SatExpert Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Gdzieś po finale Ligi Mistrzów zablokowali dostęp do PSP 3-6, więc to normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkal Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam na forum Jak długo działają wszystkie kanały po uruchomieniu nowej umowy na pakiet rodzinny? Nie działa tylko polsat sport premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Najczęściej do nowego okresu rozliczeniowego około miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 2 godziny temu, maciejkal napisał: Witam na forum Jak długo działają wszystkie kanały po uruchomieniu nowej umowy na pakiet rodzinny? Nie działa tylko polsat sport premium. Witam. Jaki komunikat pojawia się na tych kanałach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam, może tutaj ten problem rozwiążę. Posiadam pakiet Familijny max+Cinemax+Eleven, okres rabatowy już minął, a w minimalnym obowiązku abonamentowym mam Familijny+Cinemax i nie można aktywować pakietu Ekstraklasa dlaczego tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Bo pakiet jest dostępny od pakietu Familijnego Max HD a Ty masz Familijny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micorg Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Witam,czy jest jakaś szansa na szybsze uruchomienie usługi. Podczas składania zamówienia, zaznaczyłem brak zgody na natychmiastowe uruchomienie usługi cyfrowy polsat, co jak wynika z umowy, wiąże się z tym, że usługa zostanie uruchomiona dopiero po 14 dniach od podpisania umowy(może jakieś zgłoszenie lub oświadczenie przez icok). Druga sprawa(z ciekawości) , jak to ma się do odstąpienia od umowy. Czy faktycznie w razie zaznaczenia powyższej zgody od razu przy zamówieniu, nie pozbawiłbym się możliwości odstąpienia od umowy na odległość np. jeżeli jakieś zapisy nie spodobały mi się w trakcie tych 14 dni oraz od kiedy w tym przypadku zaczyna funkcjonować umowa(czy od dnia podpisania - tak jak jest w panelu i na umowie czy dopiero od dnia uruchomienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Witam. W przypadku oferty telewizyjnej nie ma możliwości dokonania zmiany oświadczenia woli. 14 dni na odstąpienie obowiązuje od daty podpisania kontraktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, micorg napisał: Druga sprawa(z ciekawości) , jak to ma się do odstąpienia od umowy. Czy faktycznie w razie zaznaczenia powyższej zgody od razu przy zamówieniu, nie pozbawiłbym się możliwości odstąpienia od umowy na odległość np. jeżeli jakieś zapisy nie spodobały mi się w trakcie tych 14 dni oraz od kiedy w tym przypadku zaczyna funkcjonować umowa(czy od dnia podpisania - tak jak jest w panelu i na umowie czy dopiero od dnia uruchomienia). Tu jest grube naduzycie ze strony operatora, gdy chodzi o abonamentowa usluge dostepu do telewizji, albo internetu, od ktorej nie mozna by odstapic w 14 dni. W przypadku tresci cyfrowych za ktore pobierana jest oplata jednorazowa tj. program komputerowy albo film vod to jego skonsumowanie - obejrzenie, oznacza koniecznosc zaplacenia -> Ok. Gdy chodzi o tresci zawarte w programach telewizyjnych ich wartosc jest wyrazona w oplacie abonamentowej i którą klient oczywiscie powinien zaplacic proporcjonalnie do okresu dostepu. (analogicznie jak przy dostarczaniu mediow, odstapic mozna ale za zuzycie nalezy zaplacic). Brak możliwosci odstapienia (przy zachowaniu innych koniecznych warunków tj. zawarcie umowy na odległość lub poza przedsiebiorstwem) to odebranie konsumentowi ustawowego prawa, więc strzeżcie się operatorzy jak Uokik sie zainteresuje na powaznie... kary beda bolały. Edit: Heh popatrzyłem w umowe i polsatu to nie dotyczy - tj. treść w warunkach odstąpienia jest ok - tylko trudno to laikowi ogarnąć bez czytania 3 razy - wyboldowałem co mi w pamięci przy pobieżnym czytaniu nie utkwiło. (w Playa też popatrze z ciekawości). 8. Wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). Przyjmuję do wiadomości, że po zgłoszeniu tego żądania (zaznaczenia TAK), odstąpienie od umowy będzie wiązało się z obowiązkiem zapłaty za usługi spełnione do chwili odstąpienia od umowy oraz że w przypadku wykonania usługi w pełni nastąpi utrata prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku braku zgody (zaznaczenia NIE), rozpoczęcie wykonywania usług nastąpi po upływie terminu do odstąpienia od umowy (po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy). 1) Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez hupatek nowe fakty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Witajcie, mam promocyjną umowę na pakiet Rodzinny HD w cenie 4,99 zł miesięcznie, umowa przeszła na czas nieokreślony. Chciałbym podnieść zobowiązanie na pakiet Familijny HD ale także w promocyjnej cenie 20 zł. Myślicie, że jak złożę wypowiedzenie to dostanę tą ofertę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Dostaniesz w opcji 24/3 za 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Witam. Ponieważ od dzisiaj jestem nowym użytkownikiem tego forum to mój przyjaciel ma do was pytanie, w chwili obecnej mój przyjaciel jest abonentem pakietu Familijnego Max HD + pakietu HBO HD i chce on definitywnie zrezygnować z usług CP. W dniu dzisiejszym otrzymał z Polsatu propozycję, w której jest napisane że. Ma opcje przedłużyć umowę pod warunkiem że podpisze nową na pakiet Premium. Co teraz mój przyjaciel powinien zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Nie bardzo rozumiem. Jeśli chce zrezygnować definitywnie to niech złoży wypowiedzenie i zrezygnuje a jeśli chce przedłużyć to niech poczeka po złożeniu rezygnacji na kontakt DUK. Na pewno oferta będzie lepsza niż ta na piśmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Rozumiem. Przekażę mu tą wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Witam, za 2 miesiące dobiega końca moja umowa z CP, obecnie płacę 30 zł za pakiet z Cinemax i Eleven. Jak wygląda sytuacji w przypadku jeśli nie przedłużę umowy ? Przejdzie na czas nieokreśolny i będę płacił tyle samo, czy też zostanie przedłużona automatycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nom Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Dzień dobry, mam dwie umowy w CP. Obie przeszły już na czas nieokreślony i nawet nie miałem propozycji z CP w sprawie przedłużenia . Obecnie zastanawiam się co dalej gdyż: Umowa podstawowa to internet Nowy Power LTE bez limitu 110 GB za 60 zł. Jak się okazało limit jest gdyż prędkość obecnie spadła mi do 0,5 Mb/s mimo pozostawania w zasięgu LTE. Oczywiście danych pobranych jest więcej niż 110 GB; Netflix robi swoje. Druga umowa to TV Pakiet premium ze starym smart domem rabatowany 50%. moje pytanie: czy istnieje realna szansa na dostanie lepszej oferty w CP na internet gdzie byłby prawdziwy no limit na LTE w podobnych pieniążkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Witaj, proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolattack Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Co teraz można wynegocjować przy pełnym pakiecie (z całym sportem, ale bez rozrywki)? Bardziej opłaca się iść w krótką czy długą umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 5 godzin temu, kibic229 napisał: Witam, za 2 miesiące dobiega końca moja umowa z CP, obecnie płacę 30 zł za pakiet z Cinemax i Eleven. Jak wygląda sytuacji w przypadku jeśli nie przedłużę umowy ? Przejdzie na czas nieokreśolny i będę płacił tyle samo, czy też zostanie przedłużona automatycznie? Jeżeli Twoja obecna umowa była 2 letnia to po jej zakończeniu ,przejdzie w bezterminową z taką samą ceną. Jeżeli była krótsza ,być może łapiesz się już na nowy regulamin i tu po przekształceniu w bezterminową cena wzrasta. Nie ma w tej chwili już automatycznych przedłużeń tak jak kiedyś. Po zakończeniu podstawowego okresu umowy,jeżeli jej nie wypowiesz przechodzi w bezterminową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 29 minut temu, wuzel napisał: Jeżeli Twoja obecna umowa była 2 letnia to po jej zakończeniu ,przejdzie w bezterminową z taką samą ceną. Jeżeli była krótsza ,być może łapiesz się już na nowy regulamin i tu po przekształceniu w bezterminową cena wzrasta. Nie ma w tej chwili już automatycznych przedłużeń tak jak kiedyś. Po zakończeniu podstawowego okresu umowy,jeżeli jej nie wypowiesz przechodzi w bezterminową. Tak, moja umowa była zawarta na 2 lata. Dzięki za wyjaśnienie sprawy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 @Nom podejrzewam, że nikt nie dzwoni bo nie chcą żebys podczas przedstawiania oferty dostał zawału. A tak poważnie to na internet masz największy pakiet i nie opłaca Ci się przedłużać bo to samo w najlepszej opcji na 15 miesięcy przez rok wyjdzie Cię 70 zł a ostatnie 3 płatności w cenie 80 zł dlatego lepiej zostawić na czas nieokreślony. Jak przedluzysz telewizję to rabat zamieni się na 25 zł od wybranego abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 a ja mam pytanie, bo często jest tak że CP myli się na korzyść abonenta włącza jakiś pakiet którego nie ma w umowie i abonent w przypływie uczciwotści/ obawy o wyższy rachunek się do tego przyzna? są za to jakieś profity?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropka79 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 (edytowane) Ok przedłużyłam umowę. Może trzeba było walczyć o gratisowe miesiące ale dzieci już cisnely i zależało mi na multiroomie dodatkowym. Anulowane 5 miesięcy starej umowy, nowa na 15 miesięcy. F. Max hd+film+sport +cinemaxy+multiroom (evobox lite). Pierwsze 2 miesiące 35 zł, pozostałe 45 zł. Edytowane 20 Sierpnia 2019 przez kropka79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Jeżeli masz ten pakiet + multiroom w tej cenie na całą umowę ,to według mnie dobra oferta. Pamiętaj aby 6-7 miesięcy przed końcem umowy wysłać wypowiedzenie w celu kolejnych negocjacji. 2 godziny temu, _Artek_ napisał: a ja mam pytanie, bo często jest tak że CP myli się na korzyść abonenta włącza jakiś pakiet którego nie ma w umowie i abonent w przypływie uczciwotści/ obawy o wyższy rachunek się do tego przyzna? są za to jakieś profity?:D Tak. Wyłączą Ci ten pakiet . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 No mi nie bo mi nic nie włączyli ale jak wymieniałem dekoder w aps to przez pół roku miałem pełny pakiet a płaciłem tylko za to co mam w umowie potem mi wyłączyli ale to co zobaczyłem to moje ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.