?

w Krakowie mają prawdziwy miszmasz technologiczny bo jest i koncentryk i ethernet i światełko i miedź,ale sądzę,że to będzie czyste światło. HFC jest tylko na sieci poasterowskiej.

 

2 godziny temu, lukimann napisał:

Na czym polega streaming unicast czy multicast ? Chodzi mi o różnicę.

Przede wszystkim chodzi o rozłożenie obciążenia. Multicast to trochę jak satelita,bo jeden sygnał jest wysyłany do grupy klientów, przez co mniejsze obciążenie,ale ma tez swoje problemy. Np dziwne zachowania i zwiększony poziom ber10.

 

Unicast to wysyłanie sygnału do każdego osobno.

 

Jego największą wada jest niestety większe opóźnienie około 30+ sekund ,jednak dzięki temu mamy giganagrywarke. Opóźnienie jednak będzie zmniejszane,bo unicastowy streaming live to jeszcze bardzo młoda technologia.  Przy multicascie giganagrywarka nie mogla by działać od razu tylko np. cofać od momentu upływu 30 sekund + inne problemy, jak chociaż by wdrożenie 2 vlanów dla multicastu i unicastu. Nie każdy router to obsłuży na jeden port .  Ogólnie,ja czy inna osoba kumata dała by radę,ale np amator jest skazany na urządzenia ISp i nie podzieli sobie dalej sygnału jednym kablem. No i na wifi puść multicast hehe. Gwarancja blędów przy takim zapchaniu pasma jak teraz jest w każdym bloku gwarantowana. Multicast jest baaaaardzo podatny na blędy bo to UDP. Unicast TCP.

 

Właśnie,ja tutaj tyle pisze, a wystarczy porównać UDP multicast vs TCP unicast:

 

https://mw.home.amu.edu.pl/zajecia/ISIK2017/ISIK03.html

 

i taki żarcik:

 

joke.jpg

 

 

3 godziny temu, sebagit napisał:

Bo np upload 25 czy 50 Mb ma dla mnie drugorzędne znaczenie.

Padnie ci dysk to inaczej będziesz mówił, coś o tym wiem ;)

3 godziny temu, sebagit napisał:

Tak samo czy mam w domu światłowód, czy koncentryk.

Też ma dużą to różnicę chociaż by w awaryjności. W PON masz masz pasywność energetyczną sieci, tam tak naprawdę nie ma za bardzo co się zepsuć. Odkąd mam światłowód,praktycznie zero awarii, a mam go od 2010 roku.  Jeśli coś padło to albo modem albo kiedyś im serwer ppoe przez 2 h nie odpowiadał.  O 3 w nocy więc różnie to bywa. Ale pisałem wtedy pracę dyplomową :D

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djadijos

Zapytam Ciebie jako specjalistę.

Jak oceniasz jakość telewizji w Netii?

Czy faktycznie modernizacja sieci zmierza ku lepszej jakości sygnału i wyższej jakości bitrate?

Jak to wygląda z kompresją sygnału z satelity i czy część kanałów jest pobierana drogą swiatłowodową bezpośrednio od nadawców?

Interesuje mnie oczywiście tylko światłowód.

Możesz jeśli masz czas ;-) , bo nie chcę nadużywac Twojej uprzejmości odnieść się w tym temacie do UPC i Orange IPTV.

Widzę, że na wzór stawiasz Jamboxa.

Ostatnia sprawa wspominasz o nowym dekoder z UHD w Netii.

Coś więcej na ten temat?..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem zwykły użytkownik, nie jestem specjalistą ;)

Nawet tytułu dr jeszcze nie mam. Bo kiedyś trzeba go zdobyć, nawet dla samego siebie 😁

 

A tak już całkiem serio, jak urolodzy podczas operacji. Odłożmy jajka na bok.

 

Jakość nie jest idealna niestety, ale jak dla mnie jest ok. 

I tak zdecydowanie bardziej wolę internet i muzykę oraz sport niż gapić się w TV.

 

Z tego co wiem to to, co się da pobierają światłowodem, m.in. od EVIO.

 

Oczywiście technologia wymusza nową kompresję bo to streaming adaptywny.

 

Poprawa będzie, nawet zresztą na poszczególnych kanałach już dodali opcję wyboru źródła wideo, chodzi tutaj o źródło z wysokim bitrate (i na 90% HEVC). Oczywiście na razie zmiana źródła nic nie daje ale cierpliwości...

Tak samo niektórzy mi mówili tutaj że Youtube nie wprowadzą ;)

Jambox stawiam za wzór jakości, ale technicy lokalnych ISP powinni dostawać coś a'la złote maliny dla IT. Ile przez to problemów było u znajomych to o ja pitole. Dlatego multicast jak pisałem to rzecz fajna jesli masz kumatych techników. Jambox wpuszcza taką jakość jaką dostaje. UPC z kablowek chyba najlepsza. Ale też muszą oszczędzać na paśmie więc nie masz idealnej jakości. Orange to beton. Nagrywanie przedpotopowe, i jakościowo nie wiele lepiej niż Netia.

Multicast.

Co do dekodera to jak będzie odpowiedni czas to się dowiecie.

Plan wiem że wstępny jest na ten rok.

Może też powrócą do rozmów z producentami TV w sprawie aplikacji która by tworzyła wirtualne wejście LAN w telewizorach i wtedy nie trzeba było by dekodera.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu Polsat bo zdobyciu praw do LM zapowiadał,  że część meczów będzie w technologii UHD.

Teraz jako właściciel Netii częściowo może zrealizować zapowiedzi.

Pod tym względem Netia stałaby się jeszcze bardziej konkurencyjna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet mnie nie denerwuj, w Netii jest jedna z najgorszych ofert jakie są na Polsat Sport Premium. UPC czy NC+ już ma lepsze niż Netia i CP.

Zamiast właśnie tutaj jak najlepsza to tragedia. Całe szczęście mam za free w Ipli.

Ale pewnie ekskluzywnie będzie LM w 4K w Netii i Ipli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem ile kosztuje w Netii pakiet LM.

Pewnie gdybym zastanawiał się nad ofertą tego operatora to bym kalkulował argument za lub przeciw.W 4K - oferta "live" byłaby dość przekonująca.

W UPC pakiet można zdobyć za 10 zł, ale umowa na 2 lata.

W tak zwanej jakości Super HD.

 

*40 zł...łał.Polsat sprzedaje pakiet konkurencji taniej , niż oferuje w swoim "imperium".Dość dziwna sytuacja.

 

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja bardzo irytująca. Szczególnie że ich propozycje przedłużeniowe dla mnie z pakietem Polsat Sport Premium są droższe niż osobno dokupić teraz.

No, ale takie są uroki gdy ma się ofertę dla byłych i aktualnych pracowników, a ona nie obejmuje promocji już na Polsat Sport Premium.

Niestety coś za coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najmłodsze dziecko jak zwykle rano wstało i nie daje mi spać Więc zajrzałem na forum.

Sprawdziłem sobie regulamin promocji dla pracowników Netii i powiem, że bez rewelacji.

Abonament za Internet i TV pakiety do wyboru za 20 zł (na start jest z automatu) 55 zł, Do tego jak chcesz Polsaty premium. A jak słyszę to Netia ma zbójeckie ceny 40 zł.... średni biznes.

W UPC Internet 300 Mb +pakiet max (wszystko poza kanałami premium i xxx) + do wyboru HBO z HBO GO lub Polsaty premium i Evelen to 89.99 zł. Co ważne po zakończeniu umowy abonament wzrasta tylko o 10 zł.

W UPC jest praktycznie taniej niż w ofercie pracowniczej Netii. Jeżeli faktyczne chce się dokupić Polsat Premium z LM.

Bo to czy łącze ma 300,Mb czy 900 Mb... Jak już wczoraj pisałem, mało kto potrzebuje takich prędkości.

Przy łączu 300 Mb/s w ciągu godziny teoretycznie pobierze się 130 Gb. Więc po co szybszy Internet do domu.

 

https://www.netia.pl/files/pomoc/SWP_2018/swp_gigadom_-_oferta_dla_przyjaci_netii.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze starszą wersję promocji gdzie były rabaty za pakiety ;). Niestety internet był tam max 100 w technologii PON. Gdyby tylko była taryfa 900 w SWP bez problemu bym załatwił sobie przejście. 900 wykorzystasz chociaż by do gier na konsole w 4K. Do tego wysoki upload do backupu.

Dodatkowo także giganagrywarka za 1 zł. I czego nie ma tutaj oficjalnie zapisanego Bezpieczny Smartfon + Bezpieczny Internet (2 PC + 2 Androidy, Najwyższy pakiet brandowanego F-secure). 40 zł to nadal średnio opłacalna opcja dla nich. Przynajmniej według mnie.

Oczywiście życzę jak najlepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem kolejne pismo z Netii,. I powiem tak... To był mój ostatni kontakt z tą firmą. Każdemu będę ja odradzał. Zrobię czarny PR na wykopie i innych serwisach i forach w Internecie (Np. Telepolis).

Oto odpowiedź na reklamację. A ocenę to mogę tylko 0 postawić.

Szanowny Panie, 
dziękuję za kontakt z Netią. 

Przepraszam, że czas oczekiwania na odpowiedź nie był krótki. 

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że z danych zawartych w systemie wynika, iż 14 stycznia 2019 r. odstąpił Pan  od umowy numer: 0050/19/PMI/0105. Tym samym nie będziemy świadczyć usług na podstawie wspomnianej umowy. 

Serdecznie przepraszam Pana za powstałe niedogodności i błędnie udzielone informację przez naszego pracownika. 


Po mojej odpowiedzi może Pan otrzymać krótką ankietę oceniającą moje zaangażowanie oraz przedstawione rozwiązanie. Będę wdzięczna za wystawienie pozytywnej opinii. 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, nieładnie.

W UPC podczas instalacji, gdy zapadła konsternacja co do ceny za pakiet C+ ustalonej z przedstawicielem, a na proponowanej umowie to Pani, wklepując warunki na infolinii, zaproponowała jeszcze korzystniejsze cenowo warunki na ten pakiet.

I tu jest różnica w klasie obsługi między Netią, a UPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, Netia to dno, dna. Odpowiedź jak z misia, ,,Co mi Pan zrobi jak nie mamy Pana płaszcza". No kurczę jak miałem podpisać umowę, na której były inne warunki niż uzgadniane.....

 

I tak neutralne w stosunku do firmy Netia osoby, zasilają grono niezadowolonych klientów. Zmarnowałem tylko kilka godzin na analizę oferty. Nie powiem, że na rozmowę na forum, bo jesteście świetni szczególnie djadijos mający dużą wiedzę o Netii.

 

Nie dane mi było jednak spróbować ich usług

 

Mam jeszcze jedna prośbę. Jeżeli znajdzie się chociaż jedną osoba, która po przeczytaniu mojej historii zrezygnuje z usług tej śmiesznej firmy, albo nie podpiszę nowej umowy niech do mnie napisze. Sprawi mi to satysfakcję

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem już, widocznie nie opłacalne jest dla nich taka kwota i taka umowa, a tamta osoba pewnie wyleci za próbę oszustwa. Co innego jest,gdy umowa jest podpisana, a co innego gdy już z niej rezygnujesz,wtedy tak naprawdę jej nie ma. W momencie odstąpienia od umowy nie ma możliwości jej przywrócenia,  dział reklamacji działa głównie wtedy,kiedy umowa weszła/ może wejść w życie, przykro mi,że tak to wyszło ale to przeczuwałem. To była tylko jedynie dobra wola działu reklamacji na zgodę na całkowicie nową umowę na takich warunkach,ale pewnie uznali,że to im się nie opłaca. Gdybyś od razu nie zrezygnował zrobili by inaczej. Odsłuchali by i zmienili istniejącą umowę. Nawet przed instalacją. Bo mają ku temu jasne podstawy. W momencie rezygnacji tamta umowa została skasowana całkowicie.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie przesadzajmy, jedna umowa poniżej kosztów nie rozłoży takiej firmy jak Netia na kolana.

Ja to widzę tak: klient wprowadzony w błąd dostaje umowę zgodnie z ustaleniami, a konsekwencję wyciągamy od pracownika, który taką umowę przedstawił.

Na tym przypadku ewidentnie widać nastawienie firmy do klienta i jej pro klienckie postawy.

Bardzo zły PR poszedł w internet kosztem kilkunastu złotych, myślę że nawet jakby mieli temu klientowi świadczyć przez dwa lata darmowe usługi to powinni tak zrobić, dla tak dużej firmy to strata której nawet nie zauważy w budżecie.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, djadijos napisał:

Może też powrócą do rozmów z producentami TV w sprawie aplikacji która by tworzyła wirtualne wejście LAN w telewizorach i wtedy nie trzeba było by dekodera.

 

Djadijos, możesz napisać o tym więcej od strony technicznej? 

Na czym taka możliwość polega, jak to działa, do którego wejścia wtyka się któryś z kabli i czy to już gdzieś istnieje/działa (niekoniecznie w Polsce, lecz w ogóle)?

 

Bo zrozumiałem tak: 

LAN z dedykowanego routera (albo i bez konieczności przejścia przez router- ale to raczej marzenie) wpinamy do Smart TV, który jest wyposażony w specjalną aplikację do obsługi IPTV. Wtedy obsługujemy taką telewizję tylko pilotem i systemem telewizora, choć raczej i tak nie wygląda to tak dobrze, jak w przypadku modułu CI+, bo trzeba być ciągle "wewnątrz" aplikacji, co sprawia, że przełączanie między wejściami i inne funkcjonalności oferowane przez system operacyjny tv nie są tak wygodne i dostępne, jak przy module? 

Dobre i to, choć osobiście wolałbym moduł w IPTV. Przy czym zdaję sobie sprawę, że to są możliwości na które raczej jednak przyjedzie nam w Polsce poczekać, o ile w ogóle się pojawią. Aczkolwiek, jak już wcześniej w tym wątku napisałem, CI+ w wersji 1.4 jest już kompatybilne z IPTV, choć nie wiem, jak to dokładnie działa i czy każdy Smart TV z CI+ 1.4 od razu, bez niczego więcej, jest do tego zdolny.

Edited by WPPP

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, plockier napisał:

No nie przesadzajmy, jedna umowa poniżej kosztów nie rozłoży takiej firmy jak Netia na kolana.

Ja to widzę tak: klient wprowadzony w błąd dostaje umowę zgodnie z ustaleniami, a konsekwencję wyciągamy od pracownika, który taką umowę przedstawił.

Na tym przypadku ewidentnie widać nastawienie firmy do klienta i jej pro klienckie postawy.

Bardzo zły PR poszedł w internet kosztem kilkunastu złotych, myślę że nawet jakby mieli temu klientowi świadczyć przez dwa lata darmowe usługi to powinni tak zrobić, dla tak dużej firmy to strata której nawet nie zauważy w budżecie.

Owszem, mogli by ale pamiętaj też, że takich przypadków może być bardzo dużo a to już nie będą takie grosze. A dlaczego wtedy jednemu dać a drugiemu nie ? Przypominam że w przeciwieństwie do UPC czy Vectry Netia czy Orange inwestuje w najlepszą technologię dla klienta. Bo FTTH jest technologią dosyć że praktycznie bezawaryjną to do tego bardziej przyszłościową. Ostatnia mila w koncentryku staje się coraz krótsza, niedługo i tak taniej będzie wejść z czystym światłowodem.

Do aktualnych klientów jest podejście pro klienckie chociaż by w zasadzie do 50 zł jakieś roszczenia od ręki. Typu Bezpieczny Internet, Awaria, Giganagrywarka itp. Oczywiście nie, że cały czas. Nawet za awarie jak się oblicza odszkodowania to od ręki dodaje się 3-4 dni.

Podejście jak @sebagit by robić szum wszędzie jest z całym szacunkiem, ale trochę słabe. Nie okradli go, a gdyby umowa doszła do skutku, gwarantuje że by wszystko skorygowali. Szkoda że trafił na takiego kogoś kto próbował go oszukać. Pewnie niestety jakaś firma zewnętrzna.

Tego dziadostwa to już dawno powinni się pozbyć. Tak samo przedstawiciele handlowi. Tamci to w każdej firmie potrafią bajki opowiadać. Do czasu nadejścia rachunków...

A konsekwencje od pracownika to niestety fikcja. Nawet jak go zwolnią na dyscyplinarke to nic nie da. A niestety odszkodowanie od takiego pracownika to ciężki temat. Bo to on powinien ponosić koszty, ale to nie ma sensu. Więcej wyniosą koszty sądowe.

 

@WPPP Pozwól że jak będę miał więcej czasu to na pw Ci odpowiem.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słabe jest to co robi Netia. Nie okradli mnie, ale czuję się oszukany. I myślę, że mam sporo racji. Skoro firma kogoś zatrudnia, to powinna wziąć na klatę to co jej pracownik mówi. Jeżeli jest z jakiejś firmy zewnętrznej, tak samo. Zatrudniają firmy krzak, aby ciąć koszta, niech płacą za błędy. Dlaczego poszkodowany ma być Klient?

Taka osoba z firmy zewnętrznej nie przedstawia się, że dzwoni z firmy krzak, tylko mówi, że jest z Netii.

A co do robienia afery.... zadziałały emocje, bo poczułem się oszukany.

Zamieściłem wpis na wykopie, zrobię to również na innych stronach i forach, ale to w weekend

Niech firma wydaje kasę na reklamy.... I tak opinie Netia ma średnią. NPS (Net Promoter Score) nie mają, o ile się nie mylę, najwyższy.

W Polsce najwyższy NPS ma UPC. Z czegoś to musi wynikać... Jest to wskaźnik, ilu jest promotorów w bazie klientów.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sebagit napisał:

Jeżeli jest z jakiejś firmy zewnętrznej, tak samo. Zatrudniają firmy krzak, aby ciąć koszta, niech płacą za błędy.

Dzisiaj to niestety standard całej branży. Infolinie sprzedażowe tworzy się na wynajem. Czy to dla UPC, Netii, Orange, Vectry, Inei, Multimediów itp. A tam pracownik ma jak najwięcej sprzedać. Jednego dnia robi sprzedaż dla UPC, innego dla Vectry itp. Tyle go interesuje. Teoretycznie dzięki temu pracownik powinien być lepiej wyszkolony, w praktyce bywa różnie...

 

2 godziny temu, sebagit napisał:

I tak opinie Netia ma średnią. NPS (Net Promoter Score) nie mają, o ile się nie mylę, najwyższy

 

2 godziny temu, sebagit napisał:

W Polsce najwyższy NPS ma UPC. Z czegoś to musi wynikać...

Wynika to z tego,że UPC nie dzierżawi linii od Tepsy i ma tylko HFC,bez tragicznego miejscami DSLa. To niestety strasznie psuje opinie każdej firmie.

Gdyby liczono tylko opinie na światłowodach i liniach ETTH oraz HFC zapewniam,że była by lepsza.

Linie potepsowskie to w większości skansen, od jakiegoś czasu z tego się wycofują,ale jak dla mnie za późno... Zdecydowanie za późno. Zdążyły już narobić za dużo syfu.

 

A Tobie szanowny kolego po prostu radzę ochłonąć. Wiem,że jesteś zdenerwowany. Ochłoń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli słyszę że takich przypadków jest więcej to dla mnie znaczy nic innego jak celowość takiego działania. Rozumiem pojedyncze przypadki i firma bierze to na klatę, ale jeśli jest tak jak piszesz że takich sytuacji jest dużo i może to zachwiać ich wynikiem finansowym to myślę że to sprawa dla odpowiednich instytucji i nie ma się co dziwić ich niskiej ocenie wśród użytkowników. Wygląda to mega słabo.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...