Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Noo, to w takim razie chyba trzeba będzie. Tak więc, nie wiem, co mam teraz w opisanej wyżej sytuacji zrobić. Czy jednak "klepnąć" tę zmianę w ICOK, czy dzwonić na infolinię. W sumie to nie mam za bardzo czasu na "wiszenie" na słuchawce. Wolałbym to zrobić przez ICOK. Wszak, po to on jest... Tak jak napisałem wyżej, najlepiej będzie, jeśli wyślesz w tej sprawie zgłoszenie przez formularz dostępny w Internetowym Centrum Obsługi Klienta. Wówczas nasi konsultanci zajmą się Twoją sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gldfish Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Przeczytaj jeszcze raz uważnie treść znajdująca się pod linkiem podanym wcześniej przeze mnie. Czytałem. Ale to przecież nie wyklucza w przyszłości możliwości dodawania przez Polsat kanałów Premium jako usługę dodatkową do obecnych umów. Wszystko zależy od tego komu jak bardzo się spieszy do oglądania LM i LE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruzon Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Panie/Panowie Dzwoniłem wczoraj do DUK i można tylko coś negocjować w sprawie PSP poniżej 6 miesięcy do końca umowy... Tym co mają dłuższe umowy na razie proponuje najlepiej zaczekać, może miesiąc czy dwa wtedy jest szansa ze PSP będzie jako dodatkowy pakiet z możliwością włącz/wyłącz... Na razie jedyna opcja to aneks na 36 miesięcy - jak dla mnie opcja nie do przyjęcia ale CP próbuje związać tych co się uda haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo55555 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Mam pytanie grzecznościowe bo trochę się pogubiłem. Po ostatnich zawirowaniach na rynku transmisji sportowych policzyłem wszystko z kartką w ręku i po kilkunastu latach odchodzę z nc +. Taniej mi wychodzi full pakiet polsatu i 6 miesiecy gratis + kablówka w domu z canal plus niż sama umowa z nc+ bez gwarancji ligi mistrzów. Udałem się więc z dwoma dodatkowymi pytania do APS. Dowiedziałem się, ze te 6 miesięcy gratis przysługuje mi, ale.....jeśli przedłożę fakturę z innej telewizji, że przechodzę. Teoretycznie nie ma problemu, ale te kilkanaście lat temu zarejestrowaliśmy cyfrę plus na żonę (zupełny przypadek). Potem był zawsze problem bo negocjowałem ofertę samodzielnie (co dwa lata sam przez telefon), a zona musiała wysłuchiwać podsumowania. Teraz już nie chciałem żony w to mieszać i wziąć na siebie wszystko. Pytanie więc czy rzeczywiście tylko dla tych co rezygnują jest 6 miesięcy gratis i jeśli tak czy jeśli chcę to wziąć na mnie to faktura też musi być na mnie (mamy jeden adres...ale faktury są na żonę)? Druga sprawa gość poinformował mnie, że do wifi (dong) będzie 5 zł dodatkowo do rachunku. Chciałem wziąć dwa bo multiroom też biorę dwie sztuki, ale dowiedziałem się, ze mogę dostać tylko jeden:( Z czego wynika to ograniczenie bo dla mnie to chore.Trzecia sprawa czy nowy everbox lite będzie miał wbudowane wifi? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Jeśli chcę od Polsatu nowy talerz + konwerter unicable to najlepiej rozwiązać starą umowę i podpisać nową, czy da się jakoś z nimi dogadać przy przedłużeniu obecnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Przy przedłużeniu dostaniesz w promocyjnej cenie zestaw czasza + konwerter. Na bieżąco masz to opisywane w temacie ofert dla obecnych abonentów CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 W dniu 29.08.2018 o 20:36, Barti napisał: Noo, to w takim razie chyba trzeba będzie. Tak więc, nie wiem, co mam teraz w opisanej wyżej sytuacji zrobić. Czy jednak "klepnąć" tę zmianę w ICOK, czy dzwonić na infolinię. W sumie to nie mam za bardzo czasu na "wiszenie" na słuchawce. Wolałbym to zrobić przez ICOK. Wszak, po to on jest... Jednak zadzwoniłem wtedy na infolinię i za jej pomocą zgłosiłem wyłączenie Pakietu VOD. Natomiast w przypadku umowy mojego ojca, gdzie też był taki sam, opisywany przeze mnie wcześniej przypadek, wyłączenie Pakietu VOD "klepnąłem" przez ICOK. Gdy rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy zarówno u mnie, jak u mojego ojca to w obu przypadkach jest teraz wszystko OK. Kwoty do zapłacenia się zgadzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Btw mam pytanko .. Od 25 lipca jestem w CP. Tydzień temu oplaciłem 3 miesiąc czyli 95zł. Bo 1 i 2 mialem darmowy. Zrobiłem to z poziomu ICOK. Przedwczorj dostałem list z rachunkiem do opłacenia za CP 105zł (ja anulowalem parę dni tem uVOD więd finalnie mam do opłaty 95zł). Co teraz zrobić? Czy rachunek mam podrzeć i zlekceważyć skoro opłaciłem w ICOK ? W opcjach mojego konta nie widzę nic by anulować otrzymywane rachunki przez pocztę. Pisałem przez kontakt to nie wiem czemu ale opisałem to prawdiłowo a konsultant chyba mnie nei zrozumiał i zupełnie klepał co innego ;). Co robić ? Czy musze dzwonić i zgłaszać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 List wysłali wcześniej. Ale lepiej zadzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 @azazel masz już widoczne wpłaty w ICOK ? Jeśli tak ignoruj ten list. Jestem w pierwszym miesiącu nowej umowy i też dostałem pocztą rachunki, tyle że bez wpisanej sumy płatności. Tak samo wykonałem płatność w darmowym okresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Informację o jakiej kwocie do zapłaty masz w ICOK? Nie dostałem jeszcze od CP faktury, ale generalnie jest tak, że fakturę trzeba opłacić nawet, gdy ta jest błędna. Jeśli system przez pomyłkę wystawił Ci fakturę na wyższą kwotę, to gdy minie termin płatności a Ty będziesz miał niedopłatę - odetną ci usługę. Upewnij się więc, czy w ICOK wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Godzinę temu, Azazell napisał: Btw mam pytanko .. Od 25 lipca jestem w CP. Tydzień temu oplaciłem 3 miesiąc czyli 95zł. Bo 1 i 2 mialem darmowy. Zrobiłem to z poziomu ICOK. Przedwczorj dostałem list z rachunkiem do opłacenia za CP 105zł (ja anulowalem parę dni tem uVOD więd finalnie mam do opłaty 95zł). Co teraz zrobić? Czy rachunek mam podrzeć i zlekceważyć skoro opłaciłem w ICOK ? W opcjach mojego konta nie widzę nic by anulować otrzymywane rachunki przez pocztę. Pisałem przez kontakt to nie wiem czemu ale opisałem to prawdiłowo a konsultant chyba mnie nei zrozumiał i zupełnie klepał co innego ;). Co robić ? Czy musze dzwonić i zgłaszać? Rachunek przyszedł z błędem bo masz 2 darmowe miesiące, a wyłączyłeś VOD zanim zaczęło być płatne. Tyle, że rachunek musiał taki przyjść bo pewnie w systemie nadal było aktywne VOD czyli opłata 105 zł. Opłacone jest prawidłowo. Niczego ci nie wyłączą. Rachunki masz pewnie oznaczone żeby przychodziły w formie papierowej. Jeśli nie chcesz takich rachunków dostawać to najlepiej dzwonić albo iść do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 (edytowane) Mam tak .. bo wczesniej miałem ze mam zapłacic 105 ale wyłaczyłem VOD i zmieniło do godziny na sume 95zł.. Zaplaciłem bezposrednio z ICOK a tu jest dówód dokonania przelewu.. Pewnie w historii oplat zostanie dodane te 95zł ze opłacono ale dopiero dnia 25.09 bo wtedy mija miesiac rozliczeniowy. Wiec chyba w takim razie ten papierowy rachunek moge smialo wyrzucic .. Tak jak mówicie dziekuje za informacje Edytowane 21 Września 2018 przez Azazell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Możesz wyrzucić- sprawdź jeszcze na ICOK w zakładce PŁATNOŚCI jaką sumę od ciebie wołają i w USŁUGI > Dodatkowe zobowiązanie: PAKIET VOD czy czeka na dezaktywację do dnia...jeśli nadal w płatnościach masz 105zł. to dzwoń na infolinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Tak jest chbya oki bo pisze: Dodatkowe zobowiązanie: PAKIET VOD 10,00 zł Oczekuje na dezaktywację z dniem 25.09.2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Mam do końca umowy 7 miesięcy. Abonent 105 zl. Umowa 12/3. Jeżeli zerwie umowę, to jaką karę będę musiał zapłacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Na pierwszej stronie Umowy/Aneksu wyszczególniona jest kwota Ulgi przyznanej Abonentowi. Podziel ją na 12 (umowa 12/3), następnie pomnóż razy 7 (7 miesięcy do końca) i otrzymasz kwotę kary umownej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Chciałem dzisiaj wypowiedzieć umowę, zostały 3 miesiące do końca (zapomniałem zrobić tego wcześniej, mój błąd). W obu APSach w mieście (znaczy, punktach łączonych CP i Plus) odmówiono jego przyjęcia, argumentując, że wypowiedzenie można złożyć tylko miesiąc przed końcem, no chyba, że chcę płacić karę umowną. Podobno tak mają napisane w swoich regulaminach, na które się powołują. Posty, które mówią o możliwości wypowiedzenia 6 miesięcy przed końcem oraz fakt, że rok temu wypowiedziałem umowę w tym samym punkcie w mieście już 6 miesięcy przed końcem bezproblemowo (widać w systemie) nie zmieniły ich zdania. No i rzekomo jak wyślę pocztą, to też naliczą karę umowną Coś się serio zmieniło czy bujda? Wzór wypowiedzenia wziąłem stąd: http://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/, pierwszy w kolejności. Czy teraz zostaje mi wysłać to pocztą, skoro konsekwentnie odmawiają przyjęcia wypowiedzenia w moim mieście? Edytowane 26 Września 2018 przez Szymon9904 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Możesz złożyć nawet w następnym dniu po podpisaniu umowy. Najważniejsze, aby znalazło się tam stwierdzenie "z końcem okresu promocyjnego". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruzon Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Kiedys było tak ze wypowiedzenie możesz napisać 12 miesięcy przed końcem ale zaznaczyć datę kiedy chcesz rozwiązać umowę czyli z datą kiedy Ci się kończy umowa, jak jest teraz czy się coś zmieniło to nie wiem...Teraz pytanie z innej beczki, sam mam pakiet Sport Max HD za 70 PLN (z kanałami eleven) i do końca umowy 15 m-cy (z 24) dzwonił konsul i proponuje dodatkowo kanały (6) Polsat Sport Premium przy aneksie na wiadomo 36 m-cy z czego 12 m-cy po 70 PLN i 24 m-cy po 80 zeta , czy to dobra oferta czy się wytrzymać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Powiedzcie, czemu w CP nie przychodzą żadne informacje e-mailowo o rachunku do zapłaty, jeżeli nie mam rachunku papierowego? Ewentualnie można jakoś to ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 U mnie też od kilku lat nie przychodzą żadne emaile dotyczące faktur za tv.Jeśli już coś przesyłają,to SMS o nadchodzącym terminie płatności z numerem rachunku, ale bez podanej kwoty,ostrzegającym i ewentualnym wyłączeniem sygnału przy ewentualnym nie opłaceniu faktury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 38 minut temu, wigru napisał: Możesz złożyć nawet w następnym dniu po podpisaniu umowy. Najważniejsze, aby znalazło się tam stwierdzenie "z końcem okresu promocyjnego". I takie stwierdzenie było - a dokładniej "z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy." Według Pani obsługującej wypowiedzenie napisane dobrze (ten sam wzór stosowałem też rok temu), ale i tak nie przyjęła tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 5 minut temu, ARTIPAPK napisał: U mnie też od kilku lat nie przychodzą żadne emaile dotyczące faktur za tv.Jeśli już coś przesyłają,to SMS o nadchodzącym terminie płatności z numerem rachunku, ale bez podanej kwoty,ostrzegającym i ewentualnym wyłączeniem sygnału przy ewentualnym nie opłaceniu faktury. Do mnie już nawet SMSy nie przychodzą. Ani na dekodery też nie przychodzą rachunki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 2 godziny temu, Vsat napisał: Powiedzcie, czemu w CP nie przychodzą żadne informacje e-mailowo o rachunku do zapłaty, jeżeli nie mam rachunku papierowego? Ewentualnie można jakoś to ustawić? Przedwczoraj dostałem się i maila od CP o zbliżającym się terminie płatności i kwotą jaka brakuje do zapłacenia ( mam kilka złotych nadpłaty) ponieważ płacę z reguły złotówkę więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.