Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

W dniu 20.08.2019 o 11:48, Nowy 123 napisał:

@Nom podejrzewam, że nikt nie dzwoni bo nie chcą żebys podczas przedstawiania oferty dostał zawału. 😂 A tak poważnie to na internet masz największy pakiet i nie opłaca Ci się przedłużać bo to samo w najlepszej opcji na 15 miesięcy przez rok wyjdzie Cię 70 zł a ostatnie 3 płatności w cenie 80 zł dlatego lepiej zostawić na czas nieokreślony. Jak przedluzysz telewizję to rabat zamieni się na 25 zł od wybranego abonamentu. 

Dzięki. Twoje podejrzenia się sprawdzają. Pomimo informacji z CP, że będzie przygotowana oferta - zero kontaktu. Pozostaje czekać na światłowód który już dwa lata leży sobie zakopany w mojej miejscowości 😟 

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mi nie bo mi nic nie włączyli ale jak wymieniałem dekoder w aps to przez pół roku miałem pełny pakiet a płaciłem tylko za to co mam w umowie potem mi wyłączyli ale to co zobaczyłem to moje ;d
Miałem kiedyś moduł prepaid. Zapłaciłem 199 zł za sprzęt i 4 miesiące familijnego, który działał 2 lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wychodzę z założenia ,że jeżeli coś działa ponad programowo ,to niech sobie działa.Nie ma sensu tego rozgłaszać. Przykładem jest  kanał Da Vinci Learning ,który swego czasu działał na kartach MTV. Gdy zostało to nagłośnione,uprawnienia zniknęły. Takich sytuacji jest już jednak bardzo mało lub wcale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajomi mają opłacony abonament na pół roku do przodu i dostali sms windykacyjny o zaleganiu z płatnościami i możliwym wyłączeniu sygnału.

Jutro będzie reklamacja  załączonymi dowodami wpłat. Wpłata zrobiona ponad miesiąc temu na stary numer konta, gdy jeszcze nie było info o nowych numerach kont.

Słyszeliście o podobnej sytuacji ?

Edited by maks27
Korekta

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Taka płatność powinna zostać poprawnie zaksięgowana. Sugerowałbym zalogować się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta i zweryfikować, czy wolne środki widnieją na koncie. Jeśli nie, to tak jak pisałeś, można złożyć reklamację. Wystarczy wybrać zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Jeżeli po tym napiszesz do mnie wiadomość prywatną, to postaram się przyspieszyć realizację. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat 

Ta osoba nie ma konta w ICOK i nie chce zakładać, dziś poszła reklamacja z dowodem wpłaty w APS. Co ciekawe pracownik przy okazji stwierdził że Cyfrowy Polsat zamyka usługę Tv Mobilnej i nie będzie można zrobić przedłużenia. Wygasną aktualne umowy i koniec tej oferty.

Rozumiem że to fantazja pracownika tego APS ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nie ma odpowiedzi. Wiem, że wciskali zamiast Tv Mobilnej umowę na odbiór satelitarny, jednak odmawiali pomocy w wyjaśnieniu braku wpłaty chociaż pracownik widział dowód wpłaty. Inny APS i tam już prawidłową odpowiedź że Tv mobilna istnieje, przyjęcie reklamacji i zaproszenie za kilka miesięcy do podpisania aneksu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was jest może po zerwaniu umowy z winy operatora? Lub takiej próbie? Przyczyna - brak zgodności oferty z zawartą umową. Z góry dzięki za informację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanko.Kończy mi się umowa w CP w związku z tym noszę się z zamiarem złożenia wypowiedzenia .Jak wiadomo od jakiegoś czasu można złożyć wypowiedzenie przez ICOK .Czy wystarczy w zakładce kontakt napisać po prostu że się wypowiada umowę ,czy ktoś już próbował to robić po jakim czasie kontaktował się DUK

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jaszek napisał:

Czy ktoś z Was jest może po zerwaniu umowy z winy operatora? Lub takiej próbie? Przyczyna - brak zgodności oferty z zawartą umową. Z góry dzięki za informację.

Prędzej wytłumacz co ci się nie zgadza z warunkami umowy,którą zawarłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, maks27 napisał:

Jeszcze nie ma odpowiedzi. Wiem, że wciskali zamiast Tv Mobilnej umowę na odbiór satelitarny, jednak odmawiali pomocy w wyjaśnieniu braku wpłaty chociaż pracownik widział dowód wpłaty. Inny APS i tam już prawidłową odpowiedź że Tv mobilna istnieje, przyjęcie reklamacji i zaproszenie za kilka miesięcy do podpisania aneksu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Proszę o cierpliwość. Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Zapewniam, że konsultanci z pierwszego punktu nie mieli złych intencji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem tego pewien, sam byłem świadkiem jak klient prosił o pomoc "bo dekoder pokazuje że kanałów nie ma w abonamencie"  i dostał odpowiedź: " w takiej sytuacji tylko infolinia pomoże, nie możemy pomóc" 

W tym przypadku konieczna była wymiana, ponieważ dekoder gubił uprawnienia co kilka godzin, lub po przerwie w dostawie prądu. Nawet nie słuchali i odsyłałi na infolinię. Klient się uparł sprawdzili i doszło do wymiany. Ewidentny brak chęci pomocy klientowi. 

Natomiast jak klient chce podpisać umowę lub aneks obsługa "na medal".

Odmowa przyjęcia reklamacji bo niby już koniec Tv mobilnej i klient ma 2 raz płacić abonament mimo że ma dowód wpłaty to nie jest zła wola pracowników APS. Dodam że było dwoje Pan i Pani i zgodnie twierdzili: nie możemy przyjąć reklamacji. Ta osoba tak się zdenerwowała że była gotowa zerwać umowę skoro ma płacić 2raz abonament za pół roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maks27

 

Weźcie nagrywajcie tego typu rzeczy. Jak Wam się uda, możesz wysłać tego typu nagrania do mnie na PW. A ja już zajmę się tym, aby poznała to opinia publiczna. Inaczej się nie da. 

 

U nich już nikt tego nie kontroluje. Zwłaszcza podwykonawcy będący w posiadaniu APS-ów obrandowanych w Cyfrowy Polsat robią powoli co chcą.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, maks27 napisał:

Nie jestem tego pewien, sam byłem świadkiem jak klient prosił o pomoc "bo dekoder pokazuje że kanałów nie ma w abonamencie"  i dostał odpowiedź: " w takiej sytuacji tylko infolinia pomoże, nie możemy pomóc" 

W tym przypadku konieczna była wymiana, ponieważ dekoder gubił uprawnienia co kilka godzin, lub po przerwie w dostawie prądu. Nawet nie słuchali i odsyłałi na infolinię. Klient się uparł sprawdzili i doszło do wymiany. Ewidentny brak chęci pomocy klientowi. 

Natomiast jak klient chce podpisać umowę lub aneks obsługa "na medal".

Odmowa przyjęcia reklamacji bo niby już koniec Tv mobilnej i klient ma 2 raz płacić abonament mimo że ma dowód wpłaty to nie jest zła wola pracowników APS. Dodam że było dwoje Pan i Pani i zgodnie twierdzili: nie możemy przyjąć reklamacji. Ta osoba tak się zdenerwowała że była gotowa zerwać umowę skoro ma płacić 2raz abonament za pół roku.

Staramy świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości, proszę, opisz swoje doświadczenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz od nas. Odpowiedni dział przyjrzy się tej sprawie. 

7 godzin temu, qrczak napisał:

Witam mam pytanko.Kończy mi się umowa w CP w związku z tym noszę się z zamiarem złożenia wypowiedzenia .Jak wiadomo od jakiegoś czasu można złożyć wypowiedzenie przez ICOK .Czy wystarczy w zakładce kontakt napisać po prostu że się wypowiada umowę ,czy ktoś już próbował to robić po jakim czasie kontaktował się DUK

Witam.

 

Oświadczenie o rezygnacji powinno zawierać:

- Dane personalne osoby, która podpisała umowę.
- Informacje o urządzeniu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty).
- Powód rozwiązania umowy (opcjonalnie).
- Jeżeli dekoder jest udostępniany - formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze).
- Pismo z czytelnym i własnoręcznym podpisem (w formie załącznika).  

 

W celu przyśpieszenia realizacji sugeruję opisanie swoich wymagań. Być może już jest dostępna oferta, która spełni Twoje oczekiwania.                                                                                                                                                

W sprawie jej przedstawienia konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie najszybszym czasie.   

  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jaszek

To jest właśnie podwykonawca działający pod szyldem CP i Plus.

Na pewno stracili klienta o nagraniu trochę za późno, jednak telefoniczna reklamacja na ten APS jest pewna.

Sam załatwiam swoje umowy w innym dalszym punkcie, tam jest obsługa bez zastrzeżeń. 

Tylko trochę dziwna sprawa że nie można podpisać nowej umowy na TV Mobilną, brak dekoderów na stanie. Umowa przedłużenia już tak.

Sam nie mam ostatnio żadnych problemów z działaniem i uprawnieniami na moim T-HD 210.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, maks27 napisał:

Tylko trochę dziwna sprawa że nie można podpisać nowej umowy na TV Mobilną, brak dekoderów na stanie

Podejrzewam, że sprzedawcy nie mają prowizji za sprzedaż tej usługi, nawet w ofercie abonamentowej. A dekoderów brakuje też od dość dawna. W zasadzie można dzisiaj powiedzieć, że  usługa ta działa tylko teoretycznie. 

 

A reklamacja na APS, zwłaszcza należący do innej firmy (zewnętrznej) kompletnie nic nie da. Zwłaszcza, jeśli ta należycie dba o sprzedaż. To liczy się najbardziej. Incydentalnymi skargami nikt nie będzie sobie na poważnie zawracał głowy, zapewniam Cię. Szkoda tylko czasu zwłaszcza, że nie masz żadnych dowodów.

 

A jak punkt jest w atrakcyjnej lokalizacji (np. duże centrum handlowe), to już w ogóle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkąd pamiętam tan APS jest i masz rację dobra lokalizacja i przyzwyczajenie klientów. Kogokolwiek spytać podaje adres tego punktu i wolą wcisnąć klientowi  ful abonament niż tani pakiet Widocznie nie zależy im na utracie klienta  z małym rachunkiem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Do końca umowy zostały Mi 3 miesiące. Obecnie mam ofertę premium max (Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD ,Pakiety i usługi dodatkowe: Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Pakiet VOD, Opcja ON THE GO, Pakiet Film HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Katalog treści online, Pakiet Eleven Sports HD) z dekoderem evobox. Na jakie korzyści mogę liczyć przy ewentualnym przedłużeniu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co masz obecnie  i w zależności od obecnej umowy , nowa na 24/6 ,15/3 ,12.3. Przegapiłeś 3 miesiące obecnej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, wuzel napisał:

To co masz obecnie  i w zależności od obecnej umowy , nowa na 24/6 ,15/3 ,12.3. Przegapiłeś 3 miesiące obecnej umowy.

Obecna umowa była zawierana na święta, wtedy był okres promocyjny, to wyszło mi jakiś 6 ponad miesięcy za darmo, umowa jest na dwa lata. Czyli najlepiej zacząć rozglądać się za innym pakietem zawierającym premier league, ligę mistrzów, eleven Sports oraz hbo.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ambiwalentny nie trać czasu, już 3 mc mógłbyś być na nowej, aneksowanej umowie z darmowymi miesiącami.

Pisz wypowiedzenie, kontaktuj się z DUK i pakiety sportowe zamawiaj jakie chcesz. Nie musisz mieć tej obecnej umowy do końca.

Pisz w dziale  - Promocje, oferty.....

Edited by stan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.08.2019 o 23:21, maks27 napisał:

Jeszcze nie ma odpowiedzi. Wiem, że wciskali zamiast Tv Mobilnej umowę na odbiór satelitarny, jednak odmawiali pomocy w wyjaśnieniu braku wpłaty chociaż pracownik widział dowód wpłaty. Inny APS i tam już prawidłową odpowiedź że Tv mobilna istnieje, przyjęcie reklamacji i zaproszenie za kilka miesięcy do podpisania aneksu.

 

W tym drugim APS sprawa załatwiona pozytywnie poprawione zaksięgowanie wpłaty i klient załatwiony. Ten zyskał klienta, a poprzedni przez brak chęci pomocy zamiar utrzymać klienta stracił i przy okazji kilku potencjalnych klientów także.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...