Krzysztof.K Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego I co ja mam teraz zrobić?Dekoder nie działa, a w punkcie nie mają i nie wiadomo kiedy będą mieli na wymianę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego (edytowane) Jeżeli masz podpisaną aktualną umowę z operatorem, a sprzęt nie działa to przysługuje Ci prawo do wymiany wadliwego sprzętu w ramach obowiązującej umowy. Edytowane 13 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 5 godzin temu, Krzysztof.K napisał(a): I co ja mam teraz zrobić?Dekoder nie działa, a w punkcie nie mają i nie wiadomo kiedy będą mieli na wymianę.. Składaj reklamację. Mnie wymienili bez aneksu. Umowa na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Dzwon na infolinie i wymienia 222127222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano Sobota o 15:35 Udostępnij Opublikowano Sobota o 15:35 (edytowane) Mam dwie umowy i mam pewien problem Umowa 1 podpisana w październiku -> pakiet L + HBO z HBO Max. Założone konto HBO Max Umowa 2 aneksowana dzisiaj -> pakiet L + Disney + HBO z HBO Max. Nie mogę założyć konta HBO Max, bo krzyczy, że już mam przecież konto via operator. Niemniej umowy różnią się numerem karty i numerem konta. Czy ktoś miał coś podobnego i może podrzucić rozwiązanie problemu? Infolinia HBO Max nie widzi żadnego problemu w tym, żeby można było mieć dwa konta, jeśli są dwie usługi. W warunkach usługi HBO Max też nie ma słowa o tym, że usługa jest przypisana do abonenta. Mowa o usłudze telewizyjnej, więc mając dwie usługi telewizyjne nie powinno być problemu z dwoma kontami HBO Max. W sumie przeżyję, gdyby był taki problem Każdą z usług HBO mam po 10 zł (w sumie 20 zł na dwie umowy). Niemniej uważam, że zostałem zrobiony lekko w konia :D Okazuje się też, że jak jeden abonent ma dwie umowy i zechce do nich dwie usługi Disney+ [dlaczego by nie?], to będzie taki sam problem... Edytowane Sobota o 15:42 przez opolsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.