Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Ambiwalentny napisał:

Obecna umowa była zawierana na święta, wtedy był okres promocyjny, to wyszło mi jakiś 6 ponad miesięcy za darmo, umowa jest na dwa lata. Czyli najlepiej zacząć rozglądać się za innym pakietem zawierającym premier league, ligę mistrzów, eleven Sports oraz hbo.. 


Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej, a pomogę Ci z przedłużeniem umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy jesteś w stanie coś zrobić z wysłaną przeze mnie reklamacją przez ICOK w MARCU 2019, na którą do tej pory nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi?

Nr. reklamacji to:

SP/2019/03/15/35334

 

Ceberebek

na PW nie wyślę - masz chyba zapełnioną skrzynkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@Ceberebek

pamiętaj, że brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty jej zgłoszenia powoduje powstanie korzystnej sytuacji po stronie konsumenta. Złożoną reklamację uznaje się za uwzględnioną w zakresie zawartego w niej żądania konsumenta, które przedsiębiorca jest obowiązany spełnić. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Ceberebek napisał:

Witam.

Czy jesteś w stanie coś zrobić z wysłaną przeze mnie reklamacją przez ICOK w MARCU 2019, na którą do tej pory nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi?

Nr. reklamacji to:

SP/2019/03/15/35334

 

Ceberebek

na PW nie wyślę - masz chyba zapełnioną skrzynkę


Witaj. Dziękuję za podanie numeru. Przesłałem sprawę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, byłem w salonie Cyfrowym Polsatu przy okazji zakupów w markecie. Chciałem złożyć wypowiedzenie na koniec podstawowego okresu umowy. Niestety dowiedziałem się że nie mogę tego zrobić przez ich punkt mogę tylko listownie, bo u nich tylko mogę za miesiąc wypowiedzieć co wiąże się pewnie z kara. 2 lata temu bez problemu złożyłem takie wypowiedzenie w innym punkcie. I teraz pytanie pozmieniało się coś z wypowiedzeniami iść do innego punktu czy wysłać listownie. 

Z nową umowa chciałem ugrać nowe dekodery bo te są już u mnie 4 lata w jednym karta czasami już nie łapie trzeba się sporo natrudzić dlatego myślałem o tych Evo co na WiFi się aktualizują.
Oraz umowę 24/6
Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD ten za 60zł z strony + eleven + 3 multiroomy  płace 85zł miesięcznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, FafixR napisał:

Witam, byłem w salonie Cyfrowym Polsatu przy okazji zakupów w markecie. Chciałem złożyć wypowiedzenie na koniec podstawowego okresu umowy. Niestety dowiedziałem się że nie mogę tego zrobić przez ich punkt mogę tylko listownie, bo u nich tylko mogę za miesiąc wypowiedzieć co wiąże się pewnie z kara. 2 lata temu bez problemu złożyłem takie wypowiedzenie w innym punkcie. I teraz pytanie pozmieniało się coś z wypowiedzeniami iść do innego punktu czy wysłać listownie. 

Z nową umowa chciałem ugrać nowe dekodery bo te są już u mnie 4 lata w jednym karta czasami już nie łapie trzeba się sporo natrudzić dlatego myślałem o tych Evo co na WiFi się aktualizują.
Oraz umowę 24/6
Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD ten za 60zł z strony + eleven + 3 multiroomy  płace 85zł miesięcznie

Witamy. Jeśli chciałeś złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży, konsultant powinien przyjąć rezygnację. Możesz wysłać zgłoszenie z opisem sytuacji poprzez ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone. Przypominamy w tym miejscu, że zgodnie z warunkami Umowy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego.


W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,


Dostałem taka odpowiedź na moje wypowiedzenie czy umową wygaśnie za miesiąc czy za 5 miesięcy tak jak skończy się umowa? Bo nie chciał bym jakiejś kary płacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@torre24
WYPOWIEDZENIE UMOWY
Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. Z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Taka była treść mojego wypowiedzenia umowy.

@Nowy 123
Niby tak ale jak się nie odezwą z DUKu przez ten miesiąc to nie chciał bym żebym dostał kare za to że źle zrozumieli moje wypowiedzenie
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, _Artek_ napisał:

Jak tam kwestia podwyżek w cp są jakieś przecieki?:)

Z tego co widziałem na stronie CP  ,internet w umowie na 24 miesiące ma jeden miesiąc gratis. Także z tv może być podobnie,zmniejszą gratisy ale zostawią starą cenę. A jak będzie w rzeczywistości ,to się okaże,nie ma się do czego  spieszyć.

Ale jest też promocja do tv jeszcze przez ponad dwa dni. Można otrzymać szczoteczkę soniczną :rofl:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, proszę o informację w tej chwili mojemu bratu skończył się pakiet FAMILIJNY HD za 19,99 + MULTIROOM za 10,00  , chciałby  podpisać nową umowę na sam Familijny HD bez multiroomu , co może uzyskać na tą chwilę i pod jaki numer powinien zadzwonić żeby uzyskać najlepszą ofertę, w CP jest od bardzo dawna jeśli to ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matisband umowa bratu przeszła na czas nieokreślony, niech pisze wypowiedzenie i zda w APS -ie, lub napisze meila/wypowiedzenie przez ICOK w kontakt z CP. Następnie niech czeka na oferty lub zadzwoni sam, najlepiej do DUK {tel.222 127 128).

Powinien dostać Familijny HD za 20 zł w umowie 24/3 już bez MR.

Edytowane przez stan69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim. Jak to jest z wypowiadaniem umowy przez formularz kontaktowy ICOK? Przed momentem konsultant na infolinii CP, przekonywał mnie, że jedyna skuteczna forma wypowiedzenia to pisemne wypowiedzenie złożone w APS lub wysłane tradycyjną pocztą.

 

Umowa kończy mi się za 2 miesiące, chciałem wypowiedzieć i poprzez kontakt z DUK dokonać przedłużenia na atrakcyjnych warunkach.  Obecnie CP mam rabatowany 50% w smart dom + 3 multiroom, familijny max hd + wszystkie pakiety dodatkowe oprócz polsatu sport premium.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...