Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem ostatnio w piątek przez stronę CP i do tej pory nie dostałem ani telefonu od konsultanta, ani nic na maila. Czy powinienem jeszcze raz zamówienie złożyć, bo promocja jest do jutra i nie wiem, czy nie powinienem się martwić?

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratisowy przez pół roku Katalog VOD nie obejmuje Nowości i Hitów. Na stronie CP jest rozpiska: http://www.cyfrowypolsat.pl/redir/vod/tv/

Dzięki za informację, czyli w APS wprowadzono mnie w błąd podwójnie- raz że VOD na całą umowę, dwa że obejmuje w/w filmy. Troszkę jakby niekompetentni pracownicy tam są zatrudnieni.

Jeszcze raz dziękuję za info, to zdecydowanie zmienia postać rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, ostatnio rozmawiałem z konsultantem CP i powiedział mi że mają dla mnie ofertę Familijny MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax + VOD (na ileś tam) za 69zł na 29msc i pytałem czy nie ma czegoś na krótszy czas to powiedzieli że w SMART DOM nie, ktoś coś powie na ten temat? Umowa kończy mi się w listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów,

podpowiedzcie prosze jak ugryźć następujący temat:

mam umowę z CP z pakietem Familijny HD, zostało 8 miesięcy, chciałbym podnieśc pakiet na Familijny MAX HD.

Kontaktowałem się z infolinią i dostąłem odpowiedź że musiąłbym podpisać aneks na 29 miesięcy. Czy zna ktoś sposób aby w ramach istniejacej umowy wziększyć po prostu pakiet (oczywiscie płacąc odpowiednio więcej) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa pełnomocnictwa w przypadku podpisywania umowy, którą dostarcza do mnie kurier wraz ze sprzętem. Jeśli chcę, aby za mnie przy kurierze umowę podpisała osoba trzecia to muszę jakoś wcześniej zgłosić fakt pełnomocnictwa, czy też ta osoba może przekazać dokument pełnomocnictwa kurierowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój okres rozliczeniowy to 10 każdego miesiąca.

09/05/2017 ok. godz. 18 przedłużyłem telefonicznie z DUK umowę (Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD) na 12/3.

Z informacji na końcu potwierdzenia umowy (przesłanej na e-mail przez CP) wynika, że "powyższe warunki obowiązują od pierwszego dnia najbliższego Okresu Rozliczeniowego (określonego w umowie) następującego po dniu w którym dokonano zmiany warunków umowy za pomocą środków porozumiewania na odległość. Pozostałe warunki Umowy Abonenckiej nie ulegają zmianie."

Po zalogowaniu 11/05/2017 do ICOK (czyli już w nowym okresie rozliczeniowym i według nowych warunków), nadal jest "stara" umowa oraz niedopłata za bieżący okres.

Czy jeśli Umowa jest zawarta dzień przed okresem rozliczeniowym (09/05/2017 i z taką datą widnieje w mailu od CP) może obowiązywać dopiero od drugiego okresu (czyli od 10/06/2017) a nie od 10/05/2017?

Gdybym nie sprawdzał w ICOK, to bym o tym nie wiedział.

Edytowane przez krzychu7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, może ktoś potrafi podpowiedzieć czy to możliwe...

Chciałbym rozwiązać umowę na TV z polsatem w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Aktualny cyrograf obowiązuje do 30 sierpnia. Da się to zrobić, czy zostaje tylko opcja złożenia wypowiedzenia teraz skutecznego na koniec czerwca? Mam świadomość, że będzie opłata proporcjonalnie do pozostałego okresu. W tym gorszym dla mnie przypadku za dwa miesiące (wypowiedzenie teraz, zakończenie umowy z ostatnim czerwca). Jestem jednak gotów zapłacić większą jeśli mógłbym np. zakończyć umowę z końcem maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Taniej, taniej...ale to nie ma znaczenia.

Wypowiadam tylko ze względu na to: https://media2.pl/media/141573-Reforma-abonamentowa-Rada-Legislacyjna-popiera-projekt.-Zaplaci-kazdy-abonent-platnej-TV.html

Liczę, że świnie przy korycie nie wyrobią się do końca czerwca, tzn. że ustawa nie wejdzie w życie z końcem czerwca. Wtedy nie byłbym w gronie aktywnych abonentów.

Przejrzałem projekt ustawy i tak jak myślałem jak się nie będzie miało aktywnej umowy w dniu wejścia w życie ustawy to też nie trafi się na raport :)

TV mi nie potrzebna, zresztą oglądanie tej miernej jakości kanałów na miernej jakości dekoderach polsatu to męka.

 

http://www.mkidn.gov.pl/media/po2017/dokumenty/20170307_Ustawa_abonamentowa.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :)

 

"Zawierasz umowę na pakiet Familijny HD za 39,99 zł/mies. Aby płacić 19,99 zł/mies. należy zmienić go na pakiet Rodzinny HD."

Czy w przypadku zamówienia pakietu Rodzinnego HD W APS też coś takiego obowiązuje? Czy można od razu podczas podpisywania umowy powiedzieć, że chce się wziąć Rodzinny HD, bez zmian na Familijny?

Edytowane przez Linz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...