OlafS Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 9 godzin temu, semen napisał: Wypowiedzenia składam co dwa lata Stanowczo za rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 4 lata miałem CP, w tym miesiącu skończyła mi się umowa, którą oczywiście wypowiedziałem. Umowa się zakończyła, karta została zablokowana, więc spakowałem dekoder i poszedłem go dzisiaj zwrócić do jednego z punktów stacjonarnych. W zestawie było wszystko z wyjątkiem kabla HDMI, który był tak podłej jakości, że po prostu po kilku miesiącach od podpisania umowy się "zje[beep]", więc kupiłem sobie swój, znacznie lepszej jakości, którego oczywiście nie zamierzam oddać. W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI, więc mówię mu, że kabla nie ma, bo był to najtańszy badziew podłej jakości, w którym żyły gdzieś popękały, przestał działać i poszedł na śmieci, a ten się uparł, że nie może przyjąć bez tego kabla i jeszcze zaproponował mi, że mi sprzeda nowy kabel HDMI za 20 zł i włoży go do pudełka z dekoderem, który zwracam. Oczywiście się nie zgodziłem. Zabrałem dekoder i poszedłem go zwrócić do innego punktu. W następnym punkcie CP obsługiwała kobieta, która również przyczepiła się tego kabla. Więc się jej pytam, co ja mam teraz zrobić, skoro tego kabla nie mam, jak mam oddać ten dekoder, skoro punkty CP go nie chcą? A ona na to, że może przyjąć dekoder bez kabla, tylko odnotuje to w systemie i przyślą mi potem za ten kabel rachunek. Jako, że był to najtańszy badziew, który można kupić w sprzedaży detalicznej za około 5 zł, no to się nawet ucieszyłem, myślę sobie, że zapłacę te parę groszy i będzie spokój, a ona mi na to, że opłata będzie około 70-80 zł. Nosz kur......, 70-80 zł za kabelek warty 5 zł? Chyba ich poj......, przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Znów zabrałem dekoder i kupiłem w Auchanie kabel HDMI za 6 zł, ale niestety już nie zdążyłem do salonu CP po raz kolejny, więc wybiorę się jutro. Mam nadzieję, że się znów nie przypier......, że to nie ten. Ładnie się w tej firmie traktuje klientów, którzy im przez lata płacili i to nie mało. Robić aferę o byle kabelek, który w hurcie od Chińczyka kupują pewnie za mniej niż 1 zł za sztukę i jeszcze na koniec chcą za to wyłudzić 80 zł. O marnowaniu mojego czasu i 6 zł, za które wolałbym sobie kupić chociażby piwo już nawet nie wspomnę. Edytowane 13 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 6 godzin temu, pawel1710 napisał: W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI G... prawda- ja jakiś czas temu zmieniałem dekoder i sam się skapnąłem że nie włożyłem kabla więc mówię gościowi z punktu by przełożył z pudełka tego nowego a on po co? i przyjął bez, nikt niczym mnie nie obciążał. 6 godzin temu, pawel1710 napisał: przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Też tak myślę i to raczej przez tych sprzedawców, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Ja gdy zdawałem stary HD PVR 7000,to do pudełka wrzuciłem jakiś stary kabel hdmi (pierwszy lepszy)jaki znalazłem w szufladzie. Choć nie pamiętam czy jak cały zestaw brałem, to czy już był w komplecie czy nie.I też nie widziałem żeby człowiek sprawdzał w punkcie całą zawartość oprócz dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Sytuacja z oddania sprzętu Wizji Tv.Zwrócony był dekoder,karta,pilot ale brak było kabli. Jakieś kosmiczne pieniądze były zapłacone w punkcie za nie,byle tylko zdać ten sprzęt.Liczyła się tylko sztuka.Natomiast kilkadziesiąt metrów dalej można było kupić je w normalnej cenie.Polak mądry po szkodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 9 godzin temu, pawel1710 napisał: 4 lata miałem CP, w tym miesiącu skończyła mi się umowa, którą oczywiście wypowiedziałem. Umowa się zakończyła, karta została zablokowana, więc spakowałem dekoder i poszedłem go dzisiaj zwrócić do jednego z punktów stacjonarnych. W zestawie było wszystko z wyjątkiem kabla HDMI, który był tak podłej jakości, że po prostu po kilku miesiącach od podpisania umowy się "zje[beep]", więc kupiłem sobie swój, znacznie lepszej jakości, którego oczywiście nie zamierzam oddać. W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI, więc mówię mu, że kabla nie ma, bo był to najtańszy badziew podłej jakości, w którym żyły gdzieś popękały, przestał działać i poszedł na śmieci, a ten się uparł, że nie może przyjąć bez tego kabla i jeszcze zaproponował mi, że mi sprzeda nowy kabel HDMI za 20 zł i włoży go do pudełka z dekoderem, który zwracam. Oczywiście się nie zgodziłem. Zabrałem dekoder i poszedłem go zwrócić do innego punktu. W następnym punkcie CP obsługiwała kobieta, która również przyczepiła się tego kabla. Więc się jej pytam, co ja mam teraz zrobić, skoro tego kabla nie mam, jak mam oddać ten dekoder, skoro punkty CP go nie chcą? A ona na to, że może przyjąć dekoder bez kabla, tylko odnotuje to w systemie i przyślą mi potem za ten kabel rachunek. Jako, że był to najtańszy badziew, który można kupić w sprzedaży detalicznej za około 5 zł, no to się nawet ucieszyłem, myślę sobie, że zapłacę te parę groszy i będzie spokój, a ona mi na to, że opłata będzie około 70-80 zł. Nosz kur......, 70-80 zł za kabelek warty 5 zł? Chyba ich poj......, przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Znów zabrałem dekoder i kupiłem w Auchanie kabel HDMI za 6 zł, ale niestety już nie zdążyłem do salonu CP po raz kolejny, więc wybiorę się jutro. Mam nadzieję, że się znów nie przypier......, że to nie ten. Ładnie się w tej firmie traktuje klientów, którzy im przez lata płacili i to nie mało. Robić aferę o byle kabelek, który w hurcie od Chińczyka kupują pewnie za mniej niż 1 zł za sztukę i jeszcze na koniec chcą za to wyłudzić 80 zł. O marnowaniu mojego czasu i 6 zł, za które wolałbym sobie kupić chociażby piwo już nawet nie wspomnę. Sam sobie robisz problemy i nerwy tracisz. Dostałeś komplet - zdajesz komplet. To że kabel HDMI od nich ci padł to twój kłopot. Mogłeś w trakcie trwania umowy pójść do punktu Polsatu i wymienić kabel HDMI na sprawny. W regulaminie jest zapis jakimi opłatami cię obciążą za brak poszczególnych rzeczy przy zdawaniu. Idziesz kupujesz najtańszy. Wkładasz do pudełka i zdajesz komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mim85r Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Witam, mam pytanie, bo nie mogę znaleźć nic na ten temat. Mam pakiet internetowy 60 GB za 59.99 zł i chciałbym wiedzieć czy przy przedłużaniu umowy, mogę liczyć na jakiekolwiek upusty/promocje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 8 godzin temu, OlafS napisał: G... prawda- ja jakiś czas temu zmieniałem dekoder i sam się skapnąłem że nie włożyłem kabla więc mówię gościowi z punktu by przełożył z pudełka tego nowego a on po co? i przyjął bez, nikt niczym mnie nie obciążał. Też tak myślę i to raczej przez tych sprzedawców, No to widocznie miałeś szczęście, ale że tobie włożył, to nie znaczy, że to co napisałem, to g...... prawda i że każdemu też tak robią. 6 godzin temu, ARTIPAPK napisał: Ja gdy zdawałem stary HD PVR 7000,to do pudełka wrzuciłem jakiś stary kabel hdmi (pierwszy lepszy)jaki znalazłem w szufladzie. Choć nie pamiętam czy jak cały zestaw brałem, to czy już był w komplecie czy nie.I też nie widziałem żeby człowiek sprawdzał w punkcie całą zawartość oprócz dekodera. Mi sprawdzali, ba wręcz nawet oglądali wszystko dokładnie i to w obu punktach, w których byłem. 5 godzin temu, tweed77 napisał: Sam sobie robisz problemy i nerwy tracisz. Dostałeś komplet - zdajesz komplet. To że kabel HDMI od nich ci padł to twój kłopot. Mogłeś w trakcie trwania umowy pójść do punktu Polsatu i wymienić kabel HDMI na sprawny. W regulaminie jest zapis jakimi opłatami cię obciążą za brak poszczególnych rzeczy przy zdawaniu. Idziesz kupujesz najtańszy. Wkładasz do pudełka i zdajesz komplet. Sami robią problem. Ja już im wystarczająco zapłaciłem przez te 4 lata i mogliby sobie darować zawracanie gitary o taką bzdurę, szczególnie że te zwrócone kable i tak idą do utylizacji. A o ten kabel się swojego czasu pytałem w punkcie CP i mi gość powiedział, że oni kabli nie wymieniają i trzeba sobie kupić. Edytowane 13 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Mogliby, albo by nie mogli - nie tobie o tym decydować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Godzinę temu, pawel1710 napisał: No to widocznie miałeś szczęście, ale że tobie włożył, to nie znaczy, że to co napisałem, to g...... prawda i że każdemu też tak robią. Właśnie że kabla nie włożył, powiedział po co? komu to potrzebne, absolutnie nie twierdzę że ty prawdy nie podałeś, po prostu trafiłeś na jakiegoś służbistę w przeciwieństwie do mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Czy po podpisaniu mowy na np. Familijny HD, po kilku miesiącach mogę zwiększyć bez problemu pakiet na np Familijny Max HD ? Czy może mogą być z z tym jakieś problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Przez kilka miesięcy masz dostęp do wyższego pakietu z możliwością pozostania na nim lub zejścia na pakiet niższy.W tym przypadku Familijny HD który jest pakietem minimalnym. Ja mam umowę na Rodzinny HD ale przez 6 miesięcy mam dostęp do pakietu Familijnego HD. Jeśli będę chciał mogę na nim pozostać opłacając od 7n miesiąca wyższą składkę abonamentu rzecz jasna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) Czy w salonie CP mogę rozwiązać umowę - tzn. mam tam przynieść napisane wypowiedzenie umowy? Czy mogę tam zdać dekoder, zasilacz, pilot - czy kabel HDMI też trzeba ? Umowa przeszła na czas nieokreślony więc mogę rozwiązać w każdej chwili? Edytowane 17 Marca 2019 przez berserker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Do salonu zanosisz napisane wypowiedzenie umowy.Obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia umowy, po tym czasie dopiero zdajesz sprzęt, też w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) Tzn. przy złożeniu wypowiedzenia umowy nie mogę od razu oddać sprzętu? Jest może na forum jakiś wzór wypowiedzenia do CP? Edytowane 17 Marca 2019 przez berserker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Godzinę temu, berserker napisał: Jest może na forum jakiś wzór wypowiedzenia do CP? http://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meagol Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Ja w zeszłym roku przy przedłużeniu umowy zdawałem dekoder kurierowi to Pani wzięła dekoder pilot i zasilacz żadnych kabli nie chciała..Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Czy wypowiedzenie złożyć na koniec miesiąca kalendarzowego czy na konie okresu rozliczeniowego (04 każdego miesiaca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 W CP miesiąc kalendarzowy nie ma znaczenia, ważny jest okres rozliczeniowy. Więc na wypowiedzeniu jest tak samo napisz: ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 No i jeśli jesteś w okresie promocyjnym warto dodać: z końcem okresu promocyjnego, aby nie płacić ewentualnej kary za rozwiązanie umowy przed terminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Z końcem okresu podstawowego z zachowaniem okresu wypowiedzenia ,określonych w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morel. Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Witam Serdecznie. Zbliża mi się koniec umowy z CP Planuje ją oczywiście przedłużyć bo mam na prawdę bardzo dobra ofertę Pakiet Familijny Max HD Opcja ON THE GO Pakiet HBO HD HBO GO Pakiet Sport HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Film HD Pakiet Eleven Sports HD Katalog treści online Usługa Multiroom HD (2 dekodery) Za jedyne 59,99. Więc jak na 3 dekodery dla mnie bajka. Zwracam się z pytaniem który dekoder na przedłużenie wybrać ? EVOBOX PVR EVOBOX HD EVOBOX LITE ? Znudziło mi się to juz czarne menu i brak wifi w dekoderze. Który z tych trzech wybrać i czy jest w ogóle taka możliwość przy przedłużeniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Przy przedłużeniu umowy jest możliwość wymiany dekodera. Pytanie do Ciebie .Za wszystko co wymieniłeś płacisz tylko 60 zł ? Masz jakiś rabat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Evobox HD. Chyba najbardziej przyszłosciowy. Niestety jako slave tylko Lite na razie mozna wziąć. Bo 3x PVR to Ci nie dadzą za taką cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.