Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

17 godzin temu, Burito napisał:

 

A zapytam jeszcze odnoście tego wypowiedzenia wysyłanego poprzez e-mail lub ICOK czy to ma być forma "normalnego" wypowiedzenia z podpisem i skan załączam ?


Ważne jest, aby wysłać wiadomość z adresu mailowego wskazanego, jako kontaktowy bądź też wykorzystanego wcześniej do zawarcia umowy. Uznawane są oświadczenia przesłane w załączniku oraz wpisane w treści maila. Dokument powinien zawierać dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL, a jeżeli korzystasz z kilku usług, to: numer seryjny sprzętu, ID konta lub data zawarcia umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 

Obecnie posiadam pakiet Familijny HD z HBO, dekoder evobox, abonament 50 zł, umowa do grudnia 2020. Chciałbym dobrać do tego multiroom. Czy jest taka możliwość żeby odbyło się to bez przedłużenia umowy? Z góry dziękuje za odpowiedź.

 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie mam umowę 12/3, na której mam jeszcze ok. 7 miesięcy zobowiązania. Niestety prawdopodobnie zepsuł mi się dekoder Sagem ESI88 (nagle znikły wszystkie kanały z listy - nawet nie pokazuje że nie ma sygnału, tylko w ogóle nie da się przejść do kanału). Wyszukiwanie kanałów nie pomaga. Infolinia nie była w stanie pomóc i kazała udać się do salonu. A w salonie odpowiedź że nie wymienią (był w pudełku i wcale na niego nie spojrzeli) bo nie jest już w ofercie, ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie ;)

 

Jak to rozegrać (oczywiście nie podpisując umowy 15/1)? Składając wypowiedzenie z datą zakończenia okresu minimalnego będę w stanie już wynegocjować z DUK-iem ofertę z nowym dekoderem? Nie chciałbym dopłacać co miesiąc za Evoboxa, a jedynie zależy mi na jakimkolwiek dekoderze z nagrywarką.

Edited by tomek13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz 7 miesięcy do końca umowy i nikt Cię nie może zmusić w tej chwili do podpisania nowej umowy. Punkt ma obowiązek w ramach wymiany serwisowej wymienić Ci dekoder na taki sam lub równorzędny. Zawsze możesz zadzwonić do Działu Reklamacji ze skargą ale wtedy w tym punkcie już nic więcej nie załatwisz. Spróbuj ewentualnie w innym APS .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tomek13 napisał:

Obecnie mam umowę 12/3, na której mam jeszcze ok. 7 miesięcy zobowiązania. Niestety prawdopodobnie zepsuł mi się dekoder Sagem ESI88 (nagle znikły wszystkie kanały z listy - nawet nie pokazuje że nie ma sygnału, tylko w ogóle nie da się przejść do kanału). Wyszukiwanie kanałów nie pomaga. Infolinia nie była w stanie pomóc i kazała udać się do salonu. A w salonie odpowiedź że nie wymienią (był w pudełku i wcale na niego nie spojrzeli) bo nie jest już w ofercie, ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie ;)

 

Jak to rozegrać (oczywiście nie podpisując umowy 15/1)? Składając wypowiedzenie z datą zakończenia okresu minimalnego będę w stanie już wynegocjować z DUK-iem ofertę z nowym dekoderem? Nie chciałbym dopłacać co miesiąc za Evoboxa, a jedynie zależy mi na jakimkolwiek dekoderze z nagrywarką.

 

Witam,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Pracownicy punktu powinni przeprowadzić diagnostykę. Proszę, napisz mi w wiadomości prywatnej, w jakiej miejscowości chcesz wymienić dekoder. Sprawdzę dostępność sprzętu i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, tomek13 napisał:

ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie

Zrób tak jak powyżej @Specjalista Cyfrowy Polsat sugeruje, ale powinieneś natychmiast z punktu zadzwonić na infolinię i poinformować o naciągaczu, który próbował na tobie wymusić podpisanie niekorzystnej umowy, mam nadzieje że @Specjalista zgłosi w odpowiednie miejsce i ktoś da mu stosowną nauczkę :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem sytuację (konsultant przyjął to jako reklamację i wpisał adres konkretnego oddziału). Zanim powiedziałem że chcę złożyć skargę usłyszałem tylko na infolinii "I co ja Panu poradzę?". Spróbuję w innym oddziale.

Edited by tomek13

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, tomek13 napisał:

konsultant przyjął to jako reklamację

Powinien jako skargę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak z drugiej strony.

6 godzin temu, tomek13 napisał:

Obecnie mam umowę 12/3, na której mam jeszcze ok. 7 miesięcy zobowiązania.

 

, ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie ;)

 

Jak to rozegrać (oczywiście nie podpisując umowy 15/1)?

Za miesiąc można negocjować już nową umowę . Nowa będzie tym razem na 15 miesięcy. Przy wymianie sprzętu dostajemy 1 miesiąc gratis.

Gdyby teraz przedłużyć umowę ,stara skróciła by się nie o 6 a 7 miesięcy. Do zapłaty było by 2 miesiące więcej niż bez wymiany ale można dodatkowy miesiąc wcześniej przedłużyć umowę. Pozostaje kwestia w nowej umowie czynszu za dekoder - jest lub nie.

Co nie zmienia faktu ,że w przypadku awarii dekodera przysługuje jego wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Pisałem tutaj kilka tygodni temu odnośnie przedłużenia umowy. Na tamten moment były to 3 miesiące do końca umowy, teraz został miesiąc. Posiadam Premium Max z evobox, na co mógłbym liczyć na tym etapie? Doskonale zdaję Sobie sprawę, że niestety obudziłem się rychło w czas ale może jednak coś? Z końcem umowy z tego co widzę na icok, hbo zostaje odebrany i kilka jeszcze innych pakietów.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak długą  miałeś obecnie umowę ? Pakiet zostaje ten sam czy chcesz go obniżyć ?

Mógłbyś rozwinąć to zdanie ?

9 godzin temu, Ambiwalentny napisał:

 Z końcem umowy z tego co widzę na icok, hbo zostaje odebrany i kilka jeszcze innych pakietów.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zgłoszeniu sytuacji na infolinii dzisiaj dzwonili z centrali z informacją, że bez problemu przyślą kurierem bez opłat dekoder na wymianę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, wuzel napisał:

Jak długą  miałeś obecnie umowę ? Pakiet zostaje ten sam czy chcesz go obniżyć ?

Mógłbyś rozwinąć to zdanie ?

 

Umowa na dwa lata, wydawało Mi się, że pakiet powinien zostać ten sam ale tak nie jest. Nie chciałem obniżyć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ambiwalentny jeżeli chodzi o cenę za pakiet to zostanie taka sama. Umowa na 24/6 - 15/3 -12/3 miesiące. Dekodera nie zmieniasz ? W trakcie negocjacji zapytaj o gratis,może dostaniesz na przykład Ekstraklasę lub Rozrywkę :) na miesiąc za free. W tej chwili płacisz czynsz za dekoder co miesiąc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje pytanie:

Jak będzie można wypowiedzieć umowę ze wzglądu na wyłączenie kanału CBS Action i będę negocjował nową umowę to mogę mieć więcej niż cztery miesiące aby wyłączyć HBO i Eleveny  i zejść z ceny abonamentu?

Teraz płacę 105 zł z multiroomem , pakiet mam premium max , bez VOD i kanałów dla dorosłych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, wuzel napisał:

@Ambiwalentny jeżeli chodzi o cenę za pakiet to zostanie taka sama. Umowa na 24/6 - 15/3 -12/3 miesiące. Dekodera nie zmieniasz ? W trakcie negocjacji zapytaj o gratis,może dostaniesz na przykład Ekstraklasę lub Rozrywkę :) na miesiąc za free. W tej chwili płacisz czynsz za dekoder co miesiąc ?

https://zapodaj.net/a7ccd47c1b1e6.jpg.html

Źle spojrzałem prawdopodobnie. Wolałbym chyba jednak na czas nieokreślony.. Bądź ewentualnie na rok umowę plus jakieś bonusy. Za dekoder nie płacę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam
Kończy mi się w listopadzie umowa z CP.
Obecnie płace 99zl Pakiet Familijny Max HD (umowa była na 24 miesiące z tego 8 miesięcy było za 0zl) dodatkowo w cenie aktywne mam: film HD, HBO, HBO go, cinemax, on the go, eleven sport, pakiet sport HD. Chciałem zrezygnować z pakietów filmowych i ewentualnie wziąć jakieś premium typu ekstraklasa Polsat Sport premium. Czy jest szansa na jakąś fajną ofertę i co ewentualnie można zyskać ?
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Ambiwalentny napisał:

https://zapodaj.net/a7ccd47c1b1e6.jpg.html

Źle spojrzałem prawdopodobnie. Wolałbym chyba jednak na czas nieokreślony.. Bądź ewentualnie na rok umowę plus jakieś bonusy. Za dekoder nie płacę. 

Chcesz nową umowę na czas nieokreślony ? Tak się nie da. Negocjuj umowę na rok w tym masz 3 miesiące pakietu gratis. 7 miesięcy przed końcem wysyłasz wypowiedzenie tak aby anulować 6 ostatnich miesięcy. Podpisujesz umowę na 15 miesięcy i znów masz 3 gratis i znów 7 miesięcy przed końcem składasz wypowiedzenie i.t.d.  I masz na przemian 12 i 15 miesięcy umowy. Tak jak mówiłem w trakcie negocjacji spytaj o bonus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darekdaryl jak zrezygnujesz z Film HD to abonament w zasadzie nie zmniejszy się, natomiast po rezygnacji z HBO HD HBO GO  zyskasz 30 zł.,za to masz Ekstraklasa (20 zł) i Polsat Sport Premium (10 zł)

Możesz te pakiety wł/wył  w ICOKu, ale to będzie po 30 zł.

Edited by stan69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, przez ostatnie 2 lata posiadałem pakiet Rodzinny z Elevenami za 29,99 zł, dziś zorientowałem się że zablokowali mi Eleveny, a to dlatego że 3 dni temu skończyła mi się umowa, i prawdopodobnie przeszła na czas nie okreśolny. Zastanawiam się czy przedłużać, ponieważ rzadko korzystam, ale prosił bym Was wcześniej o opinie, czy przy ewentualnym przedużeniu mogę dostać jakiś rabat na ten sam pakiet lub coś dodatkowo za 0 zł (np. multiroom). Dzięki, pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak Ci zablokowali same Eleveny? Jak miałeś je w umowie to pomimo przejścia umowy na czas nieokreślony nie mogą Ci zablokować tylko kanałów Eleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się zdziwiłem ale niestety tak jest. Sprawdziłem w ICOK i jednocześnie zmieniły mi się warunki umowy. Teraz wygląda to tak: Pakiet rodzinny 19,99 i kanały Cinemax 9,99 (wcześniej też miałem je w pakiecie). Żadnej wzmianki o Elevenach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanie aktualnie kończy mi się umowa w grudniu mam familijny Max HD, film HD plus jeden MR płacę 59.99. Chcę tylko familijny i dwa MR umowa na 12 miesięcy. Oczywiście wypowiedzenie wyślę. Na jakie warunki mogę liczyć?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.10.2019 o 16:11, kibic229 napisał:

Witam, przez ostatnie 2 lata posiadałem pakiet Rodzinny z Elevenami za 29,99 zł, dziś zorientowałem się że zablokowali mi Eleveny, a to dlatego że 3 dni temu skończyła mi się umowa, i prawdopodobnie przeszła na czas nie okreśolny. Zastanawiam się czy przedłużać, ponieważ rzadko korzystam, ale prosił bym Was wcześniej o opinie, czy przy ewentualnym przedużeniu mogę dostać jakiś rabat na ten sam pakiet lub coś dodatkowo za 0 zł (np. multiroom). Dzięki, pozdrawiam.

Witam. Czy w umowie jest informacja, że pakiet kanałów Eleven obejmował podstawowy okres trwania kontraktu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...