swojadroga Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Jeśli umowę zawierałeś na odległość, to odstąpienie wysyłasz pocztą. Jeśli umowę zawierałeś w punkcie, to odstąpienie składasz w tym samym punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 A w BOK dostałem informację, że mogę mailowo zrezygnować. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 W umowie zawieranej na odległość jest wzór odstąpienia z pouczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Czy można złożyć wypowiedzenie umowy w punkcie Cyfrowego Polsatu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Odpowiedź znajdziesz we właściwym temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/20399-rezygnacja-z-cyfrowego-polsatu/page-205? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Czy można złożyć wypowiedzenie umowy w punkcie Cyfrowego Polsatu ? Możesz złożyć w punkcie pismo z wypowiedzeniem umowy. Pamiętaj, aby pismo zawierało dane, nr karty dekodera oraz własnoręczny podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dallas4141 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Dzień dobry, Chciałbym się dowiedzieć, czy aby podpisać umowę z Cyfrowym Polsatem trzeba posiadać stałe dochody? Mieszkam z rodzicami, aktualnie nie pracuję i chciałbym wziąć umowę na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Nie, nie trzeba. Potrzebujesz Dowód Osobisty z adresem zameldowania i drugi dokument ze zdjęciem typu Prawo Jazdy, Paszport lub kartę płatniczą/kredytową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) W nowych dowodach nie ma adresu zameldowania. Edytowane 29 Października 2017 przez arczi0044 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 No to w takim razie wraz z dowodem osobistym potrzebne będzie też zaświadczenie z urzędu miasta lub gminy o zameldowaniu pod danym adresem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 U mnie na nowym dowodzie i prawku przeszlo bez żadnych zaświadczeń, a bylem w takiej samej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) "Swiezaki" nie mający swojej historii w CP nie mają tak łatwo. Choć co do zasady, powinno być zaświadczenie o zameldowaniu. Edytowane 30 Października 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 A Prawo Jazdy nie ma adresu zameldowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Ma. Ale nowe dowody osobiste już nie mają. A żeby nowy abonent mógł zawrzeć umowę z Cyfrowym Polsatem to musi też okazać dowód osobisty. Jeśli ma już ten nowy to lepiej mieć dodatkowo to zaświadczenie o zameldowaniu. Nie zaszkodzi. Tak dla świętego spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) "Swiezaki" nie mający swojej historii w CP nie mają tak łatwo. Choć co do zasady, powinno być zaświadczenie o zameldowaniu. Ja właśnie byłem "świeżakiem" i bez problemu dali na nowy dowód i prawko, ale to było coś w stylu, aby jak najszybciej coś sprzedać w tym APS. Edytowane 2 Listopada 2017 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Opiszę Wam ciekawą sytuację Mój abonament obowiązywał do 16 października - opłata 16 września miała wynieść 59,99 . Wypowiedzenie wysłałem na początku lipca i 15 września doszło do telefonicznego przedłużenia umowy króa miała obowiązywać od 16 września na warunkach: 1m. gratis 12m. opłata 34,99. Na koncie miałem nadpłatę w wysokości 90zł. I teraz się zaczyna. 16 września z konta pobrano mi 59,99. Myślałem, że pieniądze wrócą na konto i to jakieś opóźnienie w systemie w związku z wprowadzeniem umowy dzień wcześniej. Ale tak się nie stało. Dzwonię na początku października i okazuje się, że moja umowa nie została aktywowana. Składam więc reklamację. W tym czasie dochodzę do 10 października i otrzymuję sms, że wpłata na konto xxx spowoduje, że kanały nie zostaną wyłączone. Pewny zgłoszonej reklamacji robię wpłatę w wysokości 59,99. I teraz. Dzisiaj dzwoni Pani, że reklamacja została uznana, ale uwaga! W ramach tego dostaję ponownie możliwość zawarcia umowy którą już zawarłem 15 września, ale tym razem wejdzie ona w życie 16 listopada! No brawo... Czyli wpłacenie za wrzesień i październik po 59,99zł nie zostanie zwrócone i umowa nie zostanie od tego czasu uruchomiona tylko od teraz... Po prostu dramat! Udaję się ze sprawą do rzecznika praw konsumenta, ponieważ to jest jakieś wielkie nieporozumienie... To tak odnośnie Polsatu i ich umów na odległość... Edytowane 3 Listopada 2017 przez Wojcieszko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Mam pytanie: jest gdzieś lista odnośnie kanałów gwarantowanych i niegwarantowanych w Polsacie ? Chodzi mi o to że jak jakiś kanał wywalą to czy będę mógł wcześniej rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Listę taką masz też w swojej umowie, w załączniku. I ta właśnie lista jest dla ciebie wiążąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoo Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Dzień dobry.Pierwszy post, choć czytelnikiem jestem od dawna. Wertowanie Waszych postów zawsze naprowadzało mnie na właściwe drogi podczas rozmowy z konsultantami CP. Nie inaczej było 22.09, kiedy to podczas rozmowy z konsultantem dokonałem przedłużenia umowy oraz wycofałem wypowiedzenie umowy przesłane pocztą wiele tygodni wcześniej.Nowy umowa miała opierać się o wymianę HD7000 na EVOBOX + dołożenie Eleven'ów, okres trwania umowy 15/1, stawka zaakceptowana. Miałem czekać na kuriera z dokumentami i dekoderem. Lecz nadszedł wieczór 30.09 i CP zgasł... Reklamacja złożona w dniu 30.09 a poniższe pismo stanowiące odpowiedź na moją reklamację nadano 31.10. (data stempla pocztowego). Co zrobilibyście na moim miejscu?Obecnie jestem bez CP (pierwsze 7 dni to męka ale dziś widzę więcej plusów życia bez telewizji ). Mimo wszystko, napisałem odwołanie od ich pisma z dnia 30.10.Co myślicie o sprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Jak dla mnie zawarłeś umowę wiążącą obie strony co za tym idzie pisałbym reklamację. Jeżeli Ty w takiej sytuacji po 30 dniach chciałbyś rozwiązać umowę zapewne zapłaciłbyś kare z tego tytułu, natomiast CP może sobie bezkarnie taką umowę rozwiązać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 @roberttosat - niby tak, ale jest jeden szkopuł w tej teorii, umowa nie została rozwiązana przed czasem, tylko z końcem okresu podstawowego umowy. @Radoo - Ja osobiście przestałbym się kopać z koniem, bo możesz dokładnie taką samą ofertę dostać jako nowy klient. Link do ofert masz w mojej sygnaturce. A Ty będziesz mógł mieć małą satysfakcję, że wpłyniesz wizerunkowo na CP pogarszając im wskaźnik CHURN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoo Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 @swojadroga - umowę o kolejne 15 miesięcy przedłużyłem w dniu 22.09, więc wygląda to na rozwiązanie przed czasem. Mi raczej chodzi o jakąś elementarną zasadę równouprawnienia. W regulaminie CP nie ma nigdzie słowo o rozwiązaniu umowy z CP z winy CP, jedynie z winy Abonenta (nie liczę zmiany programowej, bo to zmiana całej umowy). Czyli co? CP może rozwiązać umowę bez konsekwencji a ja nie?Fakt. Obecna oferta 24/8 jest ciekawa. Łącząc ją z SmartDOM robi się ciekawie... Tylko, że moja poprzednia umowa też była połączona ze SD przy dwóch abonamentach telefonicznych. Na dziś rachunek za telefon wzrósł o 100%. Mało to fajne. Poza tym, nowa umowa to jednak 24 a nie 15 miesięcy Jestem otwarty na propozycje nowej umowy ale na ciekawszych warunkach, na zasadzie #PolsatBijeSięWpiersi i dają coś extra gratis. Dlaczego mamy być stratny i gorzej traktowany niż oni sami traktują siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) Jeśli miałeś smartDOM, to tu się sprawa zmienia diametralnie. Pamiętaj jednak, że umowy nie przedłużyłeś! Ustaliłeś jej nowe warunki, ale przedłużenie jej miało nastąpić dopiero po podpisaniu umowy przywiezionej przez kuriera, a to nie miało miejsca. Możesz się trzymać tego, że CP się przyznało do błędu w systemie informatycznym, ale łatwej przeprawy Ci nie wróżę. Poza tym można na tę sprawę spojrzeć też w inny sposób, od strony CP. Świadomie wysłałeś wypowiedzenie umowy, które po rozwiązaniu umowy likwidowało smartDOM. Więc musiałeś się liczyć z faktem wyższych rachunków za telefon, bo nie musiałeś otrzymać satysfakcjonującej Cię oferty na kontynuację umowy. 15-miesięczne umowy też są dla nowych. Zapoznaj się dokładnie z treścią w linku o ofertach dla nowych klientów. Edytowane 14 Listopada 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoo Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Umowa przedłużenia została zawarta telefonicznie z BOK CP, po odczytaniu wszystkich zgód, etc. i powiedzeniu sakramentalnego "tak". Papier był formalnością. Świadczenie usługi miało rozpocząć się natychmiast a nie od momentu podpisania aneksu i dostawy nowego dekodera. Czytając Twój link, wynika z niego, że jeśli obecnie będę chciał umowę 24/8 z HBO (99,99 bez VOD) to niestety, ale nie zrabatuję jej o SmartDOM Zostaje mi więc Premium Max (Premium + HBO GO + ON THE GO + Eleven Sports) + sVOD przez 2 miesiące GRATIS za 99,99 + 5zł czynsz za EVOBOX. Mało to zachęcające względem ustalonych warunków z konsultantem. Premium Max (Premium + HBO GO + ON THE GO + Eleven Sports) + sVOD przez 2 miesiące GRATIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Powiedzmy, że mogę się z tym zgodzić ale z racji tego, że jestem klientem "u[beep]liwym" to ja bym sprawę pchał dalej. Dla mnie umowa zawarta telefonicznie jest umową ustną i co za tym idzie jest również obowiązującą tym bardziej, że zapewne rozmowa byłą nagrywana. Tutaj chodzi tylko i wyłącznie o zasadę, Ty chcesz rozwiązać umowę po 14 dniach to zapłacisz karę a poprzez to, że zasłonią się problemami technicznymi umowę bezkarnie rozwiążą. Jak stosujemy kary to w obie strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.