Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Mam dwie umowy i mam pewien problem :)

Umowa 1 podpisana w październiku -> pakiet L + HBO z HBO Max. Założone konto HBO Max

 

Umowa 2 aneksowana dzisiaj -> pakiet L + Disney + HBO z HBO Max. Nie mogę założyć konta HBO Max, bo krzyczy, że już mam przecież konto via operator. 

 

Niemniej umowy różnią się numerem karty i numerem konta. Czy ktoś miał coś podobnego i może podrzucić rozwiązanie problemu? Infolinia HBO Max nie widzi żadnego problemu w tym, żeby można było mieć dwa konta, jeśli są dwie usługi. 

 

W warunkach usługi HBO Max też nie ma słowa o tym, że usługa jest przypisana do abonenta. Mowa o usłudze telewizyjnej, więc mając dwie usługi telewizyjne nie powinno być problemu z dwoma kontami HBO Max. 

W sumie przeżyję, gdyby był taki problem :) Każdą z usług HBO mam po 10 zł (w sumie 20 zł na dwie umowy). Niemniej uważam, że zostałem zrobiony lekko w konia :

 

Okazuje się też, że jak jeden abonent ma dwie umowy i zechce do nich dwie usługi Disney+ [dlaczego by nie?], to będzie taki sam problem...
 

Edytowane przez opolsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...