Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Polsat HD ale ogólnie wszystkie kanały Polsatu powinny przepuszczać uprawnienia.

Odnośnie numeru kart ,to jest chyba problem z nadaniem uprawnień.Karta musi być sparowana z właściwym dekoderem.Pisz do@Specjalista Cyfrowy Polsat ,pomoże Ci to  rozwiązać .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, lukasz149 napisał:

Cześć,

 

Powiedzcie, na jakim kanale najlepiej czekać na nadanie uprawnień? czekam już parę godzin i nic.

Kolejne pytanie - na umowie mam wpisane nr kart dekodujących z naklejki na opakowaniu dekodera. Jednak jak wyciągam kartę z dekodera to tam jest zupełnie inny numer. To normalne?


Witam.

Proszę o informację, jaki model dekodera posiadasz.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponowienie sygnału może potrwać maksymalnie do 3 godzin, lecz zazwyczaj dzieje się to krócej. Urządzenie powinno być w tym czasie włączone na kanale 1 - Polsat HD. Jeśli chodzi o właściwy numer karty, to zweryfikujesz go z poziomu menu dekodera. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Informacje - > Dostęp warunkowy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam dziś okres rozliczeniowy, kilkanaście dni temu przedluzylem umowę telefonicznie i od tamtej pory nic w icok nie mogłem zmienić gdyż był ciągły komunikat przetwarzania danych. W poniedziałek 23.12 czyli 5 dni przed OR chciałem załączyć pakiet hbo i rozrywkę więc zadzwoniłem na infolinię i mieli mi aktywować od ręki. Nie ma mnie w domu więc nie mam jak zweryfikować na tv ale w usłudze OTG  nadal brak hbo. Loguje się na icok a tam dziś info że pakiety zostaną aktywowane 28.01 czyli za miesiąc.  Jak to jest możliwe że 5 dni przed okresem aktywacja została przeniesiona na kolejny miesiąc? Zawsze miałem to od najbliższego okresu rozliczeniowego nawet jeśli tylko 2 dni wcześniej coś włączyłem. Co teraz robić ? Dzwonić z reklmacją? Czy w ogóle zostanie uznana?

Edited by xut2zs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym dzwonił. Dowiedział bym się  dlaczego pakiet jest nie aktywowany ,pomimo zlecenia aktywacji na więcej niż 48 godzin.Chyba ,że w grę wchodzi zmiana umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... to w szczęśliwej opcji odpowiedź dostaniesz jeszcze w tym roku, ale najprawdopodobniej już w przyszłym bo na zadziałanie maja nawet 30 dni:mrgreen:

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry .

Proszę o informację w następującej sprawie.Wypowiedzialam umowę z CP wypowiedzenie przyjęto ale mam problem- nie mogę znaleźć opakowania z dekodera.

Czy za brak opakowania CP nalicza opłaty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Przez internet ICOK mogę wypowiedzieć umowę na TV SAT. Niedługo jest koniec tego ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, do 30 stycznia b.r. w związku z usunięciem CBS Action

 

Kontakt z Cyfrowym Polsatem --> Napisz  do nas --> Wybierasz nr karty dekodera ---> Warunki umowy ---> Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy

Na koniec "Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie" i wpisujesz treść wyp. lub dodajesz załącznik

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.dostałem propozycję przedłużenia umowy  na 24/6 (80 zł) .Z rozmowy tel  wszystko było ok , ale po przeczytaniu  aneksu,  zwróciłem uwagę na zapis dotyczący pakietu eleven sports .Został on ujęty w zakładce PROMOCJE ,a treść brzmi :Okres promocyjny obejmuje- obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu ęleven sports hd przez cały okres umowy,chyba że jej warunki zostaną wcześniej zmienione. W obecnej umowie mam go  jako pakiet dodatkowy .I mam pytanko- czy to jest norma w w ofertach  ,czy  mam dzwonić i domagać się innego zapisu w aneksie?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór. Mogę więc odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni czyli do wtorku. Zastanawiam się co robić. Czy miał ktoś już taki przypadek?

Edited by Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję udać się tobie do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu lub Plusa z tym dekoderem, a także z umową. Niech tym problemem zajmie się obsluga punktu w twoim imieniu. W końcu reprezentują tą firmę. A to nie jest twój błąd, tylko z ich strony, że konsultant źle wprowadził dane dekodera.Niech wprowadzą korektę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, harvy napisał:

31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór. Mogę więc odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni czyli do wtorku. Zastanawiam się co robić. Czy miał ktoś już taki przypadek?

Przy takiej sprawie ,nie czekał bym na odpowiedź 30 dni a dzwonił codziennie. Zadzwoń dzisiaj czy sprawa ruszyła ,bo jeżeli nie to rezygnujesz jutro z umowy. I w tym przypadku chyba lepiej odstąpić od umowy i negocjować nową niż później mieć problemy przez błąd pracownika. Zapisuj sobie daty i godziny rozmów ,mogą się przydać w korespondencji z CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Jeżeli przy nowej umowie chciałbym dodatkowy dekoder to muszę odebrać go osobiście od kuriera, czy też mógłbym udać się do punktu obsługi i odebrać go w dogodnym dla mnie terminie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder możesz pobrać w punkcie CP przy podpisaniu umowy,lub po wcześniejszej rozmowie z konsultantem poprzez infolinię i zamówić kurierem.

Jak tobie wygodniej.Wtedy gdy kurier przyjedzie do ciebie,to weryfikujesz umowę wcześnie omówioną z konsultantem czy się zgadza z tą,którą przywiózł tobie kurier.Ja zazwyczaj zamawiam na infolinii i omawiam szczegóły umowy,a także planowany termin dostawy dekodera wraz z aneksem/umową.

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ja czegoś nie rozumiem, czy coś nie tak policzyło.

W pierwszych dniach grudnia przedłużyłem umowę jako 24/6. Rozpoczęcie świadczenia usług na warunkach określonych Aneksem : 2019-12-30, czyli zgodnie z moim okresem rozliczeniowym. W gratisie dostałem 2 rzeczy:

Usługi Dodatkowe na czas nieokreślony:

Pakiet Rozrywka HD (płatny od 2 miesiąca) (25.00 zł/mies.)
Pakiet Ekstraklasa (płatny od 2 miesiąca) (30.00 zł/mies.)

 

Zakładałem, że skoro okres rozliczeniowy jest od 30.12, to pakiety te są bezpłatne do 30.01.2020, więc je wczoraj wyłączyłem w ICOK, żeby od 2 miesiąca za nie nie płacić. Mimo tego w ICOK mam 55 zł do zapłaty.

Jak to Polsat liczy, już moment przedłużenia aneksu policzyli jako pierwszy miesiąc? Wg. mnie pierwszy bezpłatny miesiąc powinien się liczyć od momentu wejścia w życie nowego aneksu, czyli 30.12 i od tego momentu miesiąc darmowy.

Jak to powinno być faktycznie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli w najbliższych dniach statut nie zmieni się na (o ile dobrze pamiętam) dezaktywacja z dniem... to zadzwoń na CP.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maniuwszystko się zgadza bo przecież płatności są z góry więc ICOK pokazuje, Ci już płatność za okres rozliczeniowy 30.01 - 28.02. Natomiast, jeśli złożyłes dyspozycję wyłączenia i masz w ICOK, że pakiety oczekują na dezaktywacje to nie zapłacisz nic. Gdyby nie naliczyli, Ci gratisu w postaci miesiąca darmowego to musiałbyś zapłacić 55 zł już na 30.12 bo płatność jest z góry. 

Edited by Nowy 123
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No faktycznie o tym nie pomyślałem że płatność jest z góry. Dziękuję. Przy wyłączaniu pakietów był komunikat, że zostaną wyłączone 30.01, ale po zatwierdzeniu, cały czas jest przetwarzane. Faktycznie jak zatwierdzi, to może prognozowana opłata zniknie. Dziękuję jeszcze raz

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Wysłałem wypowiedzenie pocztą (polecony). Czy w ICOK pojawi się jakaś wiadomość potwierdzająca? W "Nowe komunikaty" lub "Nowe wiadomości"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...