Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Premium Max z PSP na dwa dekodery. Mogę zapłacić 115 przy 24/6. Jeżeli powie mi, że nie mogą dać złożę wypowiedzenie. Mnie zależy na PSP, ale HBO GO i HBO przydałoby się dla reszty rodziny. W NC+ konsultanci mieli większe pole manewru. Gdyby nie LM to dalej byłbym u nich. Przy podpisywaniu umowy powiedziałem na czym mi zależy. Konsultant nawet się nie zająknął, ale jestem pewien, że już wiedzieli o nowych kanałach.  
Przepraszam za off-topic ale ja zostałem w nc+ i jak najbardziej się opłacało. Jeśli chodzi o Polsat to nie warto się spieszyć...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Nie ma możliwości odstąpienia od umowy zawartej w punkcie.

Pewnie opcji od odkręcenia nie ma, ale można złożyć zażalenie/skargę na tego konsultanta, bo od strony prawnej może wszystko gra ale od strony moralnej to niekoniecznie. Oferować to samo za 10 zł więcej na umowę na czas oznaczony, podczas gdy umowa przeszłaby na czas nieoznaczony z takim samym lub podobnym skutkiem to chyba uczciwe nie jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracownik nie może sam z siebie podnieść ceny pakietu. Pakiet Familijny Max w standardzie to koszt 50 zł[email protected] pisze - dał się przekonać na to samo za 10zl więcej. Bo niby już tej oferty co chce to nie ma. Czyli z tego wychodził by Fam.Max HD +Film+Sport+Cinemax.A to jest cena 60 zł za pakiet.Tu się możemy tylko domyślać co za pakiet konsultant zaproponował ale wychodziło by na ten co pisałem.Pytanie czy w tej ofercie którą otrzymał są darmowe miesiące ,czy wszystkie płatne ? Skargi na konsultanta też nie wniesiesz bo rozmowa nie jest nagrywana i nikt niczego nie udowodni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie,

potwierdzam, że można wypowiedzieć umowę online.

Wysyłamy tekst wypowiedzenia przez ICOK lub z konta pocztowego z którego zawarliśmy umowę na adres [email protected]

Proponuję zadzwonić na drugi dzień i upewnić się, że doszło.

Czterech konsultantów twierdziło, że minimalny okres z kanałami SP to 29 miesięcy przy przedłużeniu umowy.

Ostatni o godz.13.30. Gdy zadzwoniłem o 14 upewnić się, czy wypowiedzenie online wystarczy dowiedziałem się, że na moim koncie jest propozycja, która w chwili obecnej mnie satysfakcjonuje. W piątek powinienem odebrać nowy dekoder MR z wi-fi.

Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc :)

Na kolejne 24 miesiące jestem z Wami 🤔

 

21 godzin temu, torre24 napisał:
W dniu 26.09.2019 o 17:35, ostatni43 napisał:
Premium Max z PSP na dwa dekodery. Mogę zapłacić 115 przy 24/6. Jeżeli powie mi, że nie mogą dać złożę wypowiedzenie. Mnie zależy na PSP, ale HBO GO i HBO przydałoby się dla reszty rodziny. W NC+ konsultanci mieli większe pole manewru. Gdyby nie LM to dalej byłbym u nich. Przy podpisywaniu umowy powiedziałem na czym mi zależy. Konsultant nawet się nie zająknął, ale jestem pewien, że już wiedzieli o nowych kanałach.  

Przepraszam za off-topic ale ja zostałem w nc+ i jak najbardziej się opłacało. Jeśli chodzi o Polsat to nie warto się spieszyć...

Do mnie zadzwonili z super ofertą na drugi dzień po podpisaniu umowy z CP

Wiem, że tak jest i będzie, ale to chore, że trzeba złożyć wypowiedzenie, aby zdobyć coś więcej aniżeli nowy klient.

Niestety wtedy NC+ nie miało w ofercie kanałów z LM iLE

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak obliczyć koszt wcześniejszego zerwania umowy? wystarczy dodać do siebie abonamenty pozostałe do końca umowy czy są jakieś dodatkowe koszty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zawsze kara = się abonament. Zazwyczaj jest mniejsza niż suma pozostałych abonamentow. Kara jest określona na umowie w okienku ULGA PRZYZNANA ABONAMENTOWI i jest proporcjonalnie wyliczana do końca umowy. Jeśli chcesz orientacyjnie wyliczyć to podziel tą kwotę przez liczbę miesięcy z umowy a później pomnoż przez liczbę miesięcy, które pozostały do końca umowy i będziesz miał przybliżona karę. A jak chcesz szczegółowo to rozbij to na dni a nie miesiące. 

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Oczywiście tutaj masz policzone na miesiące a nie na dni więc o kilka złotych będzie się różnić ale w granicach 600 zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, wypadłem z obiegu, więc wolę zapytać. Mam umowę na Rodzinny HD za 4,99 zł miesięcznie (ta promocyjna), chcę ją zamienić na umowę na Familijny HD za 19,99 zł (także promocyjną), czas trwania tej umowy 24 miesiące. Moje pytanie brzmi czy po tych 24 miesiącach nadal będę płacił za ten pakiet 19,99 zł miesięcznie czy coś się zmieni ? Coś mi świta, że Cyfrowy Polsat już tego nie gwarantuje. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety w umowie będziesz miał zapis że cena po okresie podstawowym ulegnie zmianie zgodnie z cennikiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak też myślałem, czyli naliczą mnie 39,99 zł za pakiet Familijny HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Burito

Moja umowa na Rodzinny HD 24/3 w cenie 5 złotych, po okresie promocji cena zmieni się na 15 złotych miesięcznie. Nawet bez aneksowania będzie to raczej promocyjna cena, nie chce mi się szukać cennika, ponieważ na pewno będzie aneksowania jeśli będzie podobna oferta do tej za 5 złotych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maks27 ja mam jeszcze takie umowy (2szt.) na Rodzinny HD w cenie 4,99 zł miesięcznie, które po okresie podstawowym także mają opłatę za ten pakiet 4,99 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również mam tyle że jedną umowę na Rodzinny HD za 4,99 na umowie bezterminowej, więc ta na pewno bez aneksu sobie trwa. :rofl::?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ile miesięcy przed końcem podstawowego okresu można wypowiedź umowę żeby zmniejszyć cenę abonamentu? pozostało mi 7 miesięcy a z tego co słyszałem to chyba zawsze jest mowa o 3 miesiącach ale przeczytałem tu na forum że ktoś pisał pismo żeby tak zrobić w 6 miesięcy do końca żeby zmienić pakiet na 5 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złóż wypowiedzenie jak będziesz miał 5 miesięcy do końca umowy i pełne 4 zostaną anulowane. Wcześniej nie da rady jak chcesz obniżyć. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajomy ma pakiet Rodzinny HD (bez CINEMAX I ELEVEN SPORT HD)

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=2

Nie ma nawet TVNów, a płaci 35zł. Umowa już od dawna na czas nieokreślony.

Bardzo zależy znajomemu (oprócz tego co ma) na POLSAT SPORT NEWS.

Na co może liczyć przedłużając umowę na 24 lub 29m-cy w cenie 30-40zł.

Co udało Wam się wynegocjować?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, an10ka napisał:

Nie ma nawet TVNów, a płaci 35zł

To kiedy ona tę umowę podpisała :?: chyba z 10 lat z hakiem temu :!:😱

Share this post


Link to post
Share on other sites

W linku jest zaznaczony pakiet Familijny HD a nie Rodzinny HD więc TVN-y powinny być wszystkie, może tych kanałów nie ma ze względu na słaby sygnał a w ofercie je ma. Wątpię żeby miał tak drogi pakiet Rodzinny HD. A co do oferty to najbardziej opłaca mu się pakiet Familijny Max HD za 30 zł w opcji 24/3 bo jest tam Polsat Sport News HD tylko że nadawany promocyjnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś można było wziąć ten pakiet oraz dekoder z dyskiem i czynszem. Tylko nie pamiętam jaki czynsz 5 czy 10 a dekoder bodaj PVR 7000..

W każdym razie teraz polecam pakiet o którym pisze wyżej @Nowy 123.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to od początku.

Znajomy ma pakiet Rodzinny HD z CINEMAX i ELEVEN (dzisiaj sprawdzałem).

Płaci za to 35zł.

 

"A co do oferty to najbardziej opłaca mu się pakiet Familijny Max HD za 30 zł w opcji 24/3"

Jeżeli udałoby się Familijny Max HD wynegocjować za 30zł to by było super.

Więc muszę iść ze znajomym do punktu CP i zobaczyć co Oni na to.

Ewentualnie zadzwonić na infolinię lub dać wypowiedzenie i niech dzwonią.

 

"może tych kanałów nie ma ze względu na słaby sygnał a w ofercie je ma"

Jeżeli chodzi o antenę to wszystko jest dobrze ustawione.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@an10ka nie tak, jak planujecie to zrobić. Niech znajomy wejdzie do  ICOK, tam w "kontakt z CP" napiszcie meila/wypowiedzenie umowy.

                  Na drugi dzień można zadzwonić do DUK i poprosić o ofertę  o której pisał @Nowy 123

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech znajomy składa wypowiedzenie i czeka na kontakt z DUK lub sam dzwoni. W APS tej oferty nie otrzyma wiec szkoda się fatygowac. 

Edited by Nowy 123
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...