Jump to content

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


Recommended Posts

No rzeczywiście udało się 

Kobieta mówi że włączą kanały z powrotem 

W piątek zadzwoni i telefonicznie będą dogrywane formalności 

Dzięki za numer

To jakaś infolinia dla specjalnych przypadków 

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. 

Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila -  Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. 

Cytat

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że umowa zostanie rozwiązana 09 marca 2020 r.


... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści:

Cytat

Cyfrowy Polsat: nie odnotowaliśmy wpłaty za abonament. Wzywamy do uregulowania należności w kwocie (...)

 

Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego?

Link to post
Share on other sites

@cosmonet potwierdzenie przyjęcia listu od CP masz już w domu ? Zadzwoń na infolinię, podaj datę dostarczenia listu i zapytaj gdzie oddać sprzęt i czy masz jakieś zaległości wobec CP. Dla pewności zapisuj sobie dokładną datę rozmowy z konsultantem.

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, cosmonet napisał:

Witam,

 

Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. 

Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila -  Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. 


... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści:

 

Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego?


Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i podaj tam numer karty z dekodera. 

Link to post
Share on other sites

Do Specjalista CP. 

Sport w dobie koronawirusa leci na łeb na szyję. Odwoływane są wszelakie imprezy jakie są. Pytanko takie. Co kanały Premium i dodatkowo płatne będą wtedy pokazywać jak nie będzie nic LIVE? Planujecie jakieś zniżki, rabaty na kanały sportowe? Ewentualnie zniżka w abonamencie?

Edited by marcin81
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
[mention=5948]marcin81[/mention]Jajcarz z ciebie:mrgreen:
płacisz za kanały a nie ich treści
Akurat w przypadku tych kanałów to pytanie nie jest bezzasadne. Od początku reklamuje się je jako jedyne, które mają LM i LE (i w zasadzie tylko to), a ludzie płacą aby puchary oglądać i ...
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@torre24Tak by było gdyby CP z własnego widzimisie przestał transmitować normalnie rozgrywane spotkania, ale te już się odbywać póki co nie będą a to wprowadziła federacja piłkarska, która jest wyżej od nadawcy, tak obrazowo, ale zupełnie z innej beczki-  jak w regulaminie usług zachodzi zmiana z powodów ustawowych to my też nie mamy nic do pogadania bo działa tu prawo wyższe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, wally79 napisał:

Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii

A co ma do tego pandemia koronowirusa? Taka możliwość istnieje od dawna. A co ma zwierać? To chyba oczywiste to co do tej pory zawierało.

Edited by czerstwy
Link to post
Share on other sites

Skąd moje wcześniejsze pytanie? Bo do tej pory wypowiedzenie umowy zawsze załatwiałem w APS Cyfrowego Polsatu ewentualnie wysyłając je za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nigdy natomiast nie korzystałem z możliwości wypowiedzenia umowy pisząc maila. Powiedzcie mi czy pisząc takiego maila załączam do niego skan pisma z moim podpisem czy wystarczy zwyczajnie napisać maila bez takiego skanu pisma?

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Dzięki@czerstwy za wyjaśnienie sprawy. Ostatnie pytanie: czy wysyłając maila dostanę z Cyfrowego Polsatu jakieś potwierdzenie że takową czynność wykonałem? W APSie dostawałem potwierdzenie, wysyłając wypowiedzenie pocztą miałem potwierdzenie w formie zwrotki. A jak jest w przypadku maila?

Link to post
Share on other sites

Zawsze przedłużałem umowę na 15 miesięcy w tym trzy miesiące gratis, pakiety Familijny Max HD + Sport/Cinemax//Film +  Multiroom.

Wczoraj dzwoniłem do Polsatu i nie chcieli mi dać tych trzech gratisowych miesięcy, tylko jeden. 

Co można aktualnie "utargować" przedłużając umowę dla stałych/starych 😉 abonentów?

 

 

Link to post
Share on other sites

Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są.

Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu.

Link to post
Share on other sites

Witam, 

Kończy mi się umowa na familijny HD + Cinema za 40 zł. Do tego moduł CI+. 

Czy mogę w ramach przedłużenia umowy dobrać dekoder a oddać moduł.? Konsultant chce mi dać nową a tę mam wypowiedzieć. 

 

Link to post
Share on other sites

Dziś telefon do DUK celem przedłużenia umowy i odpowiedź że aktualnie przedłużenie tylko w salonach.

Umowa bez wypowiedzenia czy to ma znaczenie ?

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Zgadza kolejny telefon i inny konsultant przedłużył umowę. Nie było problemu, widocznie tamtemu nie chciało się.

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam oto taki problem z Cyfrowym Polsatem- może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć co robić dalej:) 28 marca 2020 zamówiłem film VOD "Sala samobójców- hejter" poprzez ICOK. Są dwie możliwości opłaty za film przez sms oraz przez BlueMedia bezpośrednio ze strony ICOK. Wniosłem opłatę, bluemedia kwotę przelało polsatowi cyfrowemu i... to by było na tyle... Napisałem reklamację przez ICOK tego samego dnia, że nie mam dostępu do opłaconego filmu. Odpowiedziano mi 30 marca, że nie mają takiego zlecenia. Wysłałem im potwierdzenia z bluemedia, że pieniądze poszły i do nich doszły. Co więcej kontaktowałem się z Bluemedia i sprawdzili oraz potwierdzili, iż przelali te pieniądze polsatowi cyfrowemu. Kiedy to napisałem i pokazałem screeny potwierdzeń kontakt w ICOK się urwał. Napisałem nową reklamację i również nikt nie odpisał. Jutro (czyli 3 kwietnia) kończy się wyświetlanie tego filmu w VOD i go zdejmują z ramówki. Z powodu braku kontaktu napisałem na facebooku na ich stronce i też mnie zbyli, że mam czekać na odpowiedź ICOK... Nie mam ani dostępu do filmu, ani zwrotu pieniędzy... do tego polsat cyfrowy zlewa mnie totalnie nie odpisując (to nawet pośrednik Bluemedia bez problemu kontaktuje się wyjaśnia, wystawia jeszcze raz potwierdzenie polsatowi cyfrowemu, że wykonali mój przelew). Co robić? Ma ktoś jakieś pomysły jak chociaż odzyskać te zawrotne 25 zł już nawet bez tej prowizji pobranej przez bluemedia (0,75gr)? Wiem, że to nie są duże pieniądze, ale boli mnie to, że jak się coś zamawia- jakąś usługę to powinno się ją dostać, a nie zbywać klienta i olać go totalnie nawet nie odpisując już w panelu reklamacji.

Link to post
Share on other sites

Mają 30dni na odpowiedź. Ale nie spodziewaj się cudów. Zapewne otrzymasz standardową kopiujwklejke: 'system potwierdził, wysłał uprawnienia, nie zdążyłeś, spadaj na drzewo'

 

BTW. Kupując VOD przerzucają koszt prowizji operatora przetwarzającego płatnośc na klienta? No mistrzowska zagrywka 🤣

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...