Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Skrócenie starej umowy nie ma wpływu na długość nowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z góry przepraszam, jeśli pisze w złym wątku - nie zauważyłem tematu o ofertach dla nowych klientów. 

 

Dotychczas korzystałem z UPC, ale w nowym mieszkaniu kablówki brak, więc prosiłbym o poradę. Czy jako nowy klient (umowa jeszcze niepodpisana) jest szansa na ugranie czegoś lepszego niż oferty na stronie CP? 

 

Rozważam dwie opcję: 

1. Pakiet Familijny Max HD (zależy mi na Eurosportach+TVP Sport, nie wiem czy one wchodzą w skład Familijnego, czy to jakaś dodatkowa opcja Sport) + Eleven

2. j/w + Polsat Sport Premium

 

Z tego co widzę na ich stronie to opcja 2. jest za 80 zł, a opcji pierwszej brak. 

 

Z góry dziękuję za poradę!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam pytanie, czy jest jakaś promocja w ramach przejścia z pakietu rodzinnego na familijny?

Jest to do załatwienia i ile to kosztuje, czy automatycznie umowa ulegnie przedłużeniu?

Z góry dziękuję za info w tej sprawie.

:-)

W familijnym są już Eurosport, TVP Sport?

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lukimann możesz złożyć wypowiedzenie umowy na pakiet Rodzinny HD i negocjować nową umowę na Familijny HD w promocyjnej cenie 20 zł miesięcznie. Eurosport i TVP Sport działa w Familijnym HD. Chociaż TVP Sport HD masz już w Rodzinnym HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopiero minęło 6 miesięcy od podpisania aneksu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest tu jakis specjalista z CP i coś  doradzi ;-) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy nadal po umowie 12/3 nie można odnowić na 15/3 czy wróciła już ta możliwość?

 

Wkrótce będę miał 6 miesięcy do końca umowy i czas podjąć jakąś decyzję. Zastanawiam się czy po prostu nie zakończyć obecną umowę i liczyć na to, że w przeciągu 6 miesięcy pojawi się dekoder 4K. Wtedy po prostu nowa umowa z nowym sprzętem. Czy nie ma co liczyć na 4K w CP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile czasu przed końcem umowy można wysłać wypowiedzenie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie możesz wysłać kiedy chcesz, natomiast oferty przedłużeniowe pojawiają się, gdy ICOK pokazuje 7 miesięcy do końca umowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Globus903 napisał:

Ile czasu przed końcem umowy można wysłać wypowiedzenie? 

 

Ponieważ mogą Ci anulować ostatnie całe 6 miesięcy dotychczasowej umowy (przy zgodzie na nową) to wysyłasz wypowiedzenie, kiedy do końca zostało więcej niż 6 pełnych miesięcy... ale mniej niż 7. Wtedy masz czas aby spokojnie czekać na dostarczenie wypowiedzenia, otrzymania telefonu od nich i ustalenia nowych warunków. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeśli do końca umowy mam 2 miesiące i chcę zrezygnować z CP to mogę już wysłać wypowiedzenie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałeś odpowiedź, że wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym momencie. W Twoim przypadku to nawet musisz już składać, ponieważ obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A można złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży CP tam gdzie zawierałem umowę? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Możesz w punkcie złożyć wypowiedzenie umowy. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Globus903 napisał:

A można złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży CP tam gdzie zawierałem umowę? 

Najszybciej złożysz poprzez ICOK.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam . Chciałbym zapytać o to jak wygląda umowa z Cyfrowym Polsatem . Chodzi mi o internet domowy + telewizja , jakie są możliwości ? I czy działa to dość sprawnie chodzi mi o dekoder , stabilność internetu . 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, Ostatnio podpisałem nową umowę przez telefon z wymianą dekodera i był kurier u mnie dał nowy dekoder wraz z umową a starego dekodera nie wziął i teraz nie wiem co robić a konsultant przez telefon mówił że mama dać kurierowi stary dekoder 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie wróci, a umowę podpisałeś tą co kurier zabiera ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem.

Mam umowę w cyfrowym polsacie. W pakiecie mam kanały Polsat Sport premium.

W trakcie trwania umowy postanowiłem zawrzeć aneks na multirum. 

Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo.

W odpowiedzi na moją reklamację CP odpisali że trzeba było przeczytać aneks.

Jak można tu ruszyć by przywrócili. Postraszyc ich rzecznikiem praw konsumenta, jakieś odwołanie.

Proszę o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Paweł9292 napisał:

Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo.

Nie wiem czy coś wskórasz- nawet wątpię, ale myślę że to cię nauczy na przyszłość by takie rzeczy robić prze infolinię CP a nie w APS bo wtedy masz 14 dni na zmianę decyzji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...