Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 OT_FTA chyba znaczy ze mam nadal mozliwosc ogladania kanalow (p.familijny i relax mix), ladny [beep] maja ze nadal mam kanaly odkodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 przejmujesz sie tym bałaganem? chyba dopóki oglądasz to nie za bardzo kojarzę UFTA jako umowa podpisana w okresie FTA ale OT_FTA nie za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik7226 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 mam pytanie.wydaje mi się że CP chce mnie oskubać z kasy.zepsuł mi się dekoder samsang sd który był moją własnością.umowa podstawowa obowiązuje mnie do lutego 2011.proponują mi tylko kupić od nich na WŁASNOŚĆ dekoder familijny za 350zł inaczej nie da rady.pytanie.czy mogę zerwać z CP natychmiastową umowę i czym mi to grozi (chodzi o koszty)chciałem kupić używany tuner do czasu końca umowy ale twierdzą że nie można tak zrobić.proszę o podpowiedż co z tym fantem zrobić.pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 To cene Ci wywalili 350 zł za taki badziew. Czy zerwać umowę mozesz to nie wiem,i nie chce wprowadzić Cie w błąd. Co do kupna używanego dekodera to raczej nic z tego nie wyjdzie bo W CP karta jest sparowana z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 familijny to badziew, twój dekoder jest dużo lepszy, po pierwsze dlaczego oni Ci go nie naprawią, jak nie naprawią to możesz rozwiązać umowę, ponieważ dekoder powiązany z umową uległ uszkodzeniu a CP odmawia naprawy możesz też kupić dekoder 305 na aukcji i poprosić w jakimś dobrym serwisie o przeniesienie układów z BOXKeyem identyfikującego dekoder do zakupionego tunera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 po pierwsze dlaczego oni Ci go nie naprawią, Jak nie ma na niego gwarancji to nie muszą naprawić, chyba że za odpłatnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik7226 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 dzięki za podpowiedzi ale jednego nie rozumie.jeżeli karta jest sparowana z danym dekoderem to dlaczego proponowali mi zastępczy dekoder ze sklepu z mojej miejscowości na czas kiedy zakupie od nich nowy tuner.o karcie nie było mowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik7226 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a co się stanie jak przestane płacić abonament?przecież i tak nic nie oglądam bo nie mam na czym?czy jest przewidziana jakaś kara? jak jest to jaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Gdybyś kupił od nich dekoder to by go sparowali z Twoją kartą,a jak przestałbyś płacić to CP mógłby wystąpić przeciwko Tobie do sądu i spraw,a mógłby zająć się komornik. Jeśli masz gwarancje na dekoder to powinni Ci wymienić go bez problemu. W sumie Twoja umowa jest jeszcze w okresie podstawowym to i tak powinni go moim zdaniem wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik7226 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 jestem w okresie podstawowym ale tuner ma 3lata i nie ma już gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 To faktycznie,jeśli jest po okresie gwarancyjbym to pozostaje Ci naprawa na sw oj koszt tego tunera,ale raczej będzie to nieopłacalne. Przeczytaj dokładnie swoją umowę czy możesz z oferty CP z powodu braku sprzętu do odbioru,osobiście uważam że nie ale zapytać zawsze można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 @robercik7226 to weź zastępczy ze sklepu i poproś o ofertę dekodera, jak przyjedzie kurier to nie odbieraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsateRr Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 jednego nie rozumie. jeżeli karta jest sparowana z danym dekoderem to dlaczego proponowali mi zastępczy dekoder ze sklepu z mojej miejscowości na czas kiedy zakupie od nich nowy tuner.o karcie nie było mowy Zastepczy to inny dekoder z inna karta, tylko z nadaniem na to co oplacasz na swoim, na to na co masz zawarta umowe. Gdybyś kupił od nich dekoder to by go sparowali z Twoją kartą Dostałbyś nowy dekoder z nową kartą, CP nie wysyła samych dekoderów, co najwyżej samą kartę jeśli ją zgubisz/zepsujesz. Zawsze nowy dekoder=nowa karta. Przeczytaj dokładnie swoją umowę czy możesz z oferty CP z powodu braku sprzętu do odbioru,osobiście uważam że nie ale zapytać zawsze można. Według umowy cp zobowiązuje sie WYŁĄCZNIE do nadawania sygnału. Czy go odbierasz, czy nie i z jakich przyczyn, to ich wali. To tak jakbyś dzwonił do np. ery czy plusa i żądał od nich nowej komórki, bo się stara zepsuła. Tak więc argument, nie mam na czym ogladać, więc nie zaplacę, odpada. Zwlaszcza, że oferują nowy dekoder, na słabych warunkach, ale jednak oferują. weź zastępczy ze sklepu Aps wydają zastępcze tylko jeśli dekoder jest na gwarancji a klient jest w okresie podstawowym. Ale zawsze warto iść, bo tam takie osły siedzą, że teoretycznie mogą wydać, chociaż nie powinni:P A to niby dlaczego? Przecież umowa zawarta telefonicznie jest taka sama jak każda inna. Poza tym prawo jest jedno! Tak samo jak przy umowach zawartych "normalnie" (podpisanej osobiście na papierze), na rozwiązanie umowy klient ma 10 dni! Pamiętać o tym!http://www.rp.pl/artykul/55662,266390_G ... lefon.html Konsultant zapyta, czy godzisz się na NATYCHMIASTOWE świadczenie usług. A wtedy paragraf 12 punkt 7 regulaminu: "7. Abonentowi NIE przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, jeżeli Cyfrowy Polsat, za zgodą Abonenta, rozpocznie świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy Abonenckiej." A rozpocznie natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmuddy Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Według umowy cp zobowiązuje sie WYŁĄCZNIE do nadawania sygnału. Czy go odbierasz, czy nie i z jakich przyczyn, to ich wali. To tak jakbyś dzwonił do np. ery czy plusa i żądał od nich nowej komórki, bo się stara zepsuła. Różnica jest jednak taka, że kartę SIM Ery mogę włożyć do DOWOLNEGO telefonu (nawet takiego sprzed pięciu lat za 10zł) i będę mógł korzystać z usług. Karta Cyfrowego Polsatu przypisana jest do JEDNEGO konkretnego egzemplarza i jak on się zepsuje to korzystanie z usług jest po prostu niemożliwe. Ciekawe, czy ktoś pytał już UOKiK o podobną sprawę, bo - moim zdaniem - sytuacja taka jest co najmniej dyskusyjna. W takim modelu świadczenia usług CP w ogóle nie powinien sprzedawać dekoderów na własność, tylko je wypożyczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jeśli już wypożyczać to za 0 zł, zawsze z gwarancją podczas trwania umowy,a w razie zwrotu to do najbliższego APS-u.Tak powinno być,gdy jest na własność to też gwarancja w czasie umowy.Skoro nie mamy wpływu na jakość tego sprzętu,to takie rozwiązanie byłoby gwarancją dla nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 @polsateRr co do punktu 7 ten punkt nie dotyczy przedłużania umowy, gdyż w świetle prawa jest to zawiązanie nowej umowy na starych lub zmienionych warunkach, w przypadku zmiany w aktualnej umowe okres abonamentu może wydłużyć się maksymalnie do 6 miesiący Co do wypożyczania sprzętu to byłby to dobry pomysł gdyby Polsat wypożyczał dekodery oferujące naprawdę duże możliwości (np. PVR i WLAN) niestety wypożyczenie dekodera familijnego za 1zł plus 148 aktywacja to jest zły pomysł, w tej cenie, lub niewiele drożej można kupić porządny tuner ze slotem CI i nagrywaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Proszę o odpowiedź pracowników APS w następującej sprawie. Umowa była na czas nieokreślony na Pakiet Familijny. Po otrzymaniu nowego regulaminu, umowa jest już drugi miesiąc na czas określony, na ileś tam miesięcy (chyba na rok), żeby nie płacić drożej. Czy istnieje teraz możliwość w APS zamienić stary dekoder (jest po gwarancji, na własność) na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 twój dekoder Samsung DSB-S305G jest najlepszym dekoderem SD jaki był dostępny w CP ostatnio, jeśli nie planujesz zmieniać do na HD to nie zmieniaj, dekoder HD niestety nie można wziąc na własność oczywiście możesz zmienić ten dekoder ale wtedy dekodera nie weźmiesz w promocji a poza promocją dekoder familijny (SD) kosztuje trzy stówki, czyli tyle ile niektórzy biorą za dekodery DM500s lub jakiego klona, albo więcej niż kosztuje najtańszy HD w sklepie (Ariva 100E) tu mimo wszystko lepiej zadzwonić do CP i popytać o planowane podmiany dekoderów, ale moim zdaniem nie warto się tym zajmować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Oczywiście, że nie mam zamiaru zamieniać swojego Samsunga na inny tuner. Chodziło mi o podmianę starego Sagema na coś nowszego, ale już temat nieaktualny. Podmiana dokonana, za 79 zł można było wybrać Echostara 717 lub Samsunga S305G i zostać na starej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czy podpisując w APS umowę, upgrade na własny dekoder z FTA, wchodzi ona w życie w dniu podpisania (i ten dzień jest jednocześnie okresem rozliczeniowym) ? Jak się płaci za pierwszy miesiąc nowej umowy (jeśli w promocji nie ma darmowych miesięcy) w APS przy podpisywaniu umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Tak,dzień podpisania,to jednocześnie dzień okresu rozliczeniowego.Opłata jak nie w APS to w następnym mies.x 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukta Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam Podpisałem umowę z CP w grudniu 2008 na 29 miesięcy, w grudniu 2009 napisałem do nich pismo z wypowiedzeniem ze względu na zmianę regulaminu (wiem że sporo osób takowe wysyłało), pismo do nich doszło 5.01.2010, wysłałem w styczniu maila do icok z pytaniem z jakim dniem rozwiązuje mi się umowa, odpowiedz dostałem 20 kwietnia, czyli czekałem "tylko" 3 miesiące. Ich odpowiedz była taka "Szanowny Panie W odpowiedzi na pismo dotyczące rozwiązania Umowy uprzejmie informujemy, iż nowy Regulamin świadczenia usług, na który Pan się powołuje, obowiązuje Abonentów, którzy zawarli Umowę z Cyfrowym Polsatem po 31 października 2009 r, pozostałych Abonentów będzie natomiast obowiązywał po ich uprzednim poinformowaniu na piśmie przez Cyfrowy Polsat o jego treści. Działając w myśl przepisów prawa Cyfrowy Polsat zawiadamia Abonentów o zmianie warunków Regulaminu świadczenia usług, kierując odpowiednią korespondencję ze wskazaniem zindywidualizowanego terminu wejścia w życie owych zmian. W związku z powyższym, w Pana przypadku, nowy Regulamin świadczenia usług będzie obowiązywał po jego doręczeniu drogą listowną; wejdzie on w życie na zasadach wskazanych w korespondencji, którą skierujemy do Pana na co najmniej jeden okres rozliczeniowy przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania. Tym samym obecnie nie ma podstaw do złożenia przez Pana oświadczenia woli w przedmiocie rozwiązania Umowy z uwagi na zmianę Regulaminu, gdyż w odniesieniu do Pana zmiana taka nie została dokonana. W związku z powyższym, umowa została rozwiązana zgodnie z jej warunkami z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, skutecznego na koniec okresu wypowiedzenia, tj. z dniem 11 maja 2011 r." Moje pytanie jest takie, czy osoby które wypowiedziały umowę ze względu na zmianę regulaminu również w okresie podstawowym mają też takie problemy, wiem że sporo osób postąpiło podobnie jak ja, proszę o podpowiedz czy mam ich dalej olewać czy dać się na spokój. Dodam że konsultanci BOK informowali mnie o możliwości takiej rezygnacji nawet w okresie podstawowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 bylo o tym pisane ale widac niektorzy niekumaci sa i nie czaja ze nowy regulamin ich nie obwiazywal jezeli byli w okresie podstawowym. Masz to napisane nawet w tym mailu, NIE MASZ PODSTAWY DO ROZWIAZANIA UMOWY BO OBOWIAZUJE CIE "STARY" REGULAMIN!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 WitamPodpisałem umowę z CP w grudniu 2008 na 29 miesięcy, w grudniu 2009 napisałem do nich pismo z wypowiedzeniem ze względu na zmianę regulaminu (wiem że sporo osób takowe wysyłało), pismo do nich doszło 5.01.2010, wysłałem w styczniu maila do icok z pytaniem z jakim dniem rozwiązuje mi się umowa, odpowiedz dostałem 20 kwietnia, czyli czekałem "tylko" 3 miesiące. Ich odpowiedz była taka Jesteś nowy,mogli mieć wyrozumiałość.Jeśli nie otrzymałeś tego n.regulaminu,pisma i tych innych "dyrdymałów",to nie możesz oczekiwać rozwiązania umowy przed zakończeniem umowy podstawowej.Ja okres podstawowy mam do 08-10-2011r.otrzymałem n.regulamin i mogę wypow.umowę do 27-04-2010. Zamiast pisać email-owe wypracowanie,mogli ująć sens sprawy w jednym zdaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawos123 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam! Mam pytanie: czy istnieje możliwość podpisania nowej umowy na jakiś pakiet nie kupując nowego sprzętu? Nie chciałbym kupować nowego dekodera Cyfrowego Polsatu, bo mam Echostar DSB 606 wraz z kartą. Jeżeli się tak da to jakie będą tego koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.