Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,czy jest jakaś szansa na szybsze uruchomienie usługi.

Podczas składania zamówienia, zaznaczyłem brak zgody na natychmiastowe uruchomienie usługi cyfrowy polsat, co jak wynika z umowy, wiąże się z tym, że usługa zostanie uruchomiona dopiero po 14 dniach od podpisania umowy(może jakieś zgłoszenie lub oświadczenie przez icok).

Druga sprawa(z ciekawości) , jak to ma się do odstąpienia od umowy.  Czy faktycznie w razie zaznaczenia powyższej zgody od razu przy zamówieniu, nie pozbawiłbym się możliwości odstąpienia od umowy na odległość np. jeżeli jakieś zapisy nie spodobały mi się w trakcie tych 14 dni oraz od kiedy w tym przypadku zaczyna funkcjonować umowa(czy od dnia podpisania - tak jak jest w panelu i na umowie czy dopiero od dnia uruchomienia).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, micorg napisał:

Druga sprawa(z ciekawości) , jak to ma się do odstąpienia od umowy.  Czy faktycznie w razie zaznaczenia powyższej zgody od razu przy zamówieniu, nie pozbawiłbym się możliwości odstąpienia od umowy na odległość np. jeżeli jakieś zapisy nie spodobały mi się w trakcie tych 14 dni oraz od kiedy w tym przypadku zaczyna funkcjonować umowa(czy od dnia podpisania - tak jak jest w panelu i na umowie czy dopiero od dnia uruchomienia).

 

Tu jest grube naduzycie ze strony operatora, gdy chodzi o abonamentowa usluge dostepu do telewizji, albo internetu, od ktorej nie mozna by odstapic w 14 dni. W przypadku tresci cyfrowych za ktore pobierana jest oplata jednorazowa tj. program komputerowy albo film vod to jego skonsumowanie - obejrzenie, oznacza koniecznosc zaplacenia -> Ok.

Gdy chodzi o tresci zawarte w programach telewizyjnych ich wartosc jest wyrazona w oplacie abonamentowej i którą klient oczywiscie powinien zaplacic proporcjonalnie do okresu dostepu. (analogicznie jak przy dostarczaniu mediow, odstapic mozna ale za zuzycie nalezy zaplacic). 

 

Brak możliwosci odstapienia (przy zachowaniu innych koniecznych warunków tj. zawarcie umowy na odległość lub poza przedsiebiorstwem) to odebranie konsumentowi ustawowego prawa, więc strzeżcie się operatorzy jak Uokik sie zainteresuje na powaznie... kary beda bolały.

 

Edit:  Heh popatrzyłem w umowe i polsatu to nie dotyczy - tj. treść w warunkach odstąpienia jest ok - tylko trudno to laikowi ogarnąć bez czytania 3 razy - wyboldowałem co mi w pamięci przy pobieżnym czytaniu nie utkwiło. (w Playa też popatrze z ciekawości). 

 

8. Wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). Przyjmuję do wiadomości, że po zgłoszeniu tego żądania (zaznaczenia TAK), odstąpienie od umowy będzie wiązało się z obowiązkiem zapłaty za usługi spełnione do chwili odstąpienia od umowy oraz że w przypadku wykonania usługi w pełni nastąpi utrata prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku braku zgody (zaznaczenia NIE), rozpoczęcie wykonywania usług nastąpi po upływie terminu do odstąpienia od umowy (po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy). 1)

Edytowane przez hupatek
nowe fakty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponieważ od dzisiaj jestem nowym użytkownikiem tego forum to mój przyjaciel ma do was pytanie, w chwili obecnej mój przyjaciel jest abonentem pakietu Familijnego Max HD + pakietu HBO HD i chce on definitywnie zrezygnować z usług CP.

W dniu dzisiejszym otrzymał z Polsatu propozycję, w której jest napisane że. Ma opcje przedłużyć umowę pod warunkiem że podpisze nową na pakiet Premium.

Co teraz mój przyjaciel powinien zrobić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, za 2 miesiące dobiega końca moja umowa z CP, obecnie płacę 30 zł za pakiet z Cinemax i Eleven. Jak wygląda sytuacji w przypadku jeśli nie przedłużę umowy ? Przejdzie na czas nieokreśolny i będę płacił tyle samo, czy też zostanie przedłużona automatycznie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, mam dwie umowy w CP. Obie przeszły już na czas nieokreślony i nawet nie miałem propozycji z CP w sprawie przedłużenia ?. Obecnie zastanawiam się co dalej gdyż:

Umowa podstawowa to internet Nowy Power LTE bez limitu 110 GB  za 60 zł. Jak się okazało limit jest gdyż prędkość obecnie spadła mi do 0,5 Mb/s  mimo pozostawania w zasięgu LTE. Oczywiście danych pobranych jest więcej niż 110 GB; Netflix robi swoje. Druga umowa to TV Pakiet premium  ze starym smart domem rabatowany 50%.

moje pytanie: czy istnieje  realna szansa na dostanie lepszej oferty w CP na internet gdzie byłby prawdziwy no limit na LTE w podobnych pieniążkach ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kibic229 napisał:

Witam, za 2 miesiące dobiega końca moja umowa z CP, obecnie płacę 30 zł za pakiet z Cinemax i Eleven. Jak wygląda sytuacji w przypadku jeśli nie przedłużę umowy ? Przejdzie na czas nieokreśolny i będę płacił tyle samo, czy też zostanie przedłużona automatycznie? 

Jeżeli Twoja obecna umowa była 2 letnia to po jej zakończeniu ,przejdzie w bezterminową z taką samą ceną. Jeżeli była krótsza ,być może łapiesz się już na nowy regulamin i tu po przekształceniu w bezterminową cena wzrasta. Nie ma w tej chwili już automatycznych przedłużeń tak jak kiedyś. Po zakończeniu podstawowego okresu umowy,jeżeli jej nie wypowiesz przechodzi w bezterminową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wuzel napisał:

Jeżeli Twoja obecna umowa była 2 letnia to po jej zakończeniu ,przejdzie w bezterminową z taką samą ceną. Jeżeli była krótsza ,być może łapiesz się już na nowy regulamin i tu po przekształceniu w bezterminową cena wzrasta. Nie ma w tej chwili już automatycznych przedłużeń tak jak kiedyś. Po zakończeniu podstawowego okresu umowy,jeżeli jej nie wypowiesz przechodzi w bezterminową.

Tak, moja umowa była zawarta na 2 lata. Dzięki za wyjaśnienie sprawy ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nom podejrzewam, że nikt nie dzwoni bo nie chcą żebys podczas przedstawiania oferty dostał zawału. ? A tak poważnie to na internet masz największy pakiet i nie opłaca Ci się przedłużać bo to samo w najlepszej opcji na 15 miesięcy przez rok wyjdzie Cię 70 zł a ostatnie 3 płatności w cenie 80 zł dlatego lepiej zostawić na czas nieokreślony. Jak przedluzysz telewizję to rabat zamieni się na 25 zł od wybranego abonamentu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok przedłużyłam umowę. Może trzeba było walczyć o gratisowe miesiące ale dzieci już cisnely i zależało mi na multiroomie dodatkowym. 

Anulowane 5 miesięcy starej umowy, nowa na 15 miesięcy. 

F. Max hd+film+sport +cinemaxy+multiroom (evobox lite). Pierwsze 2 miesiące 35 zł, pozostałe 45 zł. 

Edytowane przez kropka79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz ten pakiet + multiroom w tej cenie na całą umowę ,to według mnie dobra oferta. Pamiętaj aby 6-7 miesięcy przed końcem umowy wysłać wypowiedzenie w celu kolejnych negocjacji.

2 godziny temu, _Artek_ napisał:

a ja mam pytanie, bo często jest tak że CP myli się na korzyść abonenta włącza jakiś pakiet którego nie ma w umowie i abonent w przypływie uczciwotści/   obawy o wyższy rachunek się do tego przyzna? są za to jakieś profity?:D 

Tak. Wyłączą Ci ten pakiet :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...