Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Pawel Bo miałem tysiąc innych spraw na głowie i zapomniałem. Płacę kilkanaście różnych rachunków i myślisz, że wszystkie pamiętam? Dzwoniłem na info, ponowili uprawnienia. Zobaczymy.

@swojadrogaWiem ale ICOK nie słynie z wzorowego działania,zresztą przydałby mu się lifting np. Aplikacja na telefon. To już inny temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, swojadroga napisał:

Dotychczas było tak, że klik w ICOK powodował uruchomienie dostępu do wybranego pakietu w przeciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut, a oficjalna aktywacja i ewentualne naliczenia następowały z najbliższym cyklem rozliczeniowym. W ten sposób można było sobie zrobić nawet dodatkowy miesiąc gratis pakietu. 

Tak to działa w nc+ i pierwotnie myślałem, że w CP również. Ale przypadki w wątku powyżej pokazują, że nie do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku włączałem pakiet dodatkowy kilka minut po północy 1 dnia mojego cyklu i i włączył się ok. 8 rano, przez cały miesiąc wisiał w ICOK jako "oczekuje na włączenie z dniem ..."  Miałem wtedy 2 miesiące w cenie 1 i w trakcie tego 2 zaznaczyłem rezygnację.

Jestem pewien że była godzina 0:18, wtedy czekałem jak system pobierze środki za dopiero co rozpoczęty okres rozliczeniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, xut2zs napisał:

Więc się wyjaśniło, pakiet byłby aktywny po 2-3h gdybym aktywowal dzień przed okresem rozliczeniowym,a nie w dniu. Miesiąc w plecy. Życie.

 

Czyli, że co? Że w Cyfrowym Polsacie też funkcjonuje coś takiego, jak "włącz/wyłącz", podobnie jak w platformie nc+? Przynajmniej tak nieoficjalnie? ;)

W nc+ można właśnie daną opcję dodatkową włączyć sobie na początku danego miesiąca i wówczas za ten miesiąc opłata pobierana nie jest i następnie w kolejnym miesiącu za tę opcję normalnie zapłacić i z końcem tego drugiego miesiąca tę opcję wyłączyć. Wówczas de facto mamy dwa miesiące dostępu do danej opcji praktycznie w cenie jednego miesiąca... :shock:  Czyli mam rozumieć, że w Cyfrowym Polsacie również coś podobnego funkcjonuje? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nie działa to w sumie nie jest jakoś szczególnie złe. Chcą więcej pieniędzy i tyle, dlatego też robią wszystko, żeby łatwiej było cokolwiek dodatkowego zamówić z nową umową. Zdecydowanie bardziej dokuczliwe jest to, że nawet jeśli coś podczas aktywacji pójdzie nie tak (np. tak jak w moim przypadku zablokuje się na kilkanaście dni ICOK i nie pozwoli na jakiekolwiek zmiany na koncie), operator do dnia rozpoczynającego nowy okres rozliczeniowy nie kiwnie w tej sprawie palcem. Okazuje się, że nie ma na to żadnego terminu poza tym, że pakiet uruchomi się (a w zasadzie powinien) w pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego (wraz z odblokowaniem możliwości zarządzania kontem przez ICOK).

 

Kto odważny teraz cokolwiek włączyć, jeśli nie jest pewien, że nie będzie miał potrzeby czegoś również wyłączyć? Tym bardziej, jeśli do startu nowego okresu rozliczeniowego zostało powiedzmy 25-29 dni? Np. ja już serdecznie dziękuję.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wygląda na to, że w Cyfrowym Polsacie, na swoim koncie abonenckim można zrobić tylko jedną, jedyną zmianę w danym okresie rozliczeniowym.

Nie wiem, jak to się odbywa obecnie w platformie nc+, ale z tego, co pamiętam to w dawnej Cyfrze+ też tak chyba było. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Barti napisał:

Czyli wygląda na to, że w Cyfrowym Polsacie, na swoim koncie abonenckim można zrobić tylko jedną, jedyną zmianę w danym okresie rozliczeniowym.

Nie, tak na szczęście chyba(?) nie jest. O ile podczas włączania paczki HBO ICOK mi się zablokował na wiele dni, o tyle gdy wyłączałem pakiet, zablokował się na krótko i po mniej więcej godzinie już było OK. Teraz ICOK mam normalnie odblokowany i przy pakiecie HBO informację "Oczekuje na dezaktywację z dniem 19.01.2019". Wygląda na to, że pakietami mogę zarządzać, pomimo "dezaktywacji" w toku.

 

Ale chodzi o to, że nie ma żadnej gwarancji, że się nie zablokuje i o to, że jak się jednak zablokuje, to nikt w CP palcem nie kiwnie. :crazy:

 

Można to spokojnie rozwiązać w cywilizowany sposób, biorąc choćby przykład z operatorów komórkowych, wystawiających np. pierwszą fakturę po podpisaniu umowy, która obejmuje końcówkę danego okresu rozliczeniowego (przydzielonego) i cały kolejny okres rozliczeniowy.

 

Czyli: Mam okres rozliczeniowy 19 grudnia - 19 stycznia. Włączam dzisiaj HBO, uruchamiają mi kanały w ciągu 2 godzin, 19 stycznia pobierają środki za cały okres rozliczeniowy + proporcjonalnie do ceny pakietu za "X" dni poprzedniego okresu rozliczeniowego. Potem już normalnie. Mogliby też dać wybór, czy kanały "dzisiaj" i wyższa pierwsza opłata, czy od nowego okresu i normalna opłata. 

 

Uruchamianie pakietu (kanałów) bezwzględnie ze startem nowego okresu rozliczeniowego to pomysł :crazy:. Ktoś dowie się o możliwości aktywacji Eleven 2-3 dni przed startem ligi włoskiej i przegapi nawet 3-4 kolejki spotkań? 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mowa jest o samodzielnej zmianie opcji poprzez ICOK.A jak to wygląda z poziomu BOK? Zamawiam zmianę na koncie i mało mnie interesuje niewydolność systemu CP? Chyba mają jakąś ścieżkę awaryjną w takich przypadkach? Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdzie przez kilka tygodni nie mam możliwości dokonywania zmian na swoim koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę w drugą stronę - jak zablokował mi się ICOK, konsultanci nie byli w stanie samodzielnie odłączyć/podłączyć mi pakietów. Chcieli robić to zgłoszeniem technicznym. Jednak potem reklamacyjnie HBO jednak jakoś włączyli. Nie wiem jednak kto w końcu mógł to zrobić, kłóciłem się przez korespondencję w ICOK.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro konsultant też nie mógł, to tak poza tym coś się "wysypało" na Twoim koncie abonenckim w CP. 

Tak czysto teoretycznie w TBOK możesz każdego dnia złożyć odwrotną deklarację do tej z poprzedniego dnia. I konsultant bez problemu będzie mógł je przyjmować. W ICOK już takie "zabawy" raczej się nie udawały. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, swojadroga napisał:

coś się "wysypało" na Twoim koncie abonenckim w CP

Oczywiście tak. Tym nie mniej trzon problemu stanowi to, że nie ma dostępu do kanałów od razu po zleceniu aktywacji jakiegoś pakietu dodatkowego, a dopiero od nowego okresu rozliczeniowego. I o tym piszą też inni. Aha, i oczywiście to, że do dnia startu nowego okresu operator ma wszystko w nosie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Uzupełniając poprzednią odpowiedź pragniemy dodać, że problem z zarządzaniem pakietami przez ICOK został naprawiony, zatem może Pan już włączać, bądź wyłączać dodatkowe pakiety. 
Jednocześnie wyjaśniamy, że pakiet HBO HD HBO GO w ogóle nie został aktywowany, z uwagi na ww. problem, który uniemożliwiał aktywację. Zatem opłata za ten pakiet też nie została naliczona. Natomiast w ramach rekompensaty za zaistniałe problemy otrzymał Pan 30 dni bezpłatnego nadania pakietu HBO HD. 

Wreszcie doczekałem się rzeczowej, konkretnej odpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich. Mam taki problem, otóż: Ostatni tata przedłużył umowę w CP, dostał ofertę z Polsat Sport Premium i Cinemax, tylko mimo tego, że kanały wyraźnie widnieją w umowie, po prostu ich nie ma. Dzieje się tak tylko na satelicie, ponieważ w serwisie CP Go kanały da się normalnie oglądać bez problemu. Tata dzwonił do BOK-u chyba już z 10 razy o te kanały, a oni tylko wznawiają sygnał i nic to nie daje. :(

Może ktoś miał podobny problem i wie, w czym może tkwi przyczyn? Będę wdzięczny za każdą pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dziennikarskiego obowiązku testowałem sobie ostatnio Cyfrowy Polsat (oczywiście telewizję satelitarną). 3 dni temu zleciłem przejście w ramach elastyczności z pakietu Rodzinny HD na pakiet Familijny HD. Kanały z Familijnego HD nie działają do dziś i podejrzewam, że zaczną działać dopiero 19 stycznia, czyli wraz z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego. Coś się chyba jednak zmieniło i skończył się niemal natychmiastowy dostęp do kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...