Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otrzymałem w ramach uwzględnienia mojej reklamacji 1 miesiąc abonamentu na telewizję gratis. Logując się do ICOK nie ma żadnej informacji o gratisowym miesiącu. Pani z działu reklamacji poinformowała, że nie mają technicznych możliwości, aby ta informacja była widoczna w ICOK. Proszę o pomoc, gdyż nie chcę, żeby czepiali się, że nie zapłaciłem abonamentu za jeden miesiąc. Proszę o podpowiedź, co dalej z tym zrobić.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeśli będą się czepiać niedopłaty to mam się zasłaniać tym pismem, które otrzymam? A co, jeśli takiego pisma nie otrzymam? :idea:

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytanka:
1) Po ilu godzinach od zostawienia w APS-ie wypowiedzenia można dzwonić do DUK-u?
2) Czy naprawdę w APS-ie nie ma żadnych fajnych umów z darmowymi miesiącami, czy są, ale są one ukryte? Pytam, bo chciałbym dać zarobić mojemu APS-owi, ale jak piszecie o długości umów tam oferowanych i jeszcze bez darmowych miesięcy, to niestety, ale nie dam im zarobić... :/ No, chyba że mają umowy jakie by mnie interesowały? Jak to w końcu jest? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ptasior @swojadroga, ja jako abonent (jeszcze) NC+ zapytam, czy w Polsacie Cyfrowym nie nagrywają rozmów? Czy tylko kolega @Ptasior taki lekko "spanikowany" albo nie mający po prostu doświadczenia w egzekwowaniu swoich przywilejów i praw? :)

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec ostatnio wykupił usługę Multiroom HD. Poprzednio miał pakiet Familijny Max HD Sport Film Cinemax i Eleven. Lecz po wykupieniu usługi pakiet Eleven zniknął. Na infolinii powiedzieli że tak to jest jak się wykupuję Multiroom HD i trzeba pakiet wykupić jeszcze raz. Dlaczego skoro były one przy poprzedniej umowie ? Dochodzi jeszcze do tego sprawa z HBO bo we wcześniejszej umowie go nie było a teraz jest on w pakiecie mimo że ojciec nie wspominał o jego zakupie i nie można z niego zrezygnować.Czy HBO zawsze jest w pakiecie z Multiroom HD czy po prostu został on wciśnięty tylko po to by abonament był jak najwyższy ? I czy faktycznie pakiet Eleven trzeba będzie jeszcze raz wykupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w poprzedniej umowie pakiet Eleven był jako dodatkowy pakiet (a tak było na pewno), to po zmianie warunków umowy trzeba go ponownie aktywować. Mógł to też akurat zrobić przy przedłużeniu konsultant lub pracownik APS-u). Pierwszy miesiąc będzie znowu gratis pakietu Eleven.

Sprawa z HBO, to już zupełnie inna kwestia. Mogło zostać włączone na zasadzie przedstawiam nowe warunki z HBO lub też, w sytuacji, kiedy zmieniana umowa było stosunkowo niedawno podpisana (np. w połowie okresu jej obowiązywania następuje jej zmiana), to dobranie usługi Multiroom może się wiązać z koniecznością zwiększenia liczby pakietów i/lub kwoty abonamentu na wyższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli biorąc Multiroom HD jest też automatycznie dodawany pakiet HBO i nie ma możliwości z jego rezygnacji ? Pytam bo w punkcie powiedziano że nie i przy okazji pracownik przyznał się że nie patrzy na poprzednie umowy a z kolei na infolinii powiedzieli że wyjaśnią sprawę z pracownikiem który sporządził umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli biorąc Multiroom HD jest też automatycznie dodawany pakiet HBO i nie ma możliwości z jego rezygnacji ? Pytam bo w punkcie powiedziano że nie i przy okazji pracownik przyznał się że nie patrzy na poprzednie umowy a z kolei na infolinii powiedzieli że wyjaśnią sprawę z pracownikiem który sporządził umowę.

 

Nigdzie nie napisałem, że posiadanie usługi Multiroom HD jest tylko w wypadku posiadania wykupionego pakietu HBO. 

 

Z tego co napisałeś powyżej wynika jednoznacznie, że Twój ojciec zgodził się na przedstawioną ofertę pakietu Premium (Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + HBO HD HBO GO) wraz z usługą Multiroom HD. I nie zostało to wymuszone, tylko ojciec mniej lub bardziej świadomie wyraził zgodę na większy pakiet, ale nie został oszukany. Nie skupił się na tym co miał i co chce. Tabela z pakietami i cenami zapewne została mu pokazana w umowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę o opinie i pomoc osób, które wypowiadały umowę Polsatowi TV a miały SmartDom dodatkowo jak telefon czy internet. Wiadomo jest, że kiedy rezygnujemy wtedy lecą na zniżki z pozostałych umów. Czy jeśli wyślecie wypowiedzenie czepiali się podczas rozmowy telefonicznej ? że polecą nam zniżki czy dają normalnie dobre warunki na nową umową. Mieliście taką sytuację już? ma to znaczenie SmartDom ? i ile wcześniej wysłać można wypowiedzenie bo słyszałem, że teraz jest 1 miesięczny okres wypowiedzenia. Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tu masz wszystko co chciałbyś wiedzieć w tym temacie. :)

https://forum.satkurier.pl/topic/6360-dok%C5%82adny-przebieg-cesji-dekodera/

 

Ale nie wiem po co się chcesz męczyć, jak ta głupia ustawa raczej poleci do kosza. :crazy:

https://forum.satkurier.pl/topic/984-abonament-rtv/page-81?do=findComment&comment=1275851

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...