Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Jestem użytkownikiem CP od 2015 roku. Generalnie problemy z dekoderami zaczęły się już na początku, gdzie dwukrotnie musiałam wymienić Sagem. Obecnie jestem posiadaczką PVR7000. W czym tkwi problem.

W momencie drugiej wymiany Sagema, zaproponowano mi PVR. System CP nie był na tyle sprytny, żeby stwierdzić w protokole wymiany, że PVR ma wbudowany dysk (który nie ma osobnego numeru seryjnego), a który został zwrócony wraz z dekoderem Sagem.

 

Na protokole wymiany wygląda to mniej więcej w ten sposób:

 

Dekoder Sagem:

- numer dekodera

- numer karty

- numer dysku

 

Dekoder PVR:

- numer dekodera

- numer karty

- numer dysku, pokrywający się z numerem dysku Sagem.

 

Po wielominutowej konsultacji na infolinii (pomijam ilość reklamacji i wycieczek do punktów) - Pan stwierdził, że ten DYSK mają na stanie, a informatycy nie umieją sobie poradzić z błędem systemowym i dalej trwają prace.

Jak myślicie, co ja jeszcze mogę zrobić, oprócz dzwonienia i zgłaszania wszystkiego na infolinię?

Dodam że moja umowa już dawno powinna wygasnąć, ale została przedłużona na czas nieokreślony.

Nie mogę jej ani zmodyfikować, ani zerwać, bo widnieje ten nieszczęsny dysk, którego notabene ja fizycznie nie posiadam :(

 

HELP!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka była odpowiedź CP na Twoją reklamację? Jaka była treść Twojej reklamacji? 

Ogólnie zdarzają się różne kwiatki w CP, ale zazwyczaj w przeciągu kilku tygodni udaje się sprawę wyjaśnić.

Umowa dlaczego miała wygasnąć? Wypowiedziałaś, czy tylko według Ciebie powinna się zakończyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiem gdzie mogę o to zapytać, więc wybrałem, że może tu. Mam darmowe miesiące do 27 przyszłego miesiąca, a w tym VOD. Jak chcę z niego rezygnować to muszę miesiąc wcześniej to zrobić, czy przed 27 przyszłego miesiąca? Wystarczy, że pójdę i powiem, że rezygnuję z VOD, czy musi być na piśmie? Dadzą mi jakieś potwierdzenie, że zrezygnowałem, czy coś w tym stylu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie jest piękna, czytelna tabelka, opisująca zasady i terminy wyłączania/włączania pakietów w ramach elastyczności.

Poprzez ICOK, Infolinię i APS deklarację zmiany pakietu należy złożyć najpóźniej na 24 godziny przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego po którym ma nastąpić zmiana pakietów. Listownie należy zachować przynajmniej 14 dniowy okres do końca okresu rozliczeniowego. Deklaracja złożona w okresie promocyjnym poskutkuje dopiero po zakończeniu okresu promocyjnego.

W każdym przypadku otrzymasz potwierdzenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jaki jest średni czas doręczenia przez kuriera aneksu do umowy? Sprawa z moim przedłużeniem umowy się przedłuża – otrzymałem już informację o przekazaniu zlecenia firmie kurierskiej oraz informację o numerze listu przewozowego. Przy sprawdzeniu opcji monitoringu przesyłki widnieje informacja o błędnym numerze przesyłki z  prośbą o kontakt z nadawcą. Zadzwoniłem do nadawcy tj. CP i proszę konsultanta o sprawdzenie poprawności numeru, okazuje się, że moje zamówienie nie ma jeszcze numeru przewozowego firmy kurierskiej. Cały problem polega na tym, że wybrałem inny adres doręczenia niż adres zamieszkania a to się też niebawem zmieni (system pracy zmianowy). Jak to wyglądało w waszym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trwało 3 lub 4 dni. Kiedy dostałeś sms-a z numerem listu i kiedy go sprawdzałeś u kuriera? Z tego co pamiętam, to sms przychodzi już w momencie wygenerowania listu przewozowego przez nadawcę (CP), ale dopóki kurier fizycznie nie odbierze przesyłki od nadawcy, to nie ma śladu w monitorowaniu przesyłki i pojawia się wspomniany przez Ciebie błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję @swojadroga za odpowiedź. Właśnie odebrałem przesyłkę od kuriera. Kurier zadzwonił tylko, że będzie za 5 minut. Informacja o nadaniu przesyłki wraz z jej numerem otrzymuje 25.09.2017 o godzinie 15.00. Dzisiaj tj. 27.09.2017 r. dzwonię CP z prośbą o zweryfikowanie poprawności numeru listu przewozowego z uwagi, iż nie mogłem sprawdzić monitoringu w tym przewidywanego czasu doręczenia. W odpowiedzi uzyskałem informację, że nie nadano mojego zamówienia ponieważ przy moim zamówieni nie figuruje jeszcze żaden numer. Dodatkowo dowiedziałem się od kuriera, że przesyłka miała być doręczona już wczoraj ale kurier miał problemy z samochodem. Podsumowując, CP ma jakieś problemy z informowaniem o nadaniu przesyłek wraz z ich numerami nadania w celu bieżącego monitorowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System FedEx Polska. Jeszcze sprawdzę numer listu przewozowego na paczce może zły został mi przesłany z CP. Ale system CP również ponieważ konsultant udziela mi informacji, że przesyłka jeszcze nie jest nadana a ja za godzinę ją odbieram. Wątpię, żeby kurier w godzinę odebrał przesyłkę i mi ją doręczył - chociaż odległość między doręczeniem a adresem CP to 25 km :grin:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W październiku kończy mi się 24 miesięczna umowa z CP. Miesiąc wcześniej złożyłem rezygnację z przedłużenia umowy, po czym zadzwonił konsultant z DUK z propozycją umowy 12/3. Zgodziłem się ponieważ za rok kończy mi się umowa na telefon w Plusie, co daje mi szansę na równoczesną negocjację obu umów w przyszłym roku i uniknięcie szantażu jaki wobec mnie zastosowano rok temu (typu: skoro ma pan zniżkę 'smartdom-3' to musi pan kupić droższą opcję na telefon, albo straci 600 zł do końca umowy na CP).

 

Jak mi powiedziano, Polsat rozmowę nagrał i jest wiążąca, ja nie mam jej nagranej - typowa sytuacja (to powód, dla którego rzadko zgadzam się na jakiekolwiek umowy przez telefon z kimkolwiek). W ciągu 24-48 godzin miałem dostać na maila kopię aneksu i w ciągu 14 dni mógłbym go nie zaakceptować, gdybym znalazł zapisy, z którymi się nie zgadzam.

 

Rozmowa miała miejsce 13 września, 21 września upomniałem się o umowę w ICOK CP. Dzisiaj jest 29 września i zero odpowiedzi, poza automatem, że moje pytanie zostało zarejestrowane. Ani odpowiedzi, ani umowy, ani informacji czy CP zamierza honorować warunki jakie mi telefonicznie zaproponowano. Umowa kończy mi się  7 października i nie wiem czy powinienem już zacząć negocjować z C+, czy CP otrząśnie się z tego dziwnego marazmu i "da głos".

 

Mam 2 pytania:

1. Czy ktoś spotkał się już z tak dziwnym zachowaniem?

2. Czy jest jakaś forma otrzymania stenogramu rejestrowanej przez nich rozmowy telefonicznej? Czy będą ją ukrywać przede mną do ewentualnej sprawy sądowej  jeśli w końcu się wkurzę i 8 października odeślę im sprzęt, a oni sobie wtedy "przypomną", że jednak na coś się umówiliśmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W październiku kończy mi się 24 miesięczna umowa z CP. Miesiąc wcześniej złożyłem rezygnację z przedłużenia umowy, po czym zadzwonił konsultant z DUK z propozycją umowy 12/3. Zgodziłem się ponieważ za rok kończy mi się umowa na telefon w Plusie, co daje mi szansę na równoczesną negocjację obu umów w przyszłym roku i uniknięcie szantażu jaki wobec mnie zastosowano rok temu (typu: skoro ma pan zniżkę 'smartdom-3' to musi pan kupić droższą opcję na telefon, albo straci 600 zł do końca umowy na CP).

 

Jak mi powiedziano, Polsat rozmowę nagrał i jest wiążąca, ja nie mam jej nagranej - typowa sytuacja (to powód, dla którego rzadko zgadzam się na jakiekolwiek umowy przez telefon z kimkolwiek). W ciągu 24-48 godzin miałem dostać na maila kopię aneksu i w ciągu 14 dni mógłbym go nie zaakceptować, gdybym znalazł zapisy, z którymi się nie zgadzam.

 

Rozmowa miała miejsce 13 września, 21 września upomniałem się o umowę w ICOK CP. Dzisiaj jest 29 września i zero odpowiedzi, poza automatem, że moje pytanie zostało zarejestrowane. Ani odpowiedzi, ani umowy, ani informacji czy CP zamierza honorować warunki jakie mi telefonicznie zaproponowano. Umowa kończy mi się  7 października i nie wiem czy powinienem już zacząć negocjować z C+, czy CP otrząśnie się z tego dziwnego marazmu i "da głos".

 

Mam 2 pytania:

1. Czy ktoś spotkał się już z tak dziwnym zachowaniem?

2. Czy jest jakaś forma otrzymania stenogramu rejestrowanej przez nich rozmowy telefonicznej? Czy będą ją ukrywać przede mną do ewentualnej sprawy sądowej  jeśli w końcu się wkurzę i 8 października odeślę im sprzęt, a oni sobie wtedy "przypomną", że jednak na coś się umówiliśmy?


Prosimy, sprawdź w panelu ICOK tę ścieżkę: Usługi -> Zobacz Szczegóły -> Szczegóły umowy. Jeżeli nie znajdziesz tam poszukiwanych informacji, podaj nam w wiadomości prywatnej numer karty dekodera. Zweryfikujemy tę sytuację.

Mam Pakiet Familijny (37,90zł od kilku lat, ostatnie przedłużenie umowy 29.12.2014). Obecnie umowa na czas nieokreślony. Dało by się to zmienić na Evoboxa i abonament Familijny HD?


Prosimy, prześlij nam dane identyfikacyjne oraz numer karty dekodera w wiadomości prywatnej, a sprawdzimy, czy jest taka możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosimy, sprawdź w panelu ICOK tę ścieżkę: Usługi -> Zobacz Szczegóły -> Szczegóły umowy. Jeżeli nie znajdziesz tam poszukiwanych informacji, podaj nam w wiadomości prywatnej numer karty dekodera. Zweryfikujemy tę sytuację.

 

W panelu ICOK nie ma żadnej nowej informacji, we wskazanym miejscu figuruje wyłącznie data zakończenia aktualnej umowy 07.10.2017. Wysłałem nr karty dekodera w poście prywatnym.

Edytowane przez swojadroga
Poprawiłem cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jakby umowa rolowała to w ICOK miałbym w informacjach Pozostały okres obowiązywania umowy: czas nieokreślony czy po prostu miałbym do kiedy umowa roluje? Pytam ponieważ chciałbym złożyć wypowiedzenie i nie wiem jak to się ma teraz żeby kary nie płacić. Na pewno umowa już minęła bo była zawierana 13.07.2014 roku i od tego czasu nie była przeze mnie przedłużana. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam aktywną umowę na dekoderze własnościowym Samsung DSB-H370G. Mówiąc najogólniej nie sprawuje się on już najlepiej. Czy wymieniając dekoder w punkcie otrzymam dekoder również na własność? I czy to może być moduł  CAM? CP przedłużając umowę ze mną dał mi gwarancję na mój wysłużony i leciwy sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem klientem Cyfrowego Polsatu od kilku dobrych lat. Do tej pory posiadałem pakiet Familijny HD za 39,99 zł. 12 listopada kończyła mi się umowa i chciałem uzyskać lepsze warunki. Niestety w salonie nic nie ugrałem i syn poradził mi złożyć wypowiedzenie. Po kilku dniach od złożenia pisma zadzwonił konsultant z propozycją przedłużenia umowy. Niestety przez brak zasięgu nie dosłyszałem i została zawarta umowa na odległość na gorszych warunkach niż mam dotychczas.

Na maila syna przyszło mi potwierdzenie warunków umowy jaka została zawarta przez telefon, jednak nie dotarła umowa na pocztę. Chciałem zrezygnować z umowy tylko nie wiem od jakiej daty jest liczona.

Potwierdzenie warunków umowy przyszło na maila z data 05.10.2017 i w wzorze umowy pisało, że jest 10 dni na rezygnację bez podania powodów. Niby wzór umowy i a już dane zostały zaktualizowane jak się syn zalogował na konto Polsatu.

Proszę o poradę czy dzisiaj jechać i składać to wypowiedzenie,żeby zachować ten okres 10 dni, czy ewentualnie poczekać, aż przyjdzie umowa na pocztę i wtedy liczyć 10 dni od jej podpisania?

Bardzo proszę o poradę co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli otrzymałeś tylko wzór umowy, to masz możliwość odstąpienia w terminie 10 dni od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy. Jeżeli jednak chcesz uzyskać dokładne informacje na temat swojej umowy i możliwości jej zmiany, zapraszamy do kontaktu poprzez prywatną wiadomość na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...