Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

47 minut temu, Templariusz napisał:

Witam

Obecnie posiadam pakiet Familijny HD z HBO, umowa do grudnia 2020. Czy jest możliwość dokupienia w trakcie jej trwania wyższego pakietu bez aneksowania umowy? Dziękuje za odpowiedź.


Witaj. Jest to zależne od Twojej umowy. Możesz to zweryfikować w Internetowym Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Usługi. W innym przypadku należy przedłużyć umowę. Jeżeli chcesz to zrobić, to napisz w wiadomości prywatnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.11.2019 o 07:00, Nowy 123 napisał:

@MrReBR może łatwiej było odebrać telefon od DUK wtedy byś ustalił czego dotyczy Twoje wypowiedzenie i obyło by się bez zbędnych reklamacji. 

Może było łatwiej, ale dzwonili 2 razy zaraz po wysyłce i jak nie mogłem odebrać, a później cisza niestety. Jest jeszcze e-mail, SMS, ew. list. Kanały wróciły, ale na odpowiedź mam czekać listownie. Nie wiem na ten moment jak zostało to ostatecznie rozpatrzone. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich serdecznie 😁

Jeśli mogę, to mam prośbę. Za dwa miesiące kończy mi się umowa, w tej chwili mam "Familijny Max HD + Cinemax + Sport + Film + multiroom" dekodery HD7000pvr + HD5500, w promocji "Smartdom" płacę 60zł miesięcznie. Dostałem ofertę przedłużenia umowy, w takim samym kształcie w opcji na 15 miesięcy w tym 1 gratis, lub na 29 miesięcy w tym 3 gratis. Czy jest możliwe uzyskanie lepszej oferty czy pozostać przy tych? Jeśli chodzi o pakiety to to co mam w tej chwili jest dla mnie wystarczające, na dekodery też jakoś specjalnie nie narzekam, zdarza się tylko czasami iż nie można obejrzeć nagranego filmu na dysk pomimo teoretycznie poprawnego nagrania .

Dzięki z góry za podpowiedzi, i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście że jest możliwość uzyskania lepszych warunków umowy. Pierwsze co musisz zrobić, to wysłać rezygnację swojej obecnej umowy. I czekać na kontakt zwrotny z DUK(działu utrzymania klientów). Możesz to zrobić poprzez Icok, lub listem poleconym. Dopiero wtedy dostaniesz korzystniejsze warunki, i co za tym idzie poniżej tych przesadnych 29 miesięcy. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.11.2019 o 10:52, Cpgoł napisał:

 Wewnętrzne dlatego  nie mogę dołączyć informacji niestety. Z drugiej strony po co miałbym zamieszczać info nie prawdziwe.zamieszczam to po to by ktoś kto może wziąć 15 jeszcze mógł skorzystać. Bo skończą się czasy 15 12 15 12

 

Jak sądzisz? Czy powróci np w okresie około Bożo Narodzeniowym albo Czarny Piątek 6mcy za 0 w ofercie? dla nowych klientów np kupując najczęściej kupowany pakiet 160 kan za 80zł chyba nazywany Familijny Max HD+ Polsat Sport Premium+Eleven...

Edited by staniwaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam prośbę. Czy ktoś może mi odpowiedzieć jaka różnica w kanałach jest między pakietem familijnym hd a familijnym max hd? Na stronie nie da się tego sprawdzić. Dziękuje i pozdrawiam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mamy tutaj kogoś z DUK? Ostatnio jak ogarniałem umowę to właśnie z użytkownikiem tego forum, który dobrał odpowiadającą mi ofertę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.10.2019 o 20:23, an10ka napisał:

@stan69 i @Nowy 123

Wasze uwagi przekazane do zainteresowanego.

Co z tego wyniknie dam znać.

 

ps. ciekawe czy dało by się przedłużyć umowę pakietu Rodzinny HD z Eleven Sports  i poprosić o włączenie do tego Polsat Sport News?

 

Znajomy wynegocjował:

"160 kanałów z oferty "Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium"

w cenie 65zł.

 

ps1. co ciekawe, nie można włączyć jednego kanału do innych paczek ofert CP (w tym przypadku Polsat Sport News). Ciekawe dlaczego?

ps2. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale nie zawsze mam dostęp i czas (taka praca), no i znajomy też nie mógł się do końca zdecydować.

Pozdrawiam.

 

Edited by an10ka
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten pakiet kosztuje 80 zł. Więc albo znajomy wziął inny pakiet albo miał jakiś rabat na telewizję o którym nie wspomina. Nie rozumiem o co chodzi z Polsatem Sport News? Przecież w tym pakiecie jest on gwarantowany. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Ten pakiet kosztuje 80zł.

65zł wynegocjował przedłużając umowę po dobrych kilku latach.

Do tej pory korzystał z pakietu Rodzinny HD za który płacił 35zł.

Oczywiście znajomy postraszył "wypowiedzeniem umowy" :)

48 minut temu, Nowy 123 napisał:

Nie rozumiem o co chodzi z Polsatem Sport News?

Chodzi o to, że znajomy chciał, aby włączyli PSN do pakietu Rodzinny HD i chciał dalej płacić 35zł.

Zrobili dla Niego taką indywidualną ofertę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tylko sęk w tym że w orercie DUK cena jest ta sam czyli 80 zł. Chyba że wyliczyli mu średnią abonamentu i będzie płacił od początku bez miesięcy darmowych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie nie chce mi się wierzyć w bajer typu: Dla stałego klienta mamy super ofertę lub jeżeli nie to składam wypowiedzenie.Przerabiałem to na sobie. Także jestem ciekaw długości umowy.Tym bardziej ,że z postów wynika ,że znajomy nie składał wypowiedzenia umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzel Podejrzewam, że to oferta za 80 zł ale znajomy skorzystał jeszcze jak były umowy 29/6 i wtedy średnia wychodzi 63,44 zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

szanowny Panie

 

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

 

Uprzejmie informujemy, że wypowiedzenie zostało przekazane do realizacji.

 

Informacja z icok rozumiem że nie muszę już składać wypowiedzenia w APS

 

Niestety jednak nie dostałem informacji odnośnie daty zwrotu sprzętu mimo że o nie prosiłem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę że niektórym wręcz woda sodowa do głowy uderza- ledwie puścił maila przez ICOK i zdziwiony że nie wie jeszcze gdzie dekoder odstawić :!:

czy dla ciebie człowieku zdanie:

Cytat

Uprzejmie informujemy, że wypowiedzenie zostało przekazane do realizacji. 

jest po za zasięgiem przyswojenia tej zawiłej treści.

Ogarnij się bo pomyślę że zamiast  kredki ostrzyć na rysunek zajmujesz się wypowiadaniem umowy.

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cyfrowy Polsat informuje swoich abonentów o  wycofaniu kanału CBS Action z dniem 31.12.2019 r. i  przysługującym z tego powodu prawem do rozwiązania umowy z operatorem.

Poniżej treść komunikatu z Internetowego Centrum Obsługi Klienta:

Informujemy, że z dniem 31.12.2019 r. kanał CBS ACTION, który dostępny jest na pozycji 199 zakończy nadawanie na terenie Polski.

Jednocześnie mamy nadzieję, że nasza bogata oferta kanałów filmowych dostarczy Państwu najlepszych, telewizyjnych wrażeń. W naszym portfolio znajdą Państwo emocjonujące wydarzenia, kontrowersyjne produkcje oraz kultowe filmy i seriale, a to wszystko na kanałach Polsat Film, Paramount Channel, AXN, Filmbox, Sci-Fi Universal oraz wiele innych.

Zapraszamy przed ekrany telewizorów! Tego nie możesz przegapić.

Najnowszy sezon serialu Ultraviolet 2.0, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet. Dostępny w każdą środę o 22:00. Chwilę później Jessica Alba wcielająca się w rolę pani detektyw, która musi stawić czoło najgroźniejszym przestępcom w Los Angeles oraz własnym problemom. Oglądaj serial L.A.’s Finest co środę o 23:00. To wszystko na kanale AXN.

Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak- ja mam umowę,aneks z września i mogę dobrać nowy sprzęt(tylko po co jak ten działa?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, piterchmiel1 napisał:

Witam. Czy przy przedłużeniu umowy jest możliwość otrzymania anteny i konwentera? 

Witam,
talerze antenowe oraz konwertery powinny być dostępne w większości Autoryzowanych Punktów Sprzedaży: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Pełen cennik sprzętu znajdziesz tutaj: https://bit.ly/2sku0yx Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, to napisz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.11.2019 o 13:46, wuzel napisał:

Jaką długość umowy Twój znajomy dostał ?

Długość umowy 24m-ce.

 

W dniu 25.11.2019 o 14:18, Nowy 123 napisał:

No tylko sęk w tym że w orercie DUK cena jest ta sam czyli 80 zł. Chyba że wyliczyli mu średnią abonamentu i będzie płacił od początku bez miesięcy darmowych. 

Zgadza się. Umowa na 24m-ce. 6m-cy za free a potem 80zł. Czyli średnia 60zł.

W dniu 25.11.2019 o 11:22, an10ka napisał:

Tak. Ten pakiet kosztuje 80zł.

65zł wynegocjował przedłużając umowę po dobrych kilku latach.

Do tej pory korzystał z pakietu Rodzinny HD za który płacił 35zł.

Oczywiście znajomy postraszył "wypowiedzeniem umowy" :)

Chodzi o to, że znajomy chciał, aby włączyli PSN do pakietu Rodzinny HD i chciał dalej płacić 35zł.

Zrobili dla Niego taką indywidualną ofertę.

 

W dniu 25.11.2019 o 14:24, wuzel napisał:

Właśnie nie chce mi się wierzyć w bajer typu: Dla stałego klienta mamy super ofertę lub jeżeli nie to składam wypowiedzenie.Przerabiałem to na sobie. Także jestem ciekaw długości umowy.Tym bardziej ,że z postów wynika ,że znajomy nie składał wypowiedzenia umowy.

Złożył wypowiedzenie umowy.

Oczywiście znajomy postraszył "wypowiedzeniem umowy" :)

W tym zdaniu to napisałem. Może trochę nielogicznie zabrzmiało ale ......:(

 

Ale to jeszcze nie jest koniec "przygody z CP"

Rozmowa z konsultantem jedno a umowa drugie.

Konsultant tak jak pisałem wyżej powiedział 6m-cy gratis a potem po 80zł. Umowa 24m-ce.

Przychodzi umowa a tam 4m-ce gratis a potem 80zł.

Oczywiście telefon do CP i sprawa dalej w toku.

Ciekawe czy wszystkie rozmowy w CP są nagrywane?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...