Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ – stan aktualny


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, bugmenot napisał:

@czerstwy Ty zawsze znajdziesz jakiś totalnie irracjonalny argument :D. Dyskusja jest o stronach www. Fakty są takie, że CP ma gwiazdkę przy logotypach, Vectra osobną listę "kanały gwarantowane", a i NC+ pokazywało, które kanały sa gwarantowane, a które nie poprzez znaczek przy logotypie i jakiś czas temu to ukryto - na pewno nie po to, żeby klientowi ułatwić życie.

Dyskusja to juz coraz bardziej schodzi poza temat wątka.A najzabawniejsze jest podawnie za przykład operatora który na umowie nie daje tych kanałów tylko póżniej abonenci się dopytują czy mają taki czy inny kanał gwarantowany.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil2505W tym przypadku to kwestia obiektywna.

Wyobraź sobie zamawianie pizzy, kiedy składki każdej otrzymywałbś mailem jako "wstępna oferte" w pdfie, albo po ręcznym przeklikaniu 150 pozycji, których w dodatku nie możesz zobaczyć jednocześnie vs. normalne zamówienie pizzy z menu z informacjami co jest na której w tabelce ;).

@czerstwy Widziałem umowy z CP i w każdej była tabelka z kanałami gwarantowanymi. I jest to rzecz wtórna wobec tego, że te informacje są od ręki dostępne na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, rotalplus napisał:

Jesli Operator ma umowę na retransmisje kanału na dlugi okres to nie widze podstaw do tego aby kanal by niegwarantowany. Operator naduzywa swoich uprawnień w relacjach z konsumentami. Okresy rzekomych testow i promocyjnych okienek trwaja latami i niczym się nie różni to od gwarancji dostępu. Operator moze retransmitowac 170 kanałów i mieć 7 podstawowych gwarantowanych i pobierać standardową opłatę abonamentową. Dobrze ze uokik sie tym zajmuje. Zobaczmy że w CP liczba niegw. jest nieporywnywalnie mniejsza niż w pc+ nie liczac wersji sd kanałów dostepnych w hd

Faktycznie powinien się tym dawno zająć urząd. Bo z tych umów wynika że gwarantowanych jest 7 i płacimy za nie 100zł a reszta jest bezpłatnych.

Poza tym kto sobie nie zrobił printscrena z tych kanałów to nie wie za rok czy dwa czy widzi to samo co przy podpisywaniu umowy. Bo kanały nie są wymienione w umowie które są gwarantowane a które nie.

Edytowane przez mniam
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bugmenot napisał:

@kamil2505W tym przypadku to kwestia obiektywna.

Wyobraź sobie zamawianie pizzy, kiedy składki każdej otrzymywałbś mailem jako "wstępna oferte" w pdfie, albo po ręcznym przeklikaniu 150 pozycji, których w dodatku nie możesz zobaczyć jednocześnie vs. normalne zamówienie pizzy z menu z informacjami co jest na której w tabelce ;).

@czerstwy Widziałem umowy z CP i w każdej była tabelka z kanałami gwarantowanymi. I jest to rzecz wtórna wobec tego, że te informacje są od ręki dostępne na stronie.

Ja nie muszę opowiadać co gdzie i kiedy widziałem bo mam taką umowę gdzie leniowi z punktu ne chciało się wydrukować pełnej wersji umowy.A przypadków takich jest bardzo dużo.Pochwal się jak to w UPC jest z kanałami gwarantowanymi??Tam to jest dopiero przykład wzorowego operatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bugmenot napisał:

@kamil2505W tym przypadku to kwestia obiektywna.

Wyobraź sobie zamawianie pizzy, kiedy składki każdej otrzymywałbś mailem jako "wstępna oferte" w pdfie, albo po ręcznym przeklikaniu 150 pozycji, których w dodatku nie możesz zobaczyć jednocześnie vs. normalne zamówienie pizzy z menu z informacjami co jest na której w tabelce ;).

Dlatego też listę "składników" pakietu operator przesyła na adres e-mail żeby była możliwość decyzji, czy chce się tę konfiguracje czy nie. I nadal uważam, że szukanie informacji o tym czy kanał jest gwarantowany czy nie na stronie operatora nie jest najlepszym pomysłem dla Abonenta. Gdy ja zawierałem umowę (jeszcze wtedy z nc+) to chociażby kanał CANAL+Seriale był gwarantowany, teraz nie jest. Odszukanie tej informacji na umowie zajęło mi niemal tyle co wejście na stronę internetową operatora... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy jeśli nie otrzymałeś i nie podpisałeś pełnej wersji umowy to jest ona nieważna. Proste jak drut.

Co do UPC to wielokrotnie pisałem, że gwarantowanie kanałów po ich typie to jest patologia i za taką zostało to uznane przez UOKIK.

Tutaj zapewne będzie podobnie jak ktoś się wkurzy.

Różnica jest prosta, wchodząc na stronę PC widzisz pakiet tak:

nc.png

 

 

 

a na CP tak - z zaznaczonymi kanałami FTA, promocyjnymi i jeszcze adnotacją.

 

cp.png

 

 

 

Co jest bardziej fair chyba dla każdego logicznie myślącego jest jasne...

Edytowane przez bgmnt
Usunęłam fragment dot. obrońców PC+, bo zaczęła się zbędna dyskusja nie na temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daleko mi w tym przypadki do obrony PC+ tylko śmieszy mnie podawanie za przykład operatora gdzie jest podobna patologia.Już nie wspomnę że u takie go samego podpisuje się umowę.Czyli mam nie ważną umowę?Ciekawe rzeczy opowiadasz.? Strona PC+ jest juz dla mnie od dawna mało wiarygodna jeśli chodzi o kanały gwarantowane i dostępne w pakietach i jest to ostatnie miejsce gdzie bym szukał takiej informacji

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z pierwszych punktów umowy to potwierdzenie, że otrzymałeś wszystkie jej części i się z nimi zapoznałeś.

Tak więc sam sobie odpowiedz i sprawdź co podpisałeś ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest w oswiadczeniach i informacjach dodatkowych a nie żadnych punktach umowy.Cyt oswiadczam,że przed zawarciem umowy otrzymałem,zapoznałem sie  i akceptuje na dole  Wyrażam zgodę aby załączniki do umowy/aneksu zostały mi udostępnione w formi elektronicznej, w internecie pod wskazanym w umowie adresem.Wzór wzorowego operatora który przytaczasz.Nie chce sie drukować odesłać do internetu.Ja wiem co podpisałem i mam to gdzieś bo mnie z tej umowy interesuja tylko 2 kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te oświadczenia i informacje to pierwsza strona zatytułowana jako "Umowa o świadczenie usług" :).

Gdybyś mógł udowodnić, że rzeczywiście jakieś integralnej części umowy nie dostałeś to byłaby ona nieważna w świetle prawa.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, bugmenot napisał:

@czerstwy jeśli nie otrzymałeś i nie podpisałeś pełnej wersji umowy to jest ona nieważna. Proste jak drut.

Co do UPC to wielokrotnie pisałem, że gwarantowanie kanałów po ich typie to jest patologia i za taką zostało to uznane przez UOKIK.

Tutaj zapewne będzie podobnie jak ktoś się wkurzy, ale ważne, że jest na forum dwóch niezrażających się niczym obrońcow PC+ ;).

Różnica jest prosta, wchodząc na stronę PC widzisz pakiet tak:

nc.png

 

 

 

a na CP tak - z zaznaczonymi kanałami FTA, promocyjnymi i jeszcze adnotacją.

 

cp.png

 

 

 

Co jest bardziej fair chyba dla każdego logicznie myślącego jest jasne...

15 godzin temu, bugmenot napisał:

 

Rzeczywiście, trzeba wszystko przeklikać, żeby się dowiedzieć. Kiedyś był znaczek przy logotypie, no ale po co abonent ma wiedzieć za co płaci...

 

Tylko nadal nijak się to ma do abonentów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil2505 Jak już wyżej ustaliliśmy, abonent także może wejść na stronę, aby sprawdzić aktualne oferty. Już zapomniałeś?

PS. Podziwam Twój upór w gmatwaniu się w z góry przegrane dyskusje, tylko dlatego, że ja w nich wystepuję ;).

Pięc innych osób napisało w tym samym tonnie, ale oczywiście Ty widzisz tylko to co ja napisałem :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bugmenot napisał:

@kamil2505 Jak już wyżej ustaliliśmy, abonent także może wejść na stronę, aby sprawdzić aktualne oferty. Już zapomniałeś?

Jakoś nie zauważyłem takich ustaleń. :D Być może nastąpiła z Twojej strony jakaś nadinterpretacja. 

Wejdzie i co z ta wiedzą ma zrobić? Nic. Informacje o tym, który kanał ma gwarantowany, a który nie ma odnajdzie w dokumentach swojej umowy, a nie na stronie internetowej.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil2505Wejdzie i będzie wiedział czy kanał który go interesuje jest w danym momencie gwarantowany czy nie, bez dzwonienia czy wysyłania maili czy jeszcze lepiej, chodzenia do APSu.

I taka informację na stronie podaje 95% innych operatorów. Podawała ją takze NC+. Dla PC+ jest to jednak jak widać zbyt trudne, albo zbyt niekorzystne, bo tak jak napisał kolega wyżej nagle się okazuje, że ze 120 kanałow, 60 to promocyjne i FTA ;).

 

A jeśli abonent zechce zamówić sobie np. opcję dodatkową "Multi Man Pack" czy "Canal+" wchodząc w zakładkę "dla abonentów" to w żaden łatwy sposób także nie sprawdzi, który kanał jest tam gwarantowany, a który nie.

Nie ma tam nawet informacji po kliknięciu w logo, trzeba się chyba cofnąć do ogólnej zawartości głównych pakietów...

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, bugmenot napisał:

Te oświadczenia i informacje to pierwsza strona zatytułowana jako "Umowa o świadczenie usług" :).

Gdybyś mógł udowodnić, że rzeczywiście jakieś integralnej części umowy nie dostałeś to byłaby ona nieważna w świetle prawa.

Ale ja jestem tyle na forum i przekazałem juz tyle informacji takich czy innych że każdy powinien mieć wyrobiona opinię czy moje informacje są wiarygodne czy nie.Nie mam zamiaru tu nic  i nikomu udowadniać.@rotalplus komu to tłumaczysz?Wersja jest taka że masz wejść i sobie sprawdzić nawet umowę podpisaną 2 lata temu?Bo każdy ma internet lub ma możliwość czy ochote tam wchodzić.Są tacy co twierdzą że serwisy internetowe czy informacje w necie są najlepsze i nie możesz a musisz tego korzystać.A ja np np wchdząc na strony niektórych operatorów to na starcie robi mi się niedobrze gdy przyjdzie tam coś odszukać.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bugmenot napisał:

@kamil2505Wejdzie i będzie wiedział czy kanał który go interesuje jest w danym momencie gwarantowany czy nie, bez dzwonienia czy wysyłania maili czy jeszcze lepiej, chodzenia do APSu.

 

A po co mu taka wiedza? Obecnie wchodząc na stronę internetową operatora widzę, że kanał CANAL+Seriale jest niegwarantowany, a w mojej umowie jest gwarantowany. W sytuacji, gdy kanał byłby usunięty przez operatora miałbym prawo rozwiązania umowy, a sugerując się informacją ze strony internetowej - mógłbym się zasugerować, że z tego prawa nie mogę skorzystać.  "Bez dzwonienia, wysyłania e-maili czy chodzenia do APS" ;).

5 minut temu, bugmenot napisał:

@kamil2505Wejdzie i będzie wiedział czy kanał który go interesuje jest w danym momencie gwarantowany czy nie, bez dzwonienia czy wysyłania maili czy jeszcze lepiej, chodzenia do APSu.

I taka informację na stronie podaje 95% innych operatorów. Podawała ją takze NC+. Dla PC+ jest to jednak jak widać zbyt trudne, albo zbyt niekorzystne, bo tak jak napisał kolega wyżej nagle się okazuje, że ze 120 kanałow, 60 to promocyjne i FTA ;).

 

A PC+ takiej informacji nie podaje? Ja widzę taką informacje. Dla przykładu - interesuje mnie Polsat News. Klikam na kanał - pojawia się napis "PROMO", a po najechaniu na ten napis pojawia się informacja "kanał niegwarantowany". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil2505 napisał:

A po co mu taka wiedza? Obecnie wchodząc na stronę internetową operatora widzę, że kanał CANAL+Seriale jest niegwarantowany, a w mojej umowie jest gwarantowany.

Po to żeby wiedzieć co mu zagwarantuje nowa umowa u tego operatora, a co u innego. Bo np. są kanały gwarantowane w CP, a niegwarantowane w PC+.

 

 

Teraz, kamil2505 napisał:

A PC+ takiej informacji nie podaje? Ja widzę taką informacje. Dla przykładu - interesuje mnie Polsat News. Klikam na kanał - pojawia się napis "PROMO", a po najechaniu na ten napis pojawia się informacja "kanał niegwarantowany". 

Czytamy ze zrozuniemiem. Przestała podawać tą informację w sposób czytelny.
A np. tutaj:

https://pl.canalplus.com/multi-manpack?content=menu

https://pl.canalplus.com/canal-plus

W ogóle nie podaje.

Co ciekawe w ofercie na kartę jeszcze oznaczenia przy logotypach się ostały, dawno nie była aktualizowana...

https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bugmenot napisał:

Po to żeby wiedzieć co mu zagwarantuje nowa umowa u tego operatora, a co u innego. Bo np. są kanały gwarantowane w CP, a niegwarantowane w PC+.

W przypadku nowej umowy informacja również jest zawarta w dokumentach i wysyłana na e-mail. Zarówno dla dotychczasowego abonenta, jak i nowego klienta, który ma zamiar dopiero zostać abonentem. Dodatkowo, tak jak już wcześniej było pisane, dotychczasowy abonent powinien weryfikować taką informacje z umowy, bo mogą się różnić od tego co jest na stronie internetowej i podjąć decyzje czy warto przedłużać. 

5 minut temu, bugmenot napisał:

Czytamy ze zrozuniemiem. Przestała podawać tą informację w sposób czytelny.

Chyba chciałeś napisać "piszemy ze zrozumieniem" ;). Pierwotnie post wyglądał tak:

20 minut temu, bugmenot napisał:

@kamil2505Wejdzie i będzie wiedział czy kanał który go interesuje jest w danym momencie gwarantowany czy nie, bez dzwonienia czy wysyłania maili czy jeszcze lepiej, chodzenia do APSu.

I taka informację na stronie podaje 95% innych operatorów. Podawała ją takze NC+. Dla PC+ jest to jednak jak widać zbyt trudne, albo zbyt niekorzystne, bo tak jak napisał kolega wyżej nagle się okazuje, że ze 120 kanałow, 60 to promocyjne i FTA ;).

I tutaj trudno wywnioskować, że miałeś na myśli sposób "czytelny" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W przypadku nowej umowy informacja również jest zawarta w dokumentach i wysyłana na e-mail. Zarówno dla dotychczasowego abonenta, jak i nowego klienta, który ma zamiar dopiero zostać abonentem. Dodatkowo, tak jak już wcześniej było pisane, dotychczasowy abonent powinien weryfikować taką informacje z umowy, bo mogą się różnić od tego co jest na stronie internetowej i podjąć decyzje czy warto przedłużać. 

Wracamy do przykładu z pizzą i tego co opisali wyzej @mniam i @rotalplus.

O tym jak kanały były oznaczone kiedyś, a jak (nie)są teraz było tutaj także pisane 5 razy (bo sam wcześniej tego nie zauważyłem i wyjaśniał to @rotalplus), tak więc - czytamy, czytamy.

 

Mógłbyś w zamian wymyślić jakiś przekonywujący powód dla którego kanały przestały być oznaczane tak jak w przypadku wcześniejszych ofert (przykład w podlinkowanym NC+ na kartę).

Jeśli go nie masz - daruję sobie dalszą dyskusję. Wybacz, ale nie mam dziś aż tyle wolnego czasu, żeby "kręcić się w kółko" i odpowiadać 7 raz na te same słabe argumenty ;)...

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

32 minuty temu, bugmenot napisał:

Wracamy do przykładu z pizzą i tego co opisali wyzej @mniam i @rotalplus.

O tym jak kanały były oznaczone kiedyś, a jak (nie)są teraz było tutaj także pisane 5 razy (bo sam wcześniej tego nie zauważyłem i wyjaśniał to @rotalplus), tak więc - czytamy, czytamy.

No tak - ja odnoszę się do Twojego postu, a Ty piszesz żebym czytał posty innych użytkowników...


 

33 minuty temu, bugmenot napisał:

Mógłbyś w zamian wymyślić jakiś przekonywujący powód dla którego kanały przestały być oznaczane tak jak w przypadku wcześniejszych ofert (przykład w podlinkowanym NC+ na kartę).

Jeśli go nie masz - daruję sobie dalszą dyskusję. Wybacz, ale nie mam dziś aż tyle wolnego czasu, żeby "kręcić się w kółko" i odpowiadać 7 raz na te same słabe argumenty ;)...

Nie mógłbym, ponieważ mój pierwotny post odnosił się do innej kwestii - Twojej wypowiedzi dotyczącej sprawdzania przez abonentów strony internetowej w celu weryfikacji kanałów gwarantowanych co według mnie nie jest dobrym pomysłem podpierając się moim przykładem w kontekście chociażby kanału CANAL+Seriale. więc zupełnie nie na temat. Nigdzie nie napisałem, że sposób przedstawienia informacji o kanałach na stronie internetowej operatora jest dobry czy zły, a że po prostu jest - więc nie można stwierdzić, że operator takiej informacji nie przedstawia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil2505 napisał:

W przypadku nowej umowy informacja również jest zawarta w dokumentach i wysyłana na e-mail. Zarówno dla dotychczasowego abonenta, jak i nowego klienta, który ma zamiar dopiero zostać abonentem.....

Czyli wg Ciebie najpierw zamawiamy w ciemno usługę a potem wertujemy dokumenty z maila :D

Podobna sytuacja była po zmianie pakietów Start i Comfort na Nowy Start i Nowy Comfort. Mało który konsultant wspominał o wykastrowaniu pakietów z kilku kanałów. Bo takie informowanie jest nie na rękę operatorowi.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawełNie. Informacja na temat kanałów jest również na stronie internetowej. O dostępność wybranych kanałów można też zapytać konsultanta, ale tak jak pisałeś - z odpowiedziami konsultantów może być różnie - w związku z tym najlepszą opcją jest zapoznanie się z listą kanałów dostępnych w dokumentach do umowy.  Gdy coś się nie zgadza zawsze można wtedy złożyć reklamacje lub po prostu zrezygnować. 

 

Poza tym moja główna wypowiedź dotyczyła sytuacji abonentów,  którzy mogą mieć inne kanały niegwarantowane na umowie zawartej już jakiś czas temu w porównaniu z tym co jest obecnie na stronie internetowej. Dlatego według mnie nie powinni sugerować się tym co jest na stronie internetowej, a właśnie tym co jest w umowie.  Poparłem to na własnym przykładem z kanałem Canal+Seriale. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...