Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 11 godzin temu, Ambiwalentny napisał: Obecna umowa była zawierana na święta, wtedy był okres promocyjny, to wyszło mi jakiś 6 ponad miesięcy za darmo, umowa jest na dwa lata. Czyli najlepiej zacząć rozglądać się za innym pakietem zawierającym premier league, ligę mistrzów, eleven Sports oraz hbo.. Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej, a pomogę Ci z przedłużeniem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Witam. Czy jesteś w stanie coś zrobić z wysłaną przeze mnie reklamacją przez ICOK w MARCU 2019, na którą do tej pory nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi? Nr. reklamacji to: SP/2019/03/15/35334 Ceberebek na PW nie wyślę - masz chyba zapełnioną skrzynkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 @Ceberebek pamiętaj, że brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty jej zgłoszenia powoduje powstanie korzystnej sytuacji po stronie konsumenta. Złożoną reklamację uznaje się za uwzględnioną w zakresie zawartego w niej żądania konsumenta, które przedsiębiorca jest obowiązany spełnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 W moim przypadku nic to nie zmieniło... bo ICOK albo nadal rozpatruje albo nie wie o co chodzi... Nie ma z kim po prostu gadać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 48 minut temu, Ceberebek napisał: Witam. Czy jesteś w stanie coś zrobić z wysłaną przeze mnie reklamacją przez ICOK w MARCU 2019, na którą do tej pory nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi? Nr. reklamacji to: SP/2019/03/15/35334 Ceberebek na PW nie wyślę - masz chyba zapełnioną skrzynkę Witaj. Dziękuję za podanie numeru. Przesłałem sprawę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FafixR Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Witam, byłem w salonie Cyfrowym Polsatu przy okazji zakupów w markecie. Chciałem złożyć wypowiedzenie na koniec podstawowego okresu umowy. Niestety dowiedziałem się że nie mogę tego zrobić przez ich punkt mogę tylko listownie, bo u nich tylko mogę za miesiąc wypowiedzieć co wiąże się pewnie z kara. 2 lata temu bez problemu złożyłem takie wypowiedzenie w innym punkcie. I teraz pytanie pozmieniało się coś z wypowiedzeniami iść do innego punktu czy wysłać listownie. Z nową umowa chciałem ugrać nowe dekodery bo te są już u mnie 4 lata w jednym karta czasami już nie łapie trzeba się sporo natrudzić dlatego myślałem o tych Evo co na WiFi się aktualizują. Oraz umowę 24/6 Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD ten za 60zł z strony + eleven + 3 multiroomy płace 85zł miesięcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Napisz wypowiedzenie przez ICOK w zakładce - kontakt z C.P., to nie kosztuje i na drugi dzień masz zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Godzinę temu, FafixR napisał: Witam, byłem w salonie Cyfrowym Polsatu przy okazji zakupów w markecie. Chciałem złożyć wypowiedzenie na koniec podstawowego okresu umowy. Niestety dowiedziałem się że nie mogę tego zrobić przez ich punkt mogę tylko listownie, bo u nich tylko mogę za miesiąc wypowiedzieć co wiąże się pewnie z kara. 2 lata temu bez problemu złożyłem takie wypowiedzenie w innym punkcie. I teraz pytanie pozmieniało się coś z wypowiedzeniami iść do innego punktu czy wysłać listownie. Z nową umowa chciałem ugrać nowe dekodery bo te są już u mnie 4 lata w jednym karta czasami już nie łapie trzeba się sporo natrudzić dlatego myślałem o tych Evo co na WiFi się aktualizują. Oraz umowę 24/6 Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD ten za 60zł z strony + eleven + 3 multiroomy płace 85zł miesięcznie Witamy. Jeśli chciałeś złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży, konsultant powinien przyjąć rezygnację. Możesz wysłać zgłoszenie z opisem sytuacji poprzez ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 @FafixR Jak chcesz umowę z nowymi dekoderami to nie będziesz miał umowy 24/6 tylko 24/4. 49 zł aktywacja za dokoder Evobox PVR HD i 29 zł za Evobox Lite HD. Chyba że chcesz główny bez nagrywarki to wtedy aktywacja 1 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FafixR Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Cytat Szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone. Przypominamy w tym miejscu, że zgodnie z warunkami Umowy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, Dostałem taka odpowiedź na moje wypowiedzenie czy umową wygaśnie za miesiąc czy za 5 miesięcy tak jak skończy się umowa? Bo nie chciał bym jakiejś kary płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Wg tej informacji bekniesz za przedwczesne zerwanie umowy. Zawarłeś niezbędne "z końcem okresu minimalnego" w wypowiedzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 To jest standard informujący o tym że obowiązuje Cię okres wypowiedzenia. Nie zwracaj na to uwagi. Po za tym jak masz przedłużać umowę to wypowiedzenie i tak będzie anulowane wiec jakie to ma znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patstu Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 mam pakiet familijny max hd z cinemax ,eleven i polsat sport premium place 78zł na co moge liczyc przy przedłużeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FafixR Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 @torre24 WYPOWIEDZENIE UMOWY Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. Z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy. Taka była treść mojego wypowiedzenia umowy.@Nowy 123 Niby tak ale jak się nie odezwą z DUKu przez ten miesiąc to nie chciał bym żebym dostał kare za to że źle zrozumieli moje wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Po wypowiedzeniu sam możesz dzwonić do DUK, ja tak zrobiłem dzień po wizycie w APS celem złożenia wypowiedzenia. Od razu powiedziałem że chcę Rodzinny HD 24/3 za 5 złotych i nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Z taką treścią wypowiedzenia nie masz się o co martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Jak tam kwestia podwyżek w cp są jakieś przecieki?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 A co? masz nadmiar gotówki? to możesz zrobić jak niektórzy politycy... "wpłacić" na,na no na coś tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 8 godzin temu, _Artek_ napisał: Jak tam kwestia podwyżek w cp są jakieś przecieki?:) Z tego co widziałem na stronie CP ,internet w umowie na 24 miesiące ma jeden miesiąc gratis. Także z tv może być podobnie,zmniejszą gratisy ale zostawią starą cenę. A jak będzie w rzeczywistości ,to się okaże,nie ma się do czego spieszyć. Ale jest też promocja do tv jeszcze przez ponad dwa dni. Można otrzymać szczoteczkę soniczną . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matisband Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 witam, proszę o informację w tej chwili mojemu bratu skończył się pakiet FAMILIJNY HD za 19,99 + MULTIROOM za 10,00 , chciałby podpisać nową umowę na sam Familijny HD bez multiroomu , co może uzyskać na tą chwilę i pod jaki numer powinien zadzwonić żeby uzyskać najlepszą ofertę, w CP jest od bardzo dawna jeśli to ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 (edytowane) @Matisband umowa bratu przeszła na czas nieokreślony, niech pisze wypowiedzenie i zda w APS -ie, lub napisze meila/wypowiedzenie przez ICOK w kontakt z CP. Następnie niech czeka na oferty lub zadzwoni sam, najlepiej do DUK {tel.222 127 128). Powinien dostać Familijny HD za 20 zł w umowie 24/3 już bez MR. Edytowane 8 Września 2019 przez stan69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Orientujecie się czy przy aneksowaniu umowy istnieje możliwość wymiany Evoboxa na moduł CAM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Jeśli nie masz multiroomu to zawsze można wymienić podczas aneksowania. Kwestia tylko samej oferty. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamaa Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Dzień dobry wszystkim. Jak to jest z wypowiadaniem umowy przez formularz kontaktowy ICOK? Przed momentem konsultant na infolinii CP, przekonywał mnie, że jedyna skuteczna forma wypowiedzenia to pisemne wypowiedzenie złożone w APS lub wysłane tradycyjną pocztą. Umowa kończy mi się za 2 miesiące, chciałem wypowiedzieć i poprzez kontakt z DUK dokonać przedłużenia na atrakcyjnych warunkach. Obecnie CP mam rabatowany 50% w smart dom + 3 multiroom, familijny max hd + wszystkie pakiety dodatkowe oprócz polsatu sport premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Możesz zarówno w punkcie , na poczcie jak i przez ICOK wypowiedzieć umowę. Jak to działa było opisywane w tym temacie i w "Promocjach dla stałych abonentów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.