Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

@stan69 i @Nowy 123

Wasze uwagi przekazane do zainteresowanego.

Co z tego wyniknie dam znać.

 

ps. ciekawe czy dało by się przedłużyć umowę pakietu Rodzinny HD z Eleven Sports  i poprosić o włączenie do tego Polsat Sport News?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ile miesięcy przed zakończeniem umowy można złożyć wypowiedzeniem. Wiem że umowę przedłużyć można aż 7 miesięcy wcześniej ale kiedy można złożyć wypowiedzenie. Bo zostało 6 miesięcy, w poniedziałek dzwoniliśmy i że nie ma oferty dla nas, ale pani miała skontaktować się z DUK a ktoś z DUK przygotować ofertę. Dziś dzwoniliśmy i nadal nie ma. Może wypowiedzenie przyspieszy sprawę ale kiedy można złożyć

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, lokietek napisał:

Może wypowiedzenie przyspieszy sprawę

Zawsze i już dawno powinieneś złożyć - jak tylko na ICOK pokaże się 7 do końca przy umowie 12/15/24/29

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 miesiące obowiązują tylko podczas obniżenia abonament a dokładniej 5 miesięcy. Przy zachowaniu tego samego pakietu są 7 miesięcy wcześniej i umowa 12/3 nie ma tu nic do rzeczy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, rsw napisał:

Dlaczego ma czekać do 4 miesięcy do końca przy rocznej umowie?

Sory:oops::facepalm:

coś mi się pokićkało- chyba drink był za gęsty:?

Już to skasowałem

Edited by OlafS
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie po dłuższej nie obecności :) . Jako że bratu kończy się umowa - wypowiedzenie wysłane chciałbym zapytać o najlepszą możliwą ofertę. Za chęć pomocy z góry dziękuję :) .

Dotychczasowy pakiet Rodzinny za -19,99

Najem dekodera PVR 7000 - 5zl

Drugi dekoder -10zl

Trzeci dekoder -5zl

Co łącznie dawało 39,99zl.

1)Co można ugrać zostawiając ten sam pakiet?

2)Czy można się pozbyć opłaty za najem dekodera pvr? Czy można zamienić dekoder HD 3000(jeden lub dwa) na lepszy model z możliwością nagrywania. Np dostać evoboxa który by robił za główny a obecny pvr 7000 który był główny , został by teraz dodatkowym

Ps: koniecznie pasują dekodery z przekładaniem kart. Brak internetu 😉

3) Czy może jakiś wyższy pakiet by się opłaciło wziąć. Jaka cena przy przy trzech dekoderach. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za odzew!

Edited by Uncharted-4
poprawianie tekstu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Oferty dobierane są indywidualnie, opłaty są zależne od wybranych warunków. Przy przedłużeniu umowy dostępna jest opcja wymiany sprzętu na nowszy. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.

W dniu 3.10.2019 o 16:18, an10ka napisał:

No to od początku.

Znajomy ma pakiet Rodzinny HD z CINEMAX i ELEVEN (dzisiaj sprawdzałem).

Płaci za to 35zł.

 

"A co do oferty to najbardziej opłaca mu się pakiet Familijny Max HD za 30 zł w opcji 24/3"

Jeżeli udałoby się Familijny Max HD wynegocjować za 30zł to by było super.

Więc muszę iść ze znajomym do punktu CP i zobaczyć co Oni na to.

Ewentualnie zadzwonić na infolinię lub dać wypowiedzenie i niech dzwonią.

 

"może tych kanałów nie ma ze względu na słaby sygnał a w ofercie je ma"

Jeżeli chodzi o antenę to wszystko jest dobrze ustawione.

 

 

 

 

 

W dniu 3.10.2019 o 20:23, an10ka napisał:

@stan69 i @Nowy 123

Wasze uwagi przekazane do zainteresowanego.

Co z tego wyniknie dam znać.

 

ps. ciekawe czy dało by się przedłużyć umowę pakietu Rodzinny HD z Eleven Sports  i poprosić o włączenie do tego Polsat Sport News?

Witam. Jaki komunikat pojawia się na kanale TVN?
 

Polsat Sport News dostępny jest od pakietu Familijny Max HD. Proszę o informację, czy udało się skorzystać z oferty. Jeśli nie, napisz do mnie wiadomość prywatną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam obecnie familijny max hd + evobox więc płacę miesięcznie 60 zł z kosztem najmu evoboxa. Widzę, że teraz nie ma tych pakietów co kiedyś, więc po rozeznaniu oferty chciałbym złożyć wypowiedzenie i przez DUK przedłużyć umowę na ten pakiet za 60 zł + pakiet HBO 20 zł czyli mam 90 zł miesięcznie, evoboxa już mam więc zostaje ale chciałbym jeszcze dobrać multiroom na jeden dekoder, na co mogę liczyć w duk przy takim myku ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Familijny Max HD-30 zł ,multiroom-10zł + czynsz za Evoboxa w umowie 24/3 miesiące. W tej opcji HBO możesz mieć na zasadzie włącz/wyłącz w cenie 30 zł miesięcznie ,czyli pakietu nie masz w umowie a aktywujesz HBO kiedy oglądasz. Jeżeli chcesz się pozbyć czynszu za Evoboxa poczytaj temat :Promocje dla stałych abo. CP. Tam jest dokładnie opisane co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, mam pytanie czy ktoś już składał wypowiedzenie umowy w Cyfrowym Polsacie tym "nowym" sposobem:


- elektronicznie, kierując wiadomość z adresu mailowego wskazanego, jako kontaktowy bądź też wykorzystanego do zawarcia umowy na adres [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy w ICOK jest 7 m.,a przedłużenie rozpoczyna się (nowa umowa) na 6 pełnych okresów rozliczeniowych do końca starej umowy, które są anulowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, stefan85 napisał:

Ile miesięcy wcześniej można przedłużyć umowę?

Jeśli masz na myśli usługę TV satelitarnej, umowę można przedłużyć z każdym momencie, natomiast jeśli chcesz dokonać wymiany sprzętu, to minimum 16 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.10.2019 o 21:43, Burito napisał:

Witajcie, mam pytanie czy ktoś już składał wypowiedzenie umowy w Cyfrowym Polsacie tym "nowym" sposobem:


- elektronicznie, kierując wiadomość z adresu mailowego wskazanego, jako kontaktowy bądź też wykorzystanego do zawarcia umowy na adres [email protected]

 

Ponawiam pytanie, czy ktoś realizował wypowiedzenie umowy poprzez e-mail ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez ICOK czy e-mail to ten sam czas realizacji. Jest tylko jedno ale. Jeśli wyślesz wypowiedzenie mailem ale z innego maila niż masz podanego na swoim kontrakcie to takie wypowiedzenie będzie nie ważne i nie zostanie wprowadzone. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Ceberebek napisał:

A nie możesz jak "normalny, biały człowiek" przez ICOK ?😎

 

Już mogę, bo nie wiedziałem, że przez ICOK także można. Zawsze drukowałem, podpisywałem i zanosiłem do APS-u lub wysyłałem listem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientujecie się czy można wymienić moduł na dekoder? Już któryś raz mam błąd 01 karty, i pewnie znowu trzeba będzie wymienić w punkcie. Nie chcę już modułu - wolałbym w takim razie dekoder. Da radę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie posiadasz MR to zawsze możesz skorzystać z oferty wymiany na moduł CAM. Zostaje tylko kwestia oferty bo możesz to zrobić tylko poprzez aneksowanie umowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, stonka napisał:

Orientujecie się czy można wymienić moduł na dekoder? Już któryś raz mam błąd 01 karty, i pewnie znowu trzeba będzie wymienić w punkcie. Nie chcę już modułu - wolałbym w takim razie dekoder. Da radę?

Tak, lecz dostępność jest uzależniona od stanu magazynowego danego salonu. Możesz dokonać wymiany na dekoder, np. HD 3000, 5000, 5500s, 6000.
 

Także będzie opcja wymiany na inny przy przedłużeniu umowy, minimum 16 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli będziesz zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.
 

W kwestii komunikatu, upewnij się, że karta dostępu warunkowego jest włożona poprawnie (informacja znajduje się w instrukcji). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.10.2019 o 08:24, Nowy 123 napisał:

Przez ICOK czy e-mail to ten sam czas realizacji. Jest tylko jedno ale. Jeśli wyślesz wypowiedzenie mailem ale z innego maila niż masz podanego na swoim kontrakcie to takie wypowiedzenie będzie nie ważne i nie zostanie wprowadzone. 

 

A zapytam jeszcze odnoście tego wypowiedzenia wysyłanego poprzez e-mail lub ICOK czy to ma być forma "normalnego" wypowiedzenia z podpisem i skan załączam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Burito

Ja napisałem wypowiedzenie przez ICOK - Trzeba wybrać:

Napisz do nas - Telewizja - Numer umowy - Warunki umowy - Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy - Wypełnij formularz kontaktowy.

Napisałem w formularzu kontaktowym wiadomość że wypowiadam i tak dalej.

Zarejestrowali w ciągu kilku dni i następnie przedłużyłem.

 

Edited by tweed77
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...