NooExist Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Panowie mam pytanie, wiem, że może było to już wałkowane w tym temacie, ale nie chce mi się szukać po tylu stronach . Mianowicie podpisana umowa z CP 08.01.2008 na 24 miesiące, ostatnia wpłata na konto ma być do 08.12.2009. I teraz pytanie dzień zakończenia okresu podstawowego to jest 08.01.2010, czy 07.01.2010? Pytam bo wysyłam rezygnację, i chyba trochę przespałem bo mogłem ją wysłać trochę wcześniej. Jeszcze jedno, jakim listem wysłać tą rezygnację: Poleconym Priorytetem? Do kiedy powinien dojść ten list do CP? A i który to jest ten nr abonenta? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No bez przesady. Tyle razy było to powtarzane. Leń! Koniec okresu podstawowego: 08.01.2010 List: a jak sobie chcesz, najlepiej aby to był priorytet, polecony, z potwierdzeniem odbioru. Powinien dojść przed rozpoczęciem trzech ostatnich okresów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 We wrześniu wysłałem wypowiedzenie umowy, listem poleconym i na pewno dotarło. Wczoraj sprawdzałem w ICOK i co widzę: - kontrakt do 31.12.2009. - od 1.01.2010 FTA niby wszystko w porządku, ale dlaczego już za listopad mam wyliczony abonament jak dla abonentów bez umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Bo tak ich system informatyczny podaje, gdy tylko zarejestrują w nim wypowiedzenie umowy. Ale tym się nie przejmuj i do końca płać tyle, ile płaciłeś do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Do podpisania umowy na pakiet mini w APS wystarczy dowod i karta cp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 dowód i numery sprzetu (karta i dekoder) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guralq Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 wystarczy tak naprawde dowod sprzedawca ma w systemie twoje dane:) nr sprzetu rowniez nie jest to potrzebne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszw1992 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 ja dalej czegos nie rozumiem umowa mi sie konczy chyba 14 grudnia lub listopada, nie wyslalem wypowiedzenia ale nie chce juz miec i co teraz?? w grudni bedzie promocja i kupie CP, wlasnie ma ktos jakis link odnosnie swiatecznej promocji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jeśli nie wysłałeś wypowiedzenia, to umowa ci się nie kończy. Kończy się tylko jej okres podstawowy i gdy to nastąpi (14 listopad lub grudzień), to umowa automatycznie przejdzie w umowę na czas nieokreślony. Jeśli nie wypowiesz tej umowy i w grudniu podpiszesz nową, to będziesz związany z CP dwoma umowami. A jakbyś chciał rozwiązać obecną umowę, to jak najszybciej wyślij wypowiedzenie (wzór https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=34&t=7859&p=251643#p251643), tak żeby dotarło do CP przed 14 listopada, wtedy będziesz płacił jeszcze przez 3 miesiące i dopiero wtedy ta umowa wygaśnie. Co do świątecznej promocji, to z jednej strony piszesz sam, że promocja będzie w grudniu, z drugiej strony chcesz link do niej już w drugiej połowie października A skąd my mamy to wziąść skoro CP jeszcze nie przedstawił tej oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DVBmaniak Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam Mam takie pytanko umowa kończy mi się 25 lutego 2010 teraz mamy październik dziś przeglądnąłem regulamin świadczenia usług i znalazłem coś takiego: Klient jest ponadto uprawniony do do złożenia przed upływem 21 Okresu Rozliczeniowego oświadczenia, iż nie zamierza kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu Relax Mix po zakończaniu okresu podstawowego. w związku z tym iż zbliża się 21 okres rozliczeniowy mogę wysłać takowe oświadczenie i jak ma ono wyglądać czy tak jak normalne wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Tu masz wzory oświadczeń viewtopic.php?f=34&t=7859 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 DVBmaniak, jak się domyślam masz umowę na pakiet Famlijny+RelaxMix podpisaną na 24 miesiące? Możesz w takim wypadku, składając stosowne oświadczenie, do końca 21 okresu rozliczeniowego wypowiedzieć całkowicie umowę lub tylko pakiet dodatkowy RelaxMix pozostając przy samym Familijnym. Pismo nie ma być skomplikowane, ma zawierać Twoje dane i wyrażoną wolę zmiany/rezygnacji z pakietu. Podpisane i wysłane listownie do CP. Wzory takich pism masz podane powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DVBmaniak Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 OK dzięki za odp. będę działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrabi Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ale [beep]two! Wyłączyli mi pakiet sport w dniu meczów ligi europejskiej. Na nic zdało się dzwonienie i zapewnianie miłej Pani o włączeniu pakietu wciągu 2 godzin. Pakietu nie włączyli do dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Witam, Czy ktoś wie o podwyżkach? Na stronie za P. Familijny cena dalej 37,90. Dzis sie zalogowalem i widzę: najbliższa opłata 39,90 (stan konta 0, czyli nie chodzi o niedopłatę). Czy w takiej sytuacji (umowa trwa już 3 lata) mogę ją wypowiedziec od razu? Czy po wypowiedzeniu umowy moge podpisac od razu druga - promocyjną? P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pl677 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jeśli bez zapowiedzi podwyższają abonament,to jest bardzo nieładnie.Może trzeba zmienić platformę,chociaż jestem do niej przywiązany.Jednak problemy z dekoderami,nie przyłączanie nowych kanałów oraz małe promocje ,mogą do tego doprowadzić.Chociaż trzeba poczekać do oficjalnych wiadomości.Jakie są wasze opinie na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jeśli będzie podwyżka, to tak, będzie możliwość rozwiązania umowy z dniem wejścia nowej opłaty, należy pamiętać, że przy umowie na czas określony jest gwarancja braku zmiany ceny, więc podwyżka wejdzie z końcem okresu minimalnego, ale równie dobrze może to być tylko błąd w ICOKu. Na razie jeśli ją wypowiesz, to z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esteban Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 U mnie też abo o dwa zeta wyższe. Może jakiś błąd systemowy. Trzeba czekać na oficjalne info od CP. czyli wychodziłoby 59,80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Błąd w icok - koniec tematu. Ja mam wolne środki 141,45zł - skąd taka kwota nie wiem Termin kolejnej płatności - 0,00zł - za Familiny ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winter Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Witajcie, Panowie mam umowę z Polsatem na 2 lata. We wrześniu tego roku minął rok, ale chciałbym rozwiązać z nimi umowę. - jakie są koszty - jak to zrobić - ile trwa okres wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIGO Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 poczytaj swój regulamin,tam jest napisane jakie koszty rozwiązania,3 miesiące wypowiedzenia,jak pamiętam dobrze,powiadamiasz ich na piśmie o rozwiązanie umowy,pamiętaj polecony i trzymaj potwierdzenie i na 100% zadzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afilipczak Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Odnośnie telefonów z CP po wysłaniu wypowiedzenia umowy - warto wcześniej wysłać do nich maila z zapytaniem, czy wypowiedzenie dotarło. U mnie też przez długi czas trwała cisza, dopiero po mailu coś się ruszyło i zadzwonili. Swoją drogą mają niezłe poczucie humoru. W maju zepsuł mi się dekoder Samsung 305, od tamtej pory leży bezużyteczny w szafie, a ja za darmo płacę co miesiąc (na szczęście tylko do stycznia 2010) 37,90 zł - a panienka z CP grzecznie pyta się dlaczego wypowiadam umowę i czy nie chciałbym jej przedłużyć na kolejny rok... Tragedia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 To dlaczego nie zaniosłeś do naprawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longin1 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 W maju zepsuł mi się dekoder Samsung 305, od tamtej pory leży bezużyteczny w szafie, a ja za darmo płacę co miesiąc (na szczęście tylko do stycznia 2010) 37,90 zł - a panienka z CP grzecznie pyta się dlaczego wypowiadam umowę i czy nie chciałbym jej przedłużyć na kolejny rok... Tragedia... jeżeli zepsuł ci się dekoder to idź do APS-u niech ci napiszą zaświadczenie że jego naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa i wtedy zwróć sie do CP o rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym - ja tak zrobiłem i rozwiązali umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afilipczak Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Nosiłem dekoder do naprawy - po zapłacie za konsultację (20 zł) zostałem poinstruowany, że mogą dekoder przesłać dalej - koszt naprawy ok. 100-150 zł, ale bez żadnej gwarancji, że już za kilka dni ponownie się nie zepsuje. Jeżeli chodzi o zgłoszenie do CP, że naprawa jest nieopłacalna - lub może nawet niemożliwa, to zgłaszałem to do nich kilkakrotnie. Otrzymałem "miłego" maila z ofertą dla stałego klienta "Uprzejmie informuję, że w celu wymiany dekodera prosimy dokonać wpłaty w wysokości 159 zł (dekoder Mini) lub 379 zł (dekoder Samsung DSB S305G) na konto o numerze...". Na prośbę o wypożyczenie dekodera zastępczego lub bardziej promocyjną ofertę otrzymałem następującą odpowiedź: "Wyjaśniam, że przedstawiona oferta jest jedynie propozycją. Pondto informuję, że do czasu rozwiązania Umowy zobowiązany Pan jest do regulowania opłat abonamentowych." Biorąc pod uwagę koszt niepewnej naprawy lub karę za rozwiązanie umowy - najtańszym (i najbardziej honorowym) wyjściem było schowanie zepsutego dekodera do szafy i podpisanie umowy z Cyfrą (w promocji dla abonentów innych telewizji)... Dlatego polecam wszystkim podpisywanie nowych umów jedynie z dzierżawą dekodera, lub rozwiązanie starej umowy po jej zakończeniu i podpisanie nowej z nowym dekoderem (ja podpisałem drugą umowę do wykorzystania na posiadanym już dekoderze), bo gdy stary się zepsuje, każdy może znaleźć się w mojej sytuacji. Czego nikomu nie życzę... PS. Wracając do humoru z CP to po wysłaniu pisma do CP i ich akceptacji tego faktu (po miłym telefonie), na zapytanie co powinienem zrobić z kartą (i wyraźną informacją, że mój dekoder jest całkowicie niesprawny) otrzymałem odpowiedź, że "Jednocześnie może Pan korzystać z płatnej oferty programowej (Pakiet Familijny – 42,80 zł/mies.) w wybranych przez siebie miesięcznych okresach rozliczeniowych lub ich wielokrotności, po dokonaniu wpłaty abonamentowej za wybrany okres, przy czym za dzień przyjęcia oferty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek Cyfrowego Polsatu. W związku z powyższym karta od dekodera pozostaje u Pana aby umożliwić odbiór kanałów FTA." Oto jak tworzy się mityczna liczba ponad 2 milionów abonentów CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.