pakumy Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam, Kupiłem TV Toshiba RL938. Wg wszelkich informacji dostępnych w sieci Smart TV Toshiby powinno zawierać polskie aplikacje (VOD.tv, wp.pl itp): http://obywatelhd.pl/index.php/2012/12/03/toshiba-dotrzymuje-slowa-ma-wiecej-smart-tv/ Ja niestety nie mam żadnej polskiej aplikacji. Jedynie standardowo dostępne serwisy międzynarodowe: youtube, dailymotion, skype, aupeo itp. Czy ktoś wie co należy zrobić aby mieć dostęp do polskich aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ustawiłeś kraj w menu na Polskę?? Mam RL939 i śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakumy Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Tak, w ustawieniach TV mam wybrana Polskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No to gwarancja pozostaje tylko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakumy Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Po wielu próbach udało się. Rozwiązanie: Język -> polski Kraj -> Inny (jeśli wybiorę Polskę to nie działa...) Ale błąd tego modelu TV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.