Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Mam dwie umowy i mam pewien problem :)

Umowa 1 podpisana w październiku -> pakiet L + HBO z HBO Max. Założone konto HBO Max

 

Umowa 2 aneksowana dzisiaj -> pakiet L + Disney + HBO z HBO Max. Nie mogę założyć konta HBO Max, bo krzyczy, że już mam przecież konto via operator. 

 

Niemniej umowy różnią się numerem karty i numerem konta. Czy ktoś miał coś podobnego i może podrzucić rozwiązanie problemu? Infolinia HBO Max nie widzi żadnego problemu w tym, żeby można było mieć dwa konta, jeśli są dwie usługi. 

 

W warunkach usługi HBO Max też nie ma słowa o tym, że usługa jest przypisana do abonenta. Mowa o usłudze telewizyjnej, więc mając dwie usługi telewizyjne nie powinno być problemu z dwoma kontami HBO Max. 

W sumie przeżyję, gdyby był taki problem :) Każdą z usług HBO mam po 10 zł (w sumie 20 zł na dwie umowy). Niemniej uważam, że zostałem zrobiony lekko w konia :

 

Okazuje się też, że jak jeden abonent ma dwie umowy i zechce do nich dwie usługi Disney+ [dlaczego by nie?], to będzie taki sam problem...
 

Edytowane przez opolsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 minutę temu, jacek298 napisał(a):

Prosze czy istnieje mozliwosc wymiany bez zmiany abonamentu

bez aneksu się nie obejdzie i raczej będziesz miał wyższe abo ale niewiele - po złożeniu wypowiedzenia dostaniesz 6 miesięcy free więc cenowo to się jakoś wyrówna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam umowę na czas nieokreślony od 2022 roku na Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Polsat Sport Premium, Pakiet Ekstraklasa, Pakiet Eleven Sports HD i płacę za to 130 zł. Chciałem przedłużyć umowę wtedy kiedy ona się skończyła z mniejszym pakietem ale Pan na infolinii oznajmił że nie może tego zrobić ponieważ system nie puszcza go z tym dekoderem jest to Sagemcom ESI 88 i trzeba wymienić sprzęt. Czy jest to  w ogóle możliwe ? Powiedział że mam do wyboru różne dekodery w zależności od pakietu jaki wybiorę.

Edytowane przez roc45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, roc45 napisał(a):

Witam. Posiadam umowę na czas nieokreślony od 2022 roku na Pakiet Familijny Max HD, ...

Nie ma już takiego pakietu-teraz jest jego odpowiednik L. Nie polecam dekoderów 4K-chyba, że wolisz się denerwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy orientuje się ktoś czy można dobrać dekoder z nagrywarką do pakietu S lub M ? Z tego co pamiętam jak brałem obecny dekoder to musiała to być oferta Premium aby był dostępny ale nie wiem jak jest teraz. 

Edytowane przez roc45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy orientuje się ktoś czy pomimo tego że w październiku 2022 roku dostałem odmowę przy przedłużeniu umowy ze względu na posiadany na sprzęt, to czy jeśli bym ponownie zadzwonił na infolinie to jest taka opcja że by się dało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gizior89według Polsatu nie mogę przedłużyć umowy z obecnym dekoderem który posiadam, przynajmniej tak mi powiedzieli w październiku 2022, moje pytanie czy istniała by jednak taka możliwość ? Według mnie zmuszają mnie do wymiany dekodera, spokojnie przedłużają na inne dekodery np. HD 5000 a on mniej więcej wszedł na rynek tak samo jak ten co mam.

Edytowane przez roc45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i dałoby radę podpisać aneks na ten stary mniej zawodny dekoder lecz on już jest bez wsparcia technicznego i dlatego Polsat nie zgadza się na takie warunki. Po drugie wszystko zależy od tego na jakiego trafisz konsultanta-mój teściu ma HD6000 i już 2x rozmawiał w sprawie aneksu. 1 rozmowa proponowali mu wymianę na Evobox z jednorazowa opłatą 29zł bez czynszu; 2 rozmowa dekoder HD6000 zostaje dalej u niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...