fezuj Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Prawo telekomunikacyjne, który określa, że przepisu art. 60a ust. 2 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa. Taaa... ale to będą przepisy bezPRAW(i)A i nieSPRAWIEDLIWOŚCI a te z prawem zawartym w Konstytucji RP nie mają nic wspólnego, co już w oświadczeniu zaznaczył CP Edytowane 12 Marca 2017 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Znalazłoby się jeszcze kilka przepisów prawa, które by też można pod to podciągnąć, ale my tutaj nie jesteśmy od oceniania i roztrząsania tego. Pozostańmy przy fakcie, że zmiany warunków umowy (zmiana regulaminu czymś takim jest) wywołana zmianą przepisów prawa nie uprania do bezkarnego rozwiązania umowy. PS. W OCENIE Cyfrowego Polsatu projekt ma zapisy niekonstytucyjne, ale też CP nie jest od wydawania takich wyroków. Pamiętam jak tutaj psy wieszaliście na CP, że oni swoje a prawo co innego. Polityczną stronę tej kwestii uważam za zamkniętą. Edytowane 12 Marca 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 /.../PS. W OCENIE Cyfrowego Polsatu projekt ma zapisy niekonstytucyjne, ale też CP nie jest od wydawania takich wyroków. Pamiętam jak tutaj psy wieszaliście na CP, że oni swoje a prawo co innego. No właśnie nie jest,ale jako podmiot ma prawo skierować sprawę do sądu... a młyny sprawiedliwości mielą bardzo powoli i na dodatek mają parę "trybików" zanim ostatni się zakręci to mogą i ze dwa lata minąć a do tego czasu... "Polityczną stronę tej kwestii uważam za zamkniętą." ja też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Jak to już wielokrotnie w przeszłości się odbywało... Gdy zmiana regulaminu wynika bezpośrednio ze zmian przepisów prawa lub konieczności eliminowania z zapisów regulaminu klauzul abuzywnych, wówczas zastosowanie ma przepis art. 60a ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne, który określa, że przepisu art. 60a ust. 2 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa. Prawo telekomunikacyjne: http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20041711800&type=3 Krótko mówiąc, będziesz mógł wypowiedzieć umowę, ale będziesz musiał zapłacić też tzw. karę umowną. To dopiero będzie skandal - płacisz karę za to że ktoś handluje twoimi danymi i jeszcze na tym handlu dodatkowo zarobi. Gorzej niż w Korei Płn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Regulamin może podlegać zmianom, w przypadku zmiany prawa lub warunków świadczenia Usługi. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną podane do wiadomości Klientów w formie, w której zawarto Umowę oraz poprzez ich opublikowanie pod adresem www.cyfrowypolsat.pl. W przypadku gdy Użytkownik nie akceptuje zmiany Regulaminu jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, pod warunkiem złożenia wypowiedzenia w formie w której zawarto Umowę, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o zmianie. Nic nie ma napisane że płacisz karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Nie jest też napisane, że nie płacisz. Zresztą, formalnie nie płacisz kary, a zwracasz udzieloną ulgę, jeśli jakoś to kogoś pociesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Przeczytaj jeszcze raz, to co napisałem wraz z treścią pod linkiem (art. 60a Prawa Telekomunikacyjnego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Ponadto stwierdziła, że w razie przyjęcia proponowanej nowelizacji „dochodzić będzie do pozyskiwania danych osobowych w drodze ustawowej zmiany warunków umów o charakterze prywatnoprawnym, co wydaje się wysoce wątpliwe z punktu widzenia ochrony praw konsumentów, będących podmiotami tychże danych”. - Powstające poza wolą stron umowy, zarówno zmiana pierwotnego celu przetwarzania danych, jak i możliwość udostępnienia danych osobowych innemu podmiotowi nie powinna być wprowadzana poprzez nowelizację obowiązujących przepisów prawa, chociażby ze względu na to, że dotyczyłoby zawartych już, trwających umów - ocenia GIODO. http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/ustawa-abonamentowa-2017-abonament-rtv-opinie-giodo-klienci-platnej-telewizji Innymi słowy: GIODO ma wątpliwości czy taki sposób nowelizacji nie narusza umów już zawartych - to jest coś innego niż zwykła nowelizacja poprzez np. dodanie nowych uprawnień dla konsumentów itp. a więc nie może być traktowana na równi ze zmianami prawnymi uniemożliwającymi bezkarne rozwiązanie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Operatorzy jeśli będą chcieli nadal mieć swoich klientów to będą musieli iść z tym do sądu. Osobiście po wejściu tej ustawy sam będę kombinować rozwiązać umowę. Uważam ,że za TVP nie warto płacić. Są reklamy i jakieś durne programy i seriale typu "M jak miłość ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Dobra zmiana - szybko sprowadzi GIODO na ziemię i zmieni zdanie. Jeżeli mnie zmuszą do rejestracji dekodera na poczcie to za 3 miesiące kończę umowę i wyrejestruję odbiornik. Przecież monitor i projektor nie są zdolne do odbierania telewizji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Operatorzy jeśli będą chcieli nadal mieć swoich klientów to będą musieli iść z tym do sądu. /.../ I CP pójdzie do sądu a że koła sprawiedliwości mielą bardzo powoli, to prędzej się kacza epoka skończy nim sąd (ostateczny) wyda prawomocny wyrok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Czy ktoś chce czy nie, to niestety tak będzie, bo sąd albo zanim wyda wyrok to minął wieki, albo wyda taki wyrok jak PiS będzie chciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Trochę wyhamujcie z politycznymi "pstryczkami", bo będę musiał takie wpisy do kosza przenosić. Temat jest ważny dla nas wszystkich i dyskutujmy o nim, ale starajmy się unikać polityki, która nas tutaj może tylko do kłótni w którymś momencie doprowadzić. OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Trzeba teraz śledzić, czy czasem nie nastąpi szybki rozwój ofert przedpłaconych bez umowy. Operatorzy by mieli ładne czyszczenie magazynów za free od rządzących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Po czym wejdzie ustawa, że wszystkie prepaidy należy rejestrować, aby działały. Ot, taka ustawa antyterrorystyczna vol. 2. Osobiście też zamykam wszystkie kontrakty (po wygaśnięciu umowy), jeśli ustawa przejdzie. Na znak protestu - mniej z VATu zarobią na mnie, a pieniądze wydam np. na HBO/Netlixa/Hulu, ale nie dokonując płatności w kraju. U mnie jest taki motyw, że meldunek mam w innym miejscu, obecnie tamten dom stoi pusty, a kabel antenowy (a nawet dwa) wisi odcięty u talerza z logo CP. Niech przyjdzie pan z Poczty Polskiej i sprawdza, czy nie mam odbiorników. Muszę na stole w kuchni postawić tam jakiś dekoder CP podłączony do monitora, bez anteny, żeby dodatkowo powkurzać Pana Kontrolera (jeśli przyjdzie). Co do rejestracji, to jak rozumiem, mamy zarejestrować odbiornik, jeśli tylko posiadamy telewizor bądź radio? [Projektor lub monitor] + dekoder obecnie nie są jeszcze wspomniane w ustawie (czy gdzie to tam jest zapisane)? Ktoś bardziej zorientowany? Edytowane 16 Marca 2017 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witajcie. Chcialbym przejsc z konkurencji do Cyfrowego Polsatu zamawiajac usluge przez internet. Czy dostarczony przez kuriera sprzet jest od razu aktywny? Czy trzeba gdzies dzwonic i aktywowac otrzymany dekoder/karte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Nigdzie nie musisz dzwonić. Na otrzymanym sprzęcie będziesz miał z początku aktywny tzw. pakiet techniczny (pełna oferta Cyfrowego Polsatu), a po pewnym czasie dostępny będzie dla ciebie tylko pakiet, który masz wykupiony w ramach swojej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzielono Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Witajcie, umowa z polsatem weszla w zycie 01-03-2016 na 15 miesiecy, wiec kiedy konczy sie umowa na czas okreslony? Kiedy moge/powinnam zlozyc wypowiedzenie zeby nie przeszla na umowe na czas nieokreslony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 01.06.2018 - koniec umowy na czas określony, wypowiedzenie najpóźniej należy złożyć miesiąc przed końcem umowy na czas określony, a najwcześniej 6 miesięcy przed końcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 01.06.2017 - koniec umowy na czas określony, wypowiedzenie najpóźniej należy złożyć miesiąc przed końcem umowy na czas określony, a najwcześniej - nawet od razu po przedłużeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzielono Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 01.06.2017 - koniec umowy na czas określony, wypowiedzenie najpóźniej należy złożyć miesiąc przed końcem umowy na czas określony, a najwcześniej - nawet od razu po przedłużeniu.W kwietniu zostanie zlozone wypowiedzenie. Czy taka forma wypowiedzenia bedzie odpowiednia:"Wypowiadam umowe o swiadczenie (...) z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_afaello Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Witam. mam irytujący mocno problem z CP, wręcz czuje się "olewany" i nie wiem co moge zrobić (poza rozwiązaniem umowy). Do rzeczy. W styczniu kończyła mi się umowa. Na jesieni juz miałem telefon z propozycją, ale że planowałem obniżenie abonamentu a taka możliwość jest dopiero miesiąc przed końcem umowy, miła pani poinformowała mnie że ktoś skontaktuje się przed końcem i wtedy sie dogadamy. Zbliżał się czas końca umowy - nikt nie dzwoni. Dzwonię sam - na moje pytanie czemu nikt nie dzwoni dostałem odpowiedź, ze jakiś błąd jest na moim koncie (co dziwne jest bo nie jestem świeżym klientem i nie raz przedłużałem) i dla tego nikt nie zadzwonił bo nie wyskoczyło mu zlecenie. Niestety miła pani (kolejna) powiedziała że ona też nic teraz nie może zrobić ale zgłosi sprawę dalej aby problem rozwiązano. Odczekałem kilka dni i na dzień przed końcem umowy udałem sie do lokalnego punktu oko w oko porozmawiać. Ta sama historia. Mówię no dobra niech będzie że zostanę przy tym samym pakiecie żeby nic nie kombinować tylko wymienić dekoder (chociaż zależało mi na obniżeniu). Też nie może mi tego zrobić, w zasadzie nic nie może zrobić przez ten błąd w systemie. Poinformowała mnie ze umowa ulegnie automatycznemu przedłużeniu ale opłaty nie wzrosną, żebym się nie przjmował. Sama też wyśle zgłoszenie z tym problemem i będzie monitorowała temat i zadzwoni do mnie. Minęło spooooro czasu - brak kontaktu. Napisałem na ICOK wiadomość (03.03.2017) z opisem problemu, że czuje się ignorowany i stratny bo przez ten czas mogłem płacić juz niższy abonament itp. Odpowiedź dostałem (04.03.2017) "Przepraszamy za długie oczekiwanie na realizację zgłoszenia. Zapewniamy, że zaistniała sytuacja nie jest wynikiem złej woli Cyfrowego Polsatu. Postaramy się przyspieszyć realizację zgłoszenia. " Minęło kilkanaście dni i dalej cisza!!!! Napisałem ponownie (20.03.2017) "Witam ponownie. Pani zapewnia itd a czas leci i nikt się tematem nie zajął. Od Pani odpowiedzi minęło ponad 2 tygodnie a od końca umowy pewnie już ze 3 miesiace. I jak mam tratować takie zapewnienia braku złej woli? Czy dalej powinienem się łudzić, że traktowany jestem poważnie?" Brak odpowiedzi. 23.03.2017 - dzwonię na infolinię - ponownie (inna osoba) wykładam cały temat, Dostaję zapewnienie od konsultanta że widzi że takei zgłoszenie było wysłane do odpowiedniego działu i jedyne co może zrobić to napisać że pilne i w ciągu 24h ktoś zadzwoni napewno. Do dzisiaj (27.03.2017) cisza. Nikt nie dzwoni i nie odpisuje. Podpowie ktos jak dalej z nimi walczyć? Ten czas to ich zyska moja strata - fakt że nie wielka ale wnerwia sam fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Wypowiedz umowę i zmień operatora, tyle w temacie. Rynek jest nasycony o odpływ klientów jest nieuchronny. Pytanie ,czy masz własny dekoder i moduł ,czy dekoder CP i ile chcesz teraz płacić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_afaello Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Nie mam własnego. Mam od CP ECHOSTAR DVR-7400 HD. Pakiet familijny max hd. za 49,99. A skoro córka nie daje korzystać z innych kanałów poza bajkami (kanał 88 non stop prawie) to rozważałem zejscie do niższego pułapu. Lub jak nie dało się zejść to rozważałem (kusi mnie trochę ich nowy dekoder bo ten trochę ślamazarny jest) pozostać na obecnym pułapie) pozostanie na tym samym ale już z tym ich najnowszym dekoderem. Kiedyś myślałem o zainwestowaniu we własny sprzęt który zastąpił by obecną konfigurację (dekoder do tv a raspbery pi jako odtwarzacz filmów z dysku podłączonego do routera udostępniającego je po FTP). Ale jako laik wystraszyłem się wpisów jaki w tamtym czasie odnalazłem ze to kombinowanie jest żeby karta np. od CP działała z innym sprzetem. No i sam koszt to raczej nie pare stówek. No chyba że coś się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 córka nie daje korzystać z innych kanałów poza bajkami (kanał 88 non stop prawie) Masz dwa wyjścia kupić drugi TV,albo odzyskać pilot,ale do drugiego TV możesz dobrać multiroom i wtedy wszyscy mogą być zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.