Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

W zeszłym tygodniu zmarła moja babcia, na którą od dłuższego czasu była umowa na telewizję, internet mobilny oraz dwa numery komórkowe w Plusie i Plushu.

 

Co teraz zrobić? Wysłać na maila prośbę o cesję umowy, żebym to ja teraz został właścicielem telewizji? 

Z internetu chce zrezygnować 

Numer komórkowy babci chce wyłączyć i zrezygnować z niego, zostawić jedynie mój numer. 

 

Pozdrawiam

 

Edytowane przez Ernando
edycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ernando bardzo mi przykro z powodu śmierci twojej babci. Jak chcesz przejąć umowę po babci to musisz wykonać czynności opisane https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp.

Aby wykonać czynność przeniesienie praw i obowiązków oraz transfer po zgonie należy się udać osobiście do najbliższego APS-u.

Transfer po zgonie (usługa - Telewizja):

  • dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta.

 

 

Edytowane przez Burito
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do kiedy mam czas aby zrezygnować z umowy Cyfrowego Polsatu? Według ICOK to kończy mi się za 3 miesiące a  dokładnie 25.07.2020 (wtedy minie dwa lata). I jeśli będę chciał zrezygnować to jaka jest najlepsza ku temu droga? 

 

Bo jak dobrze rozumiem jeśli nie zgłoszę to mi się przedłuży umowa na czas nieokreslony tak? I wtedy mogę swobodnie zrezygnować kiedy tylko będę chciał?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Burito napisał:

Z tego co kojarzę to teraz w Cyfrowym Polsacie obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia umowy. Jak jej nie wymówisz to przejdzie na czas nieokreślony, tylko sprawdź w jakiej kwocie będziesz płacił abonament.

 

A jak to sprawdzić ile bedę płacił jak przejdę w okres na czas nieokreslony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam internet od Cyfrowego Polsatu, niedługo kończy mi się umowa.
Obecnie mam 35 zł za 40 gb lte bez limitu i wynajem modemu w smartdomie.
Co oni teraz proponują?? czy da się nie wynajmować modemu a go kupić na raty, tak żeby po za zakończeniu umowy był na własność, tak jak w plusie?
No i ile miesięcy przed końcem umowy można starać się o przedłużenie umowy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niby Plus i CP z jednego kosza, ale różnica jest. 36 zł za 40 GB to moim zdaniem za dużo. Małżonka w Plusie ma pakiet 40 GB i no limit w cenie 19,99.Router na wolnym rynku kupiony w cenie 300 zł w Media Expert, a oni za ten sam model routera w Plusie na raty proponowali w cenie... 450 zł. 

Krótko mówiąc nie warto brać w Plusie routera na raty, bo się przepłaca. Czynszu też nie polecam płacić za sprzęt. Tylko umowa na samą kartę sim i router /modem zakupiony na własną rękę. Ja z kolei także mam umowę w Plus na samą kartę sim. Pakiet 30 GB w cenie 11 zł /miesięcznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Pakiet Familijny Max HD wraz z Multiroomem. Łącznie płacę 59,99zł. Planuję dobrać dekoder IPTV do innego lokalu. W związku z tym mam 2 pytanka:

 

1. Czy istnieje w salonach bądź infolinii opcja pakietu Familijnego HD (bez Maxa), gdyż na stronie internetowej jest niedostępna?

2. Czy będzie mi się należała za drugą umowę jakaś zniżka SmartDom?

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w Cyfrowym Polsacie mam umowę na czas nieokreślony okres rozliczeniowy mam do 9 każdego miesiąca, w tej chwili chcę całkowicie zrezygnować z usług z CP , jak powinno wyglądać takie wypowiedzenie żeby to miało ręce i nogi oraz czy sprzęt który muszę oddać do CP musi być w oryginalnych opakowaniach bo mogę mieć ze znalezieniem pudełek mały problem,czy może wystarczy że wrzucę wszystko do jednego kartonu i odeślę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie, w 2010 roku podpisałem umowę z Polsat i otrzymałem dwa dekodery z kartami (multiroom), umowa już dawno się skończyła, nie przedłużałem jej na nowych warunkach tylko płacę regularnie z wyprzedzeniem.

Z racji tego że od jakiegoś czasu nie korzystałem z multiroom, używałem tylko jednego tunera, ten dodatkowy tuner M100 gdzieś zapodziałem przy przeprowadzce i nie mogę go znaleźć. Teraz ten podstawowy tuner HD5000  szwankuje i chciałem (przedłużając od nowa umowę) dostać jakiś nowszy sprzęt .

Teraz pytanie (zanim zadzwonię na infolinię) jak Polsat odnosi się do sprawy jeśli abonent "zgubi" taki dodatkowy dekoder  ?

Będę musiał zapłacić za ten utracony dekoder M100, albo po takim czasie oni nie żądają już zwrotu starego sprzętu ?

Mam tylko HD 5000 , piloty oraz dwie karty.

 

 

 

Edytowane przez mc55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa umowa to 2 z reguły 2 lata, są też 15 miesięcy. Przedłużenie od 12 do 29 miesięcy może być.

W ICOK masz pozycję: 

Data podpisania umowy/aneksu, więc łatwo sprawdzić kiedy to zrobiłeś.

 

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie coś kojarzę że przedłużenia są często na 29 miesięcy. Być może dlatego że jak ktoś rezygnuje na 5-6 miesięcy przed końcem a dostaje nową umowę to okres umowy wychodzi 24+5/6 miesięcy = 29/30 miesięcy

 

Dzisiaj już jest w ICOK-u 6 miesięcy do końca więc można działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry przepraszam, jeśli pisze w złym wątku - nie zauważyłem tematu o ofertach dla nowych klientów. 

 

Dotychczas korzystałem z UPC, ale w nowym mieszkaniu kablówki brak, więc prosiłbym o poradę. Czy jako nowy klient (umowa jeszcze niepodpisana) jest szansa na ugranie czegoś lepszego niż oferty na stronie CP? 

 

Rozważam dwie opcję: 

1. Pakiet Familijny Max HD (zależy mi na Eurosportach+TVP Sport, nie wiem czy one wchodzą w skład Familijnego, czy to jakaś dodatkowa opcja Sport) + Eleven

2. j/w + Polsat Sport Premium

 

Z tego co widzę na ich stronie to opcja 2. jest za 80 zł, a opcji pierwszej brak. 

 

Z góry dziękuję za poradę!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Czy nadal po umowie 12/3 nie można odnowić na 15/3 czy wróciła już ta możliwość?

 

Wkrótce będę miał 6 miesięcy do końca umowy i czas podjąć jakąś decyzję. Zastanawiam się czy po prostu nie zakończyć obecną umowę i liczyć na to, że w przeciągu 6 miesięcy pojawi się dekoder 4K. Wtedy po prostu nowa umowa z nowym sprzętem. Czy nie ma co liczyć na 4K w CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...