Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pytanie, wiem, że może było to już wałkowane w tym temacie, ale nie chce mi się szukać po tylu stronach :P.

Mianowicie podpisana umowa z CP 08.01.2008 na 24 miesiące, ostatnia wpłata na konto ma być do 08.12.2009. I teraz pytanie dzień zakończenia okresu podstawowego to jest 08.01.2010, czy 07.01.2010? Pytam bo wysyłam rezygnację, i chyba trochę przespałem bo mogłem ją wysłać trochę wcześniej. Jeszcze jedno, jakim listem wysłać tą rezygnację: Poleconym Priorytetem? Do kiedy powinien dojść ten list do CP? A i który to jest ten nr abonenta?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli nie wysłałeś wypowiedzenia, to umowa ci się nie kończy. Kończy się tylko jej okres podstawowy i gdy to nastąpi (14 listopad lub grudzień), to umowa automatycznie przejdzie w umowę na czas nieokreślony. Jeśli nie wypowiesz tej umowy i w grudniu podpiszesz nową, to będziesz związany z CP dwoma umowami. A jakbyś chciał rozwiązać obecną umowę, to jak najszybciej wyślij wypowiedzenie (wzór :arrow:https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=34&t=7859&p=251643#p251643), tak żeby dotarło do CP przed 14 listopada, wtedy będziesz płacił jeszcze przez 3 miesiące i dopiero wtedy ta umowa wygaśnie.

 

Co do świątecznej promocji, to z jednej strony piszesz sam, że promocja będzie w grudniu, z drugiej strony chcesz link do niej już w drugiej połowie października :o A skąd my mamy to wziąść skoro CP jeszcze nie przedstawił tej oferty :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam takie pytanko umowa kończy mi się 25 lutego 2010 teraz mamy październik dziś przeglądnąłem regulamin świadczenia usług i znalazłem coś takiego:

Klient jest ponadto uprawniony do do złożenia przed upływem 21 Okresu Rozliczeniowego oświadczenia, iż nie zamierza kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu Relax Mix po zakończaniu okresu podstawowego.

 

w związku z tym iż zbliża się 21 okres rozliczeniowy mogę wysłać takowe oświadczenie :?: i jak ma ono wyglądać czy tak jak normalne wypowiedzenie :?::?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DVBmaniak, jak się domyślam masz umowę na pakiet Famlijny+RelaxMix podpisaną na 24 miesiące? Możesz w takim wypadku, składając stosowne oświadczenie, do końca 21 okresu rozliczeniowego wypowiedzieć całkowicie umowę lub tylko pakiet dodatkowy RelaxMix pozostając przy samym Familijnym.

Pismo nie ma być skomplikowane, ma zawierać Twoje dane i wyrażoną wolę zmiany/rezygnacji z pakietu. Podpisane i wysłane listownie do CP. Wzory takich pism masz podane powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy ktoś wie o podwyżkach? Na stronie za P. Familijny cena dalej 37,90.

Dzis sie zalogowalem i widzę: najbliższa opłata 39,90 (stan konta 0, czyli nie chodzi o niedopłatę).

 

Czy w takiej sytuacji (umowa trwa już 3 lata) mogę ją wypowiedziec od razu?

 

Czy po wypowiedzeniu umowy moge podpisac od razu druga - promocyjną?

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bez zapowiedzi podwyższają abonament,to jest bardzo nieładnie.Może trzeba zmienić platformę,chociaż jestem do niej przywiązany.Jednak problemy z dekoderami,nie przyłączanie nowych kanałów oraz małe promocje ,mogą do tego doprowadzić.Chociaż trzeba poczekać do oficjalnych wiadomości.Jakie są wasze opinie na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie podwyżka, to tak, będzie możliwość rozwiązania umowy z dniem wejścia nowej opłaty, należy pamiętać, że przy umowie na czas określony jest gwarancja braku zmiany ceny, więc podwyżka wejdzie z końcem okresu minimalnego, ale równie dobrze może to być tylko błąd w ICOKu. Na razie jeśli ją wypowiesz, to z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie telefonów z CP po wysłaniu wypowiedzenia umowy - warto wcześniej wysłać do nich maila z zapytaniem, czy wypowiedzenie dotarło. U mnie też przez długi czas trwała cisza, dopiero po mailu coś się ruszyło i zadzwonili.

Swoją drogą mają niezłe poczucie humoru. W maju zepsuł mi się dekoder Samsung 305, od tamtej pory leży bezużyteczny w szafie, a ja za darmo płacę co miesiąc (na szczęście tylko do stycznia 2010) 37,90 zł - a panienka z CP grzecznie pyta się dlaczego wypowiadam umowę i czy nie chciałbym jej przedłużyć na kolejny rok... Tragedia... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maju zepsuł mi się dekoder Samsung 305, od tamtej pory leży bezużyteczny w szafie, a ja za darmo płacę co miesiąc (na szczęście tylko do stycznia 2010) 37,90 zł - a panienka z CP grzecznie pyta się dlaczego wypowiadam umowę i czy nie chciałbym jej przedłużyć na kolejny rok... Tragedia...

jeżeli zepsuł ci się dekoder to idź do APS-u niech ci napiszą zaświadczenie że jego naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa i wtedy zwróć sie do CP o rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym - ja tak zrobiłem i rozwiązali umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosiłem dekoder do naprawy - po zapłacie za konsultację (20 zł) zostałem poinstruowany, że mogą dekoder przesłać dalej - koszt naprawy ok. 100-150 zł, ale bez żadnej gwarancji, że już za kilka dni ponownie się nie zepsuje.

Jeżeli chodzi o zgłoszenie do CP, że naprawa jest nieopłacalna - lub może nawet niemożliwa, to zgłaszałem to do nich kilkakrotnie. Otrzymałem "miłego" maila z ofertą dla stałego klienta "Uprzejmie informuję, że w celu wymiany dekodera prosimy dokonać wpłaty w wysokości 159 zł (dekoder Mini) lub 379 zł (dekoder Samsung DSB S305G) na konto o numerze...".

Na prośbę o wypożyczenie dekodera zastępczego lub bardziej promocyjną ofertę otrzymałem następującą odpowiedź: "Wyjaśniam, że przedstawiona oferta jest jedynie propozycją. Pondto informuję, że do czasu rozwiązania Umowy zobowiązany Pan jest do regulowania opłat abonamentowych."

Biorąc pod uwagę koszt niepewnej naprawy lub karę za rozwiązanie umowy - najtańszym (i najbardziej honorowym) wyjściem było schowanie zepsutego dekodera do szafy i podpisanie umowy z Cyfrą (w promocji dla abonentów innych telewizji)...

Dlatego polecam wszystkim podpisywanie nowych umów jedynie z dzierżawą dekodera, lub rozwiązanie starej umowy po jej zakończeniu i podpisanie nowej z nowym dekoderem (ja podpisałem drugą umowę do wykorzystania na posiadanym już dekoderze), bo gdy stary się zepsuje, każdy może znaleźć się w mojej sytuacji. Czego nikomu nie życzę...

 

PS. Wracając do humoru z CP to po wysłaniu pisma do CP i ich akceptacji tego faktu (po miłym telefonie), na zapytanie co powinienem zrobić z kartą (i wyraźną informacją, że mój dekoder jest całkowicie niesprawny) otrzymałem odpowiedź, że "Jednocześnie może Pan korzystać z płatnej oferty programowej (Pakiet Familijny – 42,80 zł/mies.) w wybranych przez siebie miesięcznych okresach rozliczeniowych lub ich wielokrotności, po dokonaniu wpłaty abonamentowej za wybrany okres, przy czym za dzień przyjęcia oferty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek Cyfrowego Polsatu. W związku z powyższym karta od dekodera pozostaje u Pana aby umożliwić odbiór kanałów FTA."

Oto jak tworzy się mityczna liczba ponad 2 milionów abonentów CP :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...