swojadroga Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Gratisowy przez pół roku Katalog VOD nie obejmuje Nowości i Hitów. Na stronie CP jest rozpiska: http://www.cyfrowypolsat.pl/redir/vod/tv/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1988 Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Zamówiłem ostatnio w piątek przez stronę CP i do tej pory nie dostałem ani telefonu od konsultanta, ani nic na maila. Czy powinienem jeszcze raz zamówienie złożyć, bo promocja jest do jutra i nie wiem, czy nie powinienem się martwić? Edytowane 7 Maja 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Gratisowy przez pół roku Katalog VOD nie obejmuje Nowości i Hitów. Na stronie CP jest rozpiska: http://www.cyfrowypolsat.pl/redir/vod/tv/ Dzięki za informację, czyli w APS wprowadzono mnie w błąd podwójnie- raz że VOD na całą umowę, dwa że obejmuje w/w filmy. Troszkę jakby niekompetentni pracownicy tam są zatrudnieni. Jeszcze raz dziękuję za info, to zdecydowanie zmienia postać rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witajcie, ostatnio rozmawiałem z konsultantem CP i powiedział mi że mają dla mnie ofertę Familijny MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax + VOD (na ileś tam) za 69zł na 29msc i pytałem czy nie ma czegoś na krótszy czas to powiedzieli że w SMART DOM nie, ktoś coś powie na ten temat? Umowa kończy mi się w listopadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Składałeś wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) W tym temacie https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?view=getnewpost masz całe mnóstwo odpowiedzi na Twoje pytanie. O smartDOM masz też tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/12776-smartdom-pytania-wątpliwości-czy-dostanę-rabat/?view=getnewpost Edytowane 8 Maja 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xShandyyy Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Będąc fanem sportu najlepiej w cyfrowym polsacie opłaca sie pakiet Familijny Max HD , FilmHD+SPORTHD+CINEMAX HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Pytasz jako nowy klient, czy obecny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xShandyyy Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 To tak. Rozpiskę ofert masz dostępną pod linkiem w mojej sygnaturce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinkt Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Witam forumowiczów, podpowiedzcie prosze jak ugryźć następujący temat: mam umowę z CP z pakietem Familijny HD, zostało 8 miesięcy, chciałbym podnieśc pakiet na Familijny MAX HD. Kontaktowałem się z infolinią i dostąłem odpowiedź że musiąłbym podpisać aneks na 29 miesięcy. Czy zna ktoś sposób aby w ramach istniejacej umowy wziększyć po prostu pakiet (oczywiscie płacąc odpowiednio więcej) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Jeśli Twoja umowa jest elastyczna Familijny HD->Rodzinny HD, to nie ma innej opcji jak podpisanie lojalki. Za dwa miesiące będziesz miał dostępne krótkie umowy z gratisowymi miesiącami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Jak wygląda sprawa pełnomocnictwa w przypadku podpisywania umowy, którą dostarcza do mnie kurier wraz ze sprzętem. Jeśli chcę, aby za mnie przy kurierze umowę podpisała osoba trzecia to muszę jakoś wcześniej zgłosić fakt pełnomocnictwa, czy też ta osoba może przekazać dokument pełnomocnictwa kurierowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Informujesz wcześniej CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu7 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Mój okres rozliczeniowy to 10 każdego miesiąca. 09/05/2017 ok. godz. 18 przedłużyłem telefonicznie z DUK umowę (Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD) na 12/3. Z informacji na końcu potwierdzenia umowy (przesłanej na e-mail przez CP) wynika, że "powyższe warunki obowiązują od pierwszego dnia najbliższego Okresu Rozliczeniowego (określonego w umowie) następującego po dniu w którym dokonano zmiany warunków umowy za pomocą środków porozumiewania na odległość. Pozostałe warunki Umowy Abonenckiej nie ulegają zmianie." Po zalogowaniu 11/05/2017 do ICOK (czyli już w nowym okresie rozliczeniowym i według nowych warunków), nadal jest "stara" umowa oraz niedopłata za bieżący okres. Czy jeśli Umowa jest zawarta dzień przed okresem rozliczeniowym (09/05/2017 i z taką datą widnieje w mailu od CP) może obowiązywać dopiero od drugiego okresu (czyli od 10/06/2017) a nie od 10/05/2017? Gdybym nie sprawdzał w ICOK, to bym o tym nie wiedział. Edytowane 11 Maja 2017 przez krzychu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) @swojadroga Dziękuję za informację. Mogłem wcześniej pomyśleć o tym. Edytowane 11 Maja 2017 przez kubus.kul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mininomad Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Dzień dobry, może ktoś potrafi podpowiedzieć czy to możliwe... Chciałbym rozwiązać umowę na TV z polsatem w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Aktualny cyrograf obowiązuje do 30 sierpnia. Da się to zrobić, czy zostaje tylko opcja złożenia wypowiedzenia teraz skutecznego na koniec czerwca? Mam świadomość, że będzie opłata proporcjonalnie do pozostałego okresu. W tym gorszym dla mnie przypadku za dwa miesiące (wypowiedzenie teraz, zakończenie umowy z ostatnim czerwca). Jestem jednak gotów zapłacić większą jeśli mógłbym np. zakończyć umowę z końcem maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Obowiązuje okres wypowiedzenia w postaci jednego pełnego cyklu rozliczeniowego. Nie ma innej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 A nie taniej ci będzie z góry zapłacić za ten pozostały okres i wysłać wypowiedzenie niż płacić ewentualną karę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mininomad Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Taniej, taniej...ale to nie ma znaczenia. Wypowiadam tylko ze względu na to: https://media2.pl/media/141573-Reforma-abonamentowa-Rada-Legislacyjna-popiera-projekt.-Zaplaci-kazdy-abonent-platnej-TV.html Liczę, że świnie przy korycie nie wyrobią się do końca czerwca, tzn. że ustawa nie wejdzie w życie z końcem czerwca. Wtedy nie byłbym w gronie aktywnych abonentów. Przejrzałem projekt ustawy i tak jak myślałem jak się nie będzie miało aktywnej umowy w dniu wejścia w życie ustawy to też nie trafi się na raport TV mi nie potrzebna, zresztą oglądanie tej miernej jakości kanałów na miernej jakości dekoderach polsatu to męka. http://www.mkidn.gov.pl/media/po2017/dokumenty/20170307_Ustawa_abonamentowa.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-1986 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Akurat 4 miesiące do końca umowy. Jak to wejdzie zdaję sprzęt i papa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Witam, czy cały czas do multiroomu, jako dekoder główny, można wziąć moduł? Bo kilka wersji słyszałem i nie wiem, która jest prawdziwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Dziękuję "Zawierasz umowę na pakiet Familijny HD za 39,99 zł/mies. Aby płacić 19,99 zł/mies. należy zmienić go na pakiet Rodzinny HD."Czy w przypadku zamówienia pakietu Rodzinnego HD W APS też coś takiego obowiązuje? Czy można od razu podczas podpisywania umowy powiedzieć, że chce się wziąć Rodzinny HD, bez zmian na Familijny? Edytowane 17 Maja 2017 przez Linz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Nie, nie można. Umowę podpisujesz na Familijny HD. Wszystko masz w rozpisce dostępnej pod linkiem w mojej sygnaturce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.