xut2zs Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Nie Krzyczymy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinli Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 1 minutę temu, xut2zs napisał: Nie Krzyczymy!! Nikt tu nie krzyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Ile jeszcze kolejnych dat nam podasz w kolejnych wpisach? Prosiłem, chronologicznie co się działo z umową od listopada 2011 i co Ty robiłeś. Jakieś wypowiedzenie składałes? Kiedy? Nowa umowa, to zupełnie nowa umowa, czy może jednak przedłużenie tamtej? Napisz raz, jasno i klarownie. Inaczej dalsze pisanie nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinli Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 15 minut temu, swojadroga napisał: 10.11 zawarta umowa z Cyfrowym polsatem, która trwała 4 lata. Później co miesiąc automatycznie się odnawiala. 14.09.2018 podpisanie nowej umowy, zupełnie nowej. 22. 10.2018 oddanie modemu. 10.01.2019 wezwanie do zapłaty. 15 minut temu, swojadroga napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 A kiedy było wypowiedzenie umowy? Tej z listopada 2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 45 minut temu, Paulinli napisał: Nikt tu nie krzyczy. Pisanie DUŻYMI literami to krzyk. Koniec OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinli Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Umowa nie została wypowiedzona. Po prostu z jej końcem już jej nie było. Były tylko te comiesięczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 No to niestety blisko 500zł pozostaje Ci tylko zapłacić. Najlepiej w terminie, bo odsetki i później firmy windykacyjne zedrą z Ciebie co najmniej drugie tyle. Twój błąd, brak wypowiedzenia umowy wiążącej Cię na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Wypowiedzenie rozumiem zerwał umowę ale skąd 500 zł? Skąd taka kwota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Zgaduję, że za modem. Modemu udostępnionego nie można przyjąć przy aktywnej umowie. Zgaduję, że modem został pozostawiony "bez papieru" w punkcie CP/Plus. @Paulinli mylę się? Masz potwierdzenie zdania modemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 I kto w końcu rozwiązał tę umowę, skoro ty nie składałeś wypowiedzenia? Bo z tej twojej nieskładnej pisaniny wychodzi mi, że radośnie przestałeś opłacać aktywną umowę, CP się... zirytował i sam ją rozwiązał, a ty masz zaległe kilka abonamentów, no i opłatę za niezwrócony modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Idealnie podsumowałeś i jak mniemam idealnie wydedukowałeś przyczynę wezwania do zapłaty, którym uraczył CP @Paulinli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinli Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Okazało się, że kara jest naliczona za modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 20 godzin temu, Paulinli napisał: 22. 10.2018 oddanie modemu. 10.01.2019 wezwanie do zapłaty. To za niespełna 3 miesiące wołają tyle kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 W dniu 22.01.2019 o 19:51, Paulinli napisał: 14.09.2018 podpisanie nowej umowy, zupełnie nowej. 22. 10.2018 oddanie modemu. 10.01.2019 wezwanie do zapłaty. Sugeruję, abyś w tej sprawie napisał zgłoszenie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Zamieść w nim swoje dane oraz pełen chronologiczny opis wydarzeń. Konsultanci zweryfikują sytuację i wrócą do Ciebie z odpowiedzią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Ja tutaj nawiążę jeszcze do sytuacji z próbą włączenia przeze mnie opcji HBO HD za pomocą ICOK i "problematycznego" komunikatu w ICOK z tym związanym, co opisałem na poprzedniej stronie niniejszego wątku. Otóż, @Specjalista Cyfrowy Polsat zapewnił mnie, że będę mógł tę opcję wyłączyć z końcem kolejnego mojego okresu rozliczeniowego, czyli z dniem 3 marca br. W związku z powyższym, "klepnąłem" włączenie tej opcji w ICOK, a następnie przełączyłem mój tuner na kanał Polsat HD i tak pozostawiłem go na tym kanale przez jakieś mniej więcej 2,5 godziny. Gdy po tym czasie przełączyłem tuner na kanał HBO HD to... obraz normalnie się pojawił! Tak samo też na kanałach HBO 2 HD i HBO 3 HD. Czyli uzyskałem dostęp do paczki HBO HD już teraz, mimo iż jej aktywacja w moim przypadku ma nastąpić z dniem 3 lutego br. Czy to w takim razie oznacza, że w Cyfrowym Polsacie też funkcjonuje coś takiego, jak opcja "włącz/wyłącz", podobnie jak to jest z opcjami dodatkowymi w nc+, gdzie daną opcję można sobie włączyć na początku danego miesiąca i za ten miesiąc za tę opcję nie płacić, następnie zapłacić za nią w miesiącu kolejnym i z końcem tego kolejnego miesiąca opcję tę wyłączyć? Nie miałem dotąd pojęcia, że takie coś może też być i w Cyfrowym Polsacie... Mam tylko nadzieję, że opcję HBO HD rzeczywiście będę mógł wyłączyć z końcem mojego kolejnego okresu rozliczeniowego, czyli z dniem 3 marca br. @Specjalista Cyfrowy Polsat, trzyma cię tutaj za słowo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Tak. Będziesz miał darmowy dostęp przez ten "niecały miesiąc ", czyli do końca stycznia oraz przez cały pełny miesiąc luty, do 2 marca włącznie. Nie zapomnij tylko zdezaktywować tego pakietu najpóźniej dzień przed nowym okresem rozliczeniowym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 8 godzin temu, Barti napisał: Czy to w takim razie oznacza, że w Cyfrowym Polsacie też funkcjonuje coś takiego, jak opcja "włącz/wyłącz", podobnie jak to jest z opcjami dodatkowymi w nc+, gdzie daną opcję można sobie włączyć na początku danego miesiąca i za ten miesiąc za tę opcję nie płacić, następnie zapłacić za nią w miesiącu kolejnym i z końcem tego kolejnego miesiąca opcję tę wyłączyć? Mi nie zadziało od razu i dostałem taką odpowiedź: Cytat Uprzejmie informujemy, że Pakiet HBO HD HBO GO będzie obowiązywał od dnia 19 grudnia 2018 r., tj. od rozpoczęcia okresu rozliczeniowego. Może się zdarzyć, że zgłoszenie aktywacji pakietu przetworzy się w systemie szybciej i przed 19 grudnia pakiet będzie aktywny. Niemniej zgodnie z umową, aktywacja nastąpi z dniem 19 grudnia 2018 r. Tylko gdy ja mówiłem o dostępie do kanałów, oni z uporem maniaka o aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 3 godziny temu, ARTIPAPK napisał: Tak. Będziesz miał darmowy dostęp przez ten "niecały miesiąc ", czyli do końca stycznia oraz przez cały pełny miesiąc luty, do 2 marca włącznie. Nie zapomnij tylko zdezaktywować tego pakietu najpóźniej dzień przed nowym okresem rozliczeniowym. OK, rozumiem. Dziękuję ci bardzo za informację. Tak, wiem o tym, że chęć dezaktywacji opcji trzeba zgłosić najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja to zrobię na kilka dni przed, tak jak poprzednio. 3 godziny temu, jaszek napisał: Tylko gdy ja mówiłem o dostępie do kanałów, oni z uporem maniaka o aktywacji. No to zapewne albo źle cię zrozumieli albo udawali, że nie rozumieją. Ja bardziej "obstawiam" to drugie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Ile mam czasu na zaakceptowanie aneksu do umowy z DUK? Miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Najlepiej zrobić to możliwie najszybciej. Tak, aby nowe warunki umowy weszły już od kolejnego okresu rozliczeniowego i tym samym pozostałe miesiące dotychczasowej umowy zostały anulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patryk34 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Hej. Ostatnio był u mnie ktoś z Cyfrowego Polsatu, mówiąc, że przedłużają umowy czy coś w ten deseń. No wiecie, chodzili sobie po mieszkaniach. U Was też takie przypadki były, bo nie wiem, czy CP zmienia taktykę, czy o co chodzi? Czy oszuści jacyś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Z Twojej wypowiedzi wynika, że odwiedził Cię przedstawiciel handlowy Cyfrowego Polsatu. Każdy z naszych pracowników posiada identyfikator, zatem możesz poprosić go o wylegitymowanie się. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat Edytowane 1 Lutego 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 32 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: przedstawiciel handlowy Cyfrowego Polsatu Który - znając życie - zatrudniony jest przez jakąś zewnętrzną firmę, która uzależnia ich zarobki od wyników sprzedażowych, co jest zarzewiem licznych nieporozumień, oszustw i wręcz patologii. Godzinę temu, Patryk34 napisał: No wiecie, chodzili sobie po mieszkaniach Nie wpuszczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 4 godziny temu, Patryk34 napisał: Hej. Ostatnio był u mnie ktoś z Cyfrowego Polsatu, mówiąc, że przedłużają umowy czy coś w ten deseń. No wiecie, chodzili sobie po mieszkaniach. U Was też takie przypadki były, bo nie wiem, czy CP zmienia taktykę, czy o co chodzi? Czy oszuści jacyś??? Jeśli kończy ci się umowa to przede wszystkim wyślij wypowiedzenie (wzór znajdziesz na forum lub Google), bo ci, co do ciebie przyszli (być może jednak nie przebierańcy) i tak nie dadzą ci więcej, niż pierwszy lepszy punkt CP, a jak wyślesz to odezwie się DUK i oni zawsze mają lepsze oferty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.