Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

11 godzin temu, Ambiwalentny napisał:

Obecna umowa była zawierana na święta, wtedy był okres promocyjny, to wyszło mi jakiś 6 ponad miesięcy za darmo, umowa jest na dwa lata. Czyli najlepiej zacząć rozglądać się za innym pakietem zawierającym premier league, ligę mistrzów, eleven Sports oraz hbo.. 


Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej, a pomogę Ci z przedłużeniem umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Czy jesteś w stanie coś zrobić z wysłaną przeze mnie reklamacją przez ICOK w MARCU 2019, na którą do tej pory nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi?

Nr. reklamacji to:

SP/2019/03/15/35334

 

Ceberebek

na PW nie wyślę - masz chyba zapełnioną skrzynkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ceberebek

pamiętaj, że brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty jej zgłoszenia powoduje powstanie korzystnej sytuacji po stronie konsumenta. Złożoną reklamację uznaje się za uwzględnioną w zakresie zawartego w niej żądania konsumenta, które przedsiębiorca jest obowiązany spełnić. ;) 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku nic to nie zmieniło... bo ICOK albo nadal rozpatruje albo nie wie o co chodzi...

Nie ma z kim po prostu gadać...:doh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Ceberebek napisał:

Witam.

Czy jesteś w stanie coś zrobić z wysłaną przeze mnie reklamacją przez ICOK w MARCU 2019, na którą do tej pory nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi?

Nr. reklamacji to:

SP/2019/03/15/35334

 

Ceberebek

na PW nie wyślę - masz chyba zapełnioną skrzynkę


Witaj. Dziękuję za podanie numeru. Przesłałem sprawę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, byłem w salonie Cyfrowym Polsatu przy okazji zakupów w markecie. Chciałem złożyć wypowiedzenie na koniec podstawowego okresu umowy. Niestety dowiedziałem się że nie mogę tego zrobić przez ich punkt mogę tylko listownie, bo u nich tylko mogę za miesiąc wypowiedzieć co wiąże się pewnie z kara. 2 lata temu bez problemu złożyłem takie wypowiedzenie w innym punkcie. I teraz pytanie pozmieniało się coś z wypowiedzeniami iść do innego punktu czy wysłać listownie. 

Z nową umowa chciałem ugrać nowe dekodery bo te są już u mnie 4 lata w jednym karta czasami już nie łapie trzeba się sporo natrudzić dlatego myślałem o tych Evo co na WiFi się aktualizują.
Oraz umowę 24/6
Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD ten za 60zł z strony + eleven + 3 multiroomy  płace 85zł miesięcznie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz wypowiedzenie przez ICOK w zakładce - kontakt z C.P., to nie kosztuje i na drugi dzień masz zarejestrowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, FafixR napisał:

Witam, byłem w salonie Cyfrowym Polsatu przy okazji zakupów w markecie. Chciałem złożyć wypowiedzenie na koniec podstawowego okresu umowy. Niestety dowiedziałem się że nie mogę tego zrobić przez ich punkt mogę tylko listownie, bo u nich tylko mogę za miesiąc wypowiedzieć co wiąże się pewnie z kara. 2 lata temu bez problemu złożyłem takie wypowiedzenie w innym punkcie. I teraz pytanie pozmieniało się coś z wypowiedzeniami iść do innego punktu czy wysłać listownie. 

Z nową umowa chciałem ugrać nowe dekodery bo te są już u mnie 4 lata w jednym karta czasami już nie łapie trzeba się sporo natrudzić dlatego myślałem o tych Evo co na WiFi się aktualizują.
Oraz umowę 24/6
Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD ten za 60zł z strony + eleven + 3 multiroomy  płace 85zł miesięcznie

Witamy. Jeśli chciałeś złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży, konsultant powinien przyjąć rezygnację. Możesz wysłać zgłoszenie z opisem sytuacji poprzez ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FafixR Jak chcesz umowę z nowymi dekoderami to nie będziesz miał umowy 24/6 tylko 24/4. 49 zł aktywacja za dokoder Evobox PVR HD i 29 zł za Evobox Lite HD. Chyba że chcesz główny bez nagrywarki to wtedy aktywacja 1 zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone. Przypominamy w tym miejscu, że zgodnie z warunkami Umowy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego.


W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,


Dostałem taka odpowiedź na moje wypowiedzenie czy umową wygaśnie za miesiąc czy za 5 miesięcy tak jak skończy się umowa? Bo nie chciał bym jakiejś kary płacić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg tej informacji bekniesz za przedwczesne zerwanie umowy. Zawarłeś niezbędne "z końcem okresu minimalnego" w wypowiedzeniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest standard informujący o tym że obowiązuje Cię okres wypowiedzenia. Nie zwracaj na to uwagi. Po za tym jak masz przedłużać umowę to wypowiedzenie i tak będzie anulowane wiec jakie to ma znaczenie? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pakiet familijny max hd z cinemax ,eleven i polsat sport premium place 78zł na co moge liczyc przy przedłużeniu umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@torre24
WYPOWIEDZENIE UMOWY
Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. Z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Taka była treść mojego wypowiedzenia umowy.

@Nowy 123
Niby tak ale jak się nie odezwą z DUKu przez ten miesiąc to nie chciał bym żebym dostał kare za to że źle zrozumieli moje wypowiedzenie
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wypowiedzeniu sam możesz dzwonić do DUK, ja tak zrobiłem dzień po wizycie w APS celem złożenia wypowiedzenia. Od razu powiedziałem że chcę Rodzinny HD 24/3 za 5 złotych i nie było problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co? masz nadmiar gotówki?

to możesz zrobić jak niektórzy politycy... "wpłacić" na,na no na coś tam:rofl:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, _Artek_ napisał:

Jak tam kwestia podwyżek w cp są jakieś przecieki?:)

Z tego co widziałem na stronie CP  ,internet w umowie na 24 miesiące ma jeden miesiąc gratis. Także z tv może być podobnie,zmniejszą gratisy ale zostawią starą cenę. A jak będzie w rzeczywistości ,to się okaże,nie ma się do czego  spieszyć.

Ale jest też promocja do tv jeszcze przez ponad dwa dni. Można otrzymać szczoteczkę soniczną :rofl:.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, proszę o informację w tej chwili mojemu bratu skończył się pakiet FAMILIJNY HD za 19,99 + MULTIROOM za 10,00  , chciałby  podpisać nową umowę na sam Familijny HD bez multiroomu , co może uzyskać na tą chwilę i pod jaki numer powinien zadzwonić żeby uzyskać najlepszą ofertę, w CP jest od bardzo dawna jeśli to ważne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matisband umowa bratu przeszła na czas nieokreślony, niech pisze wypowiedzenie i zda w APS -ie, lub napisze meila/wypowiedzenie przez ICOK w kontakt z CP. Następnie niech czeka na oferty lub zadzwoni sam, najlepiej do DUK {tel.222 127 128).

Powinien dostać Familijny HD za 20 zł w umowie 24/3 już bez MR.

Edited by stan69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientujecie się czy przy aneksowaniu umowy istnieje możliwość wymiany Evoboxa na moduł CAM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry wszystkim. Jak to jest z wypowiadaniem umowy przez formularz kontaktowy ICOK? Przed momentem konsultant na infolinii CP, przekonywał mnie, że jedyna skuteczna forma wypowiedzenia to pisemne wypowiedzenie złożone w APS lub wysłane tradycyjną pocztą.

 

Umowa kończy mi się za 2 miesiące, chciałem wypowiedzieć i poprzez kontakt z DUK dokonać przedłużenia na atrakcyjnych warunkach.  Obecnie CP mam rabatowany 50% w smart dom + 3 multiroom, familijny max hd + wszystkie pakiety dodatkowe oprócz polsatu sport premium.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz zarówno w punkcie , na poczcie jak i przez ICOK wypowiedzieć umowę. Jak to działa było opisywane w tym temacie i w "Promocjach dla stałych abonentów".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...