Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.01.2019 o 00:18, michauu0396 napisał:

Witam wszystkich. Mam taki problem, otóż: Ostatni tata przedłużył umowę w CP, dostał ofertę z Polsat Sport Premium i Cinemax, tylko mimo tego, że kanały wyraźnie widnieją w umowie, po prostu ich nie ma. Dzieje się tak tylko na satelicie, ponieważ w serwisie CP Go kanały da się normalnie oglądać bez problemu. Tata dzwonił do BOK-u chyba już z 10 razy o te kanały, a oni tylko wznawiają sygnał i nic to nie daje. :(

Może ktoś miał podobny problem i wie, w czym może tkwi przyczyn? Będę wdzięczny za każdą pomoc. :)

 

Co znaczy "ich nie ma"? Jaki komunikat się pojawia na ekranie TV? Jaki model dekodera? Jaki jest poziom sygnału na problematycznych kanałach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, czy wystarczy osobie, która nie była klientem CP tylko dowód osobisty do podpisania umowy?

W październiku podpisałem umowę z nc+, a miałem tylko dowód przy sobie.

Druga kwestia: czy jak obecny klient zamawia nową umowę na odległość to czy wymagany jest też inny dokument, czy nie? W salonach w tym wypadku tylko spisują dane z dowodu do umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teść ma CP, pakiet Familijny HD za 39,9 9zł, umowa jeszcze 2 miesiące. Po zakończeniu terminu umowa przechodzi na czas nieokreślony. Czy orientuje się ktoś, ile będzie płacił po zakończeniu umowy? Z tego, co czytałem na stronie CP to opłata za ten pakiet bez zobowiązania terminowego to 50 zł.

Teściowi pasują te 39,99 i ten pakiet i nie wiem, czy trzeba będzie żebrać o te warunki, czy tak już zostaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy, jak ma podane w warunkach umowy. Jeśli ma na niezmienionym poziomie to będzie płacić tak jak teraz. Jeśli jest adnotacja, że może wzrosnąć to wtedy może być 50, ale skoro teściu nie ma zamiaru rezygnować to już dawno mógł wypowiedzenie zrobić i aneksować z darmowymi miesiącami. Poczytaj poniższy temat, kilka ostatnich stron i będziesz wiedział, co jest grane:
https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/przynajmniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym chciałem sobie za pomocą ICOK włączyć dodatkowo pakiet HBO HD wraz z HBO GO.

Mój okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie rozpoczyna się od dnia 3-go każdego miesiąca. Do dnia 3 marca 2019 roku będę jeszcze na okresie promocyjnym (bezpłatnym) na skutek ostatniego przedłużenia mojej umowy.

Wiem, że w takim przypadku zostanie mi doliczona opłata 30 zł za pakiet HBO HD. Jednak, gdy zaznaczam "ptaszkiem" opcję HBO HD HBO GO, (pisownia według ICOK), a następnie ją potwierdzam odpowiednim przyciskiem na dole listy usług (pakietów) to wówczas pojawia mi się takie okienko, jak poniżej:

 

ICOK-HBO.png

 

Zastanawia mnie tylko to ostatnie zdanie z powyższej informacji. Dlaczego późniejsze wyłączenie tej opcji ma być możliwe dopiero od dnia 3 marca 2019 roku? Ja chcę włączyć sobie pakiet HBO HD tak, aby mieć go aktywny przez 1 miesiąc, luty i potem, żeby od 3 marca 2019 roku ten pakiet wyłączyć. A ja z powyższej informacji rozumiem, że pakiet HBO HD muszę mieć wówczas aktywny przez cały luty i potem jeszcze przez cały marzec, bo dopiero po 3 marca będę mógł zgłosić jego wyłączenie i wówczas pakiet ten wyłączy mi się dopiero 4 kwietnia. Skutkuje to oczywiście tym, że musiałbym utrzymać pakiet HBO HD i zapłacić za niego 30 zł aż przez dwa miesiące: cały luty i marzec, do 4 kwietnia, a przedtem, po 3 marca, zgłosić wyłączenie tego pakietu.

Czy ja to dobrze rozumuję? Bo trochę przez to zgłupiałem i na razie anulowałem włączenie pakietu HBO HD. Chcę najpierw rozwiać moje wątpliwości z tym związane, dlatego napisałem szybko niniejszy post i liczę na w miarę szybką odpowiedź w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by się wydawało logiczne, ale czy tak faktycznie jest? Bo z powyższej informacji ja rozumiem to inaczej.

Ja to rozumiem tak, że pakiet ten będę mógł wyłączyć dopiero po 3 marca i tym samym będę musiał go utrzymać i oczywiście za niego zapłacić przez minimum dwa miesiące... :roll:

To jest dziwne, bo skoro pakiet jest dostępny na czas nieokreślony to powinien być właśnie na czas nieokreślony, a tutaj wychodzi na to, że jest zobowiązanie na minimum dwa miesiące... :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, ja tak teraz jeszcze raz wczytałem się w tę powyższą informację to teraz z fragmentu ostatniego zdania: "... i skutkować będzie z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego" to teraz ja rozumiem to tak, że i jeszcze przez cały kwiecień pakiet HBO HD będę musiał mieć aktywny i oczywiście za ten miesiąc również trzeba będzie zapłacić 30 zł. W takim razie pytanie: gdzie tu jest ten czas nieokreślony? Czy w tym Cyfrowym Polsacie powariowali? Bo wychodzi na to, że w okresie na "czas nieokreślony" tak naprawdę jest ukryte zobowiązanie na minimum 3 miesiące! :shock:  :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najciekawszym fragmentem jest tu to:

 

Cytat

Dostęp do pakietów będzie możliwy w ciągu 2 godzin od zatwierdzenia zmiany.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, co oznacza ten fragment?

Godzinę temu, Barti napisał:

Dlaczego późniejsze wyłączenie tej opcji ma być możliwe dopiero od dnia 3 marca 2019 roku?

Bo - chyba, bo bałagan jest - to zapewne pierwsza aktywacja. A skoro tak, to:

 

  • 3 lutego włączą pakiet i rozpocznie się okres darmowy 30 dni
  • 3 marca pobiorą opłatę
  • Po 3 marca można zlecić wyłączenie
  • 3 kwietnia pakiet zostanie wyłączony, nie będzie pobrana kolejna opłata

 

Jeśli faktycznie pierwszy cykl rozliczeniowy jest gratis, to byłby to zwykły "bezpiecznik", żeby klienci nie oglądali całkowicie za darmo.

@Barti

 

Jeśli nie będziesz miał dostępu do pakietu w ciągu 2 godzin, napisz reklamację dołączając podrzucony tu zrzut z ekranu. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, jaszek napisał:

Bo - chyba, bo bałagan jest - to zapewne pierwsza aktywacja. A skoro tak, to:

 

Przy ostatnim moim przedłużaniu umowy dostałem od konsultanta z DUK też ten pakiet HBO HD z HBO GO bez opłat przez pierwszy miesiąc i miałem go aktywny do 3 stycznia br. Wcześniej, pod koniec grudnia 2018 roku zleciłem przez ICOK jego wyłączenie i zgodnie z tym, 3 stycznia br. pakiet HBO HD wyłączył mi się i opłata za niego nie została mi już na żaden późniejszy okres naliczona. Moja nowa umowa weszła w życie 3 grudnia 2018 roku i pierwsze trzy miesiące mam całkowicie bez opłat, co wychodzi do 3 marca br.

Teraz chciałbym sobie to HBO włączyć ponownie, już za opłatą. Przez ICOK nigdy jeszcze tego nie robiłem.

I nie wiem teraz, co z tym fantem zrobić. Na razie się wstrzymałem. Nie potrzebuję pakietu HBO aż na trzy miesiące, a tym bardziej przez trzy miesiące za niego płacić. Chciałbym go mieć tylko w okresie 3 lutego - 3 marca (jeśli włączy się wcześniej to też fajnie), jednak w lutym chciałbym mieć możliwość zgłoszenia jego wyłączenia i żeby pakiet ten wyłączył się z dniem 3 marca br., żeby już później za niego nie płacić. I nie rozumiem właśnie za bardzo, o co chodzi w tym ostatnim zdaniu z tego wyżej zaprezentowanego przeze mnie komunikatu w ICOK. Nie wiem, czy faktycznie będzie tak, jak w tym zdaniu jest napisane, czy też po prostu mają tam bałagan i mogę to włączenie pakietu HBO HD "klepnąć" sobie w ICOK bez obaw... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti HBO GO możesz kupić bezpośrednio na https://hbogo.pl/ za 19,9 zł miesięcznie. Tam też są kanały live. Pierwszy miesiąc subskrypcji jest gratis (a nawet 2 miesiące, jeśli promocja PayPal dalej aktualna). No chyba, że koniecznie potrzebujesz HBO z satelity, wtedy zostaje CP :)

Edytowane przez maniek357
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak pisze użytkownik "maniek357".Przez ICOK także możesz włączyć opcję HBO/HBO GO.Ale czy jest sens?Jeśli włączysz sobie ten pakiet obojętnie czy to przez ICOK,czy poprzez infolinię,to pamiętaj że aktywny po okresie 30 dniowym tym bezpłatnym pierwszym okresie,chcąc go mieć na czas nieokreślony, będzie on ciebie kosztował 30 zł miesięcznie. Zaś na czas określony, czyli na przykład od dziś do końca swojej umowy,to będzie koszt 20 zł.Zaś jeżeli go uruchomisz poprzez stronę usługodawcy czyli HBO,to będzie to koszt 19 zł z groszami.Wtedy to już nieistotne na ile miesięcy go sobie będziesz opłacał,to kwota będzie taka sama.W każdej chwili będziesz mógł zrezygnować z tej opcji,i uruchomić ją na przykład w dowolnym miesiącu,a i opłata niższa. Kanały HBO online także są aktywne w tej usłudze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Barti napisał:

W dniu dzisiejszym chciałem sobie za pomocą ICOK włączyć dodatkowo pakiet HBO HD wraz z HBO GO.

Mój okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie rozpoczyna się od dnia 3-go każdego miesiąca. Do dnia 3 marca 2019 roku będę jeszcze na okresie promocyjnym (bezpłatnym) na skutek ostatniego przedłużenia mojej umowy.

Wiem, że w takim przypadku zostanie mi doliczona opłata 30 zł za pakiet HBO HD. Jednak, gdy zaznaczam "ptaszkiem" opcję HBO HD HBO GO, (pisownia według ICOK), a następnie ją potwierdzam odpowiednim przyciskiem na dole listy usług (pakietów) to wówczas pojawia mi się takie okienko, jak poniżej:

 

ICOK-HBO.png

 

Zastanawia mnie tylko to ostatnie zdanie z powyższej informacji. Dlaczego późniejsze wyłączenie tej opcji ma być możliwe dopiero od dnia 3 marca 2019 roku? Ja chcę włączyć sobie pakiet HBO HD tak, aby mieć go aktywny przez 1 miesiąc, luty i potem, żeby od 3 marca 2019 roku ten pakiet wyłączyć. A ja z powyższej informacji rozumiem, że pakiet HBO HD muszę mieć wówczas aktywny przez cały luty i potem jeszcze przez cały marzec, bo dopiero po 3 marca będę mógł zgłosić jego wyłączenie i wówczas pakiet ten wyłączy mi się dopiero 4 kwietnia. Skutkuje to oczywiście tym, że musiałbym utrzymać pakiet HBO HD i zapłacić za niego 30 zł aż przez dwa miesiące: cały luty i marzec, do 4 kwietnia, a przedtem, po 3 marca, zgłosić wyłączenie tego pakietu.

Czy ja to dobrze rozumuję? Bo trochę przez to zgłupiałem i na razie anulowałem włączenie pakietu HBO HD. Chcę najpierw rozwiać moje wątpliwości z tym związane, dlatego napisałem szybko niniejszy post i liczę na w miarę szybką odpowiedź w tej kwestii.

Poczytałem to wszystko co piszecie i mi się wydaje że z tym 3 marca to jakiś błąd, przecież ty chcesz na 1 okres to włączyć to dlaczego masz oglądać przez kolejny czyli 2 :?:

Najlepiej jakbyś zadzwonił do CP i od kogoś usłyszał konkretną wykładnią o co biega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, @OlafS, też mi coś tutaj nie pasuje i bardzo mnie to zaskoczyło. :wacko:

Dlatego właśnie poruszyłem tu na forum, w niniejszym wątku ten temat, bo liczyłem na to, że coś w tej sprawie tutaj się dowiem. Ale, jak na razie, nie wiem w tej kwestii praktycznie nic. :(

Zobaczę, może jutro, jak znajdę czas to "tyrknę" na infolinię. Tylko nie wiem, czy konsultant z infolinii będzie coś wiedział na ten temat... :roll:

Napisałem też w tej sprawie PW do @Specjalista Cyfrowy Polsat. Ciekaw jestem, czy i on coś mi w tym temacie doradzi? :roll:  Na razie nie otrzymałem jeszcze od niego odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z Cyfrowym Polsatem. A więc sprawa wygląda tak: w roku 2011 została podpisana pierwsza umowa (usługi korzystania z internetu), w roku 2013 ta umowa nie została przedłużona. Ale każdego miesiąca korzystaliśmy normalnie z internetu. Rachunki zawsze były płacone w terminie. 3 dni temu przyszło pismo o wezwaniu do zapłaty kwoty 500 zł. Wszystkie płatności uregulowane. Modem oddany. Czy miał ktoś podobna sytuację?

Edytowane przez Barti
Poprawiono czytelność postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś to napisać jeszcze raz,ale tak żeby szło to zrozumieć :?:

"w roku 2013 ta umowa została nie przedłużona. Ale każdego miesiąca korzystaliśmy normalnie z internetu. Rachunki zawsze były blacone w terminie"

To miałeś ten internet czy nie miałeś, umowa rozwiązana czy nie, skoro zdałeś modem to jak ten internet używałeś :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
proszę, doprecyzuj, co dokładnie napisane jest w piśmie, które dostałeś.
Jeśli złożyłeś wypowiedzenie umowy i oddałeś sprzęt, to nie powinna być naliczona żadna kara.
Napisz w tej sprawie wiadomość na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Zamieść w niej swoje dane oraz opis sytuacji. Nasi konsultanci po weryfikacji wrócą do Ciebie z odpowiedzią.

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat 
Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. W dniu 10.11.2011zawarta została umowa z Cyfrowym Polsatem. Umowa ta trwała 4 lata, po czym automatycznie przedłużała się co miesiąc. Sprzęt (modem) został oddany 22 października. Pracownik obsługi placówki Cyfrowego Polsatu w dniu podpisywania nowej umowy nie chciał odebrać modemu twierdząc, że jest na to jeszcze czas i zostanę poinformowany kiedy to nastąpi. Z dniem 10.01.2019 otrzymałem wezwanie do zapłaty kwoty 498,27 zł. Czy ktoś może mi pomóc?

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Paulinli napisał:

A więc tak. W dniu 10.11.2011zawarta została umowa z Cyfrowym Polsatem. Umowa ta trwała 4 lata, po czym automatycznie przedłużała się co miesiąc. Sprzęt (modem) został oddany 22 października. Pracownik obsługi placówki Cyfrowego Polsatu w dniu podpisywania nowej umowy nie chciał odebrać modemu twierdząc, że jest na to jeszcze czas i zostanę poinformowany kiedy to nastąpi. Z dniem 10.01.2019 otrzymałem wezwanie do zapłaty kwoty 498,27 zł. Czy ktoś może mi pomóc?

Jakiej nowej umowy 22 października?

Możesz chronologicznie opisać krok po kroku co się działo z umową? Modem własnościowy, czy udostępniony?

Te 498,27 w tym wezwaniu jest za co?

Oczekujesz pomocy, to pomóż nam zrozumieć Twoją sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Nowa umowa została zawarta 14.09.2018. Modem udostępniony.  W treści wtegi wezwania jest napisane tak " WEZWANIE DO ZAPŁATY. 

PRZYPOMINAMY, IŻ UMOWA ZAWARTA W DNIU 10.11.2011 POMIĘDZY PANEM A CYFROWYM POLSATEM ZOSTAŁA ROZWIĄZANA, PRZY CZYM FAKT TEN NIE ZWALNIA PANA Z OBOWIĄZKU UREGULOWANIA NALEŻNYCH CYFROWEMU POLSATIWI KWOT. 

KWOTĘ 498,27 NALEŻY WPŁACIĆ DO DNIA 19.01. 2019 NA RACHUNEK BANKOWY 3716.... "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...