Jump to content

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


Recommended Posts

Witam.

Mam internet światłowodowy  + telefon stacjonarny od Netii i TV Sat (Evobox) od Polsatu. Skoro Polsat kupił Netię to czy istnieje możliwość zamiany Evoboxa na Giganagrywarkę i skumulowanie to w jedną fakturę jako Internet i TV od Netii?

Pozdrawiam, Rafał.

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Witam. 

Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, 333mateusz napisał:

Witam. 

Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)?

 

Zgadza się. Należy czekać na zwrot.
Czy zaktualizowałeś już swoje dane? Jeśli tak, podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty z dekodera. Przekażę go do odpowiedniego działu, w celu zweryfikowania sprawy. 

Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o aktualizację danych to po pierwszym telefonie kazano mi się udać do APS. Zadzwoniłem z czystej ciekawości za godzinę i miła Pani powiedziała mi, że za chwilę to załatwi i tak się stało (dopisała moje drugie imię). Specjalista, nie mogę wysłać Ci wiadomości prywatnej.

Link to post
Share on other sites

Zajrzałem do umowy z lipca 2018 na Rodzinny HD 24/3 za 5 złotych i nie ma w niej informacji o cenie po okresie podstawowym, więc to jeszcze stary regulamin i nie ma potrzeby aneksowania celem utrzymania ceny. W nowszej umowie sprzed roku jest wyraźnie napisane, że po okresie podstawowym cena pakietu to 15 złotych.

Link to post
Share on other sites

Witam, 

 

Jutro kończy się mi umowa z Cyfrowym Polsatem. Miałem ofertę przedłużenia umowy, przyjętą telefonicznie, kurier w drodze, ale nie odebrałem przesyłki od kuriera i co za tym idzie, nie doszło do podpisania umowy. Pisząc w skrócie - konsultant wprowadził mnie w błąd w pewnej kwestii. Doszedłem do tego, kiedy kurier był w drodze.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Adam.

Edited by Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic).
Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem na stronie internetowej ofertę Polsatu w najmniejszym pakiecie Rodzinnym HD + Cinemax HD.W opisie jest 83 kanały, ale po wybraniu "wybierz" i wybraniu dekodera, pokazuje się strona z podsumowaniem i wtedy już jest 79 kanałów. Z czego to wynika?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy robią obecnie umowy (przedłużeniowe) 15 w tym 3 miesiące za darmo?

 

Podczas ostatniego przedłużenia na 12/3 usłyszałem, że to mogą teraz zrobić ale z kolejnym przedłużeniem gdybym chciał na 15 to może być problem bo 15/3 im zniknęło z systemu i tylko 15/1 mogą dać. Czy ktoś się z tym spotkał może?

Link to post
Share on other sites

We wrześniu ub. roku dokładnie wziąłem taką umowę o jakiej piszesz 15/3. Natomiast już w styczniu bieżącego roku wziąłem umowę 12/3 (ze względu na wycofanie Cbs Action). 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, aster napisał:

Czy robią obecnie umowy (przedłużeniowe) 15 w tym 3 miesiące za darmo?

Od 14 listopada ub.r. nie ma umów 15/3, jest tylko 15/1 z wymianą lub bez wymiany sprzętu.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, stan69 napisał:

Od 14 listopada ub.r. nie ma umów 15/3, jest tylko 15/1 z wymianą lub bez wymiany sprzętu.

 

No właśnie tego się obawiałem. Czyli raczej nie był to chwilowy brak/błąd w systemie, skoro to trwa od listopada to raczej celowe i przemyślane działanie.

 

Co w takim razie polecacie najlepiej zrobić po 12/3 skoro nie można mieć dwa razy pod rząd 12/3 a 15/3 już nie istnieje?

 

Jeśli płacę 5zł/mies. za Evobox PVR (mimo pakietu Premium Max) to ponoć przy 15/1 można wziąć nowy sprzęt i choćby ten czynsz zlikwidować?

Link to post
Share on other sites

Witam,
oczywiście możesz wypowiedzieć kontrakt i zakończyć go przed okresem podstawowym, ale zostanie wtedy naliczona kara umowna. Jeśli chcesz poznać jej wysokość, to napisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Użyj zakładki "Napisz do nas". Po wysłaniu wiadomości, podaj mi prywatnej konwersacji numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...