Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

6 godzin temu, Paulinli napisał:

A więc tak. W dniu 10.11.2011zawarta została umowa z Cyfrowym Polsatem. Umowa ta trwała 4 lata, po czym automatycznie przedłużała się co miesiąc. Sprzęt (modem) został oddany 22 października. Pracownik obsługi placówki Cyfrowego Polsatu w dniu podpisywania nowej umowy nie chciał odebrać modemu twierdząc, że jest na to jeszcze czas i zostanę poinformowany kiedy to nastąpi. Z dniem 10.01.2019 otrzymałem wezwanie do zapłaty kwoty 498,27 zł. Czy ktoś może mi pomóc?

Jakiej nowej umowy 22 października?

Możesz chronologicznie opisać krok po kroku co się działo z umową? Modem własnościowy, czy udostępniony?

Te 498,27 w tym wezwaniu jest za co?

Oczekujesz pomocy, to pomóż nam zrozumieć Twoją sprawę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Nowa umowa została zawarta 14.09.2018. Modem udostępniony.  W treści wtegi wezwania jest napisane tak " WEZWANIE DO ZAPŁATY. 

PRZYPOMINAMY, IŻ UMOWA ZAWARTA W DNIU 10.11.2011 POMIĘDZY PANEM A CYFROWYM POLSATEM ZOSTAŁA ROZWIĄZANA, PRZY CZYM FAKT TEN NIE ZWALNIA PANA Z OBOWIĄZKU UREGULOWANIA NALEŻNYCH CYFROWEMU POLSATIWI KWOT. 

KWOTĘ 498,27 NALEŻY WPŁACIĆ DO DNIA 19.01. 2019 NA RACHUNEK BANKOWY 3716.... "

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile jeszcze kolejnych dat nam podasz w kolejnych wpisach?

Prosiłem, chronologicznie co się działo z umową od listopada 2011 i co Ty robiłeś. Jakieś wypowiedzenie składałes? Kiedy? Nowa umowa, to zupełnie nowa umowa, czy może jednak przedłużenie tamtej?

Napisz raz, jasno i klarownie. Inaczej dalsze pisanie nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, swojadroga napisał:

10.11 zawarta umowa z Cyfrowym polsatem, która trwała 4 lata. Później co miesiąc automatycznie się odnawiala.

14.09.2018 podpisanie nowej umowy, zupełnie nowej. 

22. 10.2018 oddanie modemu. 

 

10.01.2019 wezwanie do zapłaty. 

15 minut temu, swojadroga napisał:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, Paulinli napisał:

Nikt tu nie krzyczy. 

Pisanie DUŻYMI literami to krzyk. Koniec OT.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa nie została wypowiedzona. Po prostu z jej końcem już jej nie było. Były tylko te comiesięczne. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to niestety blisko 500zł pozostaje Ci tylko zapłacić. Najlepiej w terminie, bo odsetki i później firmy windykacyjne zedrą z Ciebie co najmniej drugie tyle. Twój błąd, brak wypowiedzenia umowy wiążącej Cię na czas nieokreślony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgaduję, że za modem. Modemu udostępnionego nie można przyjąć przy aktywnej umowie. Zgaduję, że modem został pozostawiony "bez papieru" w punkcie CP/Plus. @Paulinli mylę się? Masz potwierdzenie zdania modemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kto w końcu rozwiązał tę umowę, skoro ty nie składałeś wypowiedzenia? Bo z tej twojej nieskładnej pisaniny wychodzi mi, że radośnie przestałeś opłacać aktywną umowę, CP się... zirytował i sam ją rozwiązał, a ty masz zaległe kilka abonamentów, no i opłatę za niezwrócony modem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Paulinli napisał:

22. 10.2018 oddanie modemu. 

 

10.01.2019 wezwanie do zapłaty. 

To za niespełna 3 miesiące wołają tyle kasy :?::!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.01.2019 o 19:51, Paulinli napisał:

14.09.2018 podpisanie nowej umowy, zupełnie nowej. 

22. 10.2018 oddanie modemu. 

 

10.01.2019 wezwanie do zapłaty. 

 


Sugeruję, abyś w tej sprawie napisał zgłoszenie na adres: [email protected]
Zamieść w nim swoje dane oraz pełen chronologiczny opis wydarzeń.
Konsultanci zweryfikują sytuację i wrócą do Ciebie z odpowiedzią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tutaj nawiążę jeszcze do sytuacji z próbą włączenia przeze mnie opcji HBO HD za pomocą ICOK i "problematycznego" komunikatu w ICOK z tym związanym, co opisałem na poprzedniej stronie niniejszego wątku.

Otóż, @Specjalista Cyfrowy Polsat zapewnił mnie, że będę mógł tę opcję wyłączyć z końcem kolejnego mojego okresu rozliczeniowego, czyli z dniem 3 marca br.

W związku z powyższym, "klepnąłem" włączenie tej opcji w ICOK, a następnie przełączyłem mój tuner na kanał Polsat HD i tak pozostawiłem go na tym kanale przez jakieś mniej więcej 2,5 godziny. Gdy po tym czasie przełączyłem tuner na kanał HBO HD to... obraz normalnie się pojawił! Tak samo też na kanałach HBO 2 HD i HBO 3 HD. Czyli uzyskałem dostęp do paczki HBO HD już teraz, mimo iż jej aktywacja w moim przypadku ma nastąpić z dniem 3 lutego br. :D

 

Czy to w takim razie oznacza, że w Cyfrowym Polsacie też funkcjonuje coś takiego, jak opcja "włącz/wyłącz", podobnie jak to jest z opcjami dodatkowymi w nc+, gdzie daną opcję można sobie włączyć na początku danego miesiąca i za ten miesiąc za tę opcję nie płacić, następnie zapłacić za nią w miesiącu kolejnym i z końcem tego kolejnego miesiąca opcję tę wyłączyć? Nie miałem dotąd pojęcia, że takie coś może też być i w Cyfrowym Polsacie... :shock:  :roll:

 

Mam tylko nadzieję, że opcję HBO HD rzeczywiście będę mógł wyłączyć z końcem mojego kolejnego okresu rozliczeniowego, czyli z dniem 3 marca br. :roll:  @Specjalista Cyfrowy Polsat, trzyma cię tutaj za słowo! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Będziesz miał darmowy dostęp przez ten "niecały miesiąc ", czyli do końca stycznia oraz przez cały pełny miesiąc luty, do 2 marca włącznie. Nie zapomnij tylko zdezaktywować tego pakietu najpóźniej dzień przed nowym okresem rozliczeniowym.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Barti napisał:

Czy to w takim razie oznacza, że w Cyfrowym Polsacie też funkcjonuje coś takiego, jak opcja "włącz/wyłącz", podobnie jak to jest z opcjami dodatkowymi w nc+, gdzie daną opcję można sobie włączyć na początku danego miesiąca i za ten miesiąc za tę opcję nie płacić, następnie zapłacić za nią w miesiącu kolejnym i z końcem tego kolejnego miesiąca opcję tę wyłączyć?

 

Mi nie zadziało od razu i dostałem taką odpowiedź:

 

Cytat

Uprzejmie informujemy, że Pakiet HBO HD HBO GO będzie obowiązywał od dnia 19 grudnia 2018 r., tj. od rozpoczęcia okresu rozliczeniowego. 
Może się zdarzyć, że zgłoszenie aktywacji pakietu przetworzy się w systemie szybciej i przed 19 grudnia pakiet będzie aktywny. Niemniej zgodnie z umową, aktywacja nastąpi z dniem 19 grudnia 2018 r. 

 

Tylko gdy ja mówiłem o dostępie do kanałów, oni z uporem maniaka o aktywacji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, ARTIPAPK napisał:

Tak. Będziesz miał darmowy dostęp przez ten "niecały miesiąc ", czyli do końca stycznia oraz przez cały pełny miesiąc luty, do 2 marca włącznie. Nie zapomnij tylko zdezaktywować tego pakietu najpóźniej dzień przed nowym okresem rozliczeniowym.

 

OK, rozumiem. Dziękuję ci bardzo za informację. :)

Tak, wiem o tym, że chęć dezaktywacji opcji trzeba zgłosić najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja to zrobię na kilka dni przed, tak jak poprzednio. ;)

 

 

3 godziny temu, jaszek napisał:

Tylko gdy ja mówiłem o dostępie do kanałów, oni z uporem maniaka o aktywacji. 

 

No to zapewne albo źle cię zrozumieli albo udawali, że nie rozumieją. :wacko: Ja bardziej "obstawiam" to drugie... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej zrobić to możliwie najszybciej. Tak, aby nowe warunki umowy weszły już od kolejnego okresu rozliczeniowego i tym samym pozostałe miesiące dotychczasowej umowy zostały anulowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Patryk34

Hej. Ostatnio był u mnie ktoś z Cyfrowego Polsatu, mówiąc, że przedłużają umowy czy coś w ten deseń. No wiecie, chodzili sobie po mieszkaniach. U Was też takie przypadki były, bo nie wiem, czy CP zmienia taktykę, czy o co chodzi? Czy oszuści jacyś???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Z Twojej wypowiedzi wynika, że odwiedził Cię przedstawiciel handlowy Cyfrowego Polsatu. Każdy z naszych pracowników posiada identyfikator, zatem możesz poprosić go o wylegitymowanie się.

 

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...