Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ – stan aktualny


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie były, ja przedłużałem umowę 1,5 roku temu. Zresztą operator wie co robi, nie wycofa kanału, którego wielu abonentów ma jako gwarantowany. Założę się, że ani Zest TV ani Trace Urban nie były gwarantowane u nikogo albo u nielicznych abonentów z jakimiś starymi umowami.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli Operator ma umowę na retransmisje kanału na dlugi okres to nie widze podstaw do tego aby kanal by niegwarantowany. Operator naduzywa swoich uprawnień w relacjach z konsumentami. Okresy rzekomych testow i promocyjnych okienek trwaja latami i niczym się nie różni to od gwarancji dostępu. Operator moze retransmitowac 170 kanałów i mieć 7 podstawowych gwarantowanych i pobierać standardową opłatę abonamentową. Dobrze ze uokik sie tym zajmuje. Zobaczmy że w CP liczba niegw. jest nieporywnywalnie mniejsza niż w pc+ nie liczac wersji sd kanałów dostepnych w hd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Jeśli chodzi o PC+ to przestali w ogóle na stronie z pakietami pokazywać, które kanały są gwarantowane a które nie...

Zresztą o ile dobrze patrzę to w PDFach na stronach pakietów też tej listy nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie z pakietami kliknij na logo kanału - pojawi ci się opis a przy nazwie oprócz oznaczenia HD/4K jest widoczny napis PROMO

Na ten moment są gwarantowane: kanały własne (z wyjątkiem C+ DOKUMENT), kanały z "+", BBC (z wyjątkiem Lifestyle), TVNu, Viacomu, HBO, Filmboxy i Kino Polska TV, AMC i CBS Reality, NG, Fox, Eleveny, Viasaty, Discovery i TVP a niegwarantowane: Polsaty, AXNy, TNT, Romance TV, Lifetime, Disney, Zoom, WP i np. StudioMed, który od niedawna jest w ofercie i to na wyłączność (więc po co brak gwarancji?)

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinują by nikt im się nie wywinął z podpisanej umowy.Na szczęście każda umowa kiedyś sie kończy więc muszą dbać o ofertę.Ciekawe czy cos planują dodać wzamian za usunięte kanały.Oczywiście najlepiej by było o podobnej tematyce.Edit w sumie pewnie za Zeest tv jest już Playboy TV.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, rotalplus napisał:

Na stronie z pakietami kliknij na logo kanału - pojawi ci się opis a przy nazwie oprócz oznaczenia HD/4K jest widoczny napis PROMO

 

Rzeczywiście, trzeba wszystko przeklikać, żeby się dowiedzieć. Kiedyś był znaczek przy logotypie, no ale po co abonent ma wiedzieć za co płaci...

 

@czerstwy na TOP25 najczęściej oglądanych kanałów w Polsce, co najmniej 10 to kanały Polsatu, tak więc PC+ nie może sobie pozwolić na ich stratę.

I niezależnie od tego ile byłoby reklam i powtórek to taki Polsat Film ma o wiele wyższą oglądalność niż Ale Kino czy TVN Fabuła, a Polsat Cafe wyprzedza TLC czy Discovery Life ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rotalplus napisał:

kanały własne (z wyjątkiem C+ DOKUMENT)

Również CANAL+Seriale jest nadawany promocyjnie. 

 

12 godzin temu, bugmenot napisał:

 

Rzeczywiście, trzeba wszystko przeklikać, żeby się dowiedzieć. Kiedyś był znaczek przy logotypie, no ale po co abonent ma wiedzieć za co płaci...

Abonent takie informacje raczej powinien zasięgnąć ze swojej umowy, a nie ze strony internetowej, gdzie przedstawiony jest stan aktualny kanałów nadawanych promocyjnie, a nie w momencie zawarcia umowy - a ten skład może się różnić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klient powinnien uzyskać informację w najprostszy możliwy sposób, a nie w umowie, którą zobaczy dopiero po zlożeniu zamówienia. CP, Vectra, czy Multimedia jakoś z tym problemu nie mają i podział na kanały gwarantowane i "promocyjne" jest czytelny i dostępny od ręki.

Na stronie PC+ trzeba 150 razy kliknąć, a i tak przy niektórych kanałach, jak np. PSP brak info czy są gwarantowane czy promocyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bugmenot napisał:

 

Rzeczywiście, trzeba wszystko przeklikać, żeby się dowiedzieć. Kiedyś był znaczek przy logotypie, no ale po co abonent ma wiedzieć za co płaci...

 

5 minut temu, bugmenot napisał:

Klient powinnien uzyskać informację w najprostszy możliwy sposób, a nie w umowie, którą zobaczy dopiero po zlożeniu zamówienia. CP, Vectra, czy Multimedia jakoś z tym problemu nie mają i podział na kanały gwarantowane i "promocyjne" jest czytelny i dostępny od ręki.

Pisałeś o abonencie i do tego też się odnosiłem - podpisując umowę X miesięcy temu nie musi oznaczać, że obecny wykaz kanałów umieszczony na stronie internetowej wskazuje, że dany kanał był gwarantowany lub nie, gdy zawierałem umowę. Stąd też abonent powinien kierować się tym co ma na umowie, a nie tym co jest na stronie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie pojawiają się określenia "konsument", "abonent" i "klient" jako synonimy, bo ukrycie listy gwarantowanych kanałów jest utrudnieniem zarówno dla obecnych abonentów/klientow/konsumentów, tych przedłużających umowę, a także tych którzy dopiero chcą ją zawrzeć ;).

Ale oczywiście masz racje, że osoba z aktywną umową powinna zajrzeć najpierw do niej. Z drugiej strony to i tak operator powinnien ją poinformować o usunięciu kanału gwarantowanego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to powinno byc tak ze Operator powinien podawać datę końca promocyjnego nadawania kanału oraz przyczynę udostepniana go w takiej formie. Brak takiej informacji powinien skutkować tym ze albo Operator wogole takiego kanalu nie udostepnia albo jest uwazany za gwarantowany skladnik oferty na czas nieokreslony (ew. zgodnie z czasem trwania umowy z nadawca). Poniewaz standardowe umowy trwają 24 miesiace to powinno sie uznac ze kanal promo nie powinien być w tej formie dluzej dostępny niz 12 miesięcy - pozniej stawalby sie automatycznue gwarantowany. Nie moze byc tak ze Operator w materialach reklamowych posluguje sie jako elementem wyróżnikiem uslugi liczba kanalow podajac w tej luczbue te promocyjne i fta. To jest jeden z glownych czynnikow decydujacych o wyborze oferty oprocz ceny ktory wprowadza klientow w blad. Podobne stanowisko uokik wyrazil juz wobec upc ktory gwarantowal konkretna liczbę kanalow w pakiecie z możliwością dowolnej zmiany zawartosci co uznano za sprzeczne z interesami konsumenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bugmenot napisał:

W temacie pojawiają się określenia "konsument", "abonent" i "klient" jako synonimy, bo ukrycie listy gwarantowanych kanałów jest utrudnieniem zarówno dla obecnych abonentów/klientow/konsumentów, tych przedłużających umowę, a także tych którzy dopiero chcą ją zawrzeć ;).

"Abonent" i "klient" w tym przypadku wcale nie muszą być synonimami. Abonent to osoba, która już zawarła umowę i informacje zawarte na stronie internetowej dot. wykazów kanałów niegwarantowanych mogą nie odzwierciedlać stanu faktycznego przy zawieraniu umowy. Klient może być zainteresowany ofertą, ale wcale abonentem stać się nie musi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonent może być też osobą, która chce przedłużyć umowę i w tym celu weszła na stronę operatora i chcicałby zobaczyć co jest w ofercie.

Problem doskonale wyżej opisał @rotalplus i nie ma co się tutaj więcej roztrząsać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, bugmenot napisał:

Klient powinnien uzyskać informację w najprostszy możliwy sposób, a nie w umowie, którą zobaczy dopiero po zlożeniu zamówienia. CP, Vectra, czy Multimedia jakoś z tym problemu nie mają i podział na kanały gwarantowane i "promocyjne" jest czytelny i dostępny od ręki.

Na stronie PC+ trzeba 150 razy kliknąć, a i tak przy niektórych kanałach, jak np. PSP brak info czy są gwarantowane czy promocyjne.

Ta jasne a czy każdy abonent ma lub musi mieć dostęp do internetu?CP to akurat świetny przykład gdzie wiekszość abonentów dostaje skrócona wersję umowy gdzie o kanałach gwarantowanych może pomarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy Ty zawsze znajdziesz jakiś totalnie irracjonalny argument :D. Dyskusja jest o stronach www. Fakty są takie, że CP ma gwiazdkę przy logotypach, Vectra osobną listę "kanały gwarantowane", a i NC+ pokazywało, które kanały sa gwarantowane, a które nie poprzez znaczek przy logotypie i jakiś czas temu to ukryto - na pewno nie po to, żeby klientowi ułatwić życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, bugmenot napisał:

Abonent może być też osobą, która chce przedłużyć umowę i w tym celu weszła na stronę operatora i chcicałby zobaczyć co jest w ofercie.

Dlatego też jest wysyłany na skrzynkę pocztową abonenta e-mail z dokumentami dotyczącymi przygotowanej oferty. Znajduje się też tam wykaz kanałów w wybranym przez klienta pakiecie z odpowiednią adnotacją dotyczącą nadawania promocyjnego. Klient musi zaakceptować ofertę zanim wejdzie ona w życie. Więc ostateczną decyzję o przedłużeniu może dokonać po zapoznaniu się z dokumentami i wtedy na pewno będzie wiedział co jest w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...