maly1982 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Kartę spokojnie da się odpalić na innym dekoderze tyle że jest to kosztowne i pytanie czy opłacalne dla Ciebie. Fezuj zaproponował Ci multiroom i jest to najlepsza opcja. Co do CP robi Cię w banbuko. Wypowiedz umowę jeszcze raz. Oni dopóki nie widzą wypowiedzenia to mają Cię w czterech literach (sam to przerabiałem). Tłumaczenia konsula ,że jest jakiś błąd Ciebie nie powinno obchodzić. Rozmowę trzeba przeprowadzać stanowczo Edytowane 27 Marca 2017 przez maly1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Inaczej: konsultanci nic nie zrobią póki błąd nie zostanie narawiony, a jak wyśle wypowiedzenie, to umowa się skończy, a oni dalej nie zadzwonią. @r_afaello: Miałem podobny broblem z błędem i przez niego również nie mogłem przedłużyć umowy. Na szczęście udało mi się to rozwiązać dzięki wysłaniu reklamacji przez ICOK - Tobie też to radzę. Edytowane 27 Marca 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_afaello Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Te maile co pisałem to własnie przez icok - zlewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Ale to chodzi o reklamację, a nie o zwykły E-Mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerdenk Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam, Złożyłem wypowiedzenie umowy miesiąc przed zakończeniem. Zadzwonił konsultant i jedyne co zaproponował to 15/3 msc w normalnej cenie (Familijny Max HD) + pakiety Film, Sport, Cinemax za 10zł. To słaba oferta, mogę liczyć na coś więcej? Konsultantka mówiła że nie i jak mi nie pasuje to jedyne co zostaje to oddanie sprzętu.. Ponad rok temu też złożyłem wypowiedzenie i dostałem umowę 12/4-6, już nie pamiętam ile było darmowych msc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dostałeś 12/5 teraz już nie ma takich gratisów. Więc jak nie pasuje to zastosuj się do rady konsultantki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Czy w trakcie trwania umowy można dobrać dodatkowy dekoder do multiroom? Jeden już mam, a chciałbym jeszcze jeden. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Tak, ale kosztem aktualnej promocji. Dobranie MR wiąże się z podpisaniem nowej lojalki na nowych zasadach. Jeśli więc jesteś w okresie bezpłatnym to w ogóle Ci się teki ruch nie kalkuluje. Jeśli masz więcej, niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy to gratisowych miesięcy nie będzie. Będzie tylko rabat w okresie promocyjnym i raczej umowa długa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Przedłużyłem umowę z pakietem Rodzinny HD 24/3 w cenie 4,99 zł.Co mnie zastanowiło, wzór umowy przyszedł na maila i w PWU w pozycji "ulga przyznana Abonentowi" jest suma 14,97 zł.Jeśli dobrze rozumiem to taka by była kara umowna w przypadku zerwania umowy zaraz na początku?Chyba, że jest inaczej to z góry dzięki za info. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Barti Post napisany w sposób bełkotliwy, a więc mało czytelny. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Ja również przedłużyłem umowę na moim leciwym Samsungu na 24 miesiące. Jeśli coś się stanie z dekoderem przysługuje mi wymiana na inny dekoder. Ale czy może to być moduł CAM CI+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ja przedłużyłem teraz umowę na Rodzinny HD+HBO i 2x multiroom. Zszedłem z pakietu premium. Mam Evoboxa i dwa HDxxxx. Umowa przedłużona na dwa lata z 6 miesiącami za darmo. Potem koszt 55 zł. miesięcznie. Takie pytanie: Gdybym po okresie bezpłatnym chciał jednak podwyższyć pakiet do FamMaxHD+HBO to będzie taka możliwość? Jak się wówczas przekształci umowa? Zapewne będzie nowa umowa, ale jakieś bezpłatne miesiące będą możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Tylko jako nowe przedłużenie w długiej umowie i zapomnij o bezpłatnych miesiącach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) OK, dziękuję. Czyli byłoby to od nowa 2 lata i bez bezpłatnych miesięcy? Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez filolog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ewentualnie 29 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Troll Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Czy przedłużając umowę i zwiększając pakiet z Familijnego Max HD na Premium przez telefon jest jeszcze możliwość odstąpienia od tego (np. w ciągu 14 dni) i wrócenia do poprzedniego pakietu (niższego), czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Jeśli nie wyrazisz zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi natychmiast, to tak. W przeciwnym wypadku utracisz prawo do odstąpienia od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Jest, ale przy przedłużaniu to jest 10 dni i dokładnie tak, jak wyżej @swojadroga Ci przedstawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Troll Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 OK, bardzo Wam dziękuję za szybkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Jest, ale przy przedłużaniu to jest 10 dni i dokładnie tak, jak wyżej @swojadroga Ci przedstawił. To fakt. Ale nie jestem pewien, czy przy przedłużeniu umowy z wymianą dekodera głównego nie ma 14 dni na odstąpienie. W każdym razie jest to w pouczeniu we wzorze umowy i w umowie. Informuje o tym również konsultant w podsumowaniu warunków umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Orientuje się ktoś, czy można wziąć moduł Polsatu "na próbę"? W sensie, oddać po kilkunastu dniach jak nie spełni oczekiwań (w sklepie stacjonarnym)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 TV na próbę - 10 dni na odstąpienie od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Chciałbym przedłużyć umowę online i dobrać multiroom. Czy może mój ojciec podpisać aneks, czy tylko ja? Muszę wyjechać i nie wiem co robić. Może wystarczy jakieś upoważnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Czy można płacić abonament w APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Chciałbym przedłużyć umowę online i dobrać multiroom. Czy może mój ojciec podpisać aneks, czy tylko ja? Muszę wyjechać i nie wiem co robić. Może wystarczy jakieś upoważnienie? Przedłużając online nic nie podpisujesz, jest sama rozmowa + potwierdzenie warunków pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.