Jump to content

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


Recommended Posts

Wypowiedzenie możesz wysłać kiedy chcesz, natomiast oferty przedłużeniowe pojawiają się, gdy ICOK pokazuje 7 miesięcy do końca umowy. 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Globus903 napisał:

Ile czasu przed końcem umowy można wysłać wypowiedzenie? 

 

Ponieważ mogą Ci anulować ostatnie całe 6 miesięcy dotychczasowej umowy (przy zgodzie na nową) to wysyłasz wypowiedzenie, kiedy do końca zostało więcej niż 6 pełnych miesięcy... ale mniej niż 7. Wtedy masz czas aby spokojnie czekać na dostarczenie wypowiedzenia, otrzymania telefonu od nich i ustalenia nowych warunków. :)

Link to post
Share on other sites

Dostałeś odpowiedź, że wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym momencie. W Twoim przypadku to nawet musisz już składać, ponieważ obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Globus903 napisał:

A można złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży CP tam gdzie zawierałem umowę? 

Najszybciej złożysz poprzez ICOK.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Witam . Chciałbym zapytać o to jak wygląda umowa z Cyfrowym Polsatem . Chodzi mi o internet domowy + telewizja , jakie są możliwości ? I czy działa to dość sprawnie chodzi mi o dekoder , stabilność internetu . 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Witam, Ostatnio podpisałem nową umowę przez telefon z wymianą dekodera i był kurier u mnie dał nowy dekoder wraz z umową a starego dekodera nie wziął i teraz nie wiem co robić a konsultant przez telefon mówił że mama dać kurierowi stary dekoder 

Link to post
Share on other sites

Mam problem.

Mam umowę w cyfrowym polsacie. W pakiecie mam kanały Polsat Sport premium.

W trakcie trwania umowy postanowiłem zawrzeć aneks na multirum. 

Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo.

W odpowiedzi na moją reklamację CP odpisali że trzeba było przeczytać aneks.

Jak można tu ruszyć by przywrócili. Postraszyc ich rzecznikiem praw konsumenta, jakieś odwołanie.

Proszę o pomoc

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Paweł9292 napisał:

Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo.

Nie wiem czy coś wskórasz- nawet wątpię, ale myślę że to cię nauczy na przyszłość by takie rzeczy robić prze infolinię CP a nie w APS bo wtedy masz 14 dni na zmianę decyzji.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

W dniu dzisiejszym planowo wyłączyli mi dostep do polsatu.. bo poprosiłem o zerwaniu umowy. Oki Sprawdzałem na dekoderach nie ma juz TV.. i Mam 30 dni na oddanie sprzętu..

Niepokoi mnie kwestia konta na ICOK. Okazuje się, że zlikwidowali mi konto? Nie mogę nawet odzyskać hasła .. Chcialem sprawdzić czy wszystko na koncie jest OKEJ czy nie będa mi naliczać kolejnego miesiąca.. A tu guzik - brak dostępu.. Ja się pytam CP postępuje fair w stosunku do klientów? Przecież nie mam już wglądu w nic - a umowe przesłałem im z poziomu ICOK. Żeby teraz nie było jaj, że za jakiś rok odezwą się bo coś jest nie tak. Nie rozumiem tego. Mam nadzieje ze jak bedę oddawał sprzęt to mi dadzą jakiś dokument potwierdzający rezygnację i że wszystko jest prawidłowo rozliczone? 

Ale ta blokada konta ICOK jest bardzo nie fair. Nie podoba mi sie to. 

Link to post
Share on other sites

Przecież potwierdzenie przyjęcia rezygnacji i rozwiązania umowy jest wysyłane na ICOK zaraz po zarejestrowaniu pisma więc mogłeś to sprawdzić zanim umowa się rozwiązała. Po drugie jeśli wyłączyli sygnał to przecież masz pewność, że umowa się rozwiązała. Po trzecie ICOK i tak by pokazał (błędnie) kolejną opłatę do zrobienia bo on zaczytuje bieżące płatności a nie widzi złożonego wypowiedzenia. I po czwarte to chyba normalne, że wyłączyli Ci dostęp do ICOK skoro nie masz żadnej innej aktywnej umowy? W banku jak rezygnujesz z konta to też nikt nie zostawia, Ci dostępu do aplikacji czy też bankowości elektronicznej. I po piąte przy zwrocie dekoderów otrzymujesz potwierdzenie zwrotu. 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

nikodem_2  Z tego co mi wiadomo od jakiegoś roku nie ma możliwości przejścia z prepaidu na abonament. Zwyczajnie podpisujesz nową umowę z nowym sprzętem , czyli jesteś traktowany jak nowy klient. 

 

Mam pytanie techniczne czy w trakcie trwania umowy może sobie w danych okresach rozliczeniowych przechodzić pomiędzy pakietem rodzinnym a familijnym ? Obecnie moje podstawowe zobowiązanie to pakiet rodzinny, jednak na dwa miesiąc chciałbym wziąć pakiet familijnym a następnie powrócić do pakietu rodzinnego . Z tego co widzę mogę zmodyfikować icok usługę ale czy potem jest możliwość powrotu do rodzinnego ? 

Edited by jackpol
Link to post
Share on other sites

Masz umowę elastyczną na podstawowe zobowiązanie z pakietem Rodzinnym. Możesz włączyć Familijny, cena 40 zł się wyświetli i zawsze możesz wrócić do Rodzinnego. Oczywiście zmiana nastepuje w dniu rozpoczęcia okresu rozliczeniowego.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Na ile miesięcy przed końcem umowy można otrzymać nową ofertę przy obniżeniu zobowiązania ? Czyli mam teraz Familijny Max HD + HBO i chciałbym nową umowę na Familijny HD za 20 zł.

Kiedyś było 4 miesiące, czy coś się zmieniło ?

Czy obecne oferty przedłużeniowe opierają się na nowej pakietyzacji czy na starej ?

Edited by Burito
Link to post
Share on other sites
W dniu 12.10.2020 o 11:26, Burito napisał:

Na ile miesięcy przed końcem umowy można otrzymać nową ofertę przy obniżeniu zobowiązania ? Czyli mam teraz Familijny Max HD + HBO i chciałbym nową umowę na Familijny HD za 20 zł.

Kiedyś było 4 miesiące, czy coś się zmieniło ?

Czy obecne oferty przedłużeniowe opierają się na nowej pakietyzacji czy na starej ?


Korespondencja prowadzona jest już w wiadomości prywatnej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...