Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, do 30 stycznia b.r. w związku z usunięciem CBS Action

 

Kontakt z Cyfrowym Polsatem --> Napisz  do nas --> Wybierasz nr karty dekodera ---> Warunki umowy ---> Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy

Na koniec "Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie" i wpisujesz treść wyp. lub dodajesz załącznik

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.dostałem propozycję przedłużenia umowy  na 24/6 (80 zł) .Z rozmowy tel  wszystko było ok , ale po przeczytaniu  aneksu,  zwróciłem uwagę na zapis dotyczący pakietu eleven sports .Został on ujęty w zakładce PROMOCJE ,a treść brzmi :Okres promocyjny obejmuje- obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu ęleven sports hd przez cały okres umowy,chyba że jej warunki zostaną wcześniej zmienione. W obecnej umowie mam go  jako pakiet dodatkowy .I mam pytanko- czy to jest norma w w ofertach  ,czy  mam dzwonić i domagać się innego zapisu w aneksie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór. Mogę więc odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni czyli do wtorku. Zastanawiam się co robić. Czy miał ktoś już taki przypadek?

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję udać się tobie do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu lub Plusa z tym dekoderem, a także z umową. Niech tym problemem zajmie się obsluga punktu w twoim imieniu. W końcu reprezentują tą firmę. A to nie jest twój błąd, tylko z ich strony, że konsultant źle wprowadził dane dekodera.Niech wprowadzą korektę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, harvy napisał:

31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór. Mogę więc odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni czyli do wtorku. Zastanawiam się co robić. Czy miał ktoś już taki przypadek?

Przy takiej sprawie ,nie czekał bym na odpowiedź 30 dni a dzwonił codziennie. Zadzwoń dzisiaj czy sprawa ruszyła ,bo jeżeli nie to rezygnujesz jutro z umowy. I w tym przypadku chyba lepiej odstąpić od umowy i negocjować nową niż później mieć problemy przez błąd pracownika. Zapisuj sobie daty i godziny rozmów ,mogą się przydać w korespondencji z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder możesz pobrać w punkcie CP przy podpisaniu umowy,lub po wcześniejszej rozmowie z konsultantem poprzez infolinię i zamówić kurierem.

Jak tobie wygodniej.Wtedy gdy kurier przyjedzie do ciebie,to weryfikujesz umowę wcześnie omówioną z konsultantem czy się zgadza z tą,którą przywiózł tobie kurier.Ja zazwyczaj zamawiam na infolinii i omawiam szczegóły umowy,a także planowany termin dostawy dekodera wraz z aneksem/umową.

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ja czegoś nie rozumiem, czy coś nie tak policzyło.

W pierwszych dniach grudnia przedłużyłem umowę jako 24/6. Rozpoczęcie świadczenia usług na warunkach określonych Aneksem : 2019-12-30, czyli zgodnie z moim okresem rozliczeniowym. W gratisie dostałem 2 rzeczy:

Usługi Dodatkowe na czas nieokreślony:

Pakiet Rozrywka HD (płatny od 2 miesiąca) (25.00 zł/mies.)
Pakiet Ekstraklasa (płatny od 2 miesiąca) (30.00 zł/mies.)

 

Zakładałem, że skoro okres rozliczeniowy jest od 30.12, to pakiety te są bezpłatne do 30.01.2020, więc je wczoraj wyłączyłem w ICOK, żeby od 2 miesiąca za nie nie płacić. Mimo tego w ICOK mam 55 zł do zapłaty.

Jak to Polsat liczy, już moment przedłużenia aneksu policzyli jako pierwszy miesiąc? Wg. mnie pierwszy bezpłatny miesiąc powinien się liczyć od momentu wejścia w życie nowego aneksu, czyli 30.12 i od tego momentu miesiąc darmowy.

Jak to powinno być faktycznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maniuwszystko się zgadza bo przecież płatności są z góry więc ICOK pokazuje, Ci już płatność za okres rozliczeniowy 30.01 - 28.02. Natomiast, jeśli złożyłes dyspozycję wyłączenia i masz w ICOK, że pakiety oczekują na dezaktywacje to nie zapłacisz nic. Gdyby nie naliczyli, Ci gratisu w postaci miesiąca darmowego to musiałbyś zapłacić 55 zł już na 30.12 bo płatność jest z góry. 

Edytowane przez Nowy 123
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie o tym nie pomyślałem że płatność jest z góry. Dziękuję. Przy wyłączaniu pakietów był komunikat, że zostaną wyłączone 30.01, ale po zatwierdzeniu, cały czas jest przetwarzane. Faktycznie jak zatwierdzi, to może prognozowana opłata zniknie. Dziękuję jeszcze raz

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po wypowiedzeniu umowy dostałem telefon od DUK. Oferta zaakceptowana, wysłali kuriera, ale nie mogłem odebrać przesyłki (dodatkowy dekoder), ponieważ mam dwa imiona, a na aneksie było tylko jedno (kurier sprawdził dowód). Mogę zmienić dane poprzez ICOK, czy muszę udać się osobiście do punktu obsługi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,

 

Jakiś czas temu wziąłem nową umowę na TV Satelitarną. Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. W nowym budynku (wybudowany po 2013r.) nie ma instalacji SAT - mimo iż mam w pokojach gniazdka ze złączami SAT, to brak w nich sygnału. Dodatkowo deweloper, zarządca budynku, odmawia mi możliwości zawieszenia anteny. No i mam problem bo umowa długa na TV a nie mogę z niej korzystać. W budynku jest za to nowa instalacja światłowodowa. Czy byłaby możliwość zamiany umowy na TV Satelitarną na tą dostarczaną w technologii IPTV z dodatkową opcją wzięcia od CP/Plusa internetu w technologii światłowodowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stonka 

Witam,
dziękuję za przesłaną wiadomość. Proszę, napisz w tej sprawie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl lub wyślij zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. W wiadomości zamieść dokładny opis sprawy i swoje preferencje. Konsultanci zweryfikują dostępne opcje i wrócą do Ciebie z odpowiedzią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...