Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 lata miałem CP, w tym miesiącu skończyła mi się umowa, którą oczywiście wypowiedziałem. Umowa się zakończyła, karta została zablokowana, więc spakowałem dekoder i poszedłem go dzisiaj zwrócić do jednego z punktów stacjonarnych. W zestawie było wszystko z wyjątkiem kabla HDMI, który był tak podłej jakości, że po prostu po kilku miesiącach od podpisania umowy się "zje[beep]", więc kupiłem sobie swój, znacznie lepszej jakości, którego oczywiście nie zamierzam oddać. W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI, więc mówię mu, że kabla nie ma, bo był to najtańszy badziew podłej jakości, w którym żyły gdzieś popękały, przestał działać i poszedł na śmieci, a ten się uparł, że nie może przyjąć bez tego kabla i jeszcze zaproponował mi, że mi sprzeda nowy kabel HDMI za 20 zł i włoży go do pudełka z dekoderem, który zwracam.? Oczywiście się nie zgodziłem. Zabrałem dekoder i poszedłem go zwrócić do innego punktu. W następnym punkcie CP obsługiwała kobieta, która również przyczepiła się tego kabla. Więc się jej pytam, co ja mam teraz zrobić, skoro tego kabla nie mam, jak mam oddać ten dekoder, skoro punkty CP go nie chcą? A ona na to, że może przyjąć dekoder bez kabla, tylko odnotuje to w systemie i przyślą mi potem za ten kabel rachunek. Jako, że był to najtańszy badziew, który można kupić w sprzedaży detalicznej za około 5 zł, no to się nawet ucieszyłem, myślę sobie, że zapłacę te parę groszy i będzie spokój, a ona mi na to, że opłata będzie około 70-80 zł.? Nosz kur......, 70-80 zł za kabelek warty 5 zł? Chyba ich poj......, przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Znów zabrałem dekoder i kupiłem w Auchanie kabel HDMI za 6 zł, ale niestety już nie zdążyłem do salonu CP po raz kolejny, więc wybiorę się jutro. Mam nadzieję, że się znów nie przypier......, że to nie ten.? Ładnie się w tej firmie traktuje klientów, którzy im przez lata płacili i to nie mało. Robić aferę o byle kabelek, który w hurcie od Chińczyka kupują pewnie za mniej niż 1 zł za sztukę i jeszcze na koniec chcą za to wyłudzić 80 zł. O marnowaniu mojego czasu i 6 zł, za które wolałbym sobie kupić chociażby piwo już nawet nie wspomnę.?

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pawel1710 napisał:

W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI

G... prawda- ja jakiś czas temu zmieniałem dekoder i sam się skapnąłem że nie włożyłem kabla więc mówię gościowi z punktu by przełożył z pudełka tego nowego a on po co? i przyjął bez, nikt niczym mnie nie obciążał.

6 godzin temu, pawel1710 napisał:

przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy.

Też tak myślę i to raczej przez tych sprzedawców,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdy zdawałem stary HD PVR 7000,to do pudełka wrzuciłem jakiś stary kabel hdmi (pierwszy lepszy)jaki znalazłem w szufladzie. Choć nie pamiętam czy jak cały zestaw brałem, to czy już był w komplecie czy nie.I też nie widziałem żeby człowiek sprawdzał w punkcie całą zawartość oprócz dekodera. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja z oddania sprzętu Wizji Tv.Zwrócony był dekoder,karta,pilot ale brak było kabli. Jakieś kosmiczne pieniądze były zapłacone w punkcie  za nie,byle tylko zdać ten sprzęt.Liczyła się tylko sztuka.Natomiast kilkadziesiąt metrów dalej można było kupić  je w normalnej cenie.Polak mądry po szkodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, pawel1710 napisał:

4 lata miałem CP, w tym miesiącu skończyła mi się umowa, którą oczywiście wypowiedziałem. Umowa się zakończyła, karta została zablokowana, więc spakowałem dekoder i poszedłem go dzisiaj zwrócić do jednego z punktów stacjonarnych. W zestawie było wszystko z wyjątkiem kabla HDMI, który był tak podłej jakości, że po prostu po kilku miesiącach od podpisania umowy się "zje[beep]", więc kupiłem sobie swój, znacznie lepszej jakości, którego oczywiście nie zamierzam oddać. W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI, więc mówię mu, że kabla nie ma, bo był to najtańszy badziew podłej jakości, w którym żyły gdzieś popękały, przestał działać i poszedł na śmieci, a ten się uparł, że nie może przyjąć bez tego kabla i jeszcze zaproponował mi, że mi sprzeda nowy kabel HDMI za 20 zł i włoży go do pudełka z dekoderem, który zwracam.? Oczywiście się nie zgodziłem. Zabrałem dekoder i poszedłem go zwrócić do innego punktu. W następnym punkcie CP obsługiwała kobieta, która również przyczepiła się tego kabla. Więc się jej pytam, co ja mam teraz zrobić, skoro tego kabla nie mam, jak mam oddać ten dekoder, skoro punkty CP go nie chcą? A ona na to, że może przyjąć dekoder bez kabla, tylko odnotuje to w systemie i przyślą mi potem za ten kabel rachunek. Jako, że był to najtańszy badziew, który można kupić w sprzedaży detalicznej za około 5 zł, no to się nawet ucieszyłem, myślę sobie, że zapłacę te parę groszy i będzie spokój, a ona mi na to, że opłata będzie około 70-80 zł.? Nosz kur......, 70-80 zł za kabelek warty 5 zł? Chyba ich poj......, przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Znów zabrałem dekoder i kupiłem w Auchanie kabel HDMI za 6 zł, ale niestety już nie zdążyłem do salonu CP po raz kolejny, więc wybiorę się jutro. Mam nadzieję, że się znów nie przypier......, że to nie ten.? Ładnie się w tej firmie traktuje klientów, którzy im przez lata płacili i to nie mało. Robić aferę o byle kabelek, który w hurcie od Chińczyka kupują pewnie za mniej niż 1 zł za sztukę i jeszcze na koniec chcą za to wyłudzić 80 zł. O marnowaniu mojego czasu i 6 zł, za które wolałbym sobie kupić chociażby piwo już nawet nie wspomnę.?

 

Sam sobie robisz problemy i nerwy tracisz.

Dostałeś komplet - zdajesz komplet.

To że kabel HDMI od nich ci padł to twój kłopot.

Mogłeś w trakcie trwania umowy pójść do punktu Polsatu i wymienić kabel HDMI na sprawny.

W regulaminie jest zapis jakimi opłatami cię obciążą za brak poszczególnych rzeczy przy zdawaniu.

Idziesz kupujesz najtańszy. Wkładasz do pudełka i zdajesz komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OlafS napisał:

G... prawda- ja jakiś czas temu zmieniałem dekoder i sam się skapnąłem że nie włożyłem kabla więc mówię gościowi z punktu by przełożył z pudełka tego nowego a on po co? i przyjął bez, nikt niczym mnie nie obciążał.

Też tak myślę i to raczej przez tych sprzedawców,

No to widocznie miałeś szczęście, ale że tobie włożył, to nie znaczy, że to co napisałem, to g...... prawda i że każdemu też tak robią.

 

6 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Ja gdy zdawałem stary HD PVR 7000,to do pudełka wrzuciłem jakiś stary kabel hdmi (pierwszy lepszy)jaki znalazłem w szufladzie. Choć nie pamiętam czy jak cały zestaw brałem, to czy już był w komplecie czy nie.I też nie widziałem żeby człowiek sprawdzał w punkcie całą zawartość oprócz dekodera. 

Mi sprawdzali, ba wręcz nawet oglądali wszystko dokładnie i to w obu punktach, w których byłem.

 

5 godzin temu, tweed77 napisał:

 

Sam sobie robisz problemy i nerwy tracisz.

Dostałeś komplet - zdajesz komplet.

To że kabel HDMI od nich ci padł to twój kłopot.

Mogłeś w trakcie trwania umowy pójść do punktu Polsatu i wymienić kabel HDMI na sprawny.

W regulaminie jest zapis jakimi opłatami cię obciążą za brak poszczególnych rzeczy przy zdawaniu.

Idziesz kupujesz najtańszy. Wkładasz do pudełka i zdajesz komplet.

Sami robią problem. Ja już im wystarczająco zapłaciłem przez te 4 lata i mogliby sobie darować zawracanie gitary o taką bzdurę, szczególnie że te zwrócone kable i tak idą do utylizacji. A o ten kabel się swojego czasu pytałem w punkcie CP i mi gość powiedział, że oni kabli nie wymieniają i trzeba sobie kupić.

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pawel1710 napisał:

No to widocznie miałeś szczęście, ale że tobie włożył, to nie znaczy, że to co napisałem, to g...... prawda i że każdemu też tak robią.

 

Właśnie że kabla nie włożył, powiedział po co? komu to potrzebne, absolutnie nie twierdzę że ty prawdy nie podałeś, po prostu trafiłeś na jakiegoś służbistę w przeciwieństwie do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez kilka miesięcy masz dostęp do wyższego pakietu z możliwością pozostania na nim lub zejścia na pakiet niższy.W tym przypadku Familijny HD który jest pakietem minimalnym.

Ja mam umowę na Rodzinny HD ale przez 6 miesięcy mam dostęp do pakietu Familijnego HD. Jeśli będę chciał mogę na nim pozostać opłacając od 7n miesiąca wyższą składkę abonamentu rzecz jasna.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w salonie CP mogę rozwiązać umowę - tzn. mam tam przynieść napisane wypowiedzenie umowy? Czy mogę tam zdać dekoder, zasilacz, pilot - czy kabel HDMI też trzeba ? Umowa przeszła na czas nieokreślony więc mogę rozwiązać w każdej chwili?

Edytowane przez berserker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie. Zbliża mi się koniec umowy z CP
Planuje ją oczywiście przedłużyć bo mam na prawdę bardzo dobra ofertę 

Pakiet Familijny Max HD  Opcja ON THE GO 
Pakiet HBO HD HBO GO 
Pakiet Sport HD 
Pakiet Cinemax HD 
Pakiet Film HD 
Pakiet Eleven Sports HD 
Katalog treści online 
Usługa Multiroom HD (2 dekodery) 

 


Za jedyne 59,99.  Więc jak na 3 dekodery dla mnie bajka.

Zwracam się z pytaniem który dekoder na przedłużenie wybrać ? 
EVOBOX PVR 
EVOBOX HD
EVOBOX LITE ? 
Znudziło mi się to juz czarne menu i brak wifi w dekoderze. Który z tych trzech wybrać i czy jest w ogóle taka możliwość przy przedłużeniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...