cruzon Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Witam, kilka dni temu zadzwonił konsul i zaproponował PSP po przedłużeniu na 3 lata Wiem że do 10 dni można odstąpić od tej umomwy zawartej "na odległość" tylko pytanie jak ? czy można telefonicznie czy trzeba skłądać pisemnie wypowiedzenie ? z góry dzięki za odpowiedź - pozdro 4 all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Witaj. Możesz to zrobić 10 dni od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy, listownie lub osobiście na adres ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa. W piśmie powinny zostać zawarte Twoje dane personalne oraz czytelny własnoręczny podpis. Pamiętaj również, że po dokonaniu powyższego wrócisz do warunków z poprzedniej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Jeśli dziś wykupiłem usługę PPV KSW to w płatności mi pojawiło do zapłaty rachunku zamiast 70 to mam 30 zł czy dobrze jest czy źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Czy w CP jest możliwość w trakcie umowy tzw. upgrade posiadanego pakietu? Np. z Pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium na Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Można ale wtedy umowa na trzy lata 36 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 W dniu 6.10.2018 o 17:16, Jakub471 napisał: Jeśli dziś wykupiłem usługę PPV KSW to w płatności mi pojawiło do zapłaty rachunku zamiast 70 to mam 30 zł czy dobrze jest czy źle Jeżeli Twoje płatności zostały naliczone nieprawidłowo, zapisz w tej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp W dniu 7.10.2018 o 12:33, szyzag123 napisał: Czy w CP jest możliwość w trakcie umowy tzw. upgrade posiadanego pakietu? Np. z Pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium na Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium ? Czas obowiązywania umowy przedłużeniowej, która zawiera pakiet Polsat Sport Premium wynosi 29 lub 36 miesięcy. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Powiem w ten sposób : mam kod wygrany w Gra Liga na roczny abonament w Cyfrowym Polsacie. Jednym z pakietów jest pakiet Pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium (umowa 2 lata, rok z niego jest gratis). Pytanie : czy po tzw. upgrade w trakcie umowy traciłbym te darmowe miesiące i ile bym płacił po upgradzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Wszelkie pytania związane z grą należy kierować na adres e-mail: kontakt@graliga.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 W dniu 7.10.2018 o 12:33, szyzag123 napisał: Czy w CP jest możliwość w trakcie umowy tzw. upgrade posiadanego pakietu? Np. z Pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium na Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium ? Stracisz tę ofertę i dostaniesz klasyczną opisywaną wielokrotnie w temacie o ofertach dla obecnych abonentów ofertę na 36 lub 29 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroD Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy 15.10.2018 była jakaś awaria systemu, która uniemożliwiała wprowadzenie zmian w umowie? Zadzwoniłem do DUK w celu zawarcia nowej umowy (poniżej 6 miesięcy do końca). Umowa z mniejszą opłata miesięczną. Wszystko udało się załatwić. Wieczorem odbieram telefon z informacją, że się nie da i dopiero jutro będzie można to zrobić. Dodam, że 16 każdego miesiąca zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Więc jestem 1 miesiąc w plecy. Czy inni forumowicze spotkali się z tym problemem? Edytowane 19 Października 2018 przez maroD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Witam. Nie posiadam informacji na temat takich utrudnień. Proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta z całym opisem sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukino Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) Ja mam umowę na czas określony jeszcze niecałe 4 miesiące. Czy jak nie przedłużę to po tym czasie przejdę na czas nieokreślony z obecnymi warunkami? Edytowane 26 Października 2018 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 To musisz doczytać w umowie - od niedawna zmieniły się zasady, że ceny mogą ulec zmianie w umowie na czas nieokreślony, ale powinieneś mieć jeszcze gwarancję ceny bez zmian. Przedłużenie umowy na pewno wiąże się z utrata 50% zniżki Smartdom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Dwa lata temu podpisałem umowę z Plusem i Cyfrowym Polsatem, dzięki czemu dostałem zniżkę -50% w ramach Smart Dom na telewizję. Kończy mi się teraz umowa - czy to prawda, że jeśli nic nie zmienię w ofercie telewizyjnej i w ofercie Plusa tylko pozwolę, żeby po prostu umowa przeszła na czas nieokreślony to cena obydwu usług pozostanie bez zmian, a zmieni się jedynie okres wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Jeśli nic nie zmienisz, znaczy zostawisz na czas nieokreślony to rabat 50% pozostaje. Jeśli zmienisz na nowe warunki to zmniejszą tobie rabat 50% na 25%. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Chyba na 25 zł, a nie %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 17 godzin temu, ARTIPAPK napisał: Jeśli nic nie zmienisz, znaczy zostawisz na czas nieokreślony to rabat 50% pozostaje. Jeśli zmienisz na nowe warunki to zmniejszą tobie rabat 50% na 25%. Dziękuję za odpowiedź. Taką samą odpowiedź uzyskałem w punkcie, ale dla upewnienia wolałem zapytać, bo zazwyczaj było tak, że po umowie wszystkie zniżki abonamentowe przepadają i płaci się normalną cenę. Oferta mi odpowiada w obydwu usługach, przede wszystkim TV, więc nic nie ruszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Czy w umowach CP przedłużanych w ostatnim roku jest gwarantowany kanał Wellbeing Network HD? Jak wynika z informacji pojawiających się w nielicznych mediach wynika, że kanał kończy nadawanie w Polsce nad ranem 1 listopada. Potwierdza to brak programu TV na ten kanał od 1 listopada, zarówno w programie TV na stronie NC+ jak i na stronie CP. Może faktycznie kanał był dość wyspecjalizowany i nie cieszył się zbyt dużą oglądalnością, ale brak informowania abonentów, że kanału nie będzie już za trzy dni, to kompletna ignorancja. Edytowane 28 Października 2018 przez jupiter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 5 minut temu, jupiter napisał: Czy w umowach CP przedłużanych w ostatnim roku jest gwarantowany kanał Wellbeing Network HD ? Celem sprostowania: kanał ten nadaje przez satelitę wyłącznie w wersji SD, o HD nic mi nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Wellbeing Network HD? Takiego kanału nie ma nawet w ofercie żadnej z platform. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Oj czepiacie się, pomyliło mi się z innym kanałem, ale fakt jest taki, że od 1.11 nie będzie Wellbeinga w Polsce, a zero nawet lakonicznych komunikatów ze strony nadawcy czy operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 @jupiter W umowie z grudnia 2017 roku nie widzę tego kanału w wykazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Od początku był to kanał niegwarantowany umową. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomas Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) Mam taki problem. Miałem telewizor z modułem ci jednak się zepsuł i kupiono telewizor bez tego modułu. I teraz takie pytanie- czy wiecie czy mogę wymienić go na dekoder, nawet najprostszy bez przedłużania umowy? Bo raz na infolinii powiedzieli mi że tak, raz że nie. Nie chcę na ten moment przedłużać umowy, został mi trochę ponad rok a nie chce też płacić za nieużywany moduł. Edit - oczywiście wymienić nieużywany moduł na dekoder Edytowane 1 Listopada 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Witaj. Wymiana sprzętu możliwa jest tylko przy przedłużeniu umowy na 16 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.