Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Swiezaki" nie mający swojej historii w CP nie mają tak łatwo. Choć co do zasady, powinno być zaświadczenie o zameldowaniu.

Ja właśnie byłem "świeżakiem" i bez problemu dali na nowy dowód i prawko, ale to było coś w stylu, aby jak najszybciej coś sprzedać w tym APS.

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę Wam ciekawą sytuację :)

 

Mój abonament obowiązywał do 16 października - opłata 16 września miała wynieść 59,99 . Wypowiedzenie wysłałem na początku lipca i 15 września doszło do telefonicznego przedłużenia umowy króa miała obowiązywać od 16 września na warunkach: 1m. gratis 12m. opłata 34,99. Na koncie miałem nadpłatę w wysokości 90zł. I teraz się zaczyna. 16 września z konta pobrano mi 59,99. Myślałem, że pieniądze wrócą na konto i to jakieś opóźnienie w systemie w związku z wprowadzeniem umowy dzień wcześniej. Ale tak się nie stało. Dzwonię na początku października i okazuje się, że moja umowa nie została aktywowana. Składam więc reklamację. W tym czasie dochodzę do 10 października i otrzymuję sms, że wpłata na konto xxx spowoduje, że kanały nie zostaną wyłączone. Pewny zgłoszonej reklamacji robię wpłatę w wysokości 59,99. I teraz. Dzisiaj dzwoni Pani, że reklamacja została uznana, ale uwaga! W ramach tego dostaję ponownie możliwość zawarcia umowy którą już zawarłem 15 września, ale tym razem wejdzie ona w życie 16 listopada! No brawo... Czyli wpłacenie za wrzesień i październik po 59,99zł nie zostanie zwrócone i umowa nie zostanie od tego czasu uruchomiona tylko od teraz... Po prostu dramat! Udaję się ze sprawą do rzecznika praw konsumenta, ponieważ to jest jakieś wielkie nieporozumienie... To tak odnośnie Polsatu i ich umów na odległość...

Edytowane przez Wojcieszko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry.

Pierwszy post, choć czytelnikiem jestem od dawna. Wertowanie Waszych postów zawsze naprowadzało mnie na właściwe drogi podczas rozmowy z konsultantami CP. 
Nie inaczej było 22.09, kiedy to podczas rozmowy z konsultantem dokonałem przedłużenia umowy oraz wycofałem wypowiedzenie umowy przesłane pocztą wiele tygodni wcześniej.

Nowy umowa miała opierać się o wymianę HD7000 na EVOBOX + dołożenie Eleven'ów, okres trwania umowy 15/1, stawka zaakceptowana. Miałem czekać na kuriera z dokumentami i dekoderem. Lecz nadszedł wieczór 30.09 i CP zgasł... Reklamacja złożona w dniu 30.09 a poniższe pismo stanowiące odpowiedź na moją reklamację nadano 31.10. (data stempla pocztowego). 

Co zrobilibyście na moim miejscu?
Obecnie jestem bez CP (pierwsze 7 dni to męka ale dziś widzę więcej plusów życia bez telewizji  :) ). Mimo wszystko, napisałem odwołanie od ich pisma z dnia 30.10.

Co myślicie o sprawie?
67nu51.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@roberttosat - niby tak, ale jest jeden szkopuł w tej teorii, umowa nie została rozwiązana przed czasem, tylko z końcem okresu podstawowego umowy.

 

@Radoo - Ja osobiście przestałbym się kopać z koniem, bo możesz dokładnie taką samą ofertę dostać jako nowy klient. Link do ofert masz w mojej sygnaturce. A Ty będziesz mógł mieć małą satysfakcję, że wpłyniesz wizerunkowo na CP pogarszając im wskaźnik CHURN. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga - umowę o kolejne 15 miesięcy przedłużyłem w dniu 22.09, więc wygląda to na rozwiązanie przed czasem. Mi raczej chodzi o jakąś elementarną zasadę równouprawnienia. W regulaminie CP nie ma nigdzie słowo o rozwiązaniu umowy z CP z winy CP, jedynie z winy Abonenta (nie liczę zmiany programowej, bo to zmiana całej umowy). 
Czyli co? CP może rozwiązać umowę bez konsekwencji a ja nie?

Fakt. Obecna oferta 24/8 jest ciekawa. Łącząc ją z SmartDOM robi się ciekawie... Tylko, że moja poprzednia umowa też była połączona ze SD przy dwóch abonamentach telefonicznych. Na dziś rachunek za telefon wzrósł o 100%. Mało to fajne. 

Poza tym, nowa umowa to jednak 24 a nie 15 miesięcy :/

Jestem otwarty na propozycje nowej umowy ale na ciekawszych warunkach, na zasadzie #PolsatBijeSięWpiersi i dają coś extra gratis. Dlaczego mamy być stratny i gorzej traktowany niż oni sami traktują siebie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałeś smartDOM, to tu się sprawa zmienia diametralnie. Pamiętaj jednak, że umowy nie przedłużyłeś! Ustaliłeś jej nowe warunki, ale przedłużenie jej miało nastąpić dopiero po podpisaniu umowy przywiezionej przez kuriera, a to nie miało miejsca. Możesz się trzymać tego, że CP się przyznało do błędu w systemie informatycznym, ale łatwej przeprawy Ci nie wróżę.

Poza tym można na tę sprawę spojrzeć też w inny sposób, od strony CP. Świadomie wysłałeś wypowiedzenie umowy, które po rozwiązaniu umowy likwidowało smartDOM. Więc musiałeś się liczyć z faktem wyższych rachunków za telefon, bo nie musiałeś otrzymać satysfakcjonującej Cię oferty na kontynuację umowy. ;)

 

15-miesięczne umowy też są dla nowych. Zapoznaj się dokładnie z treścią w linku o ofertach dla nowych klientów.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużenia została zawarta telefonicznie z BOK CP, po odczytaniu wszystkich zgód, etc. i powiedzeniu sakramentalnego "tak". Papier był formalnością. Świadczenie usługi miało rozpocząć się natychmiast a nie od momentu podpisania aneksu i dostawy nowego dekodera. 

Czytając Twój link, wynika z niego, że jeśli obecnie będę chciał umowę 24/8 z HBO (99,99 bez VOD) to niestety, ale nie zrabatuję jej o SmartDOM :/ 
Zostaje mi więc Premium Max (Premium + HBO GO + ON THE GO + Eleven Sports) + sVOD przez 2 miesiące GRATIS za 99,99 + 5zł czynsz za EVOBOX.

Mało to zachęcające względem ustalonych warunków z konsultantem. 

Premium Max (Premium + HBO GO + ON THE GO + Eleven Sports) + sVOD przez 2 miesiące GRATIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że mogę się z tym zgodzić ale z racji tego, że jestem klientem "u[beep]liwym" to ja bym sprawę pchał dalej. Dla mnie umowa zawarta telefonicznie jest umową ustną i co za tym idzie jest również obowiązującą tym bardziej, że zapewne rozmowa byłą nagrywana.

 

Tutaj chodzi tylko i wyłącznie o zasadę, Ty chcesz rozwiązać umowę po 14 dniach to zapłacisz karę a poprzez to, że zasłonią się problemami technicznymi umowę bezkarnie rozwiążą. Jak stosujemy kary to w obie strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...