Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Globus903 napisał:

Ile czasu przed końcem umowy można wysłać wypowiedzenie? 

 

Ponieważ mogą Ci anulować ostatnie całe 6 miesięcy dotychczasowej umowy (przy zgodzie na nową) to wysyłasz wypowiedzenie, kiedy do końca zostało więcej niż 6 pełnych miesięcy... ale mniej niż 7. Wtedy masz czas aby spokojnie czekać na dostarczenie wypowiedzenia, otrzymania telefonu od nich i ustalenia nowych warunków. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem.

Mam umowę w cyfrowym polsacie. W pakiecie mam kanały Polsat Sport premium.

W trakcie trwania umowy postanowiłem zawrzeć aneks na multirum. 

Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo.

W odpowiedzi na moją reklamację CP odpisali że trzeba było przeczytać aneks.

Jak można tu ruszyć by przywrócili. Postraszyc ich rzecznikiem praw konsumenta, jakieś odwołanie.

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Paweł9292 napisał:

Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo.

Nie wiem czy coś wskórasz- nawet wątpię, ale myślę że to cię nauczy na przyszłość by takie rzeczy robić prze infolinię CP a nie w APS bo wtedy masz 14 dni na zmianę decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W dniu dzisiejszym planowo wyłączyli mi dostep do polsatu.. bo poprosiłem o zerwaniu umowy. Oki Sprawdzałem na dekoderach nie ma juz TV.. i Mam 30 dni na oddanie sprzętu..

Niepokoi mnie kwestia konta na ICOK. Okazuje się, że zlikwidowali mi konto? Nie mogę nawet odzyskać hasła .. Chcialem sprawdzić czy wszystko na koncie jest OKEJ czy nie będa mi naliczać kolejnego miesiąca.. A tu guzik - brak dostępu.. Ja się pytam CP postępuje fair w stosunku do klientów? Przecież nie mam już wglądu w nic - a umowe przesłałem im z poziomu ICOK. Żeby teraz nie było jaj, że za jakiś rok odezwą się bo coś jest nie tak. Nie rozumiem tego. Mam nadzieje ze jak bedę oddawał sprzęt to mi dadzą jakiś dokument potwierdzający rezygnację i że wszystko jest prawidłowo rozliczone? 

Ale ta blokada konta ICOK jest bardzo nie fair. Nie podoba mi sie to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież potwierdzenie przyjęcia rezygnacji i rozwiązania umowy jest wysyłane na ICOK zaraz po zarejestrowaniu pisma więc mogłeś to sprawdzić zanim umowa się rozwiązała. Po drugie jeśli wyłączyli sygnał to przecież masz pewność, że umowa się rozwiązała. Po trzecie ICOK i tak by pokazał (błędnie) kolejną opłatę do zrobienia bo on zaczytuje bieżące płatności a nie widzi złożonego wypowiedzenia. I po czwarte to chyba normalne, że wyłączyli Ci dostęp do ICOK skoro nie masz żadnej innej aktywnej umowy? W banku jak rezygnujesz z konta to też nikt nie zostawia, Ci dostępu do aplikacji czy też bankowości elektronicznej. I po piąte przy zwrocie dekoderów otrzymujesz potwierdzenie zwrotu. 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikodem_2  Z tego co mi wiadomo od jakiegoś roku nie ma możliwości przejścia z prepaidu na abonament. Zwyczajnie podpisujesz nową umowę z nowym sprzętem , czyli jesteś traktowany jak nowy klient. 

 

Mam pytanie techniczne czy w trakcie trwania umowy może sobie w danych okresach rozliczeniowych przechodzić pomiędzy pakietem rodzinnym a familijnym ? Obecnie moje podstawowe zobowiązanie to pakiet rodzinny, jednak na dwa miesiąc chciałbym wziąć pakiet familijnym a następnie powrócić do pakietu rodzinnego . Z tego co widzę mogę zmodyfikować icok usługę ale czy potem jest możliwość powrotu do rodzinnego ? 

Edytowane przez jackpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Na ile miesięcy przed końcem umowy można otrzymać nową ofertę przy obniżeniu zobowiązania ? Czyli mam teraz Familijny Max HD + HBO i chciałbym nową umowę na Familijny HD za 20 zł.

Kiedyś było 4 miesiące, czy coś się zmieniło ?

Czy obecne oferty przedłużeniowe opierają się na nowej pakietyzacji czy na starej ?

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2020 o 11:26, Burito napisał:

Na ile miesięcy przed końcem umowy można otrzymać nową ofertę przy obniżeniu zobowiązania ? Czyli mam teraz Familijny Max HD + HBO i chciałbym nową umowę na Familijny HD za 20 zł.

Kiedyś było 4 miesiące, czy coś się zmieniło ?

Czy obecne oferty przedłużeniowe opierają się na nowej pakietyzacji czy na starej ?


Korespondencja prowadzona jest już w wiadomości prywatnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...