wuzel Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Ja bym dzwonił. Dowiedział bym się dlaczego pakiet jest nie aktywowany ,pomimo zlecenia aktywacji na więcej niż 48 godzin.Chyba ,że w grę wchodzi zmiana umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 złożyłem przez icok reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Hmm... to w szczęśliwej opcji odpowiedź dostaniesz jeszcze w tym roku, ale najprawdopodobniej już w przyszłym bo na zadziałanie maja nawet 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 jutro będe dzwonił. Linia się zaczwerwieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elaogr1007 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Dzień dobry . Proszę o informację w następującej sprawie.Wypowiedzialam umowę z CP wypowiedzenie przyjęto ale mam problem- nie mogę znaleźć opakowania z dekodera. Czy za brak opakowania CP nalicza opłaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Nie. Nawet wskazane oddawać luzem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Witam, Przez internet ICOK mogę wypowiedzieć umowę na TV SAT. Niedługo jest koniec tego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sgoodman Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Tak, do 30 stycznia b.r. w związku z usunięciem CBS Action Kontakt z Cyfrowym Polsatem --> Napisz do nas --> Wybierasz nr karty dekodera ---> Warunki umowy ---> Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy Na koniec "Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie" i wpisujesz treść wyp. lub dodajesz załącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 OK, dzięki, ale już poprzez pocztę pl poszło ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler37 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Witam.dostałem propozycję przedłużenia umowy na 24/6 (80 zł) .Z rozmowy tel wszystko było ok , ale po przeczytaniu aneksu, zwróciłem uwagę na zapis dotyczący pakietu eleven sports .Został on ujęty w zakładce PROMOCJE ,a treść brzmi :Okres promocyjny obejmuje- obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu ęleven sports hd przez cały okres umowy,chyba że jej warunki zostaną wcześniej zmienione. W obecnej umowie mam go jako pakiet dodatkowy .I mam pytanko- czy to jest norma w w ofertach ,czy mam dzwonić i domagać się innego zapisu w aneksie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 (edytowane) 31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór. Mogę więc odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni czyli do wtorku. Zastanawiam się co robić. Czy miał ktoś już taki przypadek? Edytowane 11 Stycznia 2020 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Proponuję udać się tobie do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu lub Plusa z tym dekoderem, a także z umową. Niech tym problemem zajmie się obsluga punktu w twoim imieniu. W końcu reprezentują tą firmę. A to nie jest twój błąd, tylko z ich strony, że konsultant źle wprowadził dane dekodera.Niech wprowadzą korektę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 22 godziny temu, harvy napisał: 31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór. Mogę więc odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni czyli do wtorku. Zastanawiam się co robić. Czy miał ktoś już taki przypadek? Przy takiej sprawie ,nie czekał bym na odpowiedź 30 dni a dzwonił codziennie. Zadzwoń dzisiaj czy sprawa ruszyła ,bo jeżeli nie to rezygnujesz jutro z umowy. I w tym przypadku chyba lepiej odstąpić od umowy i negocjować nową niż później mieć problemy przez błąd pracownika. Zapisuj sobie daty i godziny rozmów ,mogą się przydać w korespondencji z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
333mateusz Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Witam. Jeżeli przy nowej umowie chciałbym dodatkowy dekoder to muszę odebrać go osobiście od kuriera, czy też mógłbym udać się do punktu obsługi i odebrać go w dogodnym dla mnie terminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Dekoder możesz pobrać w punkcie CP przy podpisaniu umowy,lub po wcześniejszej rozmowie z konsultantem poprzez infolinię i zamówić kurierem. Jak tobie wygodniej.Wtedy gdy kurier przyjedzie do ciebie,to weryfikujesz umowę wcześnie omówioną z konsultantem czy się zgadza z tą,którą przywiózł tobie kurier.Ja zazwyczaj zamawiam na infolinii i omawiam szczegóły umowy,a także planowany termin dostawy dekodera wraz z aneksem/umową. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Nie wiem czy ja czegoś nie rozumiem, czy coś nie tak policzyło. W pierwszych dniach grudnia przedłużyłem umowę jako 24/6. Rozpoczęcie świadczenia usług na warunkach określonych Aneksem : 2019-12-30, czyli zgodnie z moim okresem rozliczeniowym. W gratisie dostałem 2 rzeczy: Usługi Dodatkowe na czas nieokreślony: Pakiet Rozrywka HD (płatny od 2 miesiąca) (25.00 zł/mies.) Pakiet Ekstraklasa (płatny od 2 miesiąca) (30.00 zł/mies.) Zakładałem, że skoro okres rozliczeniowy jest od 30.12, to pakiety te są bezpłatne do 30.01.2020, więc je wczoraj wyłączyłem w ICOK, żeby od 2 miesiąca za nie nie płacić. Mimo tego w ICOK mam 55 zł do zapłaty. Jak to Polsat liczy, już moment przedłużenia aneksu policzyli jako pierwszy miesiąc? Wg. mnie pierwszy bezpłatny miesiąc powinien się liczyć od momentu wejścia w życie nowego aneksu, czyli 30.12 i od tego momentu miesiąc darmowy. Jak to powinno być faktycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Jeśli w najbliższych dniach statut nie zmieni się na (o ile dobrze pamiętam) dezaktywacja z dniem... to zadzwoń na CP. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 (edytowane) @Maniuwszystko się zgadza bo przecież płatności są z góry więc ICOK pokazuje, Ci już płatność za okres rozliczeniowy 30.01 - 28.02. Natomiast, jeśli złożyłes dyspozycję wyłączenia i masz w ICOK, że pakiety oczekują na dezaktywacje to nie zapłacisz nic. Gdyby nie naliczyli, Ci gratisu w postaci miesiąca darmowego to musiałbyś zapłacić 55 zł już na 30.12 bo płatność jest z góry. Edytowane 15 Stycznia 2020 przez Nowy 123 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 No faktycznie o tym nie pomyślałem że płatność jest z góry. Dziękuję. Przy wyłączaniu pakietów był komunikat, że zostaną wyłączone 30.01, ale po zatwierdzeniu, cały czas jest przetwarzane. Faktycznie jak zatwierdzi, to może prognozowana opłata zniknie. Dziękuję jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Witam. Wysłałem wypowiedzenie pocztą (polecony). Czy w ICOK pojawi się jakaś wiadomość potwierdzająca? W "Nowe komunikaty" lub "Nowe wiadomości"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
333mateusz Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Witam. Po wypowiedzeniu umowy dostałem telefon od DUK. Oferta zaakceptowana, wysłali kuriera, ale nie mogłem odebrać przesyłki (dodatkowy dekoder), ponieważ mam dwa imiona, a na aneksie było tylko jedno (kurier sprawdził dowód). Mogę zmienić dane poprzez ICOK, czy muszę udać się osobiście do punktu obsługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Witaj. Takiej zmiany, można dokonać w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Możesz również, przesłać mi w wiadomości prywatnej numer karty z dekodera. Przekażę ją do odpowiedniego działu, w celu zweryfikowania sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Mam pytanie, Jakiś czas temu wziąłem nową umowę na TV Satelitarną. Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. W nowym budynku (wybudowany po 2013r.) nie ma instalacji SAT - mimo iż mam w pokojach gniazdka ze złączami SAT, to brak w nich sygnału. Dodatkowo deweloper, zarządca budynku, odmawia mi możliwości zawieszenia anteny. No i mam problem bo umowa długa na TV a nie mogę z niej korzystać. W budynku jest za to nowa instalacja światłowodowa. Czy byłaby możliwość zamiany umowy na TV Satelitarną na tą dostarczaną w technologii IPTV z dodatkową opcją wzięcia od CP/Plusa internetu w technologii światłowodowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 @stonka Witam, dziękuję za przesłaną wiadomość. Proszę, napisz w tej sprawie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl lub wyślij zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. W wiadomości zamieść dokładny opis sprawy i swoje preferencje. Konsultanci zweryfikują dostępne opcje i wrócą do Ciebie z odpowiedzią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.