Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Polsat Sport News jest tylko w pakiecie Sport HD z Fam.Max HD, trudno uwierzyć ale taka jest prawda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 7.03.2020 o 12:29, DamPrz napisał:

Witam

W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c)

Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania.

Jaką oni mają politykę?

 

Niestety dzisiaj już za późno 

Brak sygnału, brak dostępu do ICOK

Dekoder do oddania i można tylko umowę nową podpisać 

A oferta nowa jest kiepska 

Mnie interesowałoby np Rodzinny HD + sport HD za maks 30 zł a tego nie ma

Resztę mam od C+

Więc CP niech się zastanowi nad ofertą uzupełniającą dla abonentów C+

Edited by DamPrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DamPrz ktoś pisał, że to da się odkręcić do 30 -tu dni, tel. do DUK 222 127 128. Szkoda nabytych praw, możesz mieć Rodzinny za 5 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No rzeczywiście udało się 

Kobieta mówi że włączą kanały z powrotem 

W piątek zadzwoni i telefonicznie będą dogrywane formalności 

Dzięki za numer

To jakaś infolinia dla specjalnych przypadków 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. 

Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila -  Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. 

Cytat

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że umowa zostanie rozwiązana 09 marca 2020 r.


... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści:

Cytat

Cyfrowy Polsat: nie odnotowaliśmy wpłaty za abonament. Wzywamy do uregulowania należności w kwocie (...)

 

Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cosmonet potwierdzenie przyjęcia listu od CP masz już w domu ? Zadzwoń na infolinię, podaj datę dostarczenia listu i zapytaj gdzie oddać sprzęt i czy masz jakieś zaległości wobec CP. Dla pewności zapisuj sobie dokładną datę rozmowy z konsultantem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, cosmonet napisał:

Witam,

 

Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. 

Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila -  Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. 


... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści:

 

Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego?


Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i podaj tam numer karty z dekodera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Do Specjalista CP. 

Sport w dobie koronawirusa leci na łeb na szyję. Odwoływane są wszelakie imprezy jakie są. Pytanko takie. Co kanały Premium i dodatkowo płatne będą wtedy pokazywać jak nie będzie nic LIVE? Planujecie jakieś zniżki, rabaty na kanały sportowe? Ewentualnie zniżka w abonamencie?

Edited by marcin81
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@marcin81Jajcarz z ciebie:mrgreen:

płacisz za kanały a nie ich treści

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=5948]marcin81[/mention]Jajcarz z ciebie:mrgreen:
płacisz za kanały a nie ich treści
Akurat w przypadku tych kanałów to pytanie nie jest bezzasadne. Od początku reklamuje się je jako jedyne, które mają LM i LE (i w zasadzie tylko to), a ludzie płacą aby puchary oglądać i ...
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@torre24Tak by było gdyby CP z własnego widzimisie przestał transmitować normalnie rozgrywane spotkania, ale te już się odbywać póki co nie będą a to wprowadziła federacja piłkarska, która jest wyżej od nadawcy, tak obrazowo, ale zupełnie z innej beczki-  jak w regulaminie usług zachodzi zmiana z powodów ustawowych to my też nie mamy nic do pogadania bo działa tu prawo wyższe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, możesz to zrobić poprzez ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 minut temu, wally79 napisał:

Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii

A co ma do tego pandemia koronowirusa? Taka możliwość istnieje od dawna. A co ma zwierać? To chyba oczywiste to co do tej pory zawierało.

Edited by czerstwy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd moje wcześniejsze pytanie? Bo do tej pory wypowiedzenie umowy zawsze załatwiałem w APS Cyfrowego Polsatu ewentualnie wysyłając je za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nigdy natomiast nie korzystałem z możliwości wypowiedzenia umowy pisząc maila. Powiedzcie mi czy pisząc takiego maila załączam do niego skan pisma z moim podpisem czy wystarczy zwyczajnie napisać maila bez takiego skanu pisma?

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki@czerstwy za wyjaśnienie sprawy. Ostatnie pytanie: czy wysyłając maila dostanę z Cyfrowego Polsatu jakieś potwierdzenie że takową czynność wykonałem? W APSie dostawałem potwierdzenie, wysyłając wypowiedzenie pocztą miałem potwierdzenie w formie zwrotki. A jak jest w przypadku maila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze przedłużałem umowę na 15 miesięcy w tym trzy miesiące gratis, pakiety Familijny Max HD + Sport/Cinemax//Film +  Multiroom.

Wczoraj dzwoniłem do Polsatu i nie chcieli mi dać tych trzech gratisowych miesięcy, tylko jeden. 

Co można aktualnie "utargować" przedłużając umowę dla stałych/starych 😉 abonentów?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są.

Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, 

Kończy mi się umowa na familijny HD + Cinema za 40 zł. Do tego moduł CI+. 

Czy mogę w ramach przedłużenia umowy dobrać dekoder a oddać moduł.? Konsultant chce mi dać nową a tę mam wypowiedzieć. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy sprzęt- nowa umowa, inaczej nie pójdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...