Chomas Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) No właśnie na infolinii raz powiedzieli mi że w szczególnych przypadkach jest to możliwe. Nie chcę na ten moment przedłużać umowy bo chłopak ma słuchawce sam mi powiedział że stracę rabaty i wyjdzie mnie jeszcze drożej za to samo. edit- sorki za pomyłkę, pomyliłem długość umów, nie TV mam jeszcze przez rok, tylko internet w Plusie. TV mam do kwietnia. Edytowane 1 Listopada 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Wymiana modułu na dekoder tylko przez przedłużenie umowy możesz uzyskać. Jeśli do kwietnia masz umowę na TV, to nie jest tak źle. Mając 6 cykli rozliczeniowych do końca można uzyskać już oferty z miesiącami gratis. Szczegóły znajdziesz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów. Ps. Przenoszę do tematu o umowach z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomas Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) No to pozostało mi tylko kupno jakiegoś dekodera. Z nowa umową się bije, bo tak naprawdę oglądałem to tylko ja i tylko kanały sportowe, reszta domowników oglądała tak naprawdę wszystko z DVB-T a ja sam będę się najprawdopodobniej wyprowadzał... Także podpisanie umowy nowej, gdy już w lipcu nie będę miał możliwości oglądania, jest trochę głupie. Edytowane 1 Listopada 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozii Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Przenoszę się z nc+ do CP. Tak dla pewności (anteny), jeśli wszystko działało dobrze to z CP też będzie? Biorę Premium Max, Evobox PVR i dwa multiroomy. Kartę przekładać trzeba czasem co tydzień albo więcej (ale nie co 6 dni albo krócej)? Na stronie wychodzi aktywacja 60 PLN, 3 miesiące 0 PLN , potem 21 miesięcy 110 PLN. Czy walczyć o jakieś zniżki przez telefon/e-mail, etc.? Edytowane 4 Listopada 2018 przez Barti Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 1 godzinę temu, bozii napisał: Witam. Przenoszę się z nc+ do CP. Tak dla pewności (anteny), jeśli wszystko działało dobrze to z CP też będzie? Tak, będzie działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 5 godzin temu, bozii napisał: Przenoszę się z nc+ do CP. Tak dla pewności (anteny) Ja do Evoboxsa radziłbym ci dobrać zestaw antenowy- antenę możesz pozostawić. Wymień tylko konwerter na Unicable. Obsłużysz wtedy w pełni Evoboxa jednym kablem, a pozostałe 2 wyjścia pociągniesz do multiroomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 @bozii Jeśli przenosisz się z nc+ to powiedz o tym w punkcie CP, w którym będziesz podpisywać umowę. Pokażesz ostatnią fakturę za nc+ i będziesz mógł skorzystać z promocji dla przechodzących: 6 miesięcy bez opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Nie wiem czy można tu zapytać ale kończy mi się umowa na internet, mam za 50 ziko 100gb i 200 w nocy co teraz można za taka kase wyrwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Witaj. Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, napisz wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Jak wygląda kwestia zwrotu nadpłaconego abonamentu za Tv po osobie zmarłej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Sprawy spadkowe są już uregulowane? Bo bez tego zwrotu nie załatwisz. Skrócony akt zgonu oczywiście musi być w kserokopii dostarczony do CP, w celu zakończenia umowy w trybie natychmiastowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griszas24 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witajcie, Mam pytanko do znawcow. Otoz zostalo mi 5 okresow rozliczeniowych w CP jesli chodzi o TV. Chcialbym przedluzyc umowe na kolejne 24/26/28 m-ce tylko na obecnych warunkach jesli chodzi o pakiet. Obecnie posiadam Familinijny MAX HD w cenie 29,90 (bez Cinemax i innych dodatkow) dekoder, ktory posiadam to HD 7000 Zainteresowany jestem pozostaniem przy obecnym pakiecie w tej samej cenie ze zmiana dekodera na EVOBOX PVR, bez rozszerzenia oferty, a nawet okresu promocyjnego jest to mozliwe? Bo wszystkie "BOBKI", ktore do mnie dzwonia z infolinii maja te sama spiewke, ze moga tak zrobic, ale w cenie za pakiet 45 zl. Kto dzisiaj sobie podwyzsza cene za to samo ? Jakies porady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witaj. Jeśli chcesz pozostać przy obecnych warunkach, to przedłużenie umowy nie jest konieczne (przejdzie ona na czas nieokreślony).Jeżeli jesteś zainteresowany aneksem do kontraktu, napisz wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 22 minuty temu, Griszas24 napisał: Witajcie, Mam pytanko do znawcow. Otoz zostalo mi 5 okresow rozliczeniowych w CP jesli chodzi o TV. Chcialbym przedluzyc umowe na kolejne 24/26/28 m-ce tylko na obecnych warunkach jesli chodzi o pakiet. Obecnie posiadam Familinijny MAX HD w cenie 29,90 (bez Cinemax i innych dodatkow) dekoder, ktory posiadam to HD 7000 Zainteresowany jestem pozostaniem przy obecnym pakiecie w tej samej cenie ze zmiana dekodera na EVOBOX PVR, bez rozszerzenia oferty, a nawet okresu promocyjnego jest to mozliwe? Bo wszystkie "BOBKI", ktore do mnie dzwonia z infolinii maja te sama spiewke, ze moga tak zrobic, ale w cenie za pakiet 45 zl. Kto dzisiaj sobie podwyzsza cene za to samo ? Jakies porady ? Wszelkie kombinacje ofertowe masz rozpisane w temacie: Normalna cena za Familijny Max HD, to 50zl i taka Cię będzie obowiązywała za ten pakiet przy wymianie obecnego dekodera na Evobox PVR. Do tego miesięcznie dojdzie Ci czynsz 5zl za dekoder. Jeśli TV możesz podpiąć pod smartDOM, to uzyskasz 10zl zniżki, czyli będziesz miał 45zl miesięcznie do zapłaty. 29,99zl za Familijny Max HD, to oferta dla stałych klientów, przedłużających umowę na dwa lata, bez wymiany dekodera. Wymieniając dekoder nie można uzyskać tej stawki abonamentu za ten pakiet. Jeśli masz mniej niż 6 miesięcy do końca obecnej umowy, to składaj wypowiedzenie, przedłuż umowę przez DUK na 15 miesięcy z 1 miesiącem gratis w normalnej cenie za pakiet i wymianą dekodera na Evobox PVR. Pozostaje mieć nadzieję, że po 11 miesiącach nadal będzie dostępna oferta za 30zl Familijny Max HD o wtedy przedłużysz umowę na dwa lata po 30zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EuroMan Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam W dniu dzisiejszym udałem się do punktu Plus/CP w celu złożenia wypowiedzenia obecnej umowy. Zostałem poinformowany, że obecnie nie ma możliwości złożenia wypowiedzenia z zachowaniem umownego okresu, a jedynie mogę je wysłać pocztą. W punkcie mogę zlożyć jedynie wypowiedzenie skuteczne na koniec okresu rozliczeniowego. Mocno się zdziwiłem, ponieważ początkiem roku bez problemu w tym samym punkcie przyjęto ode mnie identyczne wypowiedzenie. Orientuje się ktoś czy doszło do jakiś zmian w tym zakresie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Nie ma zmian. Mogą i muszą przyjąć wypowiedzenie umowy. Nie mogą się glupimi wymówkami zasłaniać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EuroMan Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Jak widać punkt w Ketach działa na innych zasadach. Cytat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam, jeśli będę chciał aby na maila przychodziła mi faktura za tv CP to jest to opcja dodatkowo płatna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griszas24 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 W dniu 15.11.2018 o 09:04, swojadroga napisał: Wszelkie kombinacje ofertowe masz rozpisane w temacie: Normalna cena za Familijny Max HD, to 50zl i taka Cię będzie obowiązywała za ten pakiet przy wymianie obecnego dekodera na Evobox PVR. Do tego miesięcznie dojdzie Ci czynsz 5zl za dekoder. Jeśli TV możesz podpiąć pod smartDOM, to uzyskasz 10zl zniżki, czyli będziesz miał 45zl miesięcznie do zapłaty. 29,99zl za Familijny Max HD, to oferta dla stałych klientów, przedłużających umowę na dwa lata, bez wymiany dekodera. Wymieniając dekoder nie można uzyskać tej stawki abonamentu za ten pakiet. Jeśli masz mniej niż 6 miesięcy do końca obecnej umowy, to składaj wypowiedzenie, przedłuż umowę przez DUK na 15 miesięcy z 1 miesiącem gratis w normalnej cenie za pakiet i wymianą dekodera na Evobox PVR. Pozostaje mieć nadzieję, że po 11 miesiącach nadal będzie dostępna oferta za 30zl Familijny Max HD o wtedy przedłużysz umowę na dwa lata po 30zl. W tym rzecz, ze cos takiego jak DUK to chyba nie istnieje, bo wciaz rozmawiam z dzialem sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 To zadzwoń sam na nr. 22 21 27 128 i będziesz z DUK-iem rozmawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Aby móc rozmawiać z DUK, to trzeba najpierw złożyć wypowiedzenie. Wtedy możesz zadzwonić do nich: Lub czekać aż sami zadzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griszas24 Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 20 godzin temu, OlafS napisał: To zadzwoń sam na nr. 22 21 27 128 i będziesz z DUK-iem rozmawiał. Dziekuje za info, Wczoraj przez numer 222 127 222 probowalem poprosic przelaczenie na DUK, a facet do mnie mowi, ze rozmawiam wlasnie z DUK tj. dzialem sprzedazy. Wiec ja mu mowie nie, nie rozmawiam z DUK, bo dzial sprzedazy, a DUKto dwa rozne dzialy. A on mi mowi, ze nie ma czegos takiego jak DUK :D. Ja chyba zaczne z nimi nagrywac te rozmowy, bo to co sie dzieje to jakas zenada. Dzieki za pomoc, zloze wypowiedzenie i zadzwonie sobie na numer, ktory podales. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 We wrześniu rozwiązałem umowę z CP (z karą umowną), ale jakoś z rozpędu zapłaciłem o jeden miesiąc za dużo (49,99 PLN). Przyszło pismo, o kwocie kary (69,99 PLN), wtedy jeszcze nie wiedziałem że mam nadpłatę na to 49,99, więc wpłaciłem całą kwotę kary. Kilka dni temu dostałem pismo z rozliczeniem konta i widnieje tam ta nadpłata na 49,99 PLN. Może ktoś wyjaśnić dlaczego te [beep]y nie mogły sobie tego odjąć i wpisać mi do zapłaty 20 zł? Czy żebym dostał zwrot tej nadpłaty muszę to wysyłać poleconym, za potwierdzeniem odbioru, czy wystarczy zwykłym listem? Umowa była na babcię, ale rachunki płaciłem z mojego konta i na to konto chciałbym zwrot, chyba nie będzie problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 Abonent może domagać się pisemnie zwrotu nadpłaty informując jednocześnie o formie zwrotu nadpłaty. Może to być zwrot na rachunek bankowy. Pismo takie może być złożone przez osobę trzecią, ale musi być podpisane przez abonenta. W piśmie muszą być podane dane umożliwiające identyfikację abonenta, czyli klasycznie: Imię i nazwisko, adres oraz numer karty dekodera i PESEL abonenta. Wysyłka takiego pisma listem zwykłym jako przesyłki nierejestrowanej niesie ryzyko jej zaginięcia, a na pewno czas doręczenia i realizacji takiego zwrotu będzie najdłuższy. Zdecydowanie polecam list polecony, bo w punkcie CP/Plus pewnie też nie będzie łatwo złożyć tego pisma, choć nie powinno tak być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Bardzo dziękuję za pomoc. Spróbuję w punkcie, a jak się nie uda to na poczcie. W sumie nie śpieszy mi się z tym zwrotem, ale lepiej faktycznie mieć jakiś numer tego listu, żeby nie ściemniali, że nie dostali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.