Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie na infolinii raz powiedzieli mi że w szczególnych przypadkach jest to możliwe. Nie chcę na ten moment przedłużać umowy bo chłopak ma słuchawce sam mi powiedział że stracę rabaty i wyjdzie mnie jeszcze drożej za to samo.

 

 edit- sorki za pomyłkę, pomyliłem długość umów, nie TV mam jeszcze przez rok, tylko internet w Plusie. TV mam do kwietnia.

 

 

 

 

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana modułu na dekoder tylko przez przedłużenie umowy możesz uzyskać. 

Jeśli do kwietnia masz umowę na TV, to nie jest tak źle. Mając 6 cykli rozliczeniowych do końca można uzyskać już oferty z miesiącami gratis. Szczegóły znajdziesz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów.

 

Ps. Przenoszę do tematu o umowach z CP. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pozostało mi tylko kupno jakiegoś dekodera. Z nowa umową się bije, bo tak naprawdę oglądałem to tylko ja i tylko kanały sportowe, reszta domowników oglądała tak naprawdę wszystko z DVB-T a ja sam będę się najprawdopodobniej wyprowadzał... Także podpisanie umowy nowej, gdy już w lipcu nie będę miał możliwości oglądania, jest trochę głupie.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przenoszę się z nc+ do CP. Tak dla pewności (anteny), jeśli wszystko działało dobrze to z CP też będzie? Biorę Premium Max, Evobox PVR i dwa multiroomy. Kartę przekładać trzeba czasem co tydzień albo więcej (ale nie co 6 dni albo krócej)? Na stronie wychodzi aktywacja 60 PLN, 3 miesiące 0 PLN , potem 21 miesięcy 110 PLN. Czy walczyć o jakieś zniżki przez telefon/e-mail, etc.?

Edytowane przez Barti
Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bozii napisał:

Przenoszę się z nc+ do CP. Tak dla pewności (anteny)

Ja do Evoboxsa radziłbym ci dobrać zestaw antenowy- antenę możesz pozostawić. Wymień tylko konwerter na Unicable. Obsłużysz wtedy w pełni Evoboxa jednym kablem, a pozostałe 2 wyjścia pociągniesz do multiroomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Mam pytanko do znawcow.

 

Otoz zostalo mi 5 okresow rozliczeniowych w CP jesli chodzi o TV.

 

Chcialbym przedluzyc umowe na kolejne 24/26/28 m-ce tylko na obecnych warunkach jesli chodzi o pakiet.

 

Obecnie posiadam Familinijny MAX HD w cenie 29,90 (bez Cinemax i innych dodatkow) dekoder, ktory posiadam to HD 7000

 

Zainteresowany jestem pozostaniem przy obecnym pakiecie w tej samej cenie ze zmiana dekodera na EVOBOX PVR, bez rozszerzenia oferty, a nawet okresu promocyjnego jest to mozliwe?

 

Bo wszystkie "BOBKI", ktore do mnie dzwonia z infolinii maja te sama spiewke, ze moga tak  zrobic, ale w cenie za pakiet 45 zl.

 

Kto dzisiaj sobie podwyzsza cene za to samo ?

 

Jakies porady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Griszas24 napisał:

Witajcie,

 

Mam pytanko do znawcow.

 

Otoz zostalo mi 5 okresow rozliczeniowych w CP jesli chodzi o TV.

 

Chcialbym przedluzyc umowe na kolejne 24/26/28 m-ce tylko na obecnych warunkach jesli chodzi o pakiet.

 

Obecnie posiadam Familinijny MAX HD w cenie 29,90 (bez Cinemax i innych dodatkow) dekoder, ktory posiadam to HD 7000

 

Zainteresowany jestem pozostaniem przy obecnym pakiecie w tej samej cenie ze zmiana dekodera na EVOBOX PVR, bez rozszerzenia oferty, a nawet okresu promocyjnego jest to mozliwe?

 

Bo wszystkie "BOBKI", ktore do mnie dzwonia z infolinii maja te sama spiewke, ze moga tak  zrobic, ale w cenie za pakiet 45 zl.

 

Kto dzisiaj sobie podwyzsza cene za to samo ?

 

Jakies porady ?

 

Wszelkie kombinacje ofertowe masz rozpisane w temacie: 

 

 

Normalna cena za Familijny Max HD, to 50zl i taka Cię będzie obowiązywała za ten pakiet przy wymianie obecnego dekodera na Evobox PVR. Do tego miesięcznie dojdzie Ci czynsz 5zl za dekoder. Jeśli TV możesz podpiąć pod smartDOM, to uzyskasz 10zl zniżki, czyli będziesz miał 45zl miesięcznie do zapłaty.

29,99zl za Familijny Max HD, to oferta dla stałych klientów, przedłużających umowę na dwa lata, bez wymiany dekodera.

Wymieniając dekoder nie można uzyskać tej stawki abonamentu za ten pakiet.

Jeśli masz mniej niż 6 miesięcy do końca obecnej umowy, to składaj wypowiedzenie, przedłuż umowę przez DUK na 15 miesięcy z 1 miesiącem gratis w normalnej cenie za pakiet i wymianą dekodera na Evobox PVR. Pozostaje mieć nadzieję, że po 11 miesiącach nadal będzie dostępna oferta za 30zl Familijny Max HD o wtedy przedłużysz umowę na dwa lata po 30zl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W dniu dzisiejszym udałem się do punktu Plus/CP w celu złożenia wypowiedzenia obecnej umowy. Zostałem poinformowany, że obecnie nie ma możliwości złożenia wypowiedzenia z zachowaniem umownego okresu, a jedynie mogę je wysłać pocztą. W punkcie mogę zlożyć jedynie wypowiedzenie skuteczne na koniec okresu rozliczeniowego. Mocno się zdziwiłem, ponieważ początkiem roku bez problemu w tym samym punkcie przyjęto ode mnie identyczne wypowiedzenie. Orientuje się ktoś czy doszło do jakiś zmian w tym zakresie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2018 o 09:04, swojadroga napisał:

 

Wszelkie kombinacje ofertowe masz rozpisane w temacie: 

 

 

Normalna cena za Familijny Max HD, to 50zl i taka Cię będzie obowiązywała za ten pakiet przy wymianie obecnego dekodera na Evobox PVR. Do tego miesięcznie dojdzie Ci czynsz 5zl za dekoder. Jeśli TV możesz podpiąć pod smartDOM, to uzyskasz 10zl zniżki, czyli będziesz miał 45zl miesięcznie do zapłaty.

29,99zl za Familijny Max HD, to oferta dla stałych klientów, przedłużających umowę na dwa lata, bez wymiany dekodera.

Wymieniając dekoder nie można uzyskać tej stawki abonamentu za ten pakiet.

Jeśli masz mniej niż 6 miesięcy do końca obecnej umowy, to składaj wypowiedzenie, przedłuż umowę przez DUK na 15 miesięcy z 1 miesiącem gratis w normalnej cenie za pakiet i wymianą dekodera na Evobox PVR. Pozostaje mieć nadzieję, że po 11 miesiącach nadal będzie dostępna oferta za 30zl Familijny Max HD o wtedy przedłużysz umowę na dwa lata po 30zl. 

 

W tym rzecz, ze cos takiego jak DUK to chyba nie istnieje, bo wciaz rozmawiam z dzialem sprzedazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, OlafS napisał:

To zadzwoń sam na nr. 22 21 27 128 i będziesz z DUK-iem rozmawiał.

 

 

Dziekuje za info,

 

Wczoraj przez numer 222 127 222 probowalem poprosic przelaczenie na DUK, a facet do mnie mowi, ze rozmawiam wlasnie z DUK tj. dzialem sprzedazy. Wiec ja mu mowie nie, nie rozmawiam z DUK, bo dzial sprzedazy, a DUKto dwa rozne dzialy. A on mi mowi, ze nie ma czegos takiego jak DUK :D. Ja chyba zaczne z nimi nagrywac te rozmowy, bo to co sie dzieje to jakas zenada.

 

Dzieki za pomoc, zloze wypowiedzenie i zadzwonie sobie na numer, ktory podales.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrześniu rozwiązałem umowę z CP (z karą umowną), ale jakoś z rozpędu zapłaciłem o jeden miesiąc za dużo (49,99 PLN). Przyszło pismo, o kwocie kary (69,99 PLN), wtedy jeszcze nie wiedziałem że mam nadpłatę na to 49,99, więc wpłaciłem całą kwotę kary. Kilka dni temu dostałem pismo z rozliczeniem konta i widnieje tam ta nadpłata na 49,99 PLN. Może ktoś wyjaśnić dlaczego te [beep]y nie mogły sobie tego odjąć i wpisać mi do zapłaty 20 zł?

Czy żebym dostał zwrot tej nadpłaty muszę to wysyłać poleconym, za potwierdzeniem odbioru, czy wystarczy zwykłym listem? Umowa była na babcię, ale rachunki płaciłem z mojego konta i na to konto chciałbym zwrot, chyba nie będzie problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonent może domagać się pisemnie zwrotu nadpłaty informując jednocześnie o formie zwrotu nadpłaty. Może to być zwrot na rachunek bankowy. Pismo takie może być złożone przez osobę trzecią, ale musi być podpisane przez abonenta. W piśmie muszą być podane dane umożliwiające identyfikację abonenta, czyli klasycznie: Imię i nazwisko, adres oraz numer karty dekodera i PESEL abonenta.

Wysyłka takiego pisma listem zwykłym jako przesyłki nierejestrowanej niesie ryzyko jej zaginięcia, a na pewno czas doręczenia i realizacji takiego zwrotu będzie najdłuższy. Zdecydowanie polecam list polecony, bo w punkcie CP/Plus pewnie też nie będzie łatwo złożyć tego pisma, choć nie powinno tak być.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...