Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. 

Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila -  Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. 

Cytat

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że umowa zostanie rozwiązana 09 marca 2020 r.


... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści:

Cytat

Cyfrowy Polsat: nie odnotowaliśmy wpłaty za abonament. Wzywamy do uregulowania należności w kwocie (...)

 

Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, cosmonet napisał:

Witam,

 

Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. 

Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila -  Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. 


... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści:

 

Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego?


Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i podaj tam numer karty z dekodera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Specjalista CP. 

Sport w dobie koronawirusa leci na łeb na szyję. Odwoływane są wszelakie imprezy jakie są. Pytanko takie. Co kanały Premium i dodatkowo płatne będą wtedy pokazywać jak nie będzie nic LIVE? Planujecie jakieś zniżki, rabaty na kanały sportowe? Ewentualnie zniżka w abonamencie?

Edytowane przez marcin81
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=5948]marcin81[/mention]Jajcarz z ciebie:mrgreen:
płacisz za kanały a nie ich treści
Akurat w przypadku tych kanałów to pytanie nie jest bezzasadne. Od początku reklamuje się je jako jedyne, które mają LM i LE (i w zasadzie tylko to), a ludzie płacą aby puchary oglądać i ...
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@torre24Tak by było gdyby CP z własnego widzimisie przestał transmitować normalnie rozgrywane spotkania, ale te już się odbywać póki co nie będą a to wprowadziła federacja piłkarska, która jest wyżej od nadawcy, tak obrazowo, ale zupełnie z innej beczki-  jak w regulaminie usług zachodzi zmiana z powodów ustawowych to my też nie mamy nic do pogadania bo działa tu prawo wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wally79 napisał:

Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii

A co ma do tego pandemia koronowirusa? Taka możliwość istnieje od dawna. A co ma zwierać? To chyba oczywiste to co do tej pory zawierało.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd moje wcześniejsze pytanie? Bo do tej pory wypowiedzenie umowy zawsze załatwiałem w APS Cyfrowego Polsatu ewentualnie wysyłając je za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nigdy natomiast nie korzystałem z możliwości wypowiedzenia umowy pisząc maila. Powiedzcie mi czy pisząc takiego maila załączam do niego skan pisma z moim podpisem czy wystarczy zwyczajnie napisać maila bez takiego skanu pisma?

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki@czerstwy za wyjaśnienie sprawy. Ostatnie pytanie: czy wysyłając maila dostanę z Cyfrowego Polsatu jakieś potwierdzenie że takową czynność wykonałem? W APSie dostawałem potwierdzenie, wysyłając wypowiedzenie pocztą miałem potwierdzenie w formie zwrotki. A jak jest w przypadku maila?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze przedłużałem umowę na 15 miesięcy w tym trzy miesiące gratis, pakiety Familijny Max HD + Sport/Cinemax//Film +  Multiroom.

Wczoraj dzwoniłem do Polsatu i nie chcieli mi dać tych trzech gratisowych miesięcy, tylko jeden. 

Co można aktualnie "utargować" przedłużając umowę dla stałych/starych ? abonentów?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam oto taki problem z Cyfrowym Polsatem- może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć co robić dalej:) 28 marca 2020 zamówiłem film VOD "Sala samobójców- hejter" poprzez ICOK. Są dwie możliwości opłaty za film przez sms oraz przez BlueMedia bezpośrednio ze strony ICOK. Wniosłem opłatę, bluemedia kwotę przelało polsatowi cyfrowemu i... to by było na tyle... Napisałem reklamację przez ICOK tego samego dnia, że nie mam dostępu do opłaconego filmu. Odpowiedziano mi 30 marca, że nie mają takiego zlecenia. Wysłałem im potwierdzenia z bluemedia, że pieniądze poszły i do nich doszły. Co więcej kontaktowałem się z Bluemedia i sprawdzili oraz potwierdzili, iż przelali te pieniądze polsatowi cyfrowemu. Kiedy to napisałem i pokazałem screeny potwierdzeń kontakt w ICOK się urwał. Napisałem nową reklamację i również nikt nie odpisał. Jutro (czyli 3 kwietnia) kończy się wyświetlanie tego filmu w VOD i go zdejmują z ramówki. Z powodu braku kontaktu napisałem na facebooku na ich stronce i też mnie zbyli, że mam czekać na odpowiedź ICOK... Nie mam ani dostępu do filmu, ani zwrotu pieniędzy... do tego polsat cyfrowy zlewa mnie totalnie nie odpisując (to nawet pośrednik Bluemedia bez problemu kontaktuje się wyjaśnia, wystawia jeszcze raz potwierdzenie polsatowi cyfrowemu, że wykonali mój przelew). Co robić? Ma ktoś jakieś pomysły jak chociaż odzyskać te zawrotne 25 zł już nawet bez tej prowizji pobranej przez bluemedia (0,75gr)? Wiem, że to nie są duże pieniądze, ale boli mnie to, że jak się coś zamawia- jakąś usługę to powinno się ją dostać, a nie zbywać klienta i olać go totalnie nawet nie odpisując już w panelu reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają 30dni na odpowiedź. Ale nie spodziewaj się cudów. Zapewne otrzymasz standardową kopiujwklejke: 'system potwierdził, wysłał uprawnienia, nie zdążyłeś, spadaj na drzewo'

 

BTW. Kupując VOD przerzucają koszt prowizji operatora przetwarzającego płatnośc na klienta? No mistrzowska zagrywka ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...