Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Witam.

Po wypowiedzeniu umowy dostałem telefon od DUK. Oferta zaakceptowana, wysłali kuriera, ale nie mogłem odebrać przesyłki (dodatkowy dekoder), ponieważ mam dwa imiona, a na aneksie było tylko jedno (kurier sprawdził dowód). Mogę zmienić dane poprzez ICOK, czy muszę udać się osobiście do punktu obsługi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Takiej zmiany, można dokonać w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Możesz również, przesłać mi w wiadomości prywatnej numer karty z dekodera. Przekażę ją do odpowiedniego działu, w celu zweryfikowania sprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie,

 

Jakiś czas temu wziąłem nową umowę na TV Satelitarną. Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. W nowym budynku (wybudowany po 2013r.) nie ma instalacji SAT - mimo iż mam w pokojach gniazdka ze złączami SAT, to brak w nich sygnału. Dodatkowo deweloper, zarządca budynku, odmawia mi możliwości zawieszenia anteny. No i mam problem bo umowa długa na TV a nie mogę z niej korzystać. W budynku jest za to nowa instalacja światłowodowa. Czy byłaby możliwość zamiany umowy na TV Satelitarną na tą dostarczaną w technologii IPTV z dodatkową opcją wzięcia od CP/Plusa internetu w technologii światłowodowej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stonka 

Witam,
dziękuję za przesłaną wiadomość. Proszę, napisz w tej sprawie na adres: [email protected] lub wyślij zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. W wiadomości zamieść dokładny opis sprawy i swoje preferencje. Konsultanci zweryfikują dostępne opcje i wrócą do Ciebie z odpowiedzią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś wysłałem poprzez ICOK wypowiedzenie umowy na telewizję w Cyfrowym Polsacie. Jak długo będzie trzeba czekać na odpowiedź?

Edited by bartek2lp2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio wysłałem i równo tydzień po doręczeniu poleconego miałem telefon od nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 48 godzin jeżeli nie dostaniesz potwierdzenia na ICOK, to zadzwoń do DUK czy wpłynęło wypowiedzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Mam internet światłowodowy  + telefon stacjonarny od Netii i TV Sat (Evobox) od Polsatu. Skoro Polsat kupił Netię to czy istnieje możliwość zamiany Evoboxa na Giganagrywarkę i skumulowanie to w jedną fakturę jako Internet i TV od Netii?

Pozdrawiam, Rafał.

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 

Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt Ci nie wyślę nowej, dopóki nie będzie zarejestrowany zwrot obecnej przesyłki. Musisz niestety czekać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, 333mateusz napisał:

Witam. 

Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)?

 

Zgadza się. Należy czekać na zwrot.
Czy zaktualizowałeś już swoje dane? Jeśli tak, podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty z dekodera. Przekażę go do odpowiedniego działu, w celu zweryfikowania sprawy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o aktualizację danych to po pierwszym telefonie kazano mi się udać do APS. Zadzwoniłem z czystej ciekawości za godzinę i miła Pani powiedziała mi, że za chwilę to załatwi i tak się stało (dopisała moje drugie imię). Specjalista, nie mogę wysłać Ci wiadomości prywatnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już jest możliwość wysyłania do mnie wiadomości prywatnych. Zachęcam do kontaktu w tej sprawie.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajrzałem do umowy z lipca 2018 na Rodzinny HD 24/3 za 5 złotych i nie ma w niej informacji o cenie po okresie podstawowym, więc to jeszcze stary regulamin i nie ma potrzeby aneksowania celem utrzymania ceny. W nowszej umowie sprzed roku jest wyraźnie napisane, że po okresie podstawowym cena pakietu to 15 złotych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, 

 

Jutro kończy się mi umowa z Cyfrowym Polsatem. Miałem ofertę przedłużenia umowy, przyjętą telefonicznie, kurier w drodze, ale nie odebrałem przesyłki od kuriera i co za tym idzie, nie doszło do podpisania umowy. Pisząc w skrócie - konsultant wprowadził mnie w błąd w pewnej kwestii. Doszedłem do tego, kiedy kurier był w drodze.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Adam.

Edited by Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Przykro mi z powodu tej sytuacji, konsultant na pewno nie miał złych intencji.

 

Jeśli nadal jesteś zainteresowany ofertą, napisz do mnie wiadomość prywatną, a konsultant oddzwoni i postara się dobrać atrakcyjne warunki umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem na stronie internetowej ofertę Polsatu w najmniejszym pakiecie Rodzinnym HD + Cinemax HD.W opisie jest 83 kanały, ale po wybraniu "wybierz" i wybraniu dekodera, pokazuje się strona z podsumowaniem i wtedy już jest 79 kanałów. Z czego to wynika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kiedyś wysłałem mailem skan podpisanego pisma i wystarczyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy robią obecnie umowy (przedłużeniowe) 15 w tym 3 miesiące za darmo?

 

Podczas ostatniego przedłużenia na 12/3 usłyszałem, że to mogą teraz zrobić ale z kolejnym przedłużeniem gdybym chciał na 15 to może być problem bo 15/3 im zniknęło z systemu i tylko 15/1 mogą dać. Czy ktoś się z tym spotkał może?

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wrześniu ub. roku dokładnie wziąłem taką umowę o jakiej piszesz 15/3. Natomiast już w styczniu bieżącego roku wziąłem umowę 12/3 (ze względu na wycofanie Cbs Action). 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...